Do hry míří nová aktualizace s číslem 9.2. Dočkáme se nového šampiona, začátku nové sezóny a 

Sylas – nový šampion

Do hry se dostane nový šampion Sylas. O jeho schopnostech si můžete přečíst v tomto článku.

517000.jpg


Nové skiny

Vyjdou čtyři nové skiny, prohlédnout si je můžete v tomto článku.


Nové Chroma balíčky

Součástí nového patche budou také nové Chroma balíčky.

Firecracker Sejuani

113009.png

113010.png

113011.png

113012.png

113013.png

113014.png

Coin Emperor Tahm Kench 

223004.png

223005.png

223006.png

223007.png

223008.png

223009.png

Heartpiercer Fiora 

114024.png

114025.png

114026.png

114027.png

114028.png

114029.png

114030.png

Heartbreaker Vi

254013.png

254014.png

254015.png

254016.png

254017.png

254018.png

254019.png

Lunar Wraith Sylas

517002.png

517003.png

517004.png

517005.png

517006.png

517007.png

Zlatý chroma balíček pro Warring Kingdoms Jarvana IV, Lunar Guardian Waricka Warring Kingdoms Xin Zhaa.

59010.png

19015.png

5026.png


Začátek sezóny

Tímto patchem začíná nová sezóna ranked her, čeká nás mnoho změn, přečtěte si o nich v tomto článku.


Herní módy

Nexus Blitz nedávno opustil hru, ale Riot má pro nás připravenou náhradu. Pravděpodobně se jedná o ARURF+.

 


Balanční změny

Zaměřování schopností

Ultimátky Lux a Nami a také sněhová koule na ARAMu už nelze zaměřit na minimapě. Kliknete li na minimapu, schopnosti se vyšlou směrem k ní.

Šampioni

Aatrox

  • The Darkin Blade (Q)
    • AD ratio prvního švihnutí sníženo z 64/68/72/76/80% na 55/60/65/70/75%.
  • Umbral Dash (E)
    • Doba opětovného vyvolání zvýšena z 24/20/16/12/8 na 26/22/18/14/10.

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q) 
    • Minimální čas znovuvyvolání snížen z 0,65 sekund na 0,25 sekund
    • Doba trvání stunu se nyní odvíjí od vzdálenosti, kterou disk uletí.
      • Minimální doba trvání stunu 0,55/0,6/0,65/0,7/0,75
      • Maximální doba trvání stunu:1,65/1,8/1,95/2,1/2,25
      • Na délku stunu, kterou měla schopnost dosud, dosáhne disk po 0,75 sekundy (tedy po dosažení vnějšího Aurelionova kruhu, pokud stojí na místě).

Brand

  • Upraveny doporučené předměty.
  • Blaze (pasivka)
    • Poškození za stack sníženo z [4% maximálního zdraví za 4 sekundy] na [3 % maximálního zdraví za 4 sekundy].

Cassiopeia

  • Miasma (W) 
    • Cooldown zvýšen z 18/17/16/15/14 na 18/17.5/17/16,5/16.
    • Poškození za sekundu sníženo 20/35/50/65/80 na 20/30/40/50/60.

Evelynn

  • Hate Spike (Q)
    • Schopnost stále zaměřuje primárně posledního zasaženého šampiona před posledním zasaženým ne-šampionem, ale nyní také zaměřuje primárně šampiona s nejnižším zdravím před ne-šampionem s nejnižším zdravím.
    • Nyní lze zařadit schopnost do fronty příkazů až 0,5 sekundy předtím, než bude seslání možné.
  • Allure (W)
    • Zacílení schopnosti nezmizí, pokud Evelynn ztratí cíl z dohledu během vyvolávání schopnosti.
  • Whiplash (E)
    • Evelynn se po skoku neobjeví přesně na místě cíle.
  • Last Caress (R)
    • Nyní lze zařadit do fronty příkazů během vylepšeného E.

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Poškození víru sníženo ze 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.
    • Cena zvýšena ze 70/75/80/85/90 many na 80/90/100/110/120.
    • AP ratio větrného poryvu sníženo z 0,9 na 0,75.
    • AP ratio tornáda sníženo z [4% za 100 AP] na [2% za 100 AP].

