Patch 9.14 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.14 - změny ve hře

Patch 9.14 - změny ve hře

Smashee

Smashee

17. 7. 2019 06:00

Před Worlds probíhají ve hře zajímavé změny.

Reklama

Patch 9.14 se v noci dostal do hry. Na jaké změny bychom se měli připravit?

Nové skiny

V novém patchi se dočkáme dvou nových Demacijských skinů, o kterých jsme vás informovali ve starším článku.


Nové chroma balíčky

S novými skiny přijdou do hry také nové chroma balíčky.

Demacia Vice Garen

Demacia Vice Lucian

 


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Obnova HP za úroveň zvýšena z 0,75 na 1. 
  • World Ender (R)
    • Cooldown snížen ze 140/120/100 sekund na 120/100/80.
    • [Odstraněno] Oživení.
    • Obnova životů zvýšena ze 40/55/70% na 50/60/70%.

Ahri

  • Charm (E)
    • [Vráceno] Přeruší probíhající skoky. 
    • Doba trvání bonusu poškození snížena z 5 sekund na 3.

Akali

  • Základní MR zvýšena z 32,1 na 37.
  • Růst životů zvýšen z 85 na 95.
  • Five Point Strike (Q)
    • AP ratio zvýšeno z 50% na 60%.
  • Twilight Shroud (W)
    • Cooldown změněn z 25/22/19/16/13 sekund na 20.
    • Obnova energie změněna ze 40/50/60/70/80 na 80.
    • [Odstraněno] Prodloužení doby trvání.
    • Typ neviditelnosti změněn z Obscurity na Invisibility (nyní je viditelná pomocí “True sight” – například pomocí Q Lee Sina, W či R od Caitlyn nebo ultimátky Twisted Fatea).
  • Shuriken Flip (E)
    • Poškození střely změněno z [70/105/140/175/210 (+70% bonusového AD)] na [40/70/100/130/160 (+35% celkového AD) (+50% AP)].
    • Poškození skoku změněno z [50/80/110/140/170 (+70%bonusového AD)] na [40/70/100/130/160 (+35% celkového AD) (+50% AP)].
  • Perfect Execution (R)
    • Cooldown zvýšen ze 100/85/70 sekund na 120/110/100.

Alistar

  • Mana zvýšena z 278,84 na 350.
  • Růst many zvýšen z 38 na 40.

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q)
    • Maximální doba trvání stunu zvýšena z 1,65/1,8/1,95/2,1/2,25 na 2,2/2,4/2,6/2,8/3.
    • Minimální doba trvání stunu nezměněna.
    • Růst hvězdy urychlen o 33%.
  • Comet of Legend (E)
    • Rychlost pohybu změněna z [25/30/35/40/45%] na [25/26/27/29/30/31/32/33/34/36/37/38/39/40/41/43/44/45% závisející na úrovni].

Bard

  • Základní HP zvýšeny z 535 na 575.
  • Základní obnova HP snížena z 1,5 na 1,1.
  • Magical Journey (E)
    • Bonus k rychlosti pohybu spojence změněn z 10/20/30/40/50% na 33% na všech úrovních.
    • Rychlost pohybu zvýšena z 800 na 900.

Blitzcrank

  • Static Field (R)
    • [Nové] Aktivní efekt zničí štíty na zasažených nepřátelích.

Cassiopeia

  • [Nové] Cassiopeia nyní může sesílat kouzla do fronty.
  • Základní HP zvýšeny z 537 na 575.
  • HP za úroveň zvýšeny z 87 na 90.
  • Základní armor snížen z 25 na 20.
  • Mana snížena z 418 na 350.
  • Růst many zvýšen z 31,5 na 40.
  • Miasma (W)
    • Minimální dosah vyvolání odstraněn.
    • Cooldown zvýšen z 18/17,5/17/16,5/16 sekund na 24/21/18/15/12.
    • Maximální dosah snížen z 800 na 700.
  • Twin Fang (E)
    • Obnova životů změněna z [5-22 (podle úrovně) (+10% AP)] na [13/16/19/22/25% AP].
    • [Nové] 25% efektivita obnovy životů proti minionům a malým monstrům. 
    • Cena změněna ze 40/45/50/55/60 many na 50.

Diana

  • Moonsilver Blade (P)
    • Oprava chyby: Již náhodně neuděluje nesprávně poškození do věží.
  • Crescent Strike (Q)
    • Rychlost vnitřního půlkruhu snížena z 2100 na 1900.
    • Rychlost vnějšího půlkruhu snížena z 2300 na 2100.
  • Pale Cascade (W)
    • Cena zvýšena z 40/55/60/65/70 many na 40/55/70/85/100.
  • Lunar Rush (R)
    • Oprava chyby: Lunar Rush už nemůže být resetován dvakrát, pokud je správně načasován s novou aplikací Moonlight.

Fizz

  • Nimble Fighter (P)
    • Snížení poškození změněno z [4/6/8/10/12/14 (na úrovních 1/4/7/10/13/16) proti základním útokům)] na [4 (+1 za 100 AP) proti všem zdrojům poškození (maximálně 50% snížení)].

Galio

  • Růst many zvýšen z 20 na 40.
  • Colossal Smash (P)
    • [Odstraněno] Po zasažení šampiona schopností již nesnižuje cooldown.
    • Poškození z dalších vylepšených útoků změněno z 12-80 na 15/24/32/41/49/58/66/75/83/92/100/109/117/126/134/143/151/160.
    • Cooldown snížen z 8 sekund na 5.
    • MR ratio zvýšeno ze 40% na 60%.
  • Wind of War (Q) 
    • Cooldown zvýšen z 10/9,5/9/8,5/8 sekund na 14/13/12/11/10.
    • Cena snížena z 80/90/100/110/120 many na 80/85/90/95/100.
    • Poškození zvýšeno ze 70/105/140/175/210 na 80/115/150/185/220.
  • Shield of Durand (W) 
    • Sebezpomalení sníženo ze 30% na 15%.
    • [Odstraněno] Během tauntu nemůže použít Flash.
    • [Odstraněno] Nabití nyní může být přerušeno. 

Jayce

  • Základní AD sníženo z 58 na 54.
  • AD za úroveň zvýšeno z 3,5 na 4,25.
  • Shock Blast (Cannon Q) 
    • Poškození změněno ze [70/115/160/205/250/295 (+100% bonusového AD)] na [55/105/155/205/255/305 (+120% bonusového AD)].

Jhin

  • Deadly Flourish (W)
    • Doba trvání znehybnění zvýšena z 0,75/1/1,25/1,5/1,75 na 1/1,25/1,5/1,75/2.
    • Cooldown snížen ze 14 sekund na 12.

Karma

  • Focused Resolve (W) 
    • [Nové] Poskytuje True Sight, pokud se podaří cíl úspěšně znehybnit. 

Katarina

  • Death Lotus (R)
    • Snížení obnovy životů zvýšeno ze 40% na 60%. 

Kennen

  • Základní AD sníženy z 50,544 na 48.
  • AD za úroveň zvýšeny z 3,3 na 3.75.
  • Rychlost útoku snížena z 0,69 na 0,625
  • Lightning Rush (E) 
    • Rychlost útoku zvýšena ze 30/40/50/60/70% na 40/50/60/70/80%.

Kled

  • Bear Trap on a Rope (Q)
    • [Nové] Když chytne nepřítele, sníží mu obnovu životů o 60% na 5 sekund. 

LeBlanc

  • Ethereal Chains (E) 
    • [Nové] Poskytuje True Sight během znehybnění. 

Leona

  • Eclipse (W)
    • [Nové] Snižuje všechno příchozí poškození o 8/12/16/20/24 (před započítáním resistů, až do 50% příchozího poškození).
    • Armor snížen z 25/35/45/55/65 na 20/25/30/35/40.
    • Magic resist snížen z 20/30/40/50/60 na 20/25/30/35/40.
  • Solar Flare (R)
    • [Odstraněno] Incandescence (posílení základních útoků).

Lux

  • Light Binding (Q) 
    • Cooldown zvýšen z 10 sekund na 13/12/11/10/9.
    • Cena změněna ze 40/45/50/55/60 many na 50.
  • Prismatic Barrier (W)
    • [Odstraněno] Dvojnásobná velikost štítu při návratu hole.
    • Doba trvání štítu změněna ze 3 na 2,5.
    • Maximální štít snížen z 150/195/240/285/330 (+0,6 AP) na 100/130/160/190/220 (+0,6 AP).
    • AP ratio zvýšeno ze 20% na 30%.
  • Final Spark (R)
    • [Odstraněno] Již neresetuje cooldown při zabití šampiona.
    • Cooldown snížen z 80/65/60 sekund na 80/60/40.
    • AP ratio zvýšeno ze 75% na 100%.

Malphite

  • Byly přidány nové vizuální efekty všech schopností.
  • Malphite je na začátku hry o něco menší.
  • Malphite se nyní zvětšuje s hodnotou svého armoru, maximální velikosti dosáhne při 850 armoru.
  • Granite Shield (P)
    • Malphite nyní během regenerace štítu svítí.
  • Seismic Shard (Q)
    • Zpomalení zvýšeno z 14/17/20/23/26% na 15/20/25/30/35%.
    • Doba trvání zpomalení snížena ze 4 sekund na 3 sekundy
    • Malphite již nevyvolá projektil za svými zády, namísto toho jej vyvolá ze své pravé ruky.
    • Byla zlepšena animace sesílání.
  • Thunderclap (W)
    • Přejmenováno z Brutal Strikes.
    • Cena zvýšena z 25 many na 30/35/40/45/50.
    • Při vyvolání se resetuje Malphitův základní útok, dalšímu se přidá 50 k dosahu a udělí 20/35/50/65/80 bonusového fyzického poškození, scalujícího s 0,15 armorem a 0,20 AP. 
    • Navíc udělují Malphitovy základní útoky ‘aftershocky’ po dalších 5 sekund. Ty působí jedním směrem (jako předmět Titanic Hydra) a udělují 10/20/30/40/50 fyzického poškození do všech nepřátel v dosahu a scalují s 0,1 armorem a 0,2 AP.

Mordekaiser

  • Darkness Rise (P)
    • Poškození změněno z [8-25] na [5/5,6/6,2/6,8/7,4/8/8,6/9,2/9,8/10,4/11/11,6/12,2/12,8/13,4/14/14,6/15,2].
    • Oprava chyby: Již se neaktivuje na Mordekaiserově mrtvole, pokud se spustí po zásahu 3 nepřátel schopností E.
  • Death's Grasp (E) 
    • Magic penetration snížena z 5/10/15/20/25% na 5/7,5/10/12,5/15%.

Morgana

  • Soul Shackles (R) 
    • [Nové] Poskytuje True Sight během úspěšného znehybnění. 

Neeko

  • Základní AD sníženo z 52 na 48.
  • AD za úroveň zvýšeno ze 2 na 2,5.
  • Rychlost útoku snížena z 0,645 na 0,625.
  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 2,5 na 3. 
  • Inherent Glamour (P)
    • Neeko již neztratí svůj převlek při používání základních útoků.
  • Shapesplitter (W) 
    • Pasivní rychlost pohybu snížena ze 20/25/30/35/40% na 10/15/20/25/30%.

Nidalee

  • Swipe (E – forma pumy) 
    • Poškození zvýšeno ze 70/130/90/250 na 80/140/200/260.

Poppy

  • Steadfast Presence (W)
    • [Nové] Pokud Poppy přeruší skok, nepřítel je uzemněn a zpomalen o 25% na 2 sekundy.
    • Doba trvání snížena z 2,5 sekund na 2.
    • Rychlost pohybu zvýšena ze 30% na 35%.

Pyke

  • Phantom Undertow (E)
    • [Znovu zavedeno] Stunuje i ostatní cíle (ne jen šampiony).
      • Stále jim neuděluje žádné poškození.
  • Death from Below (R)
    • [Nové] Uděluje 50% sníženého poškození do nepřátel, pokud přežijí předchozí použití schopnosti.
    • Zlato z "Your Cut" za zabití Pykem změněno z [1 "Your Cut" nejnovějšímu pomocníkovi] na [1 "Your Cut" Pykovi a nejnovějšímu pomocníkovi]
    • Pokud se Pyke podílí na zabití po použití Death from Below, obdrží 2x “Your Cut” namísto 1.
    • [Nové] Ikonka schopnosti se ukazuje vedle Pykova ukazatele s životy, když může být vyvolána zdarma. 

Renekton

  • Ruthless Predator (W)
    • [Nové] Když je schopnost posílena s 50 zuřivosti, zničí existující štíty na cíli.

Ryze

  • Základní obnova HP zvýšena z 1,4 na 1,6.
  • Obnova HP za úroveň zvýšena z 0,11 na 0,16. 
  • Overload (Q)
    • [Oprava chyby] Ryzův příkaz k pohybu již není přerušen, pokud hráč spamoval Q.
    • [Oprava chyby] Schopnost se již neodráží zpět k původnímu cíli, pokud na něj skočí E - Spell Flux během ostatních odrazů. 
  • Spell Flux (E)
    • [Oprava chyby] Nyní správně spouští Manaflow Band, když se odráží k šampionovi. 
    • [Oprava chyby] Schopnost se již neodráží zpět k původnímu cíli z ostatních cílů, které na sobě mají Flux.

Singed

  • Poison Trail (Q)
    • Čas recastu změněn z 0 sekund na 0,5 sekundy.
    • Pokud je schopnost aktivní, její ikona je nyní lépe zvýrazněna.

Swain

  • Dosah útoku snížen z 550 na 525.
  • HP za úroveň sníženy z 90 na 85.
  • Ravenous Flock (P)
    • [Odstraněno] Swain může sebrat 5 fragmentů duší do rezervy, posiluje Demonflare.
    • [Nové] Swainovi se sebráním fragmentů duší trvale zvýší maximální životy o 5.
    • [Nové] Sbírání duší také obnovuje 4/5,5/7% Swainovy many.
  • Death's Hand (Q)
    • [Odstraněno] Zabití jednotky obnovuje 3% maximální many. 
    • [Nové] Střely prorazí miniony a zastaví se až po střetu s nepřátelskými šampiony.
    • Cooldown zvýšen ze 7,5/6,25/5/3,75/2,5 sekund na 10/8,5/7/5,5/4.
    • Rozsah snížen ze 725 na 625.
    • Úhel mezi střelami zvýšen z 8 na 10. 
  • Demonic Ascension (R)
    • Cena zvýšena z 0 na 100 many.
    • Bonusové zdraví změněno z 150/275/400 na 125/200/275 (+5 za Soul Fragment).
    • Snížení do minionů a monster zvýšeno z 80% na 90%.
    • [Nové] Swain vysaje všechny nepřátelské jednotky včetně neviditelných jednotek. 
  • Demonflare (R2)
    • [Odstraněno] Práh životů pro vyvolání R2.
    • [Nové] Poškození změněno na 100/150/200 (+50% AP) + 75% zdraví, které Swain vysál během Demonic Ascension (má horní hranici).
    • [Nové] Maximální poškození: 200/300/400 + 1,0 AP.

Sylas

  • Obnova HP snížena z 1,5 na 1,4.
  • Petricite Burst (P)
    • Snížené poškození do minionů sníženo ze 70% na 50%.
  • Chain Lash (Q)
    • Poškození zvýšeno z [40/60/80/100/120 (+40% AP)] na [45/70/95/120/145 (60% AP)].
  • Abscond / Abduct (E)
    • Štít vrácen na první seslání.
    • Štít přeměněn na štít absorbující magii. 
    • Cooldown změněn z 18/17/16/15/14 sekund na 14.
    • E2 Doba trvání stunu snížena z 0,5 sekund na 0,35.
  • Hijack (R)
    • Dosah vyvolání snížen z 1050 na 950.
    • Doba trvání, po kterou Sylas může držet nepřátelskou ultimátku, snížena ze 120 sekund na 90. 
    • Cooldown zvýšen z 85/50/15 sekund na 100/80/60.
    • Převod bonusového AD ratia změněn z [0,5-1,5] na [0,4-1,0]
    • Převod celkového AD ratia změněn z [0,7-1,0] na [0,6-1,0].

Tahm Kench 

  • An Acquired Taste (P)
    • [Odstraněno] Schopnosti udělují bonusové poškození založené na stacích. 
    • [Odstraněno] Schopnosti již nepřidávají stacky.
    • Poškození změněno z [1,5% maximálních životů Tahma Kenche] na [2,5% maximálních životů Tahm Kenche]
  • Tongue Lash (Q)
    • Cooldown zvýšen z 8/7/6/5/4 sekund na 8/7,5/7/6,5/6.
    • [Odstraněno] Při vyvolání zasáhne nepřítele v širokém oblouku před Tahmem Kenchem. 
    • [Nové] Omráčení nepřítele pomocí Tongue Lash odstraní všechny stacky An Acquired Taste (P).
    • Velikost zpomalení snížena z 50/55/60/65/70 na 30/35/40/45/50%.
    • Doba trvání zpomalení zvýšena ze 2 sekund na 3.
    • Doba trvání stunu zvýšena z 1,5 na 2.
  • Devour (W)
    • [Odstraněno] Nepřátelé během snězení nevidí do okolí. 
    • [Odstraněno] Nepřátelé jsou po vyplivnutí omráčeni na 0,25 sekundy. 
    • [Nové] Může být použito na Blue Sentinel a Red Brambleback.
    • Poškození změněno z 9/10/11/12/13% maximálního zdraví cíle na 11% maximálního zdraví cíle.
    • Minimální poškození udělené monstrům změněno z 400/450/500/550/600 na 500.
  • Thick Skin (E)
    • Poškození ukládané jako šedé životy sníženo z 80/85/90/95/100% na 45/50/55/60/65%.
    • Obnova životů z šedých životů změněna z [20/25/30/35/40%] na [75%].
    • Cooldown změněn z 6 sekund na 3.
    • Začátek cooldownu změněn z [po vyvolání] na [když E štít vyprší, nebo je zničen].

Urgot

  • Purge (W)
    • Čas recastu změněn z 1 sekundy na 0,5 sekundy.

Yuumi

  • Bop'N'Block (P)
    • [Odstraněno] Již neobnovuje manu.
    • Štít změněn z [80-300] na [50/55/60/72/84/96/111/126/141/156/174/192/210/228/246/264/282/300].
  • Prowling Projectile (Q)
    • Cena zvýšena z 60/65/70/75/80/85 many na 75/80/85/90/95/100.
    • Posílené poškození změněno z [60/105/150/195/240/285 (+60% AP)] na [50/95/140/185/230/275 (+65% AP)].
  • Zoomies (E)
    • Cena snížena z 60/65/70/75/80 many na 30/40/50/60/70.
    • Maximální obnova životů zvýšena z [2x základní obnova životů] na [2,3x základní obnova životů].

Balanční změny na ARAMu

Nerfy

  • Corki
    • +5% udělovaného poškození & -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Illaoi
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození & +5% obdrženého poškození.
  • Jarvan IV
    • +5% udělovaného poškození & -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Kled
    • +5% udělovaného poškození & -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Nami
    • Bez úprav změněno na +5% obdrženého poškození.
  • Tryndamere
    • +10% udělovaného poškození & -10% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození & -5% obdrženého poškození.
  • Urgot
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Volibear
    • Bez úprav změněno na +5% obdrženého poškození.

Buffy

  • Akali
    • +18% udělovaného poškození & -8% obdrženého poškození změněno na +18% udělovaného poškození & -12% obdrženého poškození.
  • Alistar
    • +5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
  • Jayce
    • Bez úprav změněno na +5% udělovaného poškození.
  • Qiyana
    • Bez úprav změněno na +12% udělovaného poškození & -10% obdrženého poškození.
  • Sylas
    • Bez úprav změněno na +5% udělovaného poškození.
  • Syndra
    • Bez úprav změněno na +5% udělovaného poškození.
  • Talon
    • -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození & -5% obdrženého poškození.
  • Trundle
    • +5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
  • Yuumi
    • Bez úprav změněno na +5% udělovaného poškození.

Ostatní

Death Recap

  • Do hry se dostal nový death recap! Měl by být přehlednější, než ten starý a mnohem detailnější tak, abyste z něj mohli lépe vyčíst, co vás zabilo. Riot stále pracuje na dalších vylepšeních.

Ztišení týmového chatu

  • V Settings > Interface > Chat je nová možnost vypnout si komunikaci spojenců a ponechat pouze all chat. Riot zvažuje i implementaci vypnutí chatu před a po hře.

Opravy chyb

  • Passivka Qiyanina W - Terrashape nyní správně spouští Liandry's Torment.
  • Galiův E - Justice Punch již nezůstává v říši mrtvých, pokud byl seslán během vstupu/vycházení z Mordekaiserova R - Realm of Death.
  • Corkiho Passivka - Hextech Munitions's The Package se již nespawnuje jen v Mordekaiserově R - Realm of Death, pokud byl v době spawnu Corki zatracený.
  • Rammusovo Q - Powerball a Lucianovo R - The Culling se již nedá přerušit CC efekty, pokud na sobě mají šampioni štít z Edge of Night, Banshee's Veil nebo Morganina E - Black Shield.
  • Vision Score se nyní správně aktualizuje v popisku Trinketu.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama