Patch 8.22 se dnes v noci dostal do hry. Které změny s sebou přinesl?

Nové skiny

V tomto patchi se nejspíš objeví nové skiny, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Nový patch nám pravděpodobně přinese také nové chroma balíčky

Victorious Orianna

SIDEBAR%2BBANNER%2BNEW%2B%25283%2529.jpg

Program LeBlanc

6split%2B%25284%2529.jpg

Program Nami

SIDEBAR%2BBANNER%2BNEW%2B%25282%2529.jpg

Praetorian Fiddlesticks

6split%2B%25283%2529.jpg

Praetorian Graves

6split%2B%25281%2529.jpg


Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Twilight Shroud (W)
    • Cooldown zvýšen z 17/15,5/14/12,5/11 na 21/18,5/16/13,5/11.
  • Perfect Execution (R) 
    • Poškození změněno z 100/150/200 na 85/150/215.

LeBlanc

  • Distortion (W) 
    • Poškození sníženo z 85/125/165/205/245 na 75/115/155/195/235.

Maokai

  • Sapling Toss (E) 
    • Procenta maximálních životů cíle jako poškození změněna z 6/6,5/7/7,5/8% na 7/7,25/7,5/7,75/8%
    • Cooldown snížen z 11 sekund na 10.

Nunu & Willump

  • Základní AD zvýšeno z 57 na 61.
  • Consume Q 
    • Základní léčení změněno z 37,5/60/82,5/105/127,5 (+0,35 ability power)(+5% bonusového zdraví) na 60/96/132/168/204 (+0,56 ability power)(+8% bonusového zdraví).
    • Léčení proti cílům, kteří nejsou šampioni změněno z 200% základního léčení na 125% základního léčení.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (Passive)
    • Procento maximálních životů, které mohou být ukázány jako šedé životy, změněno z [25-50%] na [80 životů+8% bonusového AD (maximálně 60% Maximálních životů)].
  • Ghostwater Dive (W) 
    • Cena many snížena ze 75 na 50. 
    • Rychlost pohybu změněna z [60/65/70/75/80% (+4% za 100 bonusového AD)] na [40% (+1,5% za bod Lethality)]
  • Phantom Undertow (E)
    • Doba trvání stunu změněna z [1,1/1,2/1,3/1,4/1,5] na [1,1 + 0,1 za 10 Lethality]
      • (maximálně 1.84 sekund)
    • Cena many snížena z 50 na 40.
  • Death From Below (R) 
    • Hodnota dorážejícího poškození nyní scaluje s Lethality. (1,5 životů za 1 bod Lethality)

Trundle

  • Chomp (Q) 
    • Základní poškození zvýšeno z 20/30/40/50/60 na 20/35/50/65/80.
    • AD ratio zvýšeno z 0/10/20/30/40% na 10/20/30/40/50%.

Viktor

  • Siphon Power (Q) 
    • Poškození z následujícího základního útoku sníženo z 20/50/80/110/140 na 20/45/70/95/120.
    • AP ratio nabitého základního útoku zvýšeno z 50% na 55%.
  • Chaos Storm (R)
    • Poškození sníženo ze 150/250/350 na 130/210/290.
    • AP ratio zvýšeno ze 70% na 85%.

Runy

Time Warp Tonic (I4)

  • [Nový efekt!] Konzumace potionů nebo sušenek přidává 50% jejich životů nebo obnovy many hned, avšak konzumace dostane krátký cooldown. V průběhu přidává během jejich efektů 5% rychlosti pohybu. Cooldown se rovná době trvání konzumace.
  • [Odstraněno] Potiony, sušenky a elixíry již nejsou konzumovány o 20% déle.
  • [Odstraněno] Již neúčinkuje na elixíry.

timewarp.png


Opravy chyb

  • Jhin
    • Whisper (P)
      • Bonus k rychlosti pohybu po kritickém zásahu se nyní vyhodnocuje při výstřelu namísto při zásahu.
      • Pokud Jhin zasáhne kritickým zásahem několikrát po sobě, bonus k rychlosti pohybu je přepočítán pro každý kritický zásah namísto pouhého obnovování bonusu z prvního zásahu.
      • Opravena chyba, při které dostával Jhin bonus k rychlosti z prvního Hail of Blades útoku (ten, který runu spouští). Toto je oprava opravy z patche 8.20.
      • Opravena chyba, při které Jhin nedostával bonus k rychlosti ze třetího zásahu z Hail of Blades.
  • Kennen se již nepřestává pohybovat po seslání W - Electrical Surge.
  • LeBlanc již nechybí vizuální a zvukové efekty během průběhu Q - Sigil of Malice.
  • Shacovy krabičky a Azirovi vojáci již nepřehrávají zvuky smrti majitelů namísto svých.
  • Twisted Fatovo E - Stacked Deck se již nepřeruší, pokud TF použije zesílený útok na Teemovu houbu.
  • Zvukové efekty passivky Ravenborn LeBlanc po odchodu z neviditelnosti již nemizí.
  • Zvukové efekty Star Guardian Soraky byly obnoveny.
  • Pro Count Kledulovo Q - Bear Trap on a Rope byly obnoveny zvukové efekty.
  • Netopýr při vtipu Trick or Treat Ekka zůstává stejné velikosti po celou dobu emote.
  • Dragon Trainer Heimerdinger již nemá duplicitní zvukové efekty smrti.
  • Dragon Trainer Heimerdingerovi již nechybí zvukové efekty tance.
  • Znovupřipojování se do hry během trvání efektu homeguard při používání Star Guardian skinu již nezpůsobuje přetrvávání zvukového efektu.
  • Obušek Officer Vi již při startu animace neulétává pryč.
  • Vizuální efekty Star Guardian a Pool Party Lulina R - Wild Growth se již nepřychytávají k vyvýšenému terénu.