Irelia

  • Ionian Fervor (pasivka)
    • [Odstraněno]: Nyní už nepřidává bonusové poškození do štítů při maximálním počtu stacků.
  • Bladesurge (Q)
    • Poškození do minionů změněno z dvojnásobku na 45/60/75/90/105.
  • Vanguard's Edge (R)
    • Poškození okraje schopnosti zvýšeno ze 75/125/175 na 125/200/275.
    • Zpomalení zvýšeno z 60 % na 90 %.
    • Doba trvání stěn snížena z 2,5/3/3,5 na 2,5 sekundy na všech úrovních.
    • [Odstraněno]: Již neodzbrojí protihráče při průchodu okrajem.

Jarvan IV

  • Demacian Standard (E)
    • Bonusová rychlost útoku zvýšena z 15/17,5/20/22,5/25 % na 20/22,5/25/27,5/30 %.

Jax

  • Základní AD sníženo z 69,97 na 68.
  • Leap Strike (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 80/120/160/200/240 na 65/105/145/185/225.

Kassadin

  • Základní armor snížen z 23,376 na 19.
  • Armor za úroveň snížen z 3,2 na 2,8.

Kayn

  • The Darkin Scythe (Pasivka)
    • Postup transformace je nyní společný pro oba typy. Poté, co se transformace odemkne, bude k dispozici transformace podle toho, do kterých šampionů udělil Kayn více poškození.
    • Počet bodů nutný pro transformaci zvýšen z 400 z šampiona jednoho typu na 500 z šampionů jakéhokoli typu.
    • Pokud se transformace odemkne v době, kdy je počet bodů pro oba typy šampionů téměř totožný, k dispozici bude forma podle šampiona, do kterého udělil Kayn poškození naposledy.
    • Za poškození v pozdějších fázích stále získáváte více bodů transformace, čas hry ale nemá vliv na odemykání typů formy.
    • [Nový efekt] Jakmile se odemkne první forma, Kayn může i nadále sbírat orby druhé formy, aby urychlil její odemčení.
    • Přehlednost
      • Ukazatel transformace nyní mění barvu podle toho, do jakého typu šampionů udělil Kayn více poškození.
      • Kayn nyní může pomocí signálu (ping) dát vědět týmu několik aspektů transformace:
        • Pingnutí ukazatele transformace dá Kayn týmu vědět, jak (přibližně) blízko transformace se nachází.
        • Pingnutí na “Form available” dá Kayn týmu vědět, že do této formy se může přeměnit.
        • Pingnutí na “Form unavailable” dá Kayn týmu vědět, kolik času zbývá do odemknutí formy.
  • Shadow Step (E)
    • Kayn nyní může použít recall předtím, než vyprší Shadow Step, pokud není uvnitř terénu.
  • Umbral Tresspass (R)
    • Dosah skoku z ultimátky pro Shadow Assassina zvýšen z 300 na 300-500 podle polohy kurzoru.
  • Opravy chyb
    • Opravena sekvence [E + základní útok + Q] kdy Q neudělilo žádné poškození, pokud E vyprchalo během vyčarování Q (kvůli tomu, že základní útok zapojil Kayna do boje).
    • Kayn už nesebere orby transformace okamžitě po zranění ranged šampionů, kteří mu zatím neudělili zranění. Nyní správně počká, až opustí souboj.
    • Opravena chyba, kdy po transformaci do formy Rhaast mohly být pocelou hru slyšet zvukové efekty Mastera Yi.

Kled

  • Jousting (E)
    • Proběhnutí skrz miniony už by je nemělo naházet na hromadu.

Neeko

  • Shapesplitter (W) 
    • Doba trvání klonu a bonusové rychlosti pohybu zvýšena z 2 sekund na 3 sekundy.
    • Klon nyní běží v cílovém směru, dokud nenarazí na terén, místo aby vybíral nejkratší cestu do cílové lokace.
    • Opravena chyba, kdy pasivka schopnosti nefungovala na věže.
  • Pop Blossom (R)
    • [Odstraněno] Blízcí nepřátelé již nejsou zpomalení, když Neeko skočí.
    • Doba trvání skoku snížena z 0,75 sekund na 0,6 sekund. 
    • Opravena chyba v popisku, který ukazoval španá čísla AP přepočtu u štítu.

Ornn

  • Základní HP zvýšena z 565,64 na 590.
  • Základní Armor zvýšen z 33,04 na 36.

Rakan

  • Upraveny doporučené předměty.
  • Základní armor snížen z 33 na 29.
  • Grand Entrance (W)
    • Rychlost skoku změněna z [2050 + (30% současné rychlosti pohybu)] na  [1400 + (45 ze základních bot / 80 z vylepšených bot)].
    • Doba před vyhozením do vzduchu snížena z 0,5 sekund na 0,35.

Shyvana

  • Fury of the Dragonborn (P)
    • Bonusové fyzické a magické poškození proti drakům (a Vilemaw na Twisted Treeline) zvýšena z 10% na 20%.
  • Flame Breath (E)
    • Poškození do maximálních životů cíle z 2,5% na 3,25%.

Tahm Kench

  • Spoluhráči, kteří již zápasí s nepřátelskými šampiony, nemohou skočit do jeho ultimátky.

Urgot

  • Základní armor snížen z 39 na 36.
  • Corrosive Charge (Q) 
    • Cena zvýšena z 50 many na 60.
  • Purge (W)
    • Cooldown zvýšen z 13/12/11/10/9 na 17/15/13/11/9.

Volibear

  • Majestic Roar (E) 
    • Bonusové poškození do skákajících či létajících nepřátel změněno z [40/60/80/100/120 (+30% AP)] na [8% maximálních životů cíle].
  • Thunder Claws (R)
    • Doba po vyvolání schopnosti, po které udeří první blesk, snížena z 0,25 sekundy na 0,1.
    • Skoky řetězového blesku již netrvají 0,075 sekundy, nyní jsou okamžité.
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 40%.

Yorick

  • Duchové a Maiden již neudělují snížené poškození, pokud jsou daleko od Yoricka.
  • Shepherd of Souls (P)
    • Smrti okolních nepřátel nutné pro vykopání hrobu sníženy ze 12/8/4 na 12/6/2
      • [ARAM: sníženo ze 4 na 2]
    • Zlato získané z mlžných chodců sníženo z 5 na 2.
  • Mourning Mist (E)
    • Opravena chyba, kdy mlžní chodci nebo Maiden občas necílili na nepřítele zasaženého touto schopností.
  • Eulogy of the Isles (R) 
    • Životy Maiden změněny z  [700/1500/4000 (+30% Yorickových životů)] na [300/1000/3000 (+70% Yorickových životů)]
    • [Odstraněno] Maiden už neuteče od Yoricka na linku, pokud se od něj příliš vzdálí. Místo toho se k němu vrátí.
    • [Nový efekt] Yorick může Maiden vysvobodit znovuvyvoláním schopnosti a poslat ji tím na nejbližší linku, kde bude Maiden postupovat, dokud nezemře.

Zyra

  • Základní regenerace many snížena z 3,067 za sekundu na 2,6.

Předměty

Morellonomicon

  • AP sníženo z 80 na 70.
  • Kombinovaná cena snížena z 650 zlata na 550 zlata.
    • [Celková cena nezměněna kvůli dražšímu Oblivion Orbu].

Oblivion Orb

  • AP sníženo z 25 na 20.
  • Cena zvýšena z 1500 zlata na 1600 zlata.

Sunfire Cape

  • Cena snížena z 2900 zlata na 2750 zlata.

Runy 

Statistiky

  • Adaptivní poškození sníženo z 10 na 9.
  • Armor zvýšen z 5 na 6.
  • Magic Resist zvýšen z 6 na 8.

Absolute Focus (S3)

  • Bonusové AD sníženo z 3-24 na 1,8-18.
  • Bonusové AP sníženo ze 5-40 na 3-30.

Overheal (P2)

  • Přenos léčení od spojenců změněn z 300% na 40-100% na úrovních 1-18.
  • Přenos léčení od sebe změněn z 40% na 40-100% na úrovních 1-18.
  • Štít nyní začne po 6 sekundách postupně mizet o 2,5% maximální hodnoty za sekundu (dříve po 6 sekundách zmizel úplně).
  • Opravena chyba – ukazatel runy a statistiky po hře nyní přesně počítají počet poškození zablokovaného štítem.

Legend: Bloodline (P3)

  • Lifesteal snížen z 0,8% na 0,6%.
  • Maximální stacky zvýšeny z 10 na 20.
  • Maximální lifesteal tedy zvýšen z 8% na 12%.

Cut Down (P4)

  • Bonusové poškození změněno z [4-12% do cílů s o 120-2000 větším počtem maximálních životů] na [4-10% do cílů s o 10-100% větším počtem maximálních životů].

Summoner spely

Ignite

  • Poškození sníženo z 80-505 na 70-410.
  • Cooldown snížen z 210 na 180 sekund.

Obecné

Baron Buff

  • Scaling již není lineárně rostoucí každou minutu, ale akcelerující každou sekundu:
    • AD změněno z [24-48 ve 20.-40. minutě (36 ve 30. minutě)] na [12-48 ve 20.-40. minutě (26 ve 30. minutě)].
    • AP změněno z [40-80 ve 20.-40. minutě (60 ve 30. minutě)] na [20-80 ve 20.-40. minutě (43 ve 30. minutě)].
    • Redukce poškození od minionů do šampionů změněno z 70% stále na [50-70% ve 20.-40. minutě (58% ve 30. minutě)].

Inhibitorové a Nexusové věže

  •  Armor a magic resist těchto věží změněn z 55-70 ve 31.-45. minutě na 70 stále.

Jungle

Malé kempy

  • Scaling zkušeností změněn z [každé úrovně 1-7] na [úrovně 1/3/5/7].
  • Zkušenosti sníženy:
    • Gromp (žába) z 115-172.5 na 115-143.75.
    • Velký vlk z 65-97.5 na 65-81.25.
    • Malý vlk z 25-37.5 na 25-31.25.
    • Velký raptor (kuře) z 20-30 na 20-25.
    • Malý raptor z 20-30 na 20-25.
    • Velký golem z 100-150 na 100-125.
    • Střední golem z 35-52.5 na 35-43.75.
    • Malý golem z 7-10.5 na 7-8.75.

Kempy buffů

  • Scaling zkušeností změněn z [každé úrovně 1-7] na [úrovně 1/3/5/7].
  • Zkušenosti sníženy:
    • Red Buff z 115-180 na 115-143,75.
    • Blue Buff z 115-180 na 115-143,75.

Říční krab

  • Zlato sníženo ze 70-140 na 70-126.
  • Zkušenosti sníženy z 115-230 na 115-207.

Challenging Smite

  • Poškození do šampionů na úrovních 1-18 sníženo z [60-162 během 3 sekund] na [48-125 během 2,5 sekundy].
  • [Odstraněno] Již neposkytuje vizi během trvání efektu.

Opravy chyb

  • Opravena animaci Jaycových základních útoků na dálku tak, aby skutečně odpovídala přípravě útoku a výstřelu.
  • Kai'Sa nyní může při použití R - Killer Instinct skočit k nezaměřitelnému nepříteli.
  • Fiořino W - Riposte nyní správně zblokuje Pykeovo R - Death From Below, pokud se Fiořiny životy nachází pod hodnotou zabití.
  • Pokud dojde k seslání Fiořina W - Riposte během Q - Lunge, aktivuje se její efekt v oblasti označené ukazatelem a ne na původní označené pozici.
  • Při umístění kurzoru na ikonu Lissandřiny pasivky – Iceborn Subjugation se nyní správně zobrazí okruh, ve kterém se zabití nepřátelé změní na ledové duchy.
  • Opětovná aktivace Mordekaiserova W - Harvester of Sorrow již neposkytuje dvojnásobek štítu z pasivky – Iron Man za nepřátele, které zasáhnou obě zóny.
  • Runa Hail of Blades se nyní správně spustí, když prvním základním útokem přijde šampion o neviditelnost (např. Twitchovo Q - Ambush, Rengarovo R – Thrill of the Hunt).
  • Útoky Rek'Saiina Q – Queen’s Wrath nyní správně interagují s runou Hail of Blades.
  • Opravena chyba, kdy se cooldown Hail of Blades nemohla vynulovat po prodeji nebo vrácení plně nabitého Dead Man’s Plate.
  • Aktivací Hunt uprostřed animace útoku se už nezruší základní útok Nidalee.
  • Lux se už nezruší základní útok, pokud k jeho zahájení dojde v okamžiku, kdy W – Prismatic Barrier doletí na maximální dosah.
  • Pokud uložíte několik záznamů z téže hry, aniž byste je přejmenovali, už se nepřepíšou kvůli tomu, že všechny používají stejný název.
  • Tornádo z Q – Steel Tempest základního, High Noon a PROJECT Yasua má zpět své zásahové vizuální efekty.
  • Kombo E - Sweeping Blade + Q - Steel Tempest základního, High Noon a PROJECT Yasua má zpět své chybějící vizuální efekty.
  • Meč základního a PROJECT Yasua má po seslání R – Last Breath opět svůj vizuální efekt buffu.
  • Základním útokům High Noon a PROJECT Yasua byly obnoveny chybějící stopy po máchnutí.
  • Kledovým základním útokům se vrátily některé zvuky, které se nepřehrávaly, když jeho W – Violent Tendencies běžel cooldown.