Patch 9.16 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.16 - změny ve hře

Patch 9.16 - změny ve hře

Smashee

Smashee

14. 8. 2019 06:00

Nový Pantheon se dostal na live servery!

Reklama

Patch 9.16 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm objevily.

Rework šampiona: Pantheon

Nový patch nám přinese rework Pantheona, o kterém jsme vás informovali v tomto článku.


Nové skiny

Nový patch nám přinese také dva nové skiny, více zde.

 

Balanční změny

Šampioni

Azir

  • Conquering Sands (Q) 
    • Cooldown změněn z 15/12,5/10/7,5/5 sekund na 15/13/11/9/7.

Corki

  • ZÁkladní AD sníženo z 60 na 55.
  • AD za úroveň sníženo ze 3 na 2,5.

Dr. Mundo

  • Burning Agony (W) 
    • Efekt tenacity zvýšen z 10/15/20/25/30% na 30% na všech úrovních.

  • Masochism (E) 
    • Cooldown změněn z 6 sekund na 6/5,5/5/4,5/4.

Ekko

  • Phase Dive (E) 
    • Bonusové magické poškození zvýšeno ze 40/65/90/115/140 na 50/75/100/125/150.
  • Chronobreak (R) 
    • Cooldown změněn ze 110/90/70 sekund na 110/80/50.

Ezreal

  • Mystic Shot (Q) 
    • AP ratio sníženo ze 30% na 15%.
  • Arcane Shift (E) 
    • Cooldown zvýšen z 19/17,5/16/14,5/13 sekund na 25/22/19/16/13.

Fiora

  • Bladework (E) 
    • Bonusová rychlost útoku zvýšena z 50% to 50/60/70/80/90%
    • Cooldown snížen ze 13/11/9/8/5 sekund na 11/9,5/8/6,5/5.

Jax

  • Leap Strike (Q) 
    • Cooldown snížen z 10/9/8/7/6 sekund na 8/7,5/7/6,5/6.

Kassadin

  • Nether Blade (W) 
    • Poškození zvýšeno ze 40/65/90/115/140 na 70/95/120/145/170.

LeBlanc

  • Sigil of Malice (Q) 
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 40%.

Lux

  • Prismatic Barrier (W) 
    • Síla štítu zvýšena z 50/65/80/95/110 na 50/75/100/125/150.

Nocturne

  • Základní HP zvýšeny z 582,8 na 585.
  • Mana zvýšena z 273,8 na 275.
  • Základní obnova many zvýšena z 6,756 na 7.
  • Základní Armor zvýšen z 36 na 38.
  • Shroud of Darkness (W)
    • Bonusová rychlost útoku zvýšena z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.

Riven

  • Broken Wings (Q) 
    • Cooldown změněn z 12/11,5/11/10,5/10 sekund na 12 na všech úrovních.

Sejuani

  • Fury of the North (Passive) 
    • Bonusový armor & MR zvýšeny z [20 + 25%] na [10 + 35%].
  • Arctic Assault (Q) 
    • Cooldown zvýšen z 17/15,5/14/12,5/11 sekund na 20/18/16/14/12.

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Poškození maximálních životů na úder zvýšeno z 4/4,5/5/5,5/6% na 5/5,5/6/6,5/7%.
  • Shadow Dash (E) 
    • Poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 60/85/110/135/160.

Singed

  • Základní mana zvýšena z 290,6 na 330. 
  • Základní obnova many snížena z 7,524 na 7,5.
  • Základní AD zvýšeno z 62,32 na 63.
  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 1,81 na 1,9.
  • Insanity Potion (R)
    • Bonusové statistiky zvýšeny ze 30/55/80 na 30/60/90.

Sion

  • Základní HP zvýšeny z 542,64 na 545.
  • Mana zvýšena z 325,6 na 330.
  • Základní obnova many snížena z 8,008 na 8.
  • Decimating Smash (Q) 
    • Minimální poškození zvýšeno z 20/40/60/80/100 na 30/50/70/90/110.
    • Maximální poškození zvýšeno z 60/120/180/240/300 na 70/135/200/265/330.
    • Již neuděluje snížené poškození monstrům.

Sivir

  • Ricochet (W)
    • Celkové AD ratio sníženo z 50/55/30/65/70% na 30/40/50/60/70%.

Sylas

  • Chain Lash (Q)
    • 45% redukce poškození je nyní aplikována kromě minionů i na monstra.
  • Hijack (R)
    • Oprava chyby: Sylas se nyní správně vyléčí, pokud sesílá ukradenou Karminou R – Mantra posílené W – Renewal.

Syndra

  • Dark Sphere (Q) 
    • Bonusové poškození proti šampionům zvýšeno z 15% na 25%.
  • Scatter the Weak (E) 
    • Poškození zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 85/130/175/220/265.

Tahm Kench

  • Základní rychlost pohybu snížena ze 345 na 335. 
  • Thick Skin (E) 
    • Doba trvání štítu snížena ze 3 sekund na 2.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q) 
    • Posílené poškození sníženo z 50/95/140/185/230/275 na 50/85/120/155/190/225.
    • Zpomalení sníženo z 40/48/56/64/72/80% na 20/32/44/56/68/80%.
    • Doba trvání zpomalení změněna z 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65/1,75 sekund na 1,5 na všech úrovních.
    • Cooldown zvýšen z 11/10/9/8/7/6 sekund na 13,5/12/10,5/9/7,5/6.

Ziggs

  • Satchel Charge (W) 
    • AP ratio zvýšeno z 35% na 50%
    • Cooldown změněn z 24/21/18/15/12 sekund na 20/18/16/14/12.
  • Mega Inferno Bomb (R) 
    • Cooldown snížen ze 120/105/90 sekund na 120/95/70.

Runy

Biscuit Delivery (I3)

  • Počet obdržených sušenek snížen ze 4 na 3.
  • Intervaly změněny z 3:00, 6:00, 9:00, 12:00 na 2:00, 4:00, 6:00.
  • Obnova zdraví a many ze sušenky snížena z 15% na 10%.
  • Trvalé zvýšení many zvýšeno ze 40 na 50. 
  • Obnova životů šampiona bez many snížena z 20% na 12%.
  • Trvání efektu zkráceno z 15 sekund na 5.

Ostatní

Balanční změny na ARAMu

Nerfy

  • Swain
    • -5% udělovaného poškození změněno na -6% udělovaného poškození a +6% obdrženého poškození.

Buffy

  • Morgana
    • -6% udělovaného poškození a +6% obdrženého poškození změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Volibear
    • +5% obdrženého poškození odstraněno.
  • Yorick
    • -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození změněno na -5% udělovaného poškození.

Odměny za Honor 5

Patch 9.16 - změny ve hře

  • Vaše Honor 5 kapsle bude obsahovat náhodný emote nebo skin na wardu, stejně, jako Honor 5 token, který můžete vyměnit za Medieval Twitche, Grey Warwicka nebo jedné z jejich nových dvou chrom, pokud již vlastníte základní skin. Nemusíte vlastnit oba skiny, abyste si mohli vybrat chromu na skin, který již vlastníte.
  • Pouze tuto sezonu bude kapsle obsahovat dva Honor 5 tokeny, protože byly tuto sezonu slíbeny 2 chromy.
  • Pokud jste dosáhli úrovně Honor 5 před patchem 9.16 a máte při zisku kapsle jste vlastníkem obou skinů, během patche 9.16 vám budou přidány 2 tokeny přímo na účet.

Ranked

  • Při prohře na 0 LP v Grandmasteru nebo Challengeru vás systém demotuje namísto do Masteru s 0 LP do Diamond 1 s 75, 50 nebo 0 LP podle toho, zda je vaše MMR vyšší než Master, mezi Master a Diamond 1 nebo na úrovni Diamond 1.

Opravy chyb

  • Gnar již nemůže změnit směr jeho E - Hop po transformaci pomocí R - GNAR! před odražením z miniona.
  • Spojenci, kteří na sobě mají Oriannino E - Command: Protect uvidí indikátor vycentrovaný na ni.
  • Malzaharovo R - Nether Grasp nyní přidává značku odhalení na cíl (včetně neviditelných cílů).
  • Základní útoky z Xayiny Passivky - Clean Cuts nyní peříčka správně vyvolávají za cílem a ne okolo ní.
  • Základní útok Mastera Yi, který následuje ihned po jeho Q - Alpha Strike nyní spárvně přidává další stack Conqueror nebo Electrocute.
  • Dariusova Passivka - Hemorrhage již zobrazuje indikátor dosahu správně.
  • Pokud Katarina upustí dýku blízko zdi a pak sešle E - Shunpo tak, aby skočila na druhou stranu zdi, schopnost se nyní správně resetuje.
  • Nautilusovo W - Titan's Wrath nyní správně procne Electrocute namísto toho, aby přidal pouze 1 stack.
  • Lee Sinův hitbox se již newarpuje po celé mapě běhen sesílání Q - Resonating Strike.
  • Twitch již nemůže seslat Q - Ambush bez spotřebování many 3 sekundy po resetu cooldownu Q, pokud nepřátelský šampion zemře kvůli jeho Passivky - Deadly Venom.
  • Pokud prodáváte stackující se spotřebovatelný předmět, již se neprodají dva zároveň, pokud jich u sebe máte dva a více.
  • Karmino W - Focused Resolve nyní správně snižuje cooldown R - Mantra při poškození nepřátelských šampionů.
  • Phase Rush a Electrocute se správně aktivuje, pokud Poppy sešle E - Heroic Charge ve specifické kombinaci.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama