Patch 8.24 je tady. Které změny s sebou přináší?

Nová šampionka Neeko

Součástí tohoto patche bude nová šampionka Neeko. Více informací naleznete zde.


Nové skiny

V tomto patchi se dočkáme sedmi nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Následující patch přinese také nové chroma balíčky.

Winter Wonder Neeko

518002.png 518003.png 518004.png 518005.png 518006.png 518007.png 518008.png

518009.png

Winter Wonder Soraka

16010.png 16011.png 16012.png 16013.png 16014.png

Ice King Twitch

29013.png 29014.png 29015.png 29016.png 29017.png

Frozen Prince Mundo

36011.png

36012.png

36013.png

36014.png

36015.png

Snow Man Yi

11019.png 11020.png 11021.png 11022.png 11023.png

Frostblade Irelia

39014.png

Snow Day Malzahar

90008.png

Snow Day Graves

104026.png

Snow Day Bard

432007.png

Snowstorm Sivir

15017.png


Updaty vizuálních a zvukových efektů

Byly upraveny zvukové a vizuální efekty několika šampionů.

Alistar

  • Vytvořena nová animace pohybu během E - Trample.

Fiora

  • Vytvořena nová animace chůze bez bot.

Karma

  • Vytvořena nová animace rychlého pohybu.

Shaco

  • Vytvořena nová animace pohybu.

Viktor

  • Vytvořena nová animace chůze bez bot (zatím pouze u základního skinu).

Anivia

  • Proběhlo pročištění zvukových efektů u vtipu, provokace, tance, smíchu, smrti i nicnedělání.
  • Základní útok - byly přidány nové vizuální efekty projektilu a zásahu.
  • Passivka - Rebirth - Záře se s přiblížením se k oživení zesiluje.
  • Q - Flash Frost - Zvukový efekt lépe indikuje hitbox a centrum.
  • W - Crystallize - Upraven model zdi a vizuální efekt zmrzlé země. Zvukové efekty upraveny na ledovou tematiku.
  • E - Frostbite - Projektil je lépe rozlišitelný od základního útoku. Kritický útok je světlejší a lépe definován.
  • R - Glacial Storm - Přidán indiktor dosahu. Vylepšen vizuální efekt vichřice. Přidány nové zvukové efekty pro plně zformovanou bouři a její deaktivaci.
  • Blackfrost Anivia - Vizuální efekty Q a R upraveny tak, aby znovu vypadaly jako u legendárního skinu.
  • Festival Queen Anivia - Zlatý indikátor dosahu byl přizpůsoben tak, aby lépe odpovídal hitboxu.

Dr. Mundo

  • Základní útok - Nové vizuální efekty dráhy projektilu a zásahu. Nové zvukové efekty zásahu.
  • Q - Infected Cleaver - Nové vizuální efekty dráhy. Zlepšeny vizuální efekty zásahu. Pročištěny zvukové efekty hodu a zásahu.
  • W - Burning Agony - Zvukový efekt nyní ukazuje skutečnou oblast zásahu. Nepřátele poškození schopností hoří. Zvukový efekt aktivace je čistší.
  • E - Masochism - Nové vizuální efekty na zápěstích. Přidány zvukové efekty Zaunu.
  • R - Sadism - Zvukové efekty počátečního výbuchu jsou výraznější. Vizuální efekty kouzla jsou viditelnější a lépe rozpoznatelné jako léčení. Přidány zvukové efekty Zaunu.
  • Corporate Mundo:
    • W a R mají nyní vizuální efekty papíru a křivky používané v souvislosti s penězi a měnou.
    • Přidány vizuální efekty prodat/koupit šíp a papír v W/R.
    • Přidány zvukové efekty papíru/kufříku na jeho základní útoky a Q . Přidány digitální zvukové efekty k W a R. 

Gragas  

  • Základní útok - Nový vizuální efekt zásahu.
  • Q - Barrel Roll - Vizuální efekt indikátoru dosahu a grogu lépe indikují oblast zásahu.
  • W - Drunken Rage - Gragas nyní září a indikuje tím aktivní efekt redukce poškození. Vizuální efekt bubliny je citlivější.
  • E - Body Slam - Přidán nový vizuální efekt skoku, který lépe indikuje oblast dopadu. Vizuální efekt zásahu je důraznější.
  • R - Cask Toss - Vizuální efekt dráhy grogu a barrelu zlepšen tak, aby lépe indikoval oblast zásahu a byl pocitově výraznější. Vizuální i zvukové efekty byly pozměněny tak, aby byly lépe rozlišitelné od Q.
  • Oktoberfest Gragas:
    • Obnoveny scházející preclíky k E (konečně!).

Renekton 

  • Základní útok - Nový vizuální efekt zásahu.
  • Passivka - Reign of Anger - Vizuální efekt svítící ruky jsou čistější. Nyní září rudě i oči.
  • Q - Cull the Meek - Vizuální efekty lépe indikují oblast zásahu (roste s aktivním R). U skinů Pool Party a SKT T1 jsou neposílené schopnosti přebarveny.
  • W - Ruthless Predator - Skoro nezměněno.
  • E - Slice and Dice - Vizuální efekty pročištěny, přidán písek na zemi. Sesílání posílené schopnosti je jasnější.
  • R - Dominus - Nový indikátor bouře a dosahu. Vážky změněny na skaraby. Skiny Outback a Prehistoric používají vizuální efekty základního skinu. Galactic a Bloodfury používají přebarvené vizuální efekty. Rune Wars, Scorched Earth, Pool Party, SKT T1 a Renektoy mají unikátní vizuální efekty ultimátní schopnosti.

Teemo

  • Základní útok - Nový vizuální efekt projektilu a zásahu.
  • Q - Blinding Dart - Projektil je lépe odlišený od základního útoku, vylepšen vizuální efekt zásahu.
  • W - Move Quick - Přidán vizuální efekt dráhy se specifickými efekty jednotlivých skinů.
  • E - Toxic Shot - Projektil je lépe odlišený od základního útoku a Q.
  • R - Noxious Trap - Exploze nyní zobrazuje skutečnou oblast zásahu. Byly přidány specifické exploze pro skiny Astronaut, Cottontail, Super a Panda.

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • The Darkin Blade (Q)
    • [Odstraněno!] Již nedává 10% bonusového poškození do monster.

Akali

  • Twilight Shroud (W)
    • Základní doba trvání snížena z 5/5,5/6/6,5/7 na 4/4,5/5/5,5/6.
    • Maximální doba trvání snížena z 8/8,5/9/9,5/10 na 6/6,5/7/7,5/8. 

Camille 

  • Rychlost útoku snížena z 0,644 na 0,625.

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Cena many snížena ze 70/85/100/115/130 na 70/75/80/85/90.
    • Poškození zvýšeno z [50/80/110/140/170 (+80% AP)] na [70/110/150/190/230 (+90% AP)].
    • Poškození víru změněno z [30/40/50/60/70 (+60% AP) + (+3% za 100 AP) maximálních životů nepřítele] na [6% (+4% za 100 AP) maximálních životů nepřítele].
  • Justice Punch (E)
    • Doba odrážení snížena z 0,45 sekundy na 0,4 sekundy.
    • Rychlost zvýšena z 1900 na 2300.
    • Nyní uděluje o 50% méně poškození všem entitám, které nejsou šampioni.
  • Hero's Entrance (R) 
    • [Odstraněno] Cílový spojenecký šampion již nedostává snížené poškození!
    • [Odstraněno] Již nevyhazuje nepřátele uprostřed na delší dobu.

Heimerdinger

  • H-28G Evolution Turret (Q)
    • Cooldown útoku paprskem je nyní snížen pomocí CDR.
    • Statistiky věží byly přemístěny do rozšířeného popisku (při držení klávesy Shift).
  • Hextech Micro-Rockets (W)
    • Popisek nyní ukazuje aktuální poškození raket do minionů namísto statických 60% (což bylo méně kvůli dalšímu růstu s AP).
  • Hextech Rocket Swarm (R + W)
    • Maximální poškození zvýšeno z 499/687/862 (+1,83 AP) na 503/697,5/892 (+1,83 AP).
    • Poškození prvního projektilu nezměněno.
    • Poškození 2.,3.,4. a 5. projektilu zvýšeno z 28/39/49 (+0,12 AP) na 32/45/58 (+0,12 AP).
    • Poškození 6. - 20. projektilu zvýšeno z 16,8/23,4/29,4 (+0,06 AP) na 16/22,5/29 (+0,06 AP).

Illaoi

  • Test of Spirit (E) 
    • Cooldown snížen z 20/18/16/14/12 na 16/15/14/13/12.
  • Leap of Faith (R) 
    • Cooldown snižen ze 120/105/90 na 120/95/70.

Irelia

  • Defiant Dance (W) 
    • Cooldown zvýšen z 16/15/14/13/12 na 20/18/16/14/12.
    • Redukce obdrženéno poškození snížena z 50% na 40%.
    • Sesílání již nepřidává stack passivky (pouze na zasažené cíle).

Jax

  • Grandmaster's Might (R)
    • Poškození při zásahu třetího základního útoku sníženo z 100/160/220 na 100/140/180.

LeBlanc

  • Distortion (W)
    • Cooldown zvýšen z 14/13/12/11/10 na 18/16/14/12/10.

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Cooldown zvýšen z 8/7/6/5/4 na 9/8/7/6/5.
    • Poškození sníženo z 60/80/100/120/140 na 50/65/80/95/110.
  • Death Ray (E) 
    • Cooldown snížen z 13/12/11/10/9 na 12/11/10/9/8.
    • Poškození AP ratio zvýšeno z 50% na 60%.

Předměty

Death's Dance

  • Léčení se nyní vztahuje na veškeré poškození, ne pouze na fyzické.

Eye of the Herald

  • Během souboje s někým jiným, než miniony, má tento předmět třísekundový cooldown.

Poacher's Dirk

  • [Odstraněno] Odstraněno ze hry.

Runy

Dark Harvest (Domination Keystone)

  • Poškození sníženo z 40-80 na 20-60.
  • Již se nemůže spustit z dalších efektů (např. Scorch, Liandry's Torment). Neplatí pro Luden's Echo.

Ostatní

Jungle

  • První spawn vlků posunut z 1:29 na 1:30.
  • První spawn raptorů posunut z 1:28 na 1:30.

Nexus Blitz

  • V eventu Snowdown se k testování vrátí mod Nexus Blitz!

Mody neodehrávající se na mapě Summoner's Rift

  • Nový systém odměn rozbil starý systém odměn na jiných mapách, než je SR. Nyní je vše opraveno.

Klávesové zkratky

  • Přidány klávesové zkratky pro šampiony s dalšími tlačítky (například kolonka lovu u Kindred a kolonka proměn u Neeko). U ostatních šampionů (bez zvláštních interakcí) nebudou tyto zkratky fungovat. 
  • Výchozí nastavení je Shift + F1 až Shift + F5.
  • Nastavení může být změněno po vstupu do Options -> Hotkeys -> Additional Hotkeys -> Abilities and Summoner Spells.

Reakce skillshotů během Flashe

Bylo upraveno zacílování skillshotů, pokud je Flash použit během jejich sesílání.

  • Skillshot je vystřelen na cílovou pozici (změní se směr)
    • Ezrealovo Q - Mystic Shot (stejně jako před updatem)
    • Ezrealovo W - Essence Flux
    • Kai'Sino W - Void Seeker
  • Skillshot je vystřelen v cílovém směru (změní se pozice)
    • Ireliino R - Vanguard's Edge
    • Aatroxovo W - Infernal Chains

Vizuální vyjádření debuffu klonů

  • Pokud je šampion při vytváření klonu pod vlivem debuffu, klon bude mít tento debuff také.

Ranked

Rozmístění - prvních 10 her

  • Po odehrání jedné hry budete pouze vy moci vidět své prozatimní umístění.
  • Ve zbývajících hrách dostanete bonusové LP za výhry a za prohry je neztrácíte.
  • Po vašich rozmisťovacích hrách budou moci vaše umístění vidět všichni.
  • Během předsezóny neproběhne reset, takže budete muset být unranked v konkrétní frontě, abyste si mohli zkusit nové rozmístění.

Úrovně a divize

  • Přidána nová nejnižší úroveň Iron.
  • Mezi Master a Challenger přidána úroveň Grandmaster.
  • Ze všech úrovní odstraněna pátá divize.
  • Všichni hráči z páté divize přemístěni do čtvrté divize.
  • Jako součást předsezóního testování budou všichni hráči z Masteru a výš přesunuti do Master na 0 LP.

Ranked Armor

  • Nový způsob, jakým se pochlubit vaší dosaženou úrovní, se objeví na vašem profilu, v tabulce hodnocených her, kartě a herních lobby.
  • Mezi armorem za rankedy a za úrovně můžete přepínat po kliknutí na ikonu.

Grafika

  • Obrazovka na konci hry je přepracována tak, abyste lépe zaznamenali zisk LP.
  • Tabulky ranked her pro Master, Grandmaster a Challenger lépe ukazují promoce a sestupy.
  • Načítací obrazovka nyní zobrazuje vaši současnou úroveň ve vybrané kategorii; po kliknutí na karty hráčů uvidíte jejich minulé bannery.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovala, že Alistarovo W - Headbutt omráčilo cíl bez toho, aby jej přemístilo pokud během svého W+Q comba začal přemisťovat.
  • Základní útoky Mastera Yi se již nezruší, pokud čítač stacků Passivky - Double Strike vyprší uprostřed útoku.
  • Opravena chyba, která umožňovala Varusovým spojencům detonovat jeho W - Blighted Quiver.
  • Opravena chyba, při které občas mizelo audio Jayceových základních útoků.
  • Dark Star Threshovo Q - Death Sentence již nemá částice z klasického skinu po přerušení řetězu.
  • Zvukový efekt recallu Guardian of the Sands Rammuse již není slyšen globálně pokud je Rammus viděn.
  • Audio impulzy Nightbringer a PROJECT: Yasuova Q - Steel Tempest byly obnoveny.
  • Částice recallu PROJECT: Vi jsou nyní správně načasovány vzhledem k animaci.
  • Přeměna K/DA Akali do její zpomalené animace byla obnovena.
  • Hlasitost zvukového efektu K/DA Akalina R - Perfect Execution se již nezvyšuje při zásahu několika cílů.
  • Minimalizováno sekání během animace běhu Praetorian Gravese.
  • Urfwickův empowered recall již neignoruje postavení/směr pohledu.
  • Vizuální efekt vody během recallu Pool Party Rek'Sai se již nepřipíná k vyvýšenému terénu.
  • Vizuální efekt zapálené hlavy Infernal Amumu Ruby Chroma packu je o mnoho viditelnější při všech grafických nastaveních.
  • Částice Sad Robot Amumova W - Despair se již nedělí a nepřipínají k vyvýšenému terénu.
  • Obnoven vizuální efekt Pug'Mawova E - Void Ooze bublin pro sebe a spojence; nepřátelé vidí bubliny červeněji.
  • Specifické hlášky Dragon Trainer Tristany během provokace a vtipu jsou lépe synchronizovány s animacemi.
  • Levý "ocásek" Blood Moon Evelynn se již na konci její animace smrti nesmrskává.
  • Modely Shadowfire a Super Galaxy Kindred již nepoužívají textury klasického skinu po smrti.
  • Mecha Kha'Zixovy vizuální efekty při zásahu W - Void Spike již nejsou o mnoho hlasitější, než základní.
  • Beemo nyní správně přehrává svou animaci sesílání (např. při aktivaci Eye of the Herald).
  • Dragon Master Swainovy specifické hlášky byly obnoveny.
  • Pulsefire Ezrealovy hlášky během recallu byly obnoveny.
  • Zvukové efekty Tahm Kenchova W - Devour byly zcela obnoveny.