Patch 8.14 - změny ve hře
Po více než devíti letech se dočkáme nového kurzoru.
Na live servery vstupuje patch s označením 8.14.
Nové skiny
V tomto patchi se dočkáme nových Samsung Galaxy skinů a Hextech Poppy, o kterých jsme vás informovali zde. Dále bude vydán skin Dark Star Cho'Gath, o kterém si můžete přečíst zde.
Nové emoty
Nový patch nám přinese i tyto nové emoty s názvy: "Now See Here", "Are You Serious" a "Squee"
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Pomocí ctrl+5 lze rozvinout Aatroxova křídla
- Základní HP sníženy z 610 na 580.
- The Darkin Blade (Q)
- Poškození z prvního zásahu sníženo z 20/35/50/65/80 na 10/25/40/55/70.
- Poškození do minionů sníženo z [65% až 100%] na [50% až 100%].
- Umbral Dash (E)
- Doba přebití změněna z 20/18/16/14/12 na 24/20/16/12/8.
- World Ender (R)
- AD zvýšeno ze 20% na všech úrovních na 20/22,5/25%.
- Časovač Q je nyní zmražený během oživení (udržuje aktuální fázi schopnosti).
Ahri
- Charm (E)
- Cena snížena z 85 na 70.
- Trvání zvýšeno z 1/1,25/1,5/1,75/2 na 1,4/1,55/1,7/1,85/2.
Dr. Mundo
- Infected Cleaver (Q)
- Cena návratu životů za trefení sekáčku snížena z 50% na 40%.
Cassiopeia
- Noxious Blast (Q)
- AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%.
- Celkové poškození zvýšeno ze 75/120/165/210/255 na 75/125/175/225/275.
Corki
- Gattling Gun (E)
- Základní poškození změněno z 80/140/200/260/320 na 120/170/220/270/320.
- Redukce resistů za stack zvýšena z 0,5/1/1,5/2/2,5 na 1/1,375/1,75/2,125/2,5.
Elise
- HP za úroveň zvýšeny z 85 na 93.
Fizz
- Seastone Trident (W)
- Aktivní bonusové poškození zvýšeno z 20/30/40/50/60 na 40/50/60/70/80.
- Cooldown snížen z 10/9,5/9/8,5/8 na 7/6,5/6/5,5/5 sekund.
- Pokud schopnost zabije cíl, cooldown schopnosti se resetuje na jednu sekundu a navrátí 20/28/36/44/52 many (dříve 20/28/36/42/50)
- Pokud schopnost nezabije cíl, Fizz získá 10/15/20/25/30 + 30% AP bonusového magického poškození na základní útoky po dobu 5 sekund.
- Pasivní efekt krvácení z pasivky se již neaplikuje pomocí Q nebo R.
Jinx
- HP za úroveň sníženo z 88 na 84.
- Základní HP zvýšeno z 531 na 581.
Karma
- Základní armor zvýšen z 20,4 na 26.
- Obnova many zvýšena z 1,7 za sekundu na 2,3.
- Růst obnovy many snížen z 0,16 za sekundu na 0,1.
- Inner Flame (Q)
- Mantra - Soulflare (R+Q) Poškození z výbuchu sníženo z 50/150/250/350 na 35/140/245/350 podle úrovně R.
- Oblast výbuchu po zásahu zvýšena z 250 na 280.
Nasus
- Soul Eater (Passivka)
- Lifesteal zvýšen z 10/15/20% na 12/18/24%.
Pantheon
- Bonusová rychlost útoku na první úrovni zvýšena z 0% na 8%.
- Aegis of Zeonia (W)
- Poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 60/85/110/135/160.
Rakan
- Gleaming Quill (Q)
- Cooldown zvýšen z 12/10,5/9/7,5/6 na 12/11/10/9/8 sekund.
- The Quickness (R)
- Cooldown zvýšen ze 120/100/80 na 130/110/90 sekund.
Rek'Sai
- Queen's Wrath (Unburrowed Q)
- AD ratio zvýšeno ze 40% na 50%.
- Prey Seeker (Burrowed Q)
- AD ratio zvýšeno ze 40% na 50%.
- Void Rush (R)
- AD ratio zvýšeno z 185% na 200%.
Sejuani
- Glacial Prison (R)
- Trvání znehybnění sníženo z 2 na 1,5 sekundy.
Sion
- Decimating Smash (Q)
- Poškození zvýšeno ze 30/48/65/83/100 na 30/50/70/90/110.
- AD ratio poškození zvýšeno z [45/50/55/60/65%] na [45/52,5/60/67,5/75%].
Sivir
- Boomerang Blade (Q)
- Cooldown snížen z 9 na 7 sekund na všech úrovních.
Shen
- Twilight Assault (Q)
- Zpomalení sníženo ze 35% na všech úrovních na 15/20/25/30/35%.
Swain
- Demonic Ascension (R)
- AP ratio maximálního poškození exploze sníženo z 135% na 105%.
Talon
- Rake (W)
- Poškození při návratu sníženo ze 70/95/120/145/170 na 70/85/100/115/130.
Twitch
- HP za úroveň sníženy z 87 na 84.
- Základní HP zvýšeny z 542 na 582.
Vayne
- Silver Bolts (W)
- Bonusové poškození zvýšeno z [4/6/8/10/12% maximálních životů cíle] na [4/6,5/9/11,5/14% maximálních životů cíle].
Vel'Koz
- Plasma Fission (Q)
- AP ratio zvýšeno z 60% na 80%.
Vi
- Základní rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,644.
- Assault and Battery (R)
- Cooldown snížen ze 130/100/70 na 110/85/60.
Viktor
- Gravity Field (W)
- Dosah zvýšen ze 700 na 800.
Wukong
- Nimbus Strike (E)
- Poškození sníženo z 65/110/155/200/245 na 65/100/135/170/205.
Zoe
- Spell Thief (W)
- Celkové magické poškození změněno ze 75/120/165/210/255 na 75/105/135/165/195.
- AP ratio sníženo z 65% na 55%.
Runy
Conqueror
- AD sníženo z 10-35 na 6-35.
Ghost Poro(D3)
- Změna efektu:
- Po vstupu do křoví se změní váš aktuální Trinket na Ghost Poro. Ghost Poro můžete umístit a zajistí vám vizi po 300 sekund, nebo dokud jej neumístíte znovu.
- Zatímco vy nebo váš Ghost Poro jste na nepřátelské území, získáte 5-20 AP nebo 3-14 AD adaptivních statů, závisejících na úrovni.
Zombie Ward (D3)
- Změna efektu:
- Každé zabití nepřátelské wardy způsobí umístění přátelské Zombie wardy, která vyroste z jejího těla. Navíc při poškození nepřátelského šampiona po zneškodnění wardy vám přidá 30-90 bonusového magického poškození (závisející na úrovni).
- Zombie Wardy se nyní objevují pouze při zničení nepřátelské wardy.
Summoner spelly
Teleport
- Cooldown zvýšen ze 300 na 360.
- Cooldown po přerušení zvýšen z 200 na 240.
Předměty
Hunter's Machete / Hunter's Talisman
- Nový efekt: Pokud máte nejvíce individuálního zlata v týmu, dostanete o 10 zlata méně za každého zabitého miniona. Tato pokuta je odstraněna po dokončení Enchantment na Skirmisher's Sabre nebo Stalker's Blade.
Nový kurzor
(Zleva doprava, horní řádek: základní vzhled, vzhled při ukazování na spojence, vzhled při ukazování na nepřítele, vzhled při ukazování na nepřítele - pro barvoslepé) (Zleva doprava, dolní řádek: cíl, položení wardy nebo zaměření spojence, příkaz k útoku nebo zaměření nepřítele)
- Do Options > Interface byla přidána možnost škálování (ocení hráči s monitory velkých rozlišení).
- V Options > Interface se rovněž můžete přepnout zpět na starý kurzor.
Ostatní
- Byly upraveny zvukové efekty u Kennena, Lee Sina, Kog'Mawa a Jarvana IV.
Opravy chyb
- Recurve Bow již neaplikuje poškození při zásahu do věží, pokud máš šamion dostatek AP, aby uděloval věžím magické poškození.
- Charm efekty nyní správně způsobují, že Scuttle Crab obdrží zvýšené poškození.
- Wukongovo W - Decoy nyní správně obdrží true damage od šampionů s aktivní runou Conqueror.
- Opravena chyba, při které se nesprávně obnovil cooldown runy Bone Plating při aktivování efektů oživení.
- Opravena chyba, při které Bone Plating způsobovalo okamžité oživení Zaca, pokud byly bloby z jeho Passive - Cell Division zabity ve stejný okamžik.
- Štíty na Star Guardian Ezrealovi již nejsou při jeho taneční animaci posunuty.
- Vizuální efekty E - Zenith Blade PROJECT: Leony již neprocházají Yasuovou W - Windwall.
- Zvukový efekt Meowkaiova smíchu se již při spamování emote nestackuje.
- Byly obnoveny specifické zvukové efekty skinu Santa Draven.
- Dark Waters Dianino R - Lunar Rush již nezpůsobuje pokles FPS při použití na nespatřeného nepřítele.
- Rozličné částice štítů z předmětů a od šampionů se již nevykreslují skrz terén během animace God-King Dariusovy R - Noxian Guillotine.
- Byly provedeny změny ke zlepšení čitelnosti při hraní Pulsefire Twisted Fata.
- Hextech / Star Guardian Poppy již nezobrazuje vizuální efekty základního skinu, pokud nepřítel zničí štít z P - Iron Ambassador.
- Twisted Fatovy zlepšené útoky z E - Stacked Deck nyní správně udělují poškození i poté, co během jejich cesty TF zemře.
- Čítač u Twisted Fatova E - Stacked Deck již není zmaten po jeho oživení některým z efektů (Guardian Angel, Zilean's R - Chronoshift).