Patch s označením 9.17 se v noci dostal do hry. Na co všechno se můžeme s příchodem této aktualizace těšit?

Nové skiny

Nový patch nám přinese 6 nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

S novými skiny se objevily také nové chroma balíčky.

Elderwood Ahri 

103019.png 103020.png 103021.png 103022.png 103023.png 103024.png 103025.png 103026.png

Elderwood Veigar

45014.png 45015.png 45016.png 45017.png 45018.png 45019.png 45020.png 45021.png

Elderwood Nocturne

56008.png 56009.png 56010.png 56011.png 56013.png 56014.png 56012.png 56015.png

Infernal Galio

3014.png 3015.png 3016.png 3017.png 3018.png

Infernal Shen

98017.png 98018.png 98019.png 98020.png 98021.png

Infernal Varus

110010.png 110011.png 110012.png 110013.png 110014.png

Balanční změny

Šampioni

Aurelion Sol

  • Center of the Universe (P)
    • Poškození změněno z [20-130] na [16/18/20/22/24/27/30/35/40/45/50/60/70/80/90/100/110/120].
    • AP ratio změněno z [18-35% (závisející na úrovní)] na 25%.
  • Starsurge (Q)
    • Cooldown změněn z 10 sekund na 11/10/9/8/7.
    • Rychlost pohybu zvýšena z 10% na 20%.
    • Pokud je Aurelion Sol rychlejší než jeho Q, střela se zrychlí, aby mu stačila.
  • Celestial Expansion (W)
    • [Nové] Nyní způsobuje, že se Aurelionovy hvězdy rozšíří, získají větší poškození, roztočí se výše, ale Aurelion se zpomalí. Po reaktivaci nebo po 3 sekundách se hvězdy stáhnou, přidají Aurelionovi 40% rychlosti pohybu během 1,5 sekundy. 
    • Cooldown: 8/6,5/5/3,5/2 sekundy.
    • Cena změněna z [40+22/24/26/28/30 many za sekundu] na [70/80/90/100/110].
  • Comet of Legend (E)
    • [Odstraněno] Pasivní rychlost pohybu.
    • Dosah zvýšen z 3000/4000/5000/6000/7000 na 5500/6000/6500/7000/7500.
    • Cooldown změněn z 60/55/50/45/40 sekund na 80/75/70/65/60.
    • Rychlost změněna z 600 na 600/650/700/750/800.

Galio

  • Základní obnova many zvýšena z 9,335 na 9,5
  • Winds of War (Q)
    • Cooldown snížen ze 14/13/12/11/10 sekund na 12/11,5/11/10,5/10.
  • Shield of Durand (W) 
    • Minimální poškození zvýšeno z 10/20/30/40/50 na 20/35/50/65/80.
    • Maximální poškození zvýšeno z 30/60/90/120/150 na 60/105/150/195/240.

Kalista

  • Základní AD zvýšeno z 67 na 69.
  • Základní mana zvýšena z 231,8 na 250.
  • Mana za úroveň zvýšena z 35 na 45.

Kayle

  • Divine Ascent (P)
    • Přeměna dosahu útoku změněna na 1. úroveň vývinu.
    • Přesunutí AoE útoků na 2. úroveň vývinu
    • Innate (1. úroveň)
      • Rychlost pohybu změněna z [15% směrem k šampionům] na [8% ve všech směrech].
      • Nyní se může stackovat proti věžím.
      • Přesunutí ranged formy na 1. úroveň vývinu.
      • Přesunutí AoE útoků na 2. úroveň vývinu.
    • Ranged form (6. úroveň)
      • Dosah snížen z 550 na 525.
      • Bonus k rychlost útoku během ranged formy odstraněn.
    • Transcended form (16. úroveň)
      • True damage odstraněn.
      • Nyní přidává dosah +50 (celkově 575).
  • Radiant Blast (Q)
    • [Nové] Nyní vrací 50% many, pokud zasáhne šampiona.
    • Zpoždění po vyvolání sníženo z 0,5 na 0,25.
    • Doba vyvolání změněna z [podle základních útoků] na 0,25.
    • Rychlost střely snížena z 2000 na 1600.
    • Dosah snížen z 950 na 900.
    • Snížení statů sníženo z 20% na 15%.
    • Doba trvání snížení statů zvýšena ze 3 sekund na 4. 
    • Opravena chyba, při které Q neproniklo tak daleko, pokud letělo přes prázdnou vzdálenost.
  • Starfire Spellblade (E) 
    • Bonusové magické poškození změněno z [8-16% (+1% za 100 AP)] na [8/9/10/11/12% (+2% za 100 AP)]
    • AP ratio pasivního poškození zvýšeno z 20% na 25%.
    • AD ratio pasivního poškození zvýšeno ze 100% celkového AD na 120% bonusového AD.
  • Divine Judgement (R)
    • Cena snížena ze 100 many na 100/50/0.
    • Poloměr AoE zvýšen z 475 na 500.

Leona

  • Shield of Daybreak (Q)
    • Cooldown sníženo z 6 sekund na 5.

Lucian

  • Základní AD zvýšeno z 61 na 64.

Neeko

  • Inherent Glamour (P)
    • Nyní je možné přestrojení zrušit s dvousekundovým cooldownem.

Pantheon

  • Comet Spear (Q) 
    • [Nové] Zmáčknuté Q nyní uděluje kritický zásah, pokud má cíl méně jak 25% zdraví.
  • Aegis Assault (E) 
    • [Odstraněno] Již nesnižuje poškození od monster.

Qiyana

  • Audacity (E)
    • Poškození sníženo z 70/105/140/175/210 na 60/95/130/165/200.
  • Supreme Display of Talent (R)
    • Cooldown změněn ze 120/100/80 sekund na 120.

Ryze

  • Základní MR zvýšeno ze 30 na 34.

Zyra

  • Stranglethorns (R)
    • Cena snížena ze 100/120/140 many na 100 na všech úrovních.
    • Cooldown snížen ze 130/120/110 sekund na 110/100/90.

Ostatní

Volně hratelní šampioni

  • V roce 2017 Riot přislíbil rozšiřování rotace volně hratelných šampionů podle aktuálního počtu šampionů ve hře. Qiyana je 145. šampionem, což znamená, že počínaje prvním týdnem letošního září se rotace rozroste na celkový počet 15 šampionů.

Opravy chyb

  • Soraka se nyní správně více léčí svým R - Wish, pokud má méně, než 40% životů.
  • Schopnosti určitých šampionů, které souvisí s pohybem, jsou nyní správně blokovány efektem Grounded (Zacovo E - Elastic Slingshot, Malphitovo R - Unstoppable Force, Camillino E - Hookshot, Gravesovo R - Collateral Damage, Threshovo W - Dark Passage a Fiddlestickovo R - Crowstorm)
  • Rek'Sai již na začátku R - Void Rush nezískává krátký buff "Can't Be Displaced".
  • Cleanse nyní správně odstraňuje omráčení způsobené Viktorovým vylepšeným W - Gravity Field.
  • Rychlost skoku u Lee Sinova Q - Resonating Strike je nyní správná (rychlejší, než v 9.16).
  • Pokud Sylas zemře okamžitě po seslání R - Hijackem ukradeného Pantheonova R - Grand Starfall, již mu nebude znemožněno používání předmětů a základních schopností.
  • Siviřino W - Ricochet se nyní správně odráží po znovuseslání, pokud dosáhla 45% CDR pomocí Spear of Shojin nebo Cosmic Insight.
  • Statikk Shiv již nezasahuje blízké cíle vně Mordekaiserova R - Realm of Deathwhen, pokud jej nositel zasáhne v jeho říši.
  • Pokud Tahm Kench zemře během používání W - Devour na jinou jednotku, HP této jednotky mohou nyní správně klesnout pod 1 HP.