Patch 8.10 se brzy dostane do hry. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se právě nachází na PBE.

Balanční změny

Šampioni

Bard

  • Caretaker's Shrine (W) 
    • Cena snížena z 90 na všech úrovních na 70.

Dr. Mundo

  • Sadism (R)
    • Cooldown znvýšen z 100/85/70 sekund na 110/100/90.
    • Cena zvýšena z 20% současných HP na 25%.

Kindred

  • Mark of the Kindred (Passive)
    • Pokud spojenec zabije lovené monstrum v intervalu 6 sekund od té doby, co je Kindred poškodí, získají Kindred stack.

Poppy

  • Rychlost pohybu zvýšena z 340 na 345.

Sion

  • Regenerace HP snížena  z 2 na 1.8.
  • Roar of the Slayer (E) 
    • AP ratio zvýšeno ze 40% na 55%
    • Poškození sníženo z 70/105/140/175/210 na 65/100/135/170/205.
    • Trvání redukce armoru zvýšena z 2,5 sekund na 4.
    • Redukce armoru se aplikuje i na cíle, kterými jednotka proletí.
    • Poškození do cílů zasažených odhozených objektem sníženo ze 130% na 100%.
  • Unstoppable Onslaught (R)
    • Sionova ultimátní schopnost již není blokována zdí vojáků R - Emperor's Divide spojeneckého Azira.

Zac

  • Unstable Matter (W)
    • Již nepřidává zranění 2% HP za každých 100 AP.
  • Elastic Slingshot (E)
    • AP ratio zvýšeno ze 70% na 90%.
  • Lets Bounce! (R) 
    • AP ratio zvýšeno z 70% na 90%.

Předměty

Enchantment: Runic Echoes

  • +60 AP
  • +10% CDR
  • +300 Mana
  • Změna buildu: Z Aether Wisp + Stalker's Blade + Amplifying Tome + 345 zlata na Stalker's Blade + Lost Chapter + 325 zlata.

Hunter's Machete

  • Bonusové poškození proti monstrům zvýšeno z 25 na 35.
  • [Odstraněno] Již nepřidává bonusový attack speed.
  • To samé platí i pro předměty z něj vytvořené (Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade).

Hunter's Talisman

  • [Odstraněno] Již nepřidává 150% mana regen.
  • Poškození zvýšeno z 45 za 5 sekund na 60 za 5 sekund.
  • Poškození již není zvýšeno na 75 při dostatečném množství bonusového zdraví.
  • Kradení HP zvýšeno z 25 na 30.
  • [Nový efekt] Pokud jste v jungli nebo v řece, předmět regeneruje až 8 many za sekundu na základě vaší chybějící many.
  • To samé platí i pro předměty z něj vytvořené (Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade).

Warding Totem (Trinket)

  • Trvání wardy zvýšeno z [60-120 sekund] na [90-180 sekund]
  • Cooldown nabíjení zvýšen ze [180-90 sekund] na [240-120 sekund].

Runy

Cheap Shot (D2)

  • True damage zvýšen z [12 - 30] na [15 - 60].

Ingenious Hunter (D4)

  • CDR aktivních předmětů zvýšen z 10% na 15%.
  • Další CDR za stack snížen z 6% na 5%.

Demolish (R2)

  • Poškození zvýšeno ze 125 na 175.

Bone Plating (R2)

  • Poškození sníženo z [20 - 50] na [15 - 40].

Chrysalis (R3)

  • Extra HP sníženy z 60 na 50.

Phase Rush (S1)

  • Rychlost pohybu zvýšena z [15% - 40%] na [25% - 40%].

Perfect Timing (I2)

  • Čas pro použití Stopwatch sníženo z 10. minuty na 8.

Hextech Flashtraption (I2)

  • Doba uzamčení při vstupu do souboje snížena z 10 sekund na 2 sekundy.

Jungle

Rift Scuttler

  • Spawn kraba změněn z náhodného na 2 kraby na začátku hry - po jejich zabití se může objevit jen jeden na náhodném místě.
  • Zkušenosti za zabití kraba změněny ze 170 na 115-230 na úrovni 1-9.
  • Zlato za zabití kraba změněno ze 70 na 70-140 na úrovni 1-9.
  • Spawn změněn z 2:15 na 2:00.
  • Čas respawnu změněn ze 180 sekund na 135 sekund.
  • Byl přidán vizuální efekt pro zvýraznění toho, kdy je krab chráněn štítem a kdy je překonán.
  • Šance, že vám krab ukradne Honeyfruit, byla znatelně snížena.

Zkušenosti z monster

  • [Odstraněno] Zkušenosti již nejsou sníženy o 5% za každou úroveň, o kterou má šampion navrch před zabitým kempem.
  • [Nový efekt] Zkušenost za kempy nyní rostou s úrovní až do 7. úrovně.
  • [Odstraněno] Gromp již nedává o 37,5% méně zkušeností při prvním zabití.
  • [Odstraněno] Střední Golemové, malí Golemové a Velký Razorbeak již nedávají o 25% méně zkušeností při prvním zabití.
  • Redukce zkušeností při prvním zabití Velkého Golema změněna z 50% na 30%.
  • Blue Sentinel: Změněno ze 180 na 115 - 180 (na úrovních 1-7).
  • Red Brambleback: Změněno ze 180 na 115 - 180 (na úrovních 1-7).
  • Velký golem: Změněno ze 125 na 100 - 157 (na úrovních 1-7).
  • Střední golemové: Změněno ze 35 na 35 - 55 (na úrovních 1-7).
  • Malí golemové: Změněno ze 7 na 7 - 11 (na úrovních 1-7).
  • Velký vlk: Změněno ze 100 na 65 - 102 (na úrovních 1-7).
  • Malí vlci: Změněno ze 40 na 25 - 39 (na úrovních 1-7).
  • Velký Razorbeak: Změněno ze 62 na 56 - 88 (na úrovních 1-7).
  • Malí Razorbeakové: Změněno ze 35 na 19 - 30 (na úrovních 1-7).
  • Gromp: Změněno ze 200 na115 - 180 (na úrovních 1-7).

Různé

Odměny

  • [Odstraněno] Asistence při zabitích hráče s odměnou již nepřidávají bonusové zlato.
  • Hráč s jedním zabitím: Změněno z 100 zlata rozděleno mezi členy týmu na žádnou odměnu.
  • Hráč se dvěma zabitími:  Změněno z 150 zlata rozděleno mezi členy týmu na žádnou odměnu.
  • Hráč se třemi zabitími: Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 200 zlata pro zabijáka.
  • Hráč se čtyřmi zabitími : Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 250 zlata pro zabijáka.
  • Hráč se pěti zabitími:  Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 300 zlata pro zabijáka.
  • Hráč se šesti a více zabitími: Změněno z 450 zlata rozděleno mezi členy týmu na 300 zlata pro zabijáka (+25 zlata za každé zabití nad 6).
  • Po smrti se vám namísto odečtení 3 úrovní zabití počítadlo zcela resetuje.

Replaye

  • Záznamy zápasů v turnajovém módu bude možno stáhnout v klientovi na obrazovce s historií zápasů.
  • Záznamy hodnocených her je možno stáhnout v klientovi na obrazovce s historií zápasů.

Klient

  • Vyřešen problém, kdy klient, který byl spuštěn na pozadí, využíval více zdrojů, než by měl. Lepší systémy by měly vykazovat nárůst FPS.

Hextech Loot

  • Za 1 gemstone nyní budou dostupné Masterwork truhly, které obsahují pouze kosmetický loot.

Opravy chyb

  • LeBlančino R - Mimic nezpůsobuje odhalování neviditelných šampionů při sesílání E - Ethereal Chains.
  • Opravena chyba, při které záměna Hexflashe za jiný summoner spell způsobila, že zaměněný spell nebylo možno použít v souboji.
  • Pasivní poškození z Kennenova W - Electrical Surge se správně zobrazuje v rekapitulaci smrti.
  • Swainovo E - Nevermove již chybně neuděluje dvojnásobné poškození epickým monstrům.
  • Presence of Mind nyní správně snižuje cooldowny za zabití nebo asistence i když jste mrtví.
  • Talonovo E - Assassin's Path by ho mělo nyní častěji posílat správným směrem.
  • Bard již nemůže omráčit jednotky sesláním Q - Cosmic Binding proti Gangplankově E - Powder Keg.
  • Garenův Q - Decisive Strike nyní uděluje správné poškození Teemovým R - Noxious Trapmushrooms.
  • League Voice bude tolerantnější k vašemu výchozímu komunikačnímu zařízení.
  • Beemo nyní z fontány na začátku hry s Homeguard vylétne.
  • Battlecast Cho’Gathovy E - Vorpal Spikes nyní znějí tematičtěji vzhledem ke skinu.
  • Zvuky při tanci Dragon Trainer Lulu se nyní přehrávají pouze jedno.
  • Zvířecí společník Star Guardian Ahri již nevytváří ozvěnu, když Ahri vtipkuje.
  • Aktivováním Shurelya’s Reverie již nezrušíte sesílání kouzel.

Nové skiny

Pulsefire Riven

Pulsefire Shen

Pulsefire Twisted Fate


Nové chroma balíčky

Dragon Master Swain