Reklama
Patch 7.24 - změny ve hře

Patch 7.24 - změny ve hře

Nový patch je tu, přináší řadu balančních úprav a očekávané předělání ukazatele životů.

Nové skiny

Hned čtveřice skinů se dostane do hry. Jinx, Draven a Poppy si navléknou vánoční kostýmy. Kog'Maw zase dostane velice vzácný skin z Hextech série. Více o těchto skinech se dozvíte zde.


Nové emoty

Bylo přidáno několik nových emotů vztahujících se k nadcházejícímu ročnímu období. První 3 ikony se vám objeví v kolekci, pokud jste si je koupili již na minulé Vánoce.

976c7e067f6b3b48.png

7aed02b8120c9a0d.png

878baab6f475d710.png

81c070804d0f3d71.png

29e8d70e8e6ab499.png

ed1cf4393ebf8c42.png

774234823aad19e9.png

b7ab284cf76dc41b.png

 

c407e81f6d0471f4.png

cfb59253c84825db.png

 

         

Snow Battle ARURF

ARURF si budeme moci zahrát už od 19. 12. 17:00 hodin, až do 2. 1. 2018 16:55.

Více o oblíbeném all random módu v jeho speciální zimní verzi se dozvíte zde.

Legend of the Poro King

Tradiční herní mód, hraný na Howlling Abyss, bude dostupný od 12. 12. do 19. 12. Poté ho vystřídá ARURF. Znovu si Poro Kinga budeme moci zahrát až 2. 1. a to do 8. 1. 2018.


Úprava ikon schopností

Ikony schopností čtyř šampionů (Amumu, Dr. Mundo, Nunu, Renekton) byly změněny.

Amumu

amumu_passive.png

amumu_q.png

amumu_w.jpg

amumu_e2.jpg

amumu_r.png

Dr. Mundo

drmundo_passive.png

drmundo_q.png

drmundo_w.png

drmundo_e.png

drmundo_r.png

Nunu

nunu_passive.jpg

nunu_q.jpg

nunu_w.jpg

nunu_e.png

nunu_r.jpg

Renekton

renekton_passive.png

renekton_q.png

renekton_w.png

renekton_e.png

renekton_r.png


Úpravy ukazatele HP

Do hry se po týdnech úprav dostává nový ukazatel HP. Ten by ve zkratce měl přinést tyto vlastnosti:

  • Lepší orientace okolo štítů a nezranitelnosti.
  • Rozlišení schopností, které poskytují život navíc (Guardian Angel, Zileanovo ultimátka, Tryndamerovo R, ...).
  • Nové nápisy, například unstopable (Malphitovo a Olafovo R).
  • Ukazatel snížení a zvýšení statistik (armor, magic resist).
  • Animace prudkého snížení a zvýšení HP
  • Úprava ukazatele pro monstra:
    • HP Barona Nashora nyní zůstávají i při boji na místě
    • Sjednocení vzhledu ukazatele u člověkem ovládaných monster (Tiber, Daisy, ...)
  • Podpora 4K rozlišení.

Nové mise

V následujících dnech se objeví nové mise, které povedou k získání exkluzivních emotů, poro skinů a dalších drobností.


Ostatní

  • V klientovi byly změněny všechny zkrácené životopisy postav.
  • Přidána možnost pozvat hráče z minulé hry bez nutnosti si je přidat jako přátele.
  • Maximální kapacita klubu navýšena z 50 na 100.
  • Lancer Paragon a Lancer Rogue Blitzcrank jsou již v obchodě.
  • Do obchodu přidáno potvrzovací tlačítko, které upozorňuje na nemožnost vrátit nákup balíčku.
  • Pingnutí Eye of the Herald v inventáři nyní ukáže zbývající čas pro použití v chatu týmu.
  • Pingnutí věže, nexusu, nebo inhibitoru nyní v chatu týmu zobrazí zprávu o zbývajících HP dané struktury.

Balanční změny

Šampioni

Aurelion Sol

  • Voice of Light (R) 
    • Cooldown snížen ze 120/100/80 na 110/90/70.

Bard

  • HP regen zvýšen z 5,4 za 5 sekund na 7,5 za 5 sekund.
  • Traveler's Call (P):
    • základní poškození zvýšeno z 30 na 40

Camille

  • Adaptive Defenses (P) 
    • Doba trvání štítu zvýšena z 1.5s na 2s.
  • Precision Protocol (Q) 
    • Doba možnosti opakovaného použití zdarma zvýšena ze 3 sekund na 3.5.
    • Ikona spellu nyní ukazuje časovač opakovaného použití
Darius
  • Hemorrhage (P)
    • Poškození z krvácení zvýšeno z [10 - 27] na [13 - 30].
    • Poškození z krvácení při 5 stacích zvýšeno z [50 - 135] na [65 - 150].
    • Noxian Might bonusové AD změněno na:
      • úroveň 1 - 3: z 30 na 30/35/40
      • úroveň 4 - 6: z 35 na 45/50/55
      • úroveň 7 - 10: z 60/50/60/70 na 60/65/70/75
      • úroveň 11 - 13: z 80/90/100 na 85/95/105
      • úroveň 14 - 18: z 120/140/160/180/200 na 130/155/180/205/230

Evelynn

  • Upraveny doporučené itemy.
  • Opraven bug při odhalení věží v pasivce.
  • Opraven bug při použití W, který nyní správně snižuje magic resist.

Ezreal

  • Mystic Shot (Q)
    • AD ratio sníženo z 125% na 110%.

Galio

  • Colossal Smash (P)
    • AP ratio sníženo ze 70% na 50%.
  • Shield of Durand (W)
    • První použití
      • AP ratio zvýšeno ze 4% na 5%.
    • Druhé použití
      • [Nový efekt!] nyní zraňuje za [20/30/40/50/60 (+20% AP) až 60/90/120/150/180 (+60% AP)]
        • (Zvyšuje se s dobou nabíjení, podobně jako redukce poškození a trvání tauntu)
  • Justice Punch (E)
    • Cooldown snižen ze 14/13/12/11/10 na 12/11/10/9/8.

Ivern

  • Friend of the Forest (P)
    • Cena HP za seslání snížena z 33 - 11,75% na levelech 1 - 18 na 25 - 8% na úrovních 1 - 18

Jarvan IV 

  • Martial Cadence (Pasivka) 
    • Bonusové poškození sníženo z 10% na 8%.
  • Dragon Strike (Q)
    • Poškození sníženo z 80/125/170/215/260 na 80/120/160/200/240.

Karthus

  • Requiem (R)
    • AP ratio zvýšeno z 60% na 75%.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Poškození sníženo z  60/100/140/180/220 na 40/80/120/160/200.

Malzahar

  • Nether Grasp (R) 
    • AP ratio sníženo ze 110% na 80%.
    • Poškození sníženo ze 125/225/325 ma 125/200/275.

Maokai

  • Bramble Smash (Q)
    • Poškození sníženo ze 70/115/160/205/250 na 65/105/145/185/225.

Morgana

  • Obnova many za 5 sekund zvýšena z 8.5 na 11.5.
  • Růst obnovy many snížen z 0.8 na 0.4.
  • Soul Siphon (P)
    • [Odstraněno] Již nepřidává 10/15/20% spell vamp
    • [Nový efekt!] Když Morganiny schopnosti poškodí šampiony, velké miniony, či monstra, vyléčí se za 15/20/25/30/35/40% (na úrovních 1/4/7/10/13/16) z uděleného poškození.
  • Tormented Soil (W)
    • [Nový efekt!] Pokud se použije pasivka Soul Siphon, cooldown této schopnosti je sníženo o 5%.

Ornn

  • Bellows Breath (W) 
    • Magické poškození sníženo z 12/14/16/18/20% na 10/12/14/16/18%.
    • Cooldown zvýšen ze 12/11/10/9/8 na 13/12/11/10/9.

Riven

  • Broken Wings (Q)
    • poškození zvýšeno z 10/30/50/70/90 + 0,75 AD na 15/35/55/75/95 + 0,8 AD

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Základní bonus poškození snížen na úrovních 1/4/7/10/13/13:
      • z 15/20/25/30/35/40
      • na 5/10/15/20/25/30

Sona

  • Hymn of Valor (Q)
    • Cena many zvýšena ze 45/50/55/60/65 na 60/65/70/75/80.
    • Bonusové magické poškození sníženo z [20/30/40/50/60 (+20% AP)] na [10/15/20/25/30 (+30% AP)].

Taric

  • Základní armor snížen ze 45 na 40.

Xin Zhao

  • Základní životy sníženy z 600 na 570.
  • Wind Becomes Lightning (W) 
    • Poškození (z bodnutí) AD sníženo 85% na 75%.

Yorick

  • Základní AD sníženo ze 65 na 62.

Zoe

  • Paddle Star (Q)
    • Cooldown se nyní odpočítává po dokončení seslání.
    • Opravena chyba, kde ukazatel schopnosti Paddle Star (Q) zmizel při následovném sesláním Sleepy Trouble Bubble (E).
    • Opravena chyba, kdy ukazatel Paddle Star (Q) zůstal zobrazen při příliš rychlém aktivování druhé části kouzla.
    • Opravena chyba, jenž zapříčinila špatné grafické zobrazení této schopnosti při dosažení maximální doby seslání.
    • Opravena chyba, kdy Zoe ultimátka Portal Jump neprodloužila její Q - Paddle Star.
  • Spell Thief (W)
    • Doba trvání sebraného kouzla z minionů snížena z 40 vteřin na 20
  • Sleepy Trouble Bubble (E)
    • Cooldown nyní navrácen pouze při trefení nepřátelského šampiona.
    • Doba zpomalení zvýšena z 2 na 2,2 sekundy
    • Růst zpomalení snížen o 20%
    • Maximální délka seslání skrz zeď snížena z 800 na 650
    • Velikost pasti snížena z 290 na 250
    • Mikael's Crucible nyní správně zruší spánek.
    • Opraven bug, kdy schopnost chybně skončila brzy při seslání u zdi směrem do ní.

Zyra

  • Regenerace many za 5 sekund zvýšena z 8,5 na 11,5.
  • Růst regenerace many snížen z 0,8 na 0,4.
  • Garden of Thorns (P)
    • Dosah spawnování semínek snížen z 1300 na 900.
    • Trvání života rostliny zvýšeno z [5-7.5 podle úrovně] na 8.
    • Trvání semínek sníženo z 45 na 30.
    • Životy rostlin zvýšeny ze 4 na 8.
    • Základní útoky šampionů na dálku (ranged) ubírají 4 životy místo 2.
    • Základní útoky šampionů na blízko (melee) ubírají 8 životů místo 4.
    • Kouzla s jedním cílem ubírají 8 životů místo 4.
    • AoE kouzla ubírají 4 životy místo 2, periodické poškození 1 život místo 2.
    • Velcí minioni/velká monstra ubírají 2 životy místo 1.
    • Zlato za zabití rostliny sníženo z 5 na 3.
  • Rampant Growth (W)
    • [Odstraněno] rostliny již nezískávají 10/20/30/40/50% extra životů.
    • [Nový efekt!] Když Zyra zabije nepřítele, čas načtení W je snížen o 20%, při zabití šampiona, velkého miniona nebo velkého monstra 100%.
  • Grasping Roots (E) 
    • Poškození zvýšeno z 60/95/130/165/200 na 60/105/150/195/240
      • Tato změna se prý nedopatřením vytratila z oficiálních patch notes, ale ve hře prý je. Potvrdil to na twitteru Riot Repertoir.

Předměty

Bramble Vest

  • Unikátní pasivka - Thorns
    • Poškození změněno z [poškození je rovno 10% bonusového armoru] na [3 + 10% bonusového armoru].

Sunfire Cape

  • Unikátní pasivka - Immolate
    • Poškození zvýšeno z 11 + (1 poškození za úroveň) na 25 + (1 poškození za úroveň).
    • Bonusové poškození do minionů a monster sníženo z 200% na 50%.
    • Tyto změny platí i pro Ornnovo vylepšení Forgefire Cape.

Runy

Press the Attack (P1)

  • Efekt se nyní zapne až započítání poškození z útoku.

Fleet Footwork (P1)

  • [Nový efekt] "Léčení je zvýšeno o 100% modifikátoru kritického poškození, pokud je spuštěno kritickým zásahem."
  • Léčení změněno z [5-50] na [3-60].
  • AD zvýšeno z 0.1 na 0.3
  • AP zvýšeno ze 0.2 na 0.4

Lethal Tempo (P1)

  • Cooldown snížen z 10 sekund na 6.

Triumph (P2)

  • Heal snížen z 15% na 12%.

Presence of Mind (P2)

  • Trvání zvýšeno z 5 sekund na 7.

Overheal (P2)

  • Štít z vlastního léčení zvýšen ze 30% na 40%.

Coup De Grace (P4)

  • Poškození sníženo z 10% na 9%.

Eyeball Collection (D3)

  • Nápověda nyní poznamenává, že asisty přidávají 1 eyeball. 

Mirror Shell (R3)

  • Magic Resist zvýšena z 5 na 6.

Revitalize (R4)

  • Efekt rozšířen na healy a štíty, které dostanete (stejně jako na ty, které rozdáte).

Overgrowth (R4)

  • Nyní zobrazí "+HP", pokud zabijete miniona a získáte z něj životy

Phase Rush (S1)

  • Nyní funguje i pro postavy na dálku.

Celerity (S3)

  • Rychlost pohybu snížena ze 4% na 3%.

Kleptomancy (I1)

  • Nyní už nepřidává o 25 větší dosah na základní útoky.
  • V průběhu hry se snižuje variabilita předmětů, které vám mohou padnout, ale ne jejich celkové množství.

Opravy chyb

  • Pokud Sion zemře dřív, než stačí použít klíčovou runu Guardian, její funkcionalita se tím již nezablokuje.
  • Opravena chyba, kvůli které se na předmětech pro získávání zlaťáků spouštěl pasivní efekt Bandit i při základních útocích pomocníků a přidával tak zlaťáky (má se aktivovat jen při základních útocích šampiona).
  • Ukazatel zdraví duše přitažené Illaoi E – Test of Spirit duše již nezmizí, když se ji Illaoi nebo některý z jejích spojenců pokusí zaměřit.
  • Opravena chyba, kvůli které měla Arcane Comet ikonu na minimapě.
  • Opravena chyba, kvůli které všechny ChoʼGathovy skiny (s výjimkou Battlecast skinu) kradly zvukový efekt smrti Jurassic ChoʼGatha
  • Taricovo W – Bastion nyní při seslání na spojence správně přidá štít od Summon Aery
  • Urgot nyní správně obdrží Soul Essence z klíčové runy Dark Harvest, když popraví nějakého šampiona svým R Fear Beyond Death
  • Opravena chyba, kvůli které se do Corkiho pasivní schopnosti – Hextech Munitions započítávalo i dodatečné poškození způsobené minionům.
  • Šampionům s Press the Attack runou, kteří bojují proti šampionovi, jenž má taktéž Press the Attack, už nezmizí nastřádané stupně tohoto efektu.
  • Opravili jsme chybu, která způsobovala, že když na uživatele runy Summon Aery seslal Lee Sin svoje W – Safeguard nebo Braum W – Stand Behind Me, přeskočila Aery na sesilatele této schopnosti.
  • Cooldown Smitu se již nezkrátí na 15 sekund, pokud k jeho seslání dojde dřív než v 1:30.
  • Rammus už nepřijde o dodatečné základní armor přidaný v patchi 7.22, když použije Q – Powerball nebo W – Defensive Ball Curl.
  • Zrušení nákupu (Undo) během smrti už nezpůsobí, že se Sightstonu po opětovném oživení nedopní wardy.
  • Do poškození význačným cílům, které se zobrazuje po konci hry, se nyní započítává poškození inhibitorům.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že pokud Syndra seslala R – Unleashed Power ve chvíli, kdy Q – Dark Sphere letělo díky W – Force of Will, odtlačení se zrušilo a místo toho došlo k přesměrování na R – Unleashed Power.
  • Textura Ruby chroma skinu Warring Kingdoms Xin Zhaa, která je použita ve hře, nyní odpovídá obrázku v obchodě a ve výběru šampionů.
  • Chroma skiny Victorous Gravese nyní mají stejné úpravy krystalu a modelu zbraně jako původní Victorious Graves.
  • Šurikeny Shockblade Zeda už během jeho animace smrti neprocházejí skrz jeho záda.
  • Q – Vault Breaker skinu PROJEKT: Vi už při aktivaci kouzla a zásahu nepřátelského šampiona nepoužívá vizuální efekty klasické verze.
  • PROJEKT: Vayne už při používání potionu nepřehrává hlášky pro umisťování wardy.
  • Vlasy a plášť skinu PROJEKT: Vayne se nyní během animací nečinnosti pohybují v plynulé smyčce.
  • Cooldown Hextech Flashtraption, která se spustí po vstupu do boje, se nyní vztahuje zkrácení cooldownu summoner spellů.
Nové fórum je tady! Vyzkoušej ho ještě dnes. Jdu na to

Komentáře

Co to meleš ? Sona má za poslední měsíc v průměru win rate 54.84%, což je 3 nejvyšší ze hry..

Ano, nerf dostane Sona co má 50,1% winrate, to je přece absolutně nevybalancované. Sundá se jí –50% dmg jen tak… proč né. Ale championi co mají obrovský winrate + banrate jsou naprosto v pořádku. Ba co víc ještě se buffují.

Reklama
Bleskovky
ico 15. 12. 2017

Prosincové slevy Early Sales jsou nyní k dispozici až do 18.12.

ico 14. 12. 2017

Dnes je to přesně šest let, kdy se ve hře poprvé objevila Ahri.

ico 14. 12. 2017

Golden Guardians oznámili sestavu pro nadcházející sezónu.

ico 14. 12. 2017

Práce na Robotické Illaoi již započaly a Riot nás o nich, jak slíbil, informuje.

ico 13. 12. 2017

Koukněte na shrnutí roku 2017 přímo od Riotu.

ico 13. 12. 2017

Přesně před čtyřmi lety byl do hry přidán Yasuo.

Reklama