Patch s označením 9.12 se v noci dostal na live servery. V tomto článku naleznete všechny změny, které s sebou do hry přinesl.

Rework šampiona: Mordekaiser

S novým patchem se do hry dostal rework Mordekaisera, o kterém se můžete více dozvědět zde.

Mordekaiser, the Iron Revenant

82000.jpg


Nové skiny 

Patch 9.12 nám také přinesl nové vesmírné skiny, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

S novými skiny se dočkáme také nových chroma balíčků.

Dark Star Karma

43012.png

43013.png

43014.png

43015.png

43016.png

43017.png

43018.png

Dark Star Shaco

35009.png

35010.png

35011.png

35012.png

35013.png

35014.png

Dragonslayer Braum

201020.png

201021.png

201022.png

201023.png


Úprava vizuálních efektů 

Do hry se dostala také další várka pozměněných vizuálních efektů, tentokráte se tyto změny týkají Amumu, Lulu, Tryndamera a Ziggse.

Amumu

  • Základní útoky - nové efekty zásahu.
  • Q -  Přidán jemný efekt ukazující šířku obvazu. Konec obvazu je nyní také světlejší. 
  • W - Jemná změna jasu, nyní ukazuje odraz, lépe vyjadřuje hitbox. Nyní má také efekt při zásahu. 
  • E - Nový AOE efekt, nyní obsahuje písek, lépe vyjadřuje hitbox a lépe souvisí s efektem dopadu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt, nyní ukazuje runy z pouště Shurima, písek a prach. 
  • P - Lehce vizuálně vyčištěna.
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Sad Robot Amumu získal nové robotí efekty schopností.

Lulu

  • Základní útoky - Nové fialovější střely s novými efekty úderu. 
  • Q -  Nové fialovější střely a vyčištění efektů. 
  • W
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění posilovacího efektu 
    • Nepřátelské: Vyčištění střely s novým efektem úderu. 
  • E
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění štítu
    • Nepřátelské: Vylepšení teleportu Pixe a efektu úderu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt. Vyčištění efektu úderu do nepřítele, nový zpomalovací efekt. Zanechává za sebou jemnou stopu vílího prachu.
  • P – Pixovy útoky byly lehce vyčištěny.
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Pix Dragon Trainer Lulu nyní vystřeluje malé růžové ohnivé koule.

Tryndamere

  • Základní útoky - nové efekty úderů. Byly přidány stopy po zbrani. 
  • Q - Viditelnější efekt obnovy životů se sníženým šumem. 
  • W - Byly přidány vyvolávací efekty, které ukazují dosah schopnosti. 
  • E - Nový efekt, ukazující reálnou šířku AOE. 
  • R - Nový efekt aktivace a posílení
  • P - Nový efekt ukazatele zuřivosti. 
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Demonblade Tryndamere získal nové ohnivé efekty schopností. 

Ziggs

  • Základní útoky - nové střely a dopady. Byly přidány jiskry.
  • Q - Nová střela, ale především nový výbuch, zanechává za sebou kráter, který ukazuje velikost AOE. Byly přidány jiskry.
  • W - Nový výbuch s kráterem. Nyní obsahuje vyšší  vyhození aby byl posílen pocit vyhození. Nyní má také efekt úderu. Byly přidány ukazatele AOE aby byl jasnější hitbox. Opět byly přidány jiskry. 
  • E - Byla přidána jemná trasa k jiskrám. Byl přidán jemný ukazatel dosahu min a malý kráter po vyšlápnutí. Bylo přidáno více jisker. 
  • R - Nový efekt vyvolání, ukazatelé, nová střela a nové efekty AOE a úderu. Byl přidán opravdový mrak ve tvaru atomového hřibu a samozřejmě také další jiskry. 
  • P - Posílené útoky vypadají nyní více výbušně a střely mají více jisker. 
  • Změny skinů:
    • Mad Scientist: Přidány bubliny a zelené výbušniny.
    • Pool Party: Vyčištění šumu a přiblížení skinu ke skinové Pool Party linii. 
    • Snow Day: Vyčištění šumu. Barvy střel a výbuchů jsou laděny tak, aby byly teplejší.
    • Arcanist: Přidán kráter do ultimátky. Ukazatel byl upraven tak, aby více souvisel se základním.
    • Odyssey: Do ultimátky byl přidán kráter.

 


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Deathbringer Stance (P) 
    • Cooldown změněn z [15] sekund na [24-12 podle úrovní šampiona].
  • World Ender (R) 
    • Bonusová obnova životů změněna z [Veškerá příchozí obnova životů] na [pouze obnova životů od Aatroxe].

Ashe

  • Volley (W) 
    • Cooldown snížen z 15/12,5/10/7,5/5 sekund na 14/11,5/9/6,5/4.

Caitlyn

  • Základní AD zvýšeno z 58 na 60.

Irelia

  • Flawless Duet (E) 
    • Dosah snížen z 850 na 775.
    • Cooldown zvýšen ze 14/13/12/11/10 sekund na 18/16,5/15/13,5/12.

Karma

  • Inner Flame (Q) 
    • Zpomalení zvýšeno z 25% na 35%.
  • Inspire (E)
    • Doba bonusové rychlosti pohybu zvýšena z 1,5 sekundy na 2,5.
    • Cena snížena z 60/65/70/75/80 many na 50/55/60/65/70.

Lulu

  • Help, Pix! (E) 
    • Štít zvýšen ze 70/105/140/175/210 na 80/115/150/185/220.
    • Cena snížena z 60/70/80/90/100 many na 60/65/70/75/80.

Master Yi

  • Double Strike (P)
    • Opravena chyba, při které stacky z Double Strike zůstávaly po dobu 3 sekund namísto uváděných 4.

Nautilus

  • Dredge Line (Q) 
    • Poškození sníženo ze 100/145/190/235/280 na 80/130/180/230/280.

Ryze

  • Základní mana snížena ze 400 na 300.
  • Základní obnova many zvýšena z 6 na 8.
  • Overload (Q)
    • Poškození zvýšeno z 60/85/110/135/160 na 80/105/130/155/180.
    • Úrovně schopnosti sníženy z 6 na 5.
    • [Odstraněno] Štít.
    • Poškození změněno z [40/50/60/70/80% (úrovně Flux schopnosti)] to [10/40/70/100% (úroveň Realm Warp)].
    • Hodnota bonusu k rychlosti pohybu změněna z [25/28/31/34/37/40%] na [20/25/30/35/40%].
  • Rune Prison (W) 
    • CC efekt změněn ze [znehybnění] na [35% zpomalení].
    • Bonus ze Spell Flux změněn z [prodloužení trvání CC] na [změnění zpomalení na znehybnění].
    • Doba trvání CC zvýšena z 0,75 na 1,5.
    • Bonusová mana zvýšena z 1% na 4%
    • Cena změněna z 50/60/70/80/90 many na 40/55/70/85/100.
  • Spell Flux (E)
    • Poškození změněno z 70/90/110/130/150 na 60/80/100/120/140 .
    • Cena změněna z 60/70/80/90/100 many na 40/55/70/85/100.
    • [Nové!] Vždy se odráží od prvního cíle.
    • [Odstraněno!] Poškození za odraz.
    • [Odstraněno!] Odrážení Flux při zabití jednotky. 
  • Realm Warp (R)
    • Úrovně schopnosti zvýšeny ze 2 na 3. 
    • [Nové!] Bonusové poškození přetížení proti cílům s Flux zvýšeno na 40/70/100%.
    • [Nové!] Schopnost je při pokusu o vyvolání mimo dosah ihned vyvolána na maximální dosah. 
    • Minimální dosah vyvolání zvýšen ze 730 na 1000.
    • Maximální dosah vyvolání změněn z [1750/3000] na 3000.
    • Cooldown změněn ze 180 na [210/180/150].

Sylas

  • Petricite Burst (P)
    • Poškození změněno z [(5-47,5 na úrovních 1-18)] na [(9-60 na úrovních 1-18)].
    • Nyní uděluje 70% poškození do minionů. 
    • Nyní má 2 nabití.
  • Chain Lash (Q) 
    • Poloměr výbuchu na minionech snížen z 200 na 180.
    • Poškození výbuchu sníženo z 45/70/95/120/145 na 40/60/80/100/120.
    • AP ratio výbuchu sníženo z 60% na 40%.
  • Kingslayer (W) 
    • Obnova životů zvýšena z 60/80/100/120/140 na 70/90/110/130/150.
    • AP ratio obnovy životů zvýšeno ze 40% na 50%.
  • Abscond / Abduct (E)
    • [Změněno] Nyní přidává štít pouze za zasažení nepřátelského šampiona nebo monstra. 
    • Hodnota štítu zvýšena z 60/90/120/150/180 na 80/115/150/185/220.
    • AP ratio štítu zvýšeno z 90% na 100%.
    • Cooldown zvýšen z 18/16/14/12/10 sekund na 18/17/16/15/14.

Yuumi

  • Základní HP zvýšeny z 432,36 na 480.
  • Bop N' Block (P) 
    • Vrácení many změněno z [40 - 160] na [30-160].
    • Hodnota štítu snížena z 80-360 na 80-300.
    • AP ratio štítu sníženo ze 40% na 30%.
  • Prowling Projectile (Q)
    • Opravena chyba, při které se projektil nespawnul blízko kurzoru.
  • You and Me (W)
    • Nepřátelé nyní záskají assist na Yuumi, pokud útočí na nepřítele, se kterým je spojená.
    • Skok může být nyní přerušen jakýmkoliv CC (stejně jako Yasuovo E).
    • Adaptivní sdílení statů změněno z [5/9/13/17/21%] na [5/7/9/11/13 (+4/7/10/13/16%)].
    • Opravena chyba, při které se Yuumi nezáměrně odpojila, pokud se chtěla přilepit na šampiona, který byl mimo dosah.
  • Změny k lepšímu
    • Při Spectator Mode se již nezobrazují dosahy Yuuminých schopností Q, W a R.
    • Yuumi se nyní změní obrazovka stejně, jako hráči neviditelného šampiona, ke kterému je připojena.
    • Spojenec, ke kterému je Yuumi připojena, má kolem sebe nyní kroužek, který může vidět pouze Yuumi.

Zac

  • Unstable Matter (W) 
    • Poškození zvýšeno z 15/30/45/60/75 na 25/40/55/70/85.
  • Lets Bounce (R)
    • Vzdálenost odražení změněna ze [400 jednotek od Zacova středu] na [250 jednotek od místa zásahu cíle].
      • Každý, kdo je zasažen, se vzdálí 250 jednotek od Zaca.
    • Nyní zanechá maximálně jednu kapku za odskok, pokud se trefíte.

Předměty

Corrupting Potion

  • Bonusové magické poškození¨udělované během 3 sekund změněno z [15 - 30 závisející na úrovni] na [15 na všech úrovních].

Balanční změny na ARAMU

Nerfy

  • Fiora 
    • +8% uděleného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na Bez modifikací ve srovnání s ostatními herními mody.
  • Jhin
    • -5% uděleného poškození změněno na -8% uděleného poškození.
  • Kassadin
    • +10% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Katarina
    • +8% uděleného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Lux
    • -10% uděleného poškození a +8% obdrženého poškození změněno na -10% uděleného poškození a +10% obdrženého poškození.
  • Nidalee
    • +15% uděleného poškození změněno na +12% uděleného poškození.
  • Quinn
    • +10% uděleného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% uděleného poškození a -8% obdrženého poškození.
  • Rek’Sai
    • +18% uděleného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +12% uděleného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Sejuani
    • -10% obdrženého poškození změněno na -8% obdrženého poškození.
  • Sona
    • -10% uděleného poškození a -15% provedeného léčení a -15% hodnoty udělovaných štítů a +12% obdrženého poškození změněno na -15% uděleného poškození a -18% provedeného léčení a -18% hodnoty udělovaných štítů a +15% obdrženého poškození.
  • Tahm Kench
    • +8% uděleného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Talon
    • +10% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Trundle
    • Bez modifikací změněno na +5% obdrženého poškození.
  • Mordekaiser
    • +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na Bez modifikací ve srovnání s ostatními herními mody.

Buffy

  • Corki
    • Bez modifikací změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Elise
    • +5% uděleného poškození změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Fizz
    • +5% uděleného poškození změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Galio
    • +5% obdrženého poškození změněno na Bez modifikací ve srovnání s ostatními herními mody.
  • Illaoi
    • +5% obdrženého poškození změněno na Bez modifikací ve srovnání s ostatními herními mody.
  • Jarvan IV
    • Bez modifikací změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Karthus
    • -8% uděleného poškození změněno na -6% uděleného poškození.
  • Kled
    • Bez modifikací změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Nocturne
    • +5% uděleného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% uděleného poškození a -12% obdrženého poškození.
  • Riven
    • +5% uděleného poškození změněno na +5% uděleného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Swain
    • -6% uděleného poškození a +6% obdrženého poškození změněno na -5% uděleného poškození.
  • Yorick
    • -5% uděleného poškození a +8% obdrženého poškození změněno na -5% uděleného poškození a +5% obdrženého poškození.

Opravy chyb

  • Popisek u Warwickova Q - Jaws of the Beast nyní uvádí správné AP ratio.
  • Odměny za Splity se zobrazují Ranked Armoru při načítací obrazovce.
  • Poblikávání "Blížícího se konce hlasování" při hlasování o vzdávání se již neproblikává pro ty, kteří již volili.
  • Rámečkem s hlasováním o vzdávání se může být libovolně pohybováno.
  • Oštěpy Headhunter Nidaleeina Q - Javelin Toss byly přizpůsobeny tak, aby je lépe viděli barvoslepí hráči.
  • Jhinův Q - Dancing Grenade se správě odráží na další cíle i poté, co je jeho poškození pozřeno Siviřiným E - Spell Shield.