Patch 7.22 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.22 - změny ve hře

Patch 7.22 - změny ve hře

Giry

Giry

7. 11. 2017 07:00 1

Předsezóna začíná už zítra.

Reklama

V noci z dneška na středu se tento patch dostane do hry, začne předsezóna a s ní se změní velká část celé hry. Pojďme se podívat, co nás v předsezóně čeká.

Nový systém run

Staré runy ze hry zmizí a stejně tak masteries. Oba tyto systémy nahradí nový systém run (i když připomíná spíše masteries, jedná se o nové runy).

Nejprve si vyberete jednu z pěti hlavních kategorií jako svou primární a vyberete si z ní čtyři z celkových dvanácti run. Z této kategorie vám poté bude k dispozici i nejsilnější "Klíčová runa".

Poté si vyberete sekundární kategorii. Z té si zvolíte už pouze dvě runy z devíti (nemáte na výběr klíčové runy).

Jednotlivé kategorie

Resolve

  • Bonus z kategorie
    • Resolve + jakákoli jiná kategorie
      • +130 HP
  • Klíčové runy
    • Grasp of the Undying
      • Každé 4 vteřiny v boji tvé základní útoky do šampionů způsobí bonusové poškození 4% tvého maximálního zdraví, vyléčí tě za 2% tvého maximálního zdraví a trvale zvýší tvé maximální HP o 5.
    • Aftershock
      • Po znehybnění nepřátelského šampiona se zvýší armor a magic resist o 20 + 30% na 2,5 sekundy. Po této době způsobíš 40 - 140 (+ 3,5% maximálních HP) poškození všem okolním nepřátelům.
      • Cooldown 20 sekund.
    • Guardian
      • Chrání tvé spojence v okolí 175 jednotek a spojence, na které použiješ svou schopnost, na 2,5 sekundy. Pokud během tohoto času někdo zaútočí na tebe nebo na chráněného spojence, získáte oba štít o velikosti [60-150 + 20% AP + 10% bonusových HP]  a také +20% k rychlosti pohybu.
      • Cooldown 45 sekund.
  • Strength
    • Unflinching
      • Po použití Summoner Spellu získáš 15% Tenacity a 15% resistenci na zpomalení na 10 vteřin. Také se ti zvýší bonusový armor a magic resist o 7% za každý Summoner Spell na cooldownu.
    • Demolish
      • Pokud se nacházíš maximálně 600 jednotek od nepřátelské věže, nabije se ti během 4 sekund vylepšený základní útok, který proti věži můžeš využít. Ten způsobí 125 + (30% tvých maximálních HP) poškození.
      • Cooldown 60 sekund.
    • Font of Life
      • Omezení pohybu nepřátelského šampiona způsobí jeho označení na 4 sekundy. Spoluhráči, kteří na označeného šampiona zaútočí, se vyléčí za 5 + 1% tvých maximálních HP.
  • Resistance
    • Iron Skin
      • Získáš +3 armor. Štíty, léčící efekty z consumables a jiné léčení alespoň za 20 hp zvyšují tvůj armor o 5% na 3 sekundy.
    • Mirror Shell
      • Získáš +3 Magic resist. Štíty, léčící efekty z consumables a jiné léčení alespoň za 20 hp  zvyšují tvůj armor o 5% na 3 sekundy.
    • Conditioning
      • Po 10 minutách získáš 8 armor a 8 MR. Navíc se ti zvýší armor a MR o 5%.
  • Vitality
    • Overgrowth
      • Za každých 8 monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřou blízko tebe, se ti zvýší maximální HP o 0.2%.
    • Revitalize
      • Léčení a štíty jsou silnější o 5% a o dalších 10% na cílech, které mají pod 40% HP.
    • Second Wind
      • Poté, co utrpíš poškození od nepřátelského šampiona, si začneš léčit [6 + 4% tvých chybějících HP] zdraví po dobu 10 vteřin.

Domination

  • Bonus z kategorie
    • Domination + jakákoli jiná kategorie
      • +11 AD nebo +18 AP, adaptivní
  • Klíčové runy
    • Electrocute
      • Zásah do šampiona 3 unikátními způsoby v rozmezí 3 vteřin udělí bonusové poškození o velikosti [50 - 220 + 50% bonusového AD + 30% AP].
    • Predator
      • Očaruje boty schopností Predator. Ta se může aktivovat (aktivace trvá tři sekundy) a přidá 45% bonus k rychlosti pohybu na 15 vteřin. Další útok nebo schopnost tento efekt přeruší a zraní cíl za [60-140 + 40% bonusového AD + 25% AP] navíc.
      • 180 - 120 sekund cooldown, podle úrovně šampiona.
      • Hru začíná s cooldownem. Pokud je přerušeno během aktivace, začne se počítat cooldown.
    • Dark Harvest
      • Šampioni, velcí minioni a velká monstra po sobě nechávají duše. Sebráním důše získáte Soul Essence a stanete se Soul Charged - získáte vylepšení příštího útoku do budov a šampionů.
      • Efekt Soul Charged trvá 20 sekund. Poté, co seberete 150 soul essence, trvá efekt 300 sekund.
      • Bonusové poškození: 40-80 + 25% bonusového AD + 20% AP + počet sebrané soul essence
      • Z šampionů padá 6 soul essence, z monster 2 soul essence a z minionů 4 soul essence.
  • Malice
    • Cheap Shot
      • Poškození do šampionů, kteří jsou omezeni v pohybu nebo provádění kouzel (stun, snare, silence), způsobuje 12 - 30 bonusového true damage.
      • Cooldown 4 vteřiny.
    • Taste of Blood
      • Léčí za [18-35 + 20% bonusového AD + 10% AP] podle úrovně, pokud šampion způsobuje poškození do nepřátelského šampiona.
    • Sudden Impact
      • Poté, co opustíte neviditelnost, nebo po skoku, skluzu či teleportu vám následující poškození do šampiona přidá 10 lethality a 8 Magic Penetration na 5 sekund.
      • Cooldown 4 sekundy.
  • Tracking
    • Zombie Ward
      • Po doběhnutí času na vlastní wardě nebo po zničení nepřátelské wardy se na jejím místě objeví zombie warda. Tato warda je pro nepřátele viditelná, vydrží 180 sekund a nepočítá se do maximálního počtu ward.
    • Ghost Poro
      • Při vstupu do křoví se po chvíli vyvolávání zrodí Poro. Ten zde zůstane a bude dávat vizi, dokud se nepřemístíš do dalšího křoví, kde by se zrodí nový. Pokud Pora vyleká křovím procházející nepřátel, zmizí a schopnost dostane 3 vteřiny cooldown.
      • Pokud se v křoví zapojíš do souboje, vyvolávání je přerušeno.
    • Eyeball Collection
      • Získáš trvale 1 AP nebo 0,6 AD (adaptivně) po zabití šampiona, asistenci nebo zničení wardy.
  • Hunter
    • Revenous Hunter
      • Vyléčí v procentech poškození, které způsobily tvé schoponosti.
      • Sčítá se podle počtu unikátních šampionů zabitých během hry (Bounty Hunter stack).
      • Léčí za [2,5% + 2,5% za jeden BH stack]
      • Pro AoE efekty je léčení třetinové.
    • Ingenious Hunter
      • Získáš 10% CDR na aktivní předměty + 6% za každý Bounty Hunter stack(počítají se i trinkety.
    • Relentless Hunter
      • Získáš 8 k rychlosti pohybu mimo boj + 8 za každá Bounty Hunter stack.

Precision

  • Bonus z kategorie
    • Precision + jakákoli jiná kategorie
      • +18% Attack Speed
  • Klíčové runy
    • Press the Attack
      • Zásah nepřítele třikrát za sebou základním útokem zraní za 30-120 (adaptivní) bonusového poškození a učiní nepřítele zranitelým na 6 sekund. Zranitelný nepřítel obdrží o 12% více poškození ze všech zdrojů.
    • Lethal Tempo
      • 1.5 vteřiny po poškození nepřátelského šampiona získáš 30-80% attack speed na 3 vteřiny. Útok do tohoto šampiona tento efekt prodlouží na 6 sekund.
      • Cooldown 10 sekund.
      • Může zvýšit attack speed až za hranici maxima (2,5).
    • Fleet Footwork
      • Útok a pohyb generuje stacky. Při 100 stacích tě následující útok vyléčí za [5-50 + 10% bonusového AD + 20% AP] a přidá 30% k rychlosti pohybu na 1 sekundu.
      • Léčení při použití útoku na miniony je efektivní pouze na 60%.
  • Heroism
    • Overheal
      • Léčení nad maximum HP se přemění na štít. Maximum je 10 + 10% z tvého maximálního zdraví.
      • Štít se generuje z 30% z vlastního léčení nebo z 300% léčení od spojenců.
    • Triumph
      • Získaný kill nebo assist obnoví 15% chybějících HP a získáš 25 zlata navíc.
    • Presence of Mind
      • Během pěti vteřin po získaném killu, assistu nebo nové úrovni si obnovíš všechnu (v tomto čase) spontřebovanou manu.
  • Legend
    • Legend: Alacrity
      • Získáš 3% attack speed a dalších 1,5% za každý Legend Stack (maximálně 10 stacků).
      • Legend stack získáš za kill nebo assist u zabitého šampiona či epického monstra, za zabití monstra a za zabití miniona.
    • Legend: Tenacity
      • Získáš 5% tenacity a dalších 1,5% za každý Legend Stack (maximálně 10 stacků).
    • Legend: Bloodline
      • Přidá 0,8% life steal za každí Legend Stack (maximálně 10 stacků).
  • Combat
    • Coup de Grace
      • Přidá 10% poškození do šampionů, kteří mají pod 40% HP.
      • Dále přidá při killu nebo assistu 9 AD nebo 15 AP (adaptivně) na 10 sekund.

Sorcery

  • Bonus z kategorie
    • Sorcery + jakákoli jiná kategorie
      • Sorcery + Precision +15 AD nebo +25 AP, adaptivní
  • Klíčové runy
    • Summon Aery
      • Tvé útoky a schopnosti pošlou Aery k cíli a způsobí jí poškození nebo u přátelské postavy vytvoří štít.
      • Poškození: 20-60 + 10% AP +15% bonusového AD
      • Štít: 30-80 + 25% AP +40% bonusového AD
      • Aery nelze znovu vyslat, dokud se k tobě nevrátí.
    • Arcane Comet
      • Poškození šampionů schopnostmi vyšle kometu na jejich pozici nebo, pokud je na cooldownu, sníží cooldown této schopnosti.
      • Kometa způsobí 40-100 +20% AP  +35% bonusového AD.
      • Cooldown 20 - 8 vteřin.
      • Redukce cooldownu:
        • jeden cíl schopnosti - 20%
        • AoE - 10%
        • DoT - 5%
    • Phase Rush
      • Útok na šampiona 3 unikátními způsoby v rozmezí 3 sekund dodá 15 - 40% k rychlosti pohybu na 3 vteřiny. Pro meelee postavy (útok zblízka) navíc přidá 75% resistencí na zpomalení.
      • Cooldown 15 sekund.
  • Artifact
    • Nullifying Orb
      • Když obdržíš magické poškození, které by snížilo tvé zdraví pod 30%, získáš štít, který absorbuje [40-120 +1% AP +15% bonusového AD] magického poškození na 4 sekundy.
      • Cooldown 60 vteřin.
    • Manaflow Band
      • Každých 60 vteřin nebude tvá další schopnost vyžadovat manu ani energii a zároveň obnoví 8% chybějící many nebo energie.
    • The Ultimate Hat
      • Cooldown na ultimátní schopnosti je o 5% nižší. O další 2% pak po každém dalším použití. Sčítá se až pětkrát.
  • Excellence
    • Transcendence
      • Získáš 10% CDR na 10. úrovni. Každé procento CDR přes limit se přepočítává na 2 AP nebo 1,2 AD.
    • Celerity
      • Získáš 4% k rychlosti pohybu a přepočítává 8% tvé bonusové rychlosti pohybu na AD nebo AP (adaptivní).
    • Absolute Focus
      • Pokud máš víc jak 70% HP, získáš až 40 AP nebo 24 AD (adaptivní) podle úrovně.
  • Power
    • Scorch
      • Tvoje další schopnost zapálí šampiona a udělí mu po 1 sekundě 30 - 60 magického poškození navíc.
      • Cooldown 20 vteřin.
    • Waterwalking
      • Při pohybu v řece získáš 25 k rychlosti pohybu a až 30 AP nebo 18 AD (adaptivní) dle úrovně.
    • Gathering Storm
      • Za každých 10 uběhlých minut získáš trvale AP nebo AD.
        • 10 minut: +8 AP nebo 5 AD
        • 20 minut: +24 AP nebo 14 AD
        • 30 minut: +48 AP nebo 29 AD
        • 40 minut: +80 AP nebo 48 AD
        • 50 minut: +120 AP nebo 72 AD
        • 10 minut: +168 AP nebo 101 AD

Inspiration

  • Bonus z kategorie
    • Inspiration + Resolve
      • +20% trvání lektvarů a elixírů
      • +145 HP
    • Inspiration + Domination
      • +20% trvání lektvarů a elixírů
      • +16 AD nebo +27 AP, adaptivní
    • Inspiration + Sorcery
      • +20% trvání lektvarů a elixírů
      • +16 AD nebo +27 AP, adaptivní
    • Inspiration + Precision
      • +20% trvání lektvarů a elixírů
      • +20% Attack Speed
  • Klíčové runy
    • Unsealed Spellbook
      • Po dvou minutách získáš Summoner Shard a další vždy po šesti následujících minutách.
      • Summoner Shard můžeš v obchodě vyměnit za Summoner spell, který nahradí jeden z tvých dosavadních.
        • Maximálně můžeš mít u sebe 2 Summoner Shardy.
      • Cooldown summoner spellů je snížen o 25%
      • Pokud si koupíte Smite, nebudete mít přístup k junglerským předmětům. K tomu musíte mít smite od začátku.
      • Nelze mít dva stejné Summoner Spelly.
    • Glacial Augment
      • Základní útoky zpomalí šampiony na 2 sekundy. Zpomalení se během trvání zvyšuje.
      • Útoky na dálku zpomalují až o 20-40%, na blízko až o 40-50%.
      • Zpomalení pomocí aktivních předmětů navíc vyvolá paprsek, který zmrazí okolí a všechny v něm zpomalí o 50%.
      • Cooldown 7-4 vteřin na jednotku.
    • Kleptomancy
      • Po použití schopnosti přidá následující útok na šampiona bonusové zlato. Také máš šanci na to, že získáš consumable (např. health potion).
  • Contraption
    • Hextech Flashtraption
      • Pokud je Flash na cooldownu, nahrazuje ho Hexflash.
      • Hexflash se kouzlí 2 vteřiny a až po té vás přemístí na novou lokaci stejně jako klasický Flash.
      • Coooldown 20 vteřin. Zapne se 10 vteřin cooldown poté, co začnete souboj s šampionem.
    • Biscuit Delivery
      • Získáš sušenku každé 3 minuty až do 12. minuty.
      • Sušenka obnoví 15% chybějících HP a many a trvale zvýší maximální manu o 40. Šampionům bez many obnoví místo toho 20% chybějících HP.
    • Perfect Timing
      • Začneš hru s předmětem Commencing Stopwatch, který se přemění na Stopwatch po šesti minutách. Stopwatch mají použití jako Zhonyas Hourglass.
      • Navíc tato runa snižuje cooldown na předmětech Hourglass, Guardian Angel a Gargoyle's Stoneplate o 15%.
  • Tommorow
    • Magical Footwear
      • V 10. minutě získáš Slightly Magical boots. Do té doby si žádné boty koupit nemůžeš. Za každý kill nebo assist se tento čas snižuje o 30 sekund.
      • Získané boty ti přidají navíc +10 k rychlosti pohybu a jejich vylepšení je pak o 50 zlata levnější.
    • Future's Market
      • Můžeš v obchodě kupovat předměty na dluh. Maximální hodnota dluhu se postupem času zvyšuje.
      • Limit je 150zlata + 5 za minutu.
      • Poplatek je pak 50 zlata.
      • Na dluh můžeš kupovat až od času 2:00.
    • Minion Dematerializer
      • Na začátku hry získáš 6× Minion Sojourner, které okamžitě zabijí a abosrbují miniona. Na začátku hry má tento předmět cooldown 155 sekund.
      • Po absorbování daného typu miniona získáš 4% bonusového poškození do tohoto druhu minionů + 1% za každého dalšího absorbovaného miniona stejného typu.
  • Beyond
    • Comic Insight
      • + 5% CDR
      • + 5% maximální CDR
      • + 5% Summoner Spell CDR
      • + 5% CDR na aktivní předměty
    • Aooriach Velocity
      • Získáš 10% k rychlosti pohybu k blízkým spoluhráčům, kteří jsou pod omezujícími účinky nebo k soupeřům, kteří mají na sobě omezující účinky způsobené tebou.
      • Dosah 1000 jednotek.
    • Celestial Body
      • + 100 HP
      • - 10% poškození do šampionů a monster před 10. minutou

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Základní AD zvýšeno z 60,38 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 24,38 na 33.
  • Blood Thirst / Blood Price (W) 
    • Poškození zvýšeno z 45/80/115/150/185 na 50/85/120/155/190.
  • Blades of Narment (E) 
    • Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 75/115/155/195/235.

Ahri

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 514,4 na 526.

Akali

  • Základní armor zvýšen z 26,38 na 31.
  • Růst HP zvýšen z 85 na 90.
  • Základní HP zvýšeny z 587,8 na 593.

Alistar

  • Základní armor zvýšen z 24,38 na 44.

Amumu

  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%
  • Základní armor zvýšen z 23,54 na 33.

Anivia

  • Růst HP zvýšen z 70 na 82.
  • Základní HP zvýšeny z 467,6 na 480.

Annie

  • Růst HP zvýšen z 76 na 88.
  • Základní HP zvýšeny z 511,68 na 524.

Ashe

  • Základní AD zvýšeno z 56,51 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 21,21 na 30.

Aurelion Sol

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 550 na 562.

Azir

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 540 na 552.

Bard

  • Základní armor zvýšen z 25 na 34.

Blitzcrank

  • Základní armor zvýšen z 24,38 na 44.

Brand

  • Růst HP zvýšen z 76 na 88.
  • Základní HP zvýšeny z 507,68 na 520.

Braum

  • Základní armor zvýšen z 26,72 na 47.
  • Stand Behind Me (W)
    • Armor a MR zvýšeny z 15/17,5/20/22,5/25 na 17,5/20/22,5/25/27,5.

Caitlyn

  • Základní AD zvýšeno z 53,66 na 62.
  • Základní armor zvýšen z 22,88 na 31,88.

Camille

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 26 na 35.
  • Tactical Sweep (W) 
    • Poškození zvýšeno z 65/95/125/155/185 na 70/100/130/160/190.
  • Hookshot (E) 
    • Poškození zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 75/120/175/210/255.

Cassiopeia

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 525 na 537.

Cho'Gath

  • Základní AD zvýšeno z 61,16 na 69.
  • Základní armor zvýšen z 28,88 na 38.

Corki

  • Růst HP zvýšen z 82 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 512,76 na 518.
  • Základní AD zvýšeno z 55 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 23,38 na 28.
  • Phosphorous Bomb (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 75/120/165/210/255.

Darius

  • Základní AD zvýšeno z 56 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 30 na 39.

Diana

  • Základní armor zvýšen z 26,048 na 31.
  • Růst HP zvýšen z 90 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 589,2 na 594.

Draven

  • Základní AD zvýšeno z 55,8 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 25,544 na 35.
  • Spinning Axe (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 30/35/40/45/50 na 35/40/45/50/55.
  • Stand Aside (E) 
    • Poškození zvýšeno z 70/105/140/175/210 na 75/110/145/180/215.

Dr. Mundo

  • Základní armor zvýšen z 26,88 na 36.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Ekko

  • Základní armor zvýšen z 27 na 32.
  • Růst HP zvýšen z 80 na 85.
  • Základní HP zvýšeny z 580 na 585.

Elise

  • Základní AD zvýšeno z 47 na 55.
  • Základní armor zvýšen z 22,13 na 27.
  • Růst HP zvýšen z 80 na 85.
  • Základní HP zvýšeny z 529,4 na 534.

Evelynn

  • Základní armor zvýšen z 28 na 37.
  • Demon Shade (Pasivka)
    • Změna z: „Poškození z jakéhokoliv zdroje dá Demon Shade na cooldown 4 vteřiny,“ na „Poškození od nepřátelských hrdinů dá Demon Shade na cooldown 1,5 vteřiny.“

Ezreal

  • Základní AD zvýšeno z 55,66 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 21,88 na 31.
  • Arcane Shift (E) 
    • Poškození zvýšeno z 75/125/175/225/275 na 80/130/180/230/280.

Fiddlesticks

  • Základní armor zvýšen z 20,88 na 30.

Fiora 

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 24 na 33.
  • Duelist´s Dance (Pasivka) 
    • Základní true poškození z maximálních HP zvýšeno z 2% na 2,5%.
  • Lunge (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 65/75/85/95/105 na 70/80/90/100/110.

Fizz

  • Růst HP zvýšen z 86 na 98.
  • Základní HP zvýšeny z 558,48 na 570.

Galio

  • Růst HP zvýšen z 100 na 112.
  • Základní HP zvýšeny z 550 na 562.

Gangplank

  • Základní AD zvýšeno z 56 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 26 na 35.
  • Trial by Fire (Pasivka) 
    • Poškození zvýšeno z 45-215 (+10 za lvl) na 55-225 (+10 za lvl).

Garen

  • Základní AD zvýšeno z 57,88 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 26,54 na 36.

Gnar

  • Základní AD (mini) zvýšeno z 51 na 59.
  • Základní armor (mini) zvýšen z 23 na 32.
  • Mega Gnar Základní AD zvýšeno z 57 na 65.
  • Mega Gnar Základní armor zvýšen z 26,5 na 36.

Gragas

  • Základní armor zvýšen z 26,05 na 35,05.

Graves

  • Základní AD zvýšeno z 60,83 na 69.
  • Základní armor zvýšen z 24,376 na 33.
  • End of the Line (Q) 
    • Initial Poškození zvýšeno z 40/55/70/85/100 na 45/60/75/90/105.
    • Denanation Poškození zvýšeno z 80/110/140/170/200 na 85/115/145/175/205.

Hecarim

  • Základní AD zvýšeno z 58 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 26,72 na 36.
  • Rampage (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 50/85/120/155/190 na 55/90/125/160/195.
  • Devastating Charge (E) 
    • Minimální poškození zvýšeno z 40/75/110/145/180 na 45/80/115/150/185.
    • Maximální poškození zvýšeno z 80/150/220/290/360 na 90/160/230/300/370.

Heimerdinger

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 476 na 488.

Illaoi

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 26 na 35.

Irelia

  • Základní AD zvýšeno z 61,54 na 70.
  • Základní armor zvýšen z 25,3 na 34.

Ivern

  • Základní armor zvýšen z 22 na 27.
  • Růst HP zvýšen z 90 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 580 na 585.

Janna

  • Základní armor zvýšen z 19,38 na 28.

Jarvan IV

  • Základní AD zvýšeno z 55,71 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 29 na 38.
  • Dragon Strike (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 80/125/170/215/260

Jax

  • Základní AD zvýšeno z 61,97 na 70.
  • Základní armor zvýšen z 27,04 na 36.
  • Leap Strike (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 80/120/160/200/240.
  • Counter Strike (E) 
    • Minimální poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 55/80/105/130/155.

Jayce

  • Základní AD zvýšeno 50,38 na 58.
  • Základní armor zvýšen z 22,38 na 27.
  • Růst HP zvýšen 90 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 571,2 na 576.
  • To The Skies! (Q Hammer) 
    • Poškození zvýšeno z 35/70/105/140/175 na 45/80/115/150/185.
  • Shock Blast (Q Cannon) 
    • Poškození zvýšeno z 70/120/170/220/270 na 80/130/180/230/280.
  • Mercury Hammer (R) 
    • Poškození posíleným útokem zvýšeno z 20/60/100/140 na 25/65/105/145.

Jhin

  • Základní AD zvýšeno z 53 na 61.
  • Základní armor zvýšen z 20 na 29.

Jinx

  • Základní AD zvýšeno z 58,46 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 22,88 na 32.

Kalista

  • Základní AD zvýšeno z 63 na 71.
  • Základní armor zvýšen z 19,01 na 28.

Karma

  • Růst HP zvýšen z 83 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 522,44 na 534.

Karthus

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 516 na 528.

Kassadin

  • Růst HP zvýšen z 78 na 90.
  • Základní HP zvýšeny z 564,04 na 576.

Katarina

  • Růst HP zvýšen z 82 na 94.
  • Základní HP zvýšeny z 590 na 602.

Kayle

  • Růst HP zvýšen z 93 na 105.
  • Základní HP zvýšeny z 574,24 na 586.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Kennen

  • Základní armor zvýšen z 24,3 na 29.
  • Růst HP zvýšen z 79 na 84.
  • Základní HP zvýšeny z 535,72 na 541.

Kha'Zix

  • Základní AD zvýšeno z 55,21 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 27 na 36.
  • Unseen Threat (Pasivka) 
    • Základní poškození zvýšeno z 10-146 na 14-150.
  • Taste Their Fear (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 60/85/110/135/160 na 65/90/115/140/165.
  • Void Spike (W) 
    • Poškození zvýšeno z 80/110/140/170/200 na 85/115/145/175/205.

Kindred

  • Základní AD zvýšeno z 57 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 20 na 29.
  • Dance of Arrows (Q) 
    • Základní poškození zvýšeno z 55/75/95/115/135 na 60/80/100/120/140.
  • Mounting Dread (E) 
    • Základní poškození zvýšeno z 60/80/100/120/140 na 65/85/105/125/145.

Kled

  • Základní AD zvýšeno z 55 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 26 na 35.
  • Beartrap on a Rope (Q mounted) 
    • Poškození pasti zvýšeno z 25/50/75/100/125 na 30/55/80/105/130.
  • Pocket Pisnal (Q Dismounted) 
    • Poškození zvýšeno z 30/45/60/75/90 na 35/50/65/80/95.
  • Violent Tendencies (W) 
    • Poškození ze čtvrtého útoku zvýšeno z 4/4,5/5/5,5/6% HP na 4,5/5/5,5/6/6,5% HP.
  • Jousting (E) 
    • Základní poškození zvýšeno z 20/45/70/95/120 na 25/50/75/100/125.

Kog'Maw

  • Základní AD zvýšeno z 57,46 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 19,88 na 29.

LeBlanc

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 516 na 528.

Lee Sin

  • Základní AD zvýšeno z 61,18 na 69.
  • Základní armor zvýšen z 24,216 na 33.
  • Sonic Wