Patch 8.8 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 8.8 - změny ve hře

Patch 8.8 - změny ve hře

Smashee

Smashee

18. 4. 2018 06:00 1

"Rework" Ahri a LeBlanc, změny trinketů a další.

Reklama

Patch 8.8 se včera v noci dostal do hry. Pojďme se podívat, jaké změny s sebou přináší.

Nový skin a chroma balíčky

V tomto patchi se dočkáme na Varuse a také nových chroma balíčků, o kterých jsme vás informovali zde.

Patch 8.8 - změny ve hře


Balanční úpravy

Šampioni

Ahri

  • Vastayan Grace (Passivka):
    • [Změna efektu] "Pokud Ahri zasáhne dvěma svými kouzly v rozmezí 1,5 sekundy nepřátelského šampiona, získá 20% k rychlosti pohybu na 3 sekundy (9 sekund cooldown)"
  • Orb of Deception (Q): 
    • [Odstraněno] Již nepřidává bonus k rychlosti pohybu.
    • [Nový efekt] "Poté, co Ahri zasáhne cíl 9 kouzly (maximálně 3 zásahy za seslání), získá Essence Theft, což zaručuje obnovení 3/5/9/18 (na úrovních 1/6/11/16) zdraví za každého zasaženého při dalším zásahu Q."
  • Fox-Fire (W): 
    • Cena snížena z 50 na všech úrovních na 40.
    • Počáteční zdržení pro neupřednosťnované cíle zvýšeno z 0,25 na 0,4.
    • [Nové] "Fox-Fire upředňostnuje cíl, který splňuje alespoň jednu z následujícíh podmínek:
      • Cíl je šampion pod vlivem zvýšení poškození z Charmu a je v dosahu 725 jednotek.
      • Cíl je někdo, proti komu v posledních 3 sekundách vyslala Ahri základní útok a je v dosahu 725 jednotek.
  • Charm (E):
    • Poškození změněno z 60/95/130/165/200 (+60% AP) na 60/90/120/150/180 (+40% AP).
    • [Nový efekt] Když Charm udělí poškození šampionovi, dostane debuff, kvůli kterému mu Ahriiny schopnosti udělí o 20% více poškození po 5 sekund.
  • Spirit Rush (R) 
    • Poškození změněno z 70/110/150 (+25% AP) na 60/90/120 (+35% AP).

Azir

  • Arise! (W)
    • Poškození do neprimárních cílů sníženo z 40/70/100% (na úrovních 1/6/11) na 25/50/75/100% (na úrovních 1/6/11/16).

Braum

  • Růst armoru snížen ze 4,5 na 4.
  • Stay Behind Me (W)
    • Bonusový armor a magic resist snížen z  17,5/20/22,5/25/27,5 na 10/14/18/22/26.
    • Bonusy k obraně jsou uplatňovány zodpovědněji.

Galio

  • Hero's Entrance (R)
    • Cooldown zvětšen ze 180/150/120 na 200/180/160.

Graves

  • HP za úroveň zvýšeny z 84 na 92.
  • Collateral Damage (R)
    • Cooldown snížen ze 120/100/80 na 110/85/60.

Irelia

  • Základní armor zvýšen z 31 na 34.
  • Bladesurge (Q) 
    • Bonusové poškození schopnosti do minionů zvýšeno z 60% na 70%.
  • Flawless Duet (E) 
    • Oprava chyby - již neodměňuje Irelii za mnohonásobné zabití minionů.
  • Vanguard's Edge (R)
    • Cooldown zvýšen z 120/105/90 na 140/120/100.
    • Poškození projektilu změněno z 150/275/400 na 125/225/325.
    • Poškození zdí sníženo z 125/200/275 na 75/125/175.

Janna

  • Základní rychlost pohybu snížena ze 320 na 315.
  • Zephyr (W)
    • Poškození sníženo z 60/105/150/195/240 na 55/100/145/190/235. 

Kai'Sa

  • Základní regenerace HP snížena z 1,24 na 1,1.
  • Růst regenerace HP snížen z 0,15 na 0,11
  • Icathian Rain (Q)
    • AD ratio sníženo z 40% na 35%.
    • AD ratio 6 střel sníženo ze 100% bonusového AD na 87,5%.
    • AD ratio 12 střel sníženo ze 172% bonusového AD na 150,5%.

LeBlanc

  • Upraveny ikony passivky a R.
Patch 8.8 - změny ve hře
  • Mirror Image (Passive):
    • Změněn do stavu před reworkem.
    • Opraven bug, kdy základní útok klonu způsobil poškození, pokud klon během letu útoku zemřel.
  • Sigil of Malice (Q):
    • Přejmenováno ze Shatter Orb.
    • Nyní označí nepřítele značkou, která při poškození dalším kouzlem exploduje a udělí mu poškození.
    • AP ratio poškození sníženo z 0,5 na 0,4.
    • Poškození označení: 55/80/105/130/155 (+0,4 AP).
    • Cena many zvýšena z 40/45/50/55/60 na 50/60/70/80/90.
  • Distortion (W):
    • Poškození zvýšeno z 40/55/70/85/100 (+0,2 AP) na 85/125/165/205/245 (+0,6 AP)
    • Cena many zvýšena z 70/80/90/100/110 na 60/75/90/105/120.
    • Cooldown snížen z 18/16/14/12/10 sekund na 14/13/12/11/10.
    • Rychlost skoku snížena z 1600 na 1450.
    • Uzamčení návratu změněno z 0,85 sekundy od startu skoku na 0,2 sekundy po ukončení skoku.
  • Ethereal Chains (E):
    • AP ratio prvotního zásahu sníženo z 0,5 na 0,3.
    • Poškození znehybněním zvýšeno z 40/60/80/100/120 (+0,5 AP) na 60/90/120/150/180 (+0,7 AP).
    • Cena many zvýšena ze 40 na 70.
    • Dosah útěku z řetězu snížen z 885 na 865.
  • Mimic (R):
    • Zopakuje LeBlančino poslední seslané kouzlo.
    • Poškození RQ - 70/140/210 (+0,4 AP).
    • Poškození označení RQ - 140/280/420 (+0,8 AP).
    • Poškození RW - 150/300/450 (+0,75 AP).
    • Poškození prvnotního zásahu RE - 70/140/210 (+0,4 AP). 
    • Poškození znehybněním RE - 140/280/420 (+0,8 AP).

Lissandra

  • Ice Shard (Q) 
    • Cena many snížena z 85 na všech úrovních na 75 na všech úrovních.
  • Frozen Tomb (R) 
    • Cooldown snížen z 130/105/80 to 120/100/80.

Nautilus

  • Základní AD zvýšeno z 57,54 na 61.
  • Základní mana zvýšena z 334 na 400.
  • Dredge Line (Q) 
    • Cooldown snížen z 18/16/14/12/10 na 14/13/12/11/10.

Rek'Sai

  • Fury of the Xer'Sai (Passivka)
    • Zuřivost již nemizí mimo boj pokud je pohlcována k regeneraci.
    • Mizení zuřivosti mimo boj nyní začíná přesně po 8 sekundách.

Ryze

  • Spell Flux (E) 
    • Cena many zvýšena z 40/55/70/85/100 na 60/70/80/90/100.

Sion

  • Decimating Smash (Q) 
    • AD ratio minimálního poškození změněno z 65% na všech úrovních na 40/45/50/55/60%.
    • AD ratio maximálního poškození změněno ze 195% na všech úrovních na 135/150/165/180/195%.

Swain

  • Nevermove (E)
    • Nyní přidává pouze jeden stack runě Phase Rush.

Tahm Kench

  • Devour (W) 
    • [Odstraněno] Již nepřidává bonus k rychlosti pohybu při unášení spojence směrem k nepřátelským šampionům.
  • Thick Skin (E) 
    • Obnovení životů z passivky sníženo z 25/30/35/40/45% na 15/20/25/30/35%.

Taliyah

  • Základní HP sníženy ze 532 na 502.
  • Threaded Volley (Q)
    • Cooldown zvýšen z 9/7,5/6/4,5/3 na 11/9/7/5/3.

Varus

  • Living Vengeance (Passivka)
    • Bonus k rychlosti útoku za zabitého šampiona snížen z 50% na 30%
    • Bonus k rychlosti útoku za zabitého miniona snížen z 25% na 15%.
  • Blighted Quiver (W):
    • Poškození passivky sníženo z 10/14/18/22/26 na 5/9/13/17/21.
    • Nová aktivní schopnost 
      • Aktivní schopnost: Varusův další Piercing Arrow udělí bonusové magické poškození za 6/7/8/9/10% až 9/10,5/12/13,5/15% chybějícího zdraví cíle (roste s délkou seslání Q).

Vi

  • Základní armor snížen z 35 na 30.
  • Růst armoru zvýšen z 3,5 na 4.
  • Základní regenerace HP zvýšena z 9 na 10. 
  • Růst regenerace HP zvýšen z 0,9 na 1.
  • Blast Shield (Passivka)
    • Cooldown změněn z [16 - 8 na úrovni 9] na [12 - 8 na úrovních 1 - 9].
  • Vault Breaker (Q)
    • Cooldown snížen z 16/14/12/10/8 sekund na 12/11/10/9/8.
  • Excessive Force (E)
    • Cena many snížena z 40/45/50/55/60 na 26/32/38/44/50.

Xayah

  • Základní regenerace HP snížena ze 6 na 5.
  • Základní AD sníženo z 64 na 62.

Předměty

Trinkety

  • Výměna trinketů nyní přidělí vašemu novému trinketu stejné procento cooldownu, jako měl ten měněný, namísto čistého 120 sekundového cooldownu.

Archangel's Staff

  • Unique Passive - Awe
    • Maximální mana snížena ze 3% na 1%. (Neplatí pro Seraph's Embrace)

Oracle Alteration (/Lens)

  • Nyní dostupný již na první úrovni.

Sweeping Lens

  • Odstraněno z obchodu.

Runy

Lethal Tempo

  • Rychlost útoku změněna z 30-80% na 40-110%.

Dark Harvest

  • Opravena chyba, kdy se objevila vizuální kostka při dopadu duše na zem.
  • Opravena chyba, kdy při uživání runy více hráči v jedné hře jen jeden z nich viděl zářící duše nad jednotkami, ze kterých lze duše získat.
  • Na ARAMu popisek správně zobrazuje, že duše šampionů mají menší cenu.

Různé

Homestart

  • Buff je aktivní do 55 sekundy hry namísto do 35.
  • Buff již okamžitě nemizí po překročení hranice řeky.
  • Buff mizí 0,75 sekundy po překročení hranice určené vnější věží.

Opravy chyb

  • Opraven další způsob, kdy se mohlo Warwickovo Q seslat dvakrát.
  • Peněžní hodnota cannon miniona nyní správně roste i po dosažení hranice 87 zlata.
  • Klony nyní mohou být správně vystrašeny Volibearovým Majestic Roar.
  • Opravena chyba, kdy se Tiamat počítal jako stack do Electrocute nebo Phase Rush.
  • Recall a zvuky kouzel Snow Fawn Poppy byly obnoveny a již nevyužívá zvuky základního skinu.
  • Byly uhlazeny hrany textur pro skin Pool Party Graves a jeho chroma balíčky při použití nízkého grafického nastavení.
  • Byly uhlazeny hrany textur pro skin Renektoy a jeho chroma balíčky při použití nízkého grafického nastavení.
  • Byly uhlazeny hrany textur pro skin Arcade Miss Fortune při použití nízkého grafického nastavení.
  • U Dariusových chroma balíčků je komprese textur vyrovnanější.
  • Přesýpací hodiny Sandstorm Ekka a jeho Chrono Blade jsou během animací lépe spjaty s jeho modelem.
  • Orb během recallu Reaper Soraky byl vrácen do hry.
  • Částice přistávací lokace Santa Dravenovy Q - Spinning Axe již nejsou překryty teturami AoE efektů zobrazujícími se na zemi.
  • Projektilům útoků Pixe u skinu Pool Party Lulu již nechybí částice dráhy.
  • Částice zobrazující se na zemi u skinů Nightbringer Yasuo a PROJECT: Yasuo při Q - Steel Tempest se již nezanořují do země při změně výšky terénu.
  • Otisk na zemi Iron Solari Leony po seslání R - Solar Flare již nebude nesprávně otočen při nižším grafickém nastavení.
  • Q - Light Binding u Elementalist Lux již předčasně nemizí ve srovnání s ostatními skiny.
  • Vizuální efekty Dreadnova Dariuse během nicnedělání byly obnoveny.
  • Částice kritických zásahů Woad King Dariuse a Dunkmaster Dariuse již nejsou nesprávně umístěny.
  • Byly obnoveny unikátní částice základního útoku a W - Nether Blade pro skin Cosmic Reaver Kassadin.
  • Byly obnoveny unikátní částice pro všechna kouzla Conqueror Karmy.
  • Animaci recallu Blood Moon Twisted Fata již nechybí pixely.
  • Meowkai opět drží koťátko.
  • Oči Snow Day Gravese nyní správně kopírují pohyby jeho hlavy při všech animacích.
  • Vizuální efekt Namiina smíchu se znovu správně přehrává.
  • Vizuální efekt Leprechaun Veigarova W - Dark Matter je znovu plný duhových barviček!
  • Vizuální efektu buffu homeguard u Star Guardian Soraky nyní opět správně kryje model.
  • Freljord Taliyah se může znovu těšit z vizuálních efektů při zásahu struktury nebo monstra základním útokem.
  • Pokřiky davu při animaci recallu SKT T1 Ryze byly obnoveny.
  • Slunečním brýlím při animaci vtipu Ashen Lord Aurelion Sola již nechybí blýskavé vizuální efekty.
  • Zvuková část recallu Secret Agent Xin Zhaa byla obnovena.
  • SKT T1 Ekko is no longer missing VFX during his joke, taunt, dance, and death
  • Označení pro zloducha u skinu Steel Legion Garen má nyní stejnou výšku při zobrazení nepřáteli i spojenci.
  • Zvuková část recallu Battle Boss Malzahara byla obnovena.
  • Animaci recallu Lancer Paragon Blitzcranka / Lancer Rogue Blitzcranka již nechybí vizuální efekty s blesky.
  • Vizuální efekt Astronautilusovy helmy během W - Titan’s Wrath již nepřetrvává po jeho skončení.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama