První patch osmé sezóny je konečně tu! Pojďme se podívat, které změny s sebou přinesl.


Ranked hry

  • Challenger hráči mohou opět hrát ve dvou (duo queue).
  • Opět lze získat hextech truhly za každého šampiona za S- a více v ranked hrách.
  • Osmá sezóna začne 16. ledna.

Balanční změny

Šampioni

Brand

  • Blaze (P)
    • Poškození za stack zvýšeno z 2% na 4% (z max HP cíle).

Evelynn

  • E - Whiplash
    • [Opravená chyba] Již se nezapne cooldown, pokud Evelynn ztratí vizi na cíl během sesílání.

Graves

  • End of the Line (Q)
    • Cena many snížena z 60/70/80/90/100 na 60/65/70/75/80.
    • Cooldown snížen z 14/13/12/11/10 vteřin na 13/12/11/10/9 vteřin.
  • Smoke Screen (W)
    • Zpomalení pohybu zvýšeno z 15/20/25/30/35% na 50% na všech úrovních.
    • Doba trvání zpomalení snížena z 1,5 vteřiny na 0,5 vteřiny.

Heimerdinger

  • UPGRADE!!! Q - H-28G Evolution Turret (R+Q)
    • Základní poškození paprsků sníženo z 200/270/340 na 100/140/180.

Kayle

  • Nárůst AD za úroveň sníženo z 2,8 na 2,2.
  • Vrozená bonusová rychlost snížena z 15% na 10%.
  • Righteous Fury (E)
    • Cooldown změněn z 16 vteřin na všech úrovních na 18/17/16/15/14 vteřin.

Skarner

  • Základní mana zvýšena z 272,2 na 320.
  • Fracture (E)
    • Poškození při aktivování zvýšeno z 25/35/45/55/65 na 30/50/70/90/110.
    • Trvání omráčení zvýšeno z 1 vteřiny na 1,5 vteřiny.

Syndra

  • Unleashed Power (R)
    • Nyní všechny sféry doletí na cíl i pokud zemře nebo se stane imunním.
    • Nyní se tři sféry levitující kolem Syndry správně zmaterializují i pokud cíl schopnosti zemře.
    • Chůze syndry chůze již nebude podivná ve chvíli, kdy cíl schopnosti zemře a všechny sféry ještě nedoletěly.
    • Sféry, které již neudělily poškození cíli, nyní budou správně interagovat s ostatními schopnostmi Syndry a nebudou se pohybovat špatným způsobem.
    • Sféry, které byly vytvořeny těsně po seslání ultimátky Syndry se již nebudou pohybovat špatným způsobem.

Zoe

  • Paddle Star (Q)
    • Systému nyní trvá déle zaregistrovat novou pozici Zoe (pro výpočty range schopnosti) při použití ultimátky Zoe.
  • Sleepy Trouble (E) 
    • Prodleva mezi dopadem a vytvoření pasti snížena z 0,8 na 0,6 vteřiny.
  • Portal Jump (R)
    • Prodleva mezi sesláním a vytvořením východu portálu snížena z 0,1 na 0 vteřiny.

Runy

Predator

  • Pokud je aktivace Predatoru přerušena, cooldown se nastaví pouze 50% (dříve 100%).
  • Pokud Predator způsobuje poškození skrze AoE, bude nyní poškození způsobeno cíli s nejméně HP.
  • [Doplnění popisku] Rychlost pohybu je zvýšena o dalších 50% první 1,5 vteřiny trvání efektu.

Resolve

  • Primární
    • Resolve+Sorcery
      • Změněno ze 130 HP na 65 HP a 10 AP nebo 6 AD (adaptivní).
    • Resolve+Domination
      • Změněno ze 130 HP na 65 HP a 9 AP nebo 5,4 AD (adaptivní).
    • Resolve+Precision
      • Změněno ze 130 HP na 65 HP a 9% k rychlosti útoku.
  • Sekundární
    • Sorcery+Resolve
      • Změněno z 20 AP nebo 12 AD (adaptivní) na 65 HP a 10 AP nebo 6 AD (adaptivní).
    • Domination+Resolve
      • Změněno z 18 AP nebo 10,8 AD (adaptivní) na 65 HP a 9 AP nebo 5,4 AD (adaptivní).
    • Precision+Resolve
      • Změněno z 18% rychlosti útoku (adaptivní) na 65 HP a 9% k rychlosti útoku.

Různé

Obchod

  • Pokud nyní prodáte předmět a následně zavřete obchod během 0,25 vteřiny, prodej se zruší (aby se předešlo missclickům).

Ukazatele životů

  • Kontrast červeného ukazatele byl zvýšen.
  • Ukazatele mají tmavší pozadí.
  • Text úrovně je větší a světlejší.
  • Rámečky jsou nyní užší.
  • Text jména je nyní menší.

Honor

  • Záchytné body
    • Každá úroveň od úrovně 2 má navíc tři záchytné body s garantovanou odměnou.
  • Resetování honor úrovně
    • Úroveň 5 -> Úroveň 2, záchytný bod 3.
    • Úroveň 4 -> Úroveň 2, záchytný bod 2.
    • Úroveň 3 -> Úroveň 2, záchytný bod 1.
    • Úroveň 2 -> Úroveň 2.
    • Úroveň 1 a 0 se neresetuje a zůstává.
  • Nové odměny
    • Úroveň 1
      • Nová úroveň - 1 klíč.
    • Úroveň 2
      • Nová úroveň - 1 klíč
      • Záchytný bod - 2 úlomky klíče.
    • Úroveň 3
      • Nová úroveň - Kapsule obsahující 3 úlomky klíče, skin na wardu, 300 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.
      • Záchytný bod - Orb obsahující 2 úlomky klíče a 150 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.
    • Úroveň 4
      • Nová úroveň - Kapsule obsahující 4 úlomky klíče, emote, 630 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.
      • Záchytný bod - Orb obsahující 2 úlomky klíče a 200 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.
    • Úroveň 5
      • Nová úroveň - Kapsule obsahující 5 úlomky klíče, Medieval Twitche nebo Grey Warvicka (pokud vlastníte oba, získáte emote nebo skin na wardu) a 960 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.
      • Záchytný bod - Orb obsahující 3 úlomky klíče a 250 modrých esencí nebo úlomek šampiona vyšší hodnoty.

Splash art - Varus

K úpravě Varusova splash artu došlo kvůli změně jeho příběhu.


Nové skiny

Nového skinu se dočká tentokrát pouze Jax.

God Staff Jax


Nové emoty

Ashe, Yasuo a tučnák, to jsou nejnovější emoty s názvy D'Pengu, Was That Me? a Come On Me.


Opravené chyby

Opravené chyby a popisky.

  • Runy
    • Unsealed Spellbook nyní ve spectator módu správně aktualizuje ikony uživatelova summoner's spellu.
    • Pozápasové statistiky run, které zobrazují trvání (např. „Celková doba působení“ u Lethal Tempa), nyní používají formát 00:00 namísto počtu sekund.
    • Glacial Augment a Arcane Comet nyní mají odlišnou barvu pro spojence a nepřátele
    • Zásahy spojenců se již nezapočítávají do Electrocute, pokud mají tuto klíčovou runu oba hráči
    • Byly opraveny interakce mezi znepřístupněním Flashe během Skarnerovy a Fiddlesticksovy ultimátky a runami Hextech Flashtraption a Unsealed Spellbook, jež mohly způsobit, že Skarner a Fiddlesticks přišli o přístup k Flash a Flashtraption.
    • Rengar již nemůže prodloužit dosah svého skoku z křoví pomocí Hextech Flashtraption.
    • Zlato a léčení z runy Triumph jsou nyní v případě zabití či asistu zabití protivníka správně udíleny i jednotkám, které se právě nacházejí ve stázi.
    • Popisek Arcane Comet nyní správně uvádí její základní poškození.
    • Uživatelské rozhraní Kleptomancy už nezůstane zobrazené, dojde-li na 18. úrovni k použití Elixir of Skill.
    • Ve spectator módu byly pročištěny vizuální efekty run s cílem odstranit překrývající se prvky.
    • Manaflow Band nyní správně funguje i s alternativními režimy HUDu (přesunutá minimapa, rámečky týmu vlevo apod.).
    • Byla opravena chyba, kvůli které schopnosti, jež ke svému sesílání vyžadují zdraví, snižovaly na panelu run množství bonusového léčení z runy Revitalize.
  • Různé
    • Oslabování štítu se zobrazuje jako červené poškození (opraveno v cyklu 7.24).
    • Klubové značky jsou zpět.
    • Opravena chyba, kvůli které Galiův štít z W – Shield of Durand zmizel, místo aby se obnovil 12 sekund po utrpění poškození.
    • Šampioni se schopnostmi, které nevyžadují manu (jako třeba Elise nebo Nidalee v podobě pumy) už nemohou těmito bezmanovými schopnostmi nasčítávat stacky Tear of the Goddess.
    • Šampioni s energií nebo šampioni bez many (jako jsou například Riven nebo Yasuo) už nemůžou nasčítávat stacky Tear of the Goddess.
    • Přebíjecí doba Gangplankova Q – Parley se nyní začne správně počítat po začátku sesílání, ne po jeho skončení.
    • Zac se už nezasekne ve své animaci R – Hopem!, pokud se během sesílací animace oživí pomocí Guardian Angel.
    • Vaynin první útok pomocí Q – Thumble po zrušení maskování z R – Final Hour nyní lze správně zaslechnout/spatřit.
    • Byla opravena chyba, kvůli které mnohé silné CC přerušovaly některé nabíjené / soustředěním sesílané schopnosti i v případech, kdy se je podařilo zblokovat protimagickým štítem.
    • Byla opravena chyba, kvůli které se zobrazovala animace mizejícího a třesoucího se ukazatele zdraví, ačkoliv byla deaktivovaná možnost „Zobrazovat třas ukazatele zdraví“.
    • Přeměna Supergalactic Gnara na Mega Gnara a zpět byla vizuálně změněna, aby se snížilo riziko epileptického záchvatu.
    • Byla opravena závažná chyba při načítání klienta, která se projevovala u hráčů s macOS verze 10.8 nebo starší. Kvůli opravě je zapotřebí kompletně přeinstalovat LoL.
    • Přebíjecí doba Gangplankova R – Cannon Barrage se už neresetuje při zakoupení vylepšení Raise Morale.
    • ChoʼGathovy útoky posílené schopností E – Vorpal Spikes už nepřerušují základní útoky zasažených nepřátelských šampionů.
    • Brittle z Ornnova W – Bellows Breath a efekt klíčové runy Grasp of Undying se už neaktivují, pokud dojde ke zblokování útoku, jenž je měl aplikovat.
    • Nidaleeino Q v podobě pumy – Takedown už nezpůsobí nepřátelům poškození, pokud se jim podaří tomuto útoku uhnout.
    • Byly opraveny velice vzácné případy, kdy při zrušení automatického útoku zmizel také letící projektil (např. E – Grasping Roots).
    • Opravili jsme chybu, která způsobovala, že při zřetězení několika různých přeběhů trval ten druhý stejně dlouho jako ten první. Pokud se nějaký Maokai divil, proč mu trvalo tak dlouho, než se dostal k cíli pomocí svého W – Twisted Advance poté, co opustil Tahm Kenchovo R – Abyssal Voyage... tak proto.
    • Po kliknutí na nepřátelskou věž se nyní pokaždé zobrazí její inventář.
    • Elementalist Lux ve vodní podobě má zpět vizuální efekt svého R – Final Spark.
    • Elementalist Lux v ohnivé podobě má zpět vizuální efekt svého Q – Binding Light.
    • Pažím Nunu bota už nechybí elektrický vizuální efekt.
    • Q – Ranger's Focus Sherwood a Woad Ashe nyní má při použití Runaan's Hurricane správné tematické šípy.
    • Vizuální efekt R – Wild Growth Pool Party Lulu už na zemi slabě nepulzuje, je-li použito nízké nebo velmi nízké nastavení grafiky.
    • Efekt R – Petrifying Gaze jade Fang Cassiopeiy se už nepřepíše Rylai's Crystal Scepter.
    • Koule River Spirit Nami zobrazené při E – Tidecaller's Blessing už nejsou při otáčení na špatných pozicích.
    • Bewitching Nidalee má během skoku na lovené cíle při použití W v podobě pumy – Pounce zpět vizuální efekt s netopýrem.
    • Stopa W – Zap! Ambitious Elf Jinx se už nezobrazuje před vizuálním efektem svíčky.
    • Vlasy Ambitious Elf Jinx se už během některých animací tak nepřirozeně neprotahují.
    • Vrátily se vizuální efekty zvířat při tanci Spirit Guard Udyra, pokud má pátý stupeň W – Turtle Stance.
    • Vizuální efekt kolem vyplivnutého projektilu schopnosti E – Void Ooze Hextech KogʼMawa už nemizí pod zvýšeným terénem.