Patch 9.1 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.1 - změny ve hře

Patch 9.1 - změny ve hře

Smashee

Smashee

9. 1. 2019 07:00

První patch roku 2019 je tady!

Reklama

První letošní patch s označením 9.1 se v noci dostal do hry. Co přesně na ní změnil?

Nové skiny

Tento patch přinese čtyři nové Blood Moon skiny, o kterých jme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Spolu s novými skiny se dočkáme také nových chroma balíčků

Blood Moon Pyke

 Blood Moon Sivir


Balanční změny

Šampioni

Ashe

  • Ranger's Focus (Q)
    • Rámeček schopnosti nyní bliká, pokud je možno seslat Q s maximem stacků.
  • Hawkshot (E)
    • [Nové] Ashe může získat assisst pomocí E, ale pouze v případě, že odhalí v daném momentě neviděného protivníka a ten je zabit do 10 sekund od odhalení.

Jayce

  • Acceleration Gate (E)
    • Pokud Jayce sešle Acceleration Gate během sesílání Shock Blast, bude ignorovat všechny příkazy k pohybu až do dokončení seslání obou kouzel.

Jinx

  • Zap! (W)
    • [Nové] Doba vyvolání schopnosti se snižuje s rychlostí útoku Jinx, změněno z 0,6 sekundy na 0,6 - 0,4 (Maximálně 250% rychlosti útoku včetně bonusu ze Switcheroo!).

Kalista

  • Základní AD zvýšeno z 62 na 67.
  • AD za úroveň zvýšeno z 3,6 na 4.
  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 3,5 na 4. 
  • Pierce (Q)
    • Poškození zvýšeno z 10/70/130/190/250 na 20/85/150/215/280.
  • Sentinel (W) 
    • [Odstraněno!] Již nezískáte AD, pokud se nacházíte blízko spojence spojeného přísahou.
  • Rend (E)
    • Nyní uděluje pouze 50% poškození do epických monster.

Katarina

  • Shunpo (E)
    • Doba trvání skoku změněna z [0,075 sekund zpoždění] na [0 sekund zpoždění] 
      • (Celková doba vyčarování schopnosti nezměněna - 0,15 sekundy)
    • Systém řadící schopnosti za sebe nyní zahrnuje hladší vyvolání aktivky předmětu Gunblade.

Nasus

  • Siphoning Strike (Q) 
    • Stacky získané za zabití šampiona, velkého miniona nebo velké monstrum zvýšeny z 6 na 12.

Ornn

  • HP za úroveň zvýšeny z 90 na 95.
  • Armor za úroveň zvýšen ze 3 na 4.
  • Základní AD zvýšeno z 67 na 69.
  • Základní obnova HP zvýšena z 1,4 na 1,8.
  • Armor za úroveň zvýšen ze 3 na 4.
  • Living Forge (Passive)
    • [Nové] Nyní přidává dalších 10% bonusového Armoru a Magic Resistu ze všech zdrojů.
    • Ornn může utratit zlato na výrobu předmětů kdekoli (z obchodu nebo ze své nabídky).
    • Když dosáhne Ornn třinácté úrovně, vylepší si jakýkoli svůj (vhodný) předmět na Masterwork - až dvakrát. Navíc za každou následující úroveň může vylepšit jeden předmět spojence, když přijde k nim a klikne na ně (maximálně jeden pro každého).
  • Nové Masterwork předměty
    • Frozen Fist (z Iceborn Gountlet)
      • Armor zvýšen z 65 na 95.
      • Mana zvýšena z 500 na 700.
    • Youmuu's Wraithblade (z Youmuu's Ghostblade)
      • AD zvýšeno z 55 na 75.
      • Lethality zvýšeno z 18 na 25.
    • Might of the Ruined King (z Blade of the Ruined King)
      • AD zvýšeno z 40 na 55.
      • Rychlost útoku zvýšena z 25% na 40%.
    • Luden's Pulse (z Luden's Echo)
      • AP zvýšeno z 90 na 120.
      • Mana zvýšena z 600 na 850.
  • Volcanic Rupture (Q)
    • Zpomalení sníženo z 40/45/50/55/60% na 40% na všech úrovních.
    • Cena snížena z 55 na všech úrovních na 45.
    • Poškození sníženo z 20/50/80/110/140 na 20/45/70/95/120.
  • Bellows Breath (W)
    • [Odstraněno] Při použit již nedává štít.
    • [Nové] Ornn je během trvání nezastavitelný.
    • Trvání sníženo z 1 sekundy na 0,75 sekundy.
    • Zpomalení sebe sama sníženo z 50% na 35%.
    • Poškození z efektu brittle zvýšeno z [7% +0,3% za úroveň] na [12% + 0,5% za úroveň].
    • Cooldown změněn ze 14 sekund na 12 na všech úrovních.
  • Searing Charge (E)
    • Cena změněna z 50 na všech úrovních na 35/40/45/50/55.
    • Pokud by měl pilíř z Q zmizet při sesílání E, vyčká do dokončení skoku.
  • Call of the Forge God (R)
    • Zpomalení při prvním seslání nyní roste s časem, po který beran běžel (minimálně 10%, maximálně 40/60/80%).
    • Trvání vyhození do vzduchu je nyní sníženo z 1,5 sekundy na 1 sekundu a o 50% na každý další zasažený cíl po zásahu prvního nepřátelského šampiona.

Sejuani

  • HP za úroveň zvýšeny z 88 na 105.
  • Armor za úroveň zvýšen ze 3 na 4,25.
  • Základní MR zvýšen z 27,1 na 32,1.
  • MR za úroveň zvýšena z 0,75 na 1,25.
  • Základní armor zvýšen z 31 na 34.
  • AD za úroveň zvýšeno ze 3 na 4.
  • Fury of the North (P)
    • Trvání ledového brnění zvýšeno ze 2 sekund na 3 sekundy. 
    • Bonusové resistence změněny z 20/70/120 armoru a magic resistu (+100% celkového armoru a magic resistu) na 20 armorau a magic resistu (+25% bonusového armoru a magic resistu).
  • Arctic Assault (Q)
    • Poškození zvýšeno z 60/90/120/150/180 na 80/120/160/200/240.
  • Winter's Wrath (W)
    • Poškození z druhého zásahu zvýšeno ze 30/65/100/135/170 na 30/70/110/150/190.
    • Trvání zpomalení z druhého zásahu normalizováno na 0,25 sekundy. 
  • Permafrost (E) 
    • Doba trvání stunu snížena z 1/1,1/1,2/1,3/1,4 na 1 na všech úrovních.
    • Poškození zvýšeno z 20/35/50/65/80 na 40/80/120/160/200.
    • Dosah snížen ze 850 na 600.

Sivir

  • Boomerang Blade (Q) 
    • Zásah nepřátelského šampiona již nesnižuje poškození do dalších cílů.

Vayne

  • Final Hour (R)
    • [Nové] Cooldown Tumble (Q) je během Final Hour snížen o 50%.

Xayah

  • Bladecaller (E) 
    • Trvání znehybnění zvýšeno z 1 sekundy na 1,25 sekundy.

Zyra

  • Rampant Growth (W)
    • Pokud Zyra sešle Rampant Growth během sesílání Deadly Spines nebo Grasping Roots, bude ignorovat všechny příkazy k pohybu až do dokončení seslání obou kouzel.

Runy

Celerity (S3)

  • Bonus k vyšší rychlosti pohybu zvýšen z 8% na 10%

Shield Bash (R2)

  • Poškození zvýšeno z [4-21] na [5-30].

Hail of Blades (Domination Keystone)

  • Rychlost útoku změněna z [75-125%] na [110%].
  • [Nové] Útoky, které těží z resetu základního útoku (např. Jaxovo W - Empower) již nespotřebují stack Hail of Blades.

Bonusy ke statům

  • Rychlost útoku zvýšena z 9% na 10%.

Předměty

Jungle předměty

  • Hunter's Machete, Hunter's Talisman nevylepšený Stalker's Blade a nevylepšený Skirmisher's Sabre nyní snižují příjem za zabíjení minionů o 10 zlata za každého zabitého miniona, pokud je celkový příjem vlastníka ze zabíjení minionů vyšší, než polovina příjmu ze zabíjení monster.

Ostatní

Zlato z věží

  • Šampioni v okruhu 2500, kteří se aktivně zúčastnili ničení věže, jsou oceněni zlatem (včetně bonusu za první zničenou věž).
  • Šampioni v dosahu 1200 (dříve 1000) jsou oceněni zlatem i když se nezúčastnili ničení věže.

Vylepšení pingů

  • Při pingování následujících schopností váš tým uvidí, které cíle jsou v dosahu:
    • Galiovo R - Hero's Entrance
    • Nocturnovo R - Paranoia
    • Pantheonovo R - Grand Skyfall
    • Yasuovo R - Last Breath
    • Caitlynino R - Ace in the Hole
    • Luxino R - Final Spark
    • Twisted Fatovo R2 - Gate
    • Jhinovo W - Deadly Flourish R - Curtain Call
    • Ziggsovo R - Mega Inferno Bomb
    • Xerathovo R - Rite of the Arcane
  • Schopnosti s vícero informacemi:
    • Dravenova Passivka - Adoration: Počet stacků
    • Heimerdingerovo Q - H-28G Evolution Turret: Počet dostupných věží nebo čas než bude dostupná další věž
    • Kassadinovo R - Riftwalk: Čas než vyprší stacky pokud Kassadin nemůže schopnost znovu seslat kvůli velkému množství stacků.
    • Kaynova Passivka - The Darkin Scythe: Čas než je dostupná další forma pokud si Kayn již odemkl formu.
    • Kog'Mawovo R - Living Artillery: Čas než vyprší stacky pokud Kog'Maw nemůže schopnost znovu seslat kvůli velkému množství stacků.
    • Mordekaiserovo R - Children of the Grave: Zbývající čas přítomnosti ducha
    • Nasusovo Q - Siphoning Strike: Současné stacky
    • Soračino W - Astral Infusion: Nyní indikuje, pokud Soraka nemůže seslat schopnost kvůli nedostatku zdraví
    • Veigarova Passivka - Phenomenal Evil Power: Současné stacky
    • Smite, Challenging Smite a Chilling Smite: Velikost poškození do monster

HUD ikon schopností

  • U následujících schopností byly přidány ukazatele zbývajícího času do skončení schopnosti:
    • Alistarovo E - Trample a R - Unbreakable Will
    • Braumovo E - Unbreakable
    • Corkiho E - Gatling Gun
    • Dr. Mundovo R - Sadism
    • Illaoino R - Leap of Faith
    • Jaxovo R - Grandmaster's Might
    • Karthusova Passivka - Death Defied
    • Kaylino E - Righteous Fury
    • Master Yiho R - Highlander
    • Miss Fortunino W - Strut
    • Mordekaiserovo R - Children of the Grave - zbývající čas přítomnosti ducha
    • Nasusovo R - Fury of the Sands
    • Olafovo W - Vicious Strikes a R - Ragnarok
    • Rammusovo Q - PowerballW - Defensive Ball Curl a R - Tremors
    • Renektonovo R - Dominus
    • Rengarovo R - Thrill of the Hunt
    • Shyvanino W - Burnout
    • Singedovo R - Insanity Potion
    • Siviřino R - On the Hunt
    • Tristanino Q - Rapid Fire
    • Tryndamerovo R - Undying Rage
    • Twitchovo Q - Ambush a R - Spray and Pray
    • Vaynino Q - Tumble - čas trvání vylepšeného útoku a doba trvání R - Final Hour
    • Viktorovo R - Chaos Storm
    • Volibearovo R - Thunder Claws
  • Čas do opětovného seslání
    • Garenovo Q - Decisive Strike - čas do skončení vylepšeného útoku a bonusu k rychlosti pohybu
    • Gragasovo Q - Barrel Roll
    • Kassadinovo W - Nether Blade - čas do skončení vylepšeného útoku
    • Kha'Zixovo R - Void Assault
    • LeBlančino W - Distortion a R - Mimic'd Distortion - čas pro návrat
    • Luxino E - Lucent Singularity
    • Nasusovo Q - Siphoning Strike čas do skončení vylepšeného útoku
    • Renektonovo E2 - Dice
    • Rivenino R2 - Wind Slash
    • Twisted Fatovo W - Pick a Card a R2 - Destiny
    • Volibearovo Q - Rolling Thunder - čas do skončení vylepšeného útoku a bonusu k rychlosti pohybu
    • Yasuovo Q2 - Steel Tempest
    • Zedovo W - Living Shadow a R - Death Mark - čas pro návrat

Opravy chyb

  • Xin Zhaovo R - Crescent Guard již neuděluje větší poškození při zásahu více cílů.
  • Neeko se již na minimapě a v ikonách nezobrazuje jako spojenec, do kterého se proměnila, pokud se její Passivka - Inherent Glamour deaktivovala v mlze války.
  • Vizuální efekt zóny zpomalení u Varusova E - Hail of Arrows se správě objevuje i když jej Varus sešle z mlhy války.
  • Popisek Sterak's Gage nyní správně ukazuje přesné množství poškození, které je potřeba ke spuštění štítu i hodnotu tohoto štítu.
  • Jarvanova IV Passivka - Martial Cadence již neuděluje poškození skrz Pantheonovu Passivku - Aegis Protection.
  • Death's Dance již nepřidává Urgotovi nepřiměřené množství léčení při útoku proti Tryndamerově R - Undying Rage nebo Aniviině Passivce - Rebirth.
  • Rengarovy ruce opět svítí, pokud má maximální Ferocity.
  • Opraven vizuální efekt aktivace a dráhy Q - Savagery pro základního, SSW, Headhunter a Night Hunter Rengara.
  • Opraven vizuální efekt bodnutí Empowered Q - Savagery pro základního, SSW, Headhunter a Night Hunter Rengara
  • Opraven vizuální efekt aktivace R - Thrill of the Hunt pro Headhunter a Night Hunter Rengara.
  • Rengarův cíl opět svítí během R - Thrill of the Hunt u základního, SSW, Headhunter a Night Hunter Rengara.
  • Hlášky Zombie Branda se již nepřekrývají.
  • Battle Boss Ziggsovo R - Mega Inferno Bomb již nepoužívá vizuální efekty během sesílání na velkou vzdálenost.
  • Opravena chyba, při které se Ranked Armor na určitých rozlišeních zobrazoval rozmazaně.
  • Opraveno vycentrování ikon hráčů v Ranked Armoru.
  • Opraveno překrývání tlačítka "Add Friend" s hlavičkou hry v lobby během hledání zápasu.
  • Opravena chyba, při které Ranked Armor během hledání zápasu zakrýval indikátor zvuku z League Voice; armor se nyní při komunikaci hráčů přesune do pozadí.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama