i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 8.10 - změny ve hře
Patch 8.10 - změny ve hře
Reklama
Patch 8.10 se brzy dostane do hry. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se právě nachází na PBE.
Balanční změny
Šampioni
Bard
- Caretaker's Shrine (W)
- Cena snížena z 90 na všech úrovních na 70.
Dr. Mundo
- Sadism (R)
- Cooldown znvýšen z 100/85/70 sekund na 110/100/90.
- Cena zvýšena z 20% současných HP na 25%.
Kindred
- Mark of the Kindred (Passive)
- Pokud spojenec zabije lovené monstrum v intervalu 6 sekund od té doby, co je Kindred poškodí, získají Kindred stack.
Poppy
- Rychlost pohybu zvýšena z 340 na 345.
Sion
- Regenerace HP snížena z 2 na 1.8.
- Roar of the Slayer (E)
- AP ratio zvýšeno ze 40% na 55%
- Poškození sníženo z 70/105/140/175/210 na 65/100/135/170/205.
- Trvání redukce armoru zvýšena z 2,5 sekund na 4.
- Redukce armoru se aplikuje i na cíle, kterými jednotka proletí.
- Poškození do cílů zasažených odhozených objektem sníženo ze 130% na 100%.
- Unstoppable Onslaught (R)
- Sionova ultimátní schopnost již není blokována zdí vojáků R - Emperor's Divide spojeneckého Azira.
Zac
- Unstable Matter (W)
- Již nepřidává zranění 2% HP za každých 100 AP.
- Elastic Slingshot (E)
- AP ratio zvýšeno ze 70% na 90%.
- Lets Bounce! (R)
- AP ratio zvýšeno z 70% na 90%.
Předměty
Enchantment: Runic Echoes
- +60 AP
- +10% CDR
- +300 Mana
- Změna buildu: Z Aether Wisp + Stalker's Blade + Amplifying Tome + 345 zlata na Stalker's Blade + Lost Chapter + 325 zlata.
Hunter's Machete
- Bonusové poškození proti monstrům zvýšeno z 25 na 35.
- [Odstraněno] Již nepřidává bonusový attack speed.
- To samé platí i pro předměty z něj vytvořené (Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade).
Hunter's Talisman
- [Odstraněno] Již nepřidává 150% mana regen.
- Poškození zvýšeno z 45 za 5 sekund na 60 za 5 sekund.
- Poškození již není zvýšeno na 75 při dostatečném množství bonusového zdraví.
- Kradení HP zvýšeno z 25 na 30.
- [Nový efekt] Pokud jste v jungli nebo v řece, předmět regeneruje až 8 many za sekundu na základě vaší chybějící many.
- To samé platí i pro předměty z něj vytvořené (Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade).
Warding Totem (Trinket)
- Trvání wardy zvýšeno z [60-120 sekund] na [90-180 sekund]
- Cooldown nabíjení zvýšen ze [180-90 sekund] na [240-120 sekund].
Runy
Cheap Shot (D2)
- True damage zvýšen z [12 - 30] na [15 - 60].
Ingenious Hunter (D4)
- CDR aktivních předmětů zvýšen z 10% na 15%.
- Další CDR za stack snížen z 6% na 5%.
Demolish (R2)
- Poškození zvýšeno ze 125 na 175.
Bone Plating (R2)
- Poškození sníženo z [20 - 50] na [15 - 40].
Chrysalis (R3)
- Extra HP sníženy z 60 na 50.
Phase Rush (S1)
- Rychlost pohybu zvýšena z [15% - 40%] na [25% - 40%].
Perfect Timing (I2)
- Čas pro použití Stopwatch sníženo z 10. minuty na 8.
Hextech Flashtraption (I2)
- Doba uzamčení při vstupu do souboje snížena z 10 sekund na 2 sekundy.
Jungle
Rift Scuttler
- Spawn kraba změněn z náhodného na 2 kraby na začátku hry - po jejich zabití se může objevit jen jeden na náhodném místě.
- Zkušenosti za zabití kraba změněny ze 170 na 115-230 na úrovni 1-9.
- Zlato za zabití kraba změněno ze 70 na 70-140 na úrovni 1-9.
- Spawn změněn z 2:15 na 2:00.
- Čas respawnu změněn ze 180 sekund na 135 sekund.
- Byl přidán vizuální efekt pro zvýraznění toho, kdy je krab chráněn štítem a kdy je překonán.
- Šance, že vám krab ukradne Honeyfruit, byla znatelně snížena.
Zkušenosti z monster
- [Odstraněno] Zkušenosti již nejsou sníženy o 5% za každou úroveň, o kterou má šampion navrch před zabitým kempem.
- [Nový efekt] Zkušenost za kempy nyní rostou s úrovní až do 7. úrovně.
- [Odstraněno] Gromp již nedává o 37,5% méně zkušeností při prvním zabití.
- [Odstraněno] Střední Golemové, malí Golemové a Velký Razorbeak již nedávají o 25% méně zkušeností při prvním zabití.
- Redukce zkušeností při prvním zabití Velkého Golema změněna z 50% na 30%.
- Blue Sentinel: Změněno ze 180 na 115 - 180 (na úrovních 1-7).
- Red Brambleback: Změněno ze 180 na 115 - 180 (na úrovních 1-7).
- Velký golem: Změněno ze 125 na 100 - 157 (na úrovních 1-7).
- Střední golemové: Změněno ze 35 na 35 - 55 (na úrovních 1-7).
- Malí golemové: Změněno ze 7 na 7 - 11 (na úrovních 1-7).
- Velký vlk: Změněno ze 100 na 65 - 102 (na úrovních 1-7).
- Malí vlci: Změněno ze 40 na 25 - 39 (na úrovních 1-7).
- Velký Razorbeak: Změněno ze 62 na 56 - 88 (na úrovních 1-7).
- Malí Razorbeakové: Změněno ze 35 na 19 - 30 (na úrovních 1-7).
- Gromp: Změněno ze 200 na115 - 180 (na úrovních 1-7).
Různé
Odměny
- [Odstraněno] Asistence při zabitích hráče s odměnou již nepřidávají bonusové zlato.
- Hráč s jedním zabitím: Změněno z 100 zlata rozděleno mezi členy týmu na žádnou odměnu.
- Hráč se dvěma zabitími: Změněno z 150 zlata rozděleno mezi členy týmu na žádnou odměnu.
- Hráč se třemi zabitími: Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 200 zlata pro zabijáka.
- Hráč se čtyřmi zabitími : Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 250 zlata pro zabijáka.
- Hráč se pěti zabitími: Změněno z 300 zlata rozděleno mezi členy týmu na 300 zlata pro zabijáka.
- Hráč se šesti a více zabitími: Změněno z 450 zlata rozděleno mezi členy týmu na 300 zlata pro zabijáka (+25 zlata za každé zabití nad 6).
- Po smrti se vám namísto odečtení 3 úrovní zabití počítadlo zcela resetuje.
Replaye
- Záznamy zápasů v turnajovém módu bude možno stáhnout v klientovi na obrazovce s historií zápasů.
- Záznamy hodnocených her je možno stáhnout v klientovi na obrazovce s historií zápasů.
Klient
- Vyřešen problém, kdy klient, který byl spuštěn na pozadí, využíval více zdrojů, než by měl. Lepší systémy by měly vykazovat nárůst FPS.
Hextech Loot
- Za 1 gemstone nyní budou dostupné Masterwork truhly, které obsahují pouze kosmetický loot.
Opravy chyb
- LeBlančino R - Mimic nezpůsobuje odhalování neviditelných šampionů při sesílání E - Ethereal Chains.
- Opravena chyba, při které záměna Hexflashe za jiný summoner spell způsobila, že zaměněný spell nebylo možno použít v souboji.
- Pasivní poškození z Kennenova W - Electrical Surge se správně zobrazuje v rekapitulaci smrti.
- Swainovo E - Nevermove již chybně neuděluje dvojnásobné poškození epickým monstrům.
- Presence of Mind nyní správně snižuje cooldowny za zabití nebo asistence i když jste mrtví.
- Talonovo E - Assassin's Path by ho mělo nyní častěji posílat správným směrem.
- Bard již nemůže omráčit jednotky sesláním Q - Cosmic Binding proti Gangplankově E - Powder Keg.
- Garenův Q - Decisive Strike nyní uděluje správné poškození Teemovým R - Noxious Trapmushrooms.
- League Voice bude tolerantnější k vašemu výchozímu komunikačnímu zařízení.
- Beemo nyní z fontány na začátku hry s Homeguard vylétne.
- Battlecast Cho’Gathovy E - Vorpal Spikes nyní znějí tematičtěji vzhledem ke skinu.
- Zvuky při tanci Dragon Trainer Lulu se nyní přehrávají pouze jedno.
- Zvířecí společník Star Guardian Ahri již nevytváří ozvěnu, když Ahri vtipkuje.
- Aktivováním Shurelya’s Reverie již nezrušíte sesílání kouzel.
Nové skiny
Pulsefire Riven
Pulsefire Shen
Pulsefire Twisted Fate
Nové chroma balíčky
Dragon Master Swain
Reklama
Reklama