Patch 9.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.11 - změny ve hře

Patch 9.11 - změny ve hře

Smashee

Smashee

29. 5. 2019 20:00

Stará Zacova ultimátní schopnost je zpět!

Reklama

Patch 9.11 se v noci dostal do hry. Na jaké změny si kvůli němu budeme muset zvyknout?

Nový skin

V této aktualizaci se dočkáme fanoušky zvoleného skinu Little Demon Tristana. Detailně si jej můžete prohlédnout zde.

Patch 9.11 - změny ve hře


Nový chroma balíček

S novým skinem se Tristana dočká také nového chroma balíčku.


Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Assassin's Mark (P)
    • Obnova energie snížena z 10/20/30 na 10/15/20.
    • AP sníženo ze 70% na 50%.
    • AD sníženo z 90% na 60%.

Amumu

  • Cursed Torch (P)
    • Bonusový true damage do prokletých cílů snížen ze 13% na 10%.

Ekko

  • Phase Dive (E)
    • Ekko nyní bude konzistentněji útočit základními útoky po použití E namísto čekání na ukončení animace.

Galio

  • Shield of Durand (W) 
    • Minimální poškození změněno ze [20/30/40/50/60 (+20% AP)] na [10/20/30/40/50 (+30% AP)].
    • Maximální poškození změněno ze [60/90/120/150/180 (+60% AP)] na [30/60/90/120/150 (+90% AP)].
  • Justice Punch (E) 
    • Poškození sníženo ze 100/135/170/205/240 na 80/120/160/200/240.

Gragas

  • Základní HP zvýšeny z 583,52 na 600.
  • HP za úroveň zvýšeny z 89 na 95.
  • Základní AD zvýšeno z 61,38 na 64.

Janna

  • Zephyr (W) 
    • Poškození sníženo z 55/100/145/190/235 na 55/90/125/160/195.
    • Cooldown změněn z 8 sekund na všech úrovních na 8/7,5/7/6,5/6.
  • Eye of the Storm (E)
    • Štít zvýšen ze 70/105/140/175/210 na 80/115/150/185/220.
    • Cooldown změněn z 18/16/14/12/10 sekund na 16/15/14/13/12.
    • [Nový efekt!] Každá schopnost Janny, která zpomaluje nebo vyhazuje nepřátelského šampiona do vzduchu snižuje cooldown Eye of the Storm o 20%.

Jayce

  • Shock Blast (Cannon Q) 
    • Poškození sníženo ze 70/120/170/220/270 na 65/110/155/200/245.
    • Ratio sníženo ze 120% bonusového AD na 100% bonusového AD.

Karthus

  • Requiem (R) 
    • Poškození sníženo z [250/400/550 (+75% AP)] na [200/350/500 (+65% AP)].

Master Yi

  • Rychlost útoku snížena z 0,733 na 0,679.
  • Alpha Strike (Q) 
    • Poškození z opětovného úderu sníženo z 25% na 15%.

Rammus

  • Spiked Shell (Passivka)
    • Základní poškození změněno z 8-20 (podle úrovně) na 10 na všech úrovních.
  • Tremors (R) 
    • Poškození sníženo ze 40/80/120 na 30/60/90.

Warwick

  • Jaws of the Beast (Q) 
    • Obnova životů zvýšena ze 30/40/50/60/70% na 30/45/60/75/90%.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Při prvotním seslání je indikátor mnohem světlejší, poté pomalu tmavne.
  • You and Me! (W)
    • Nyní se počítá jako asistence při zabití šampionů, pokud je připojena k šampionovi, který se zabití zúčastnil.
  • Zoomies (E)
    • Klesající bonus k rychlosti pohybu pro Yuumi a spojence, ke kterému je připojena je nyní srovnán podle AP.
  • Opravy chyb
    • Opravena chyba, při které minimapa nezobrazovala, že je Yuumi připojena ke spojenci.
    • Opraveno mizení Yuuminých statistik z menu v klientovi.
    • Opravena chyba, při které Yuumi neposílala Aery při přeskakování mezi spojenci pomocí You and Me!
    • Opravena chyba, při které spojenec dostal bonus k rychlosti pohybu z Approach Velocity pokaždé, když se Yuumi připojí.
    • Yuumi je nyní správně odhozena po zásahu Poppyiným R - Keeper's Verdict i pokud sesílá R - Final Chapter nebo Q - Prowling Projectile.

Zac

  • Stretching Strikes (Q)
    • Hodnota zpomalení zmenšena z 60% na 40%.
    • Cooldown změněn ze 13/12/11/10/9 sekund na 15/13,5/12/10,5/9.
  • Unstable Matter (W)
    • Poškození sníženo ze 4% maximálního zdraví cíle za každých 100 AP na 2%.
  • Let's Bounce (R)
    • [Přepracováno!] Zac se 4× odrazí a získá 20-50% k rychlosti pohybu, ale nemůže seslat Q nebo E, ani útočit. První odraz způsobí 140/210/280 (+40% AP) poškození. Poškození každého dalšího odrazu na stejném cíli je sníženo o 50%. První odraz odhodí cíl na 1 sekundu a každý odraz ho zpomalí o 20%.

Ostatní

Challenger Recall

  • Ve všech nehodnocených hrách nyní hráči z Challengeru ve hře uvidí speciální animaci pro recall. V hodnocených hrách je uvidí pouze, pokud v těchto dosáhli na Challenger. Tato animace nepřekrývá buffnutý recall od Barona ani modrý efekt na minimapě. Pokud hráč z Challengeru spadne, recall zmizí a objeví se, až se hráč znovu vyšplhá zpět.

Rainbow Fluft

  • Jako speciální poděkování prodlužujeme dostupnost ikony Rainbow Fluft jakož i všech speciálních interakcí, které se spouští při aktivování ikony. Ikona a aktivace homeguardu budou dostupné do 30. 6. Pozadí profilu bude odstraněno v patchi 9.14.

Opravy chyb

  • Dravenovu R - Whirling Death se nyní správně snižuje poškození podle toho, kolik jednotek je zasaženo.
  • Poškození při zásahu efektem Titanic Hydry již nefunguje na věže.
  • Pokud jste poškozeni Aery a zároveň máte předmět Death’s Dance, Aery vám již neuděluje poškození opakovaně.
  • Shacův klon z R - Hallucinate již neuděluje 60% poškození do šampionů namísto 75%.
  • Thrallové z Lissandřiny Passivka - Iceborn Subjugation již nemůžou sebrat Eye of the Herald, pokud její tým ukradne Rift Herald.
  • Popisek Guardiana nyní správně zobrazuje AP ratio 0,25% namísto 0,25 nebo 25%.
  • Částice Dark Valkyrie Dianina Q - Crescent Strike se již neobjeví krátce poté, co efekt vyprší na šampionech.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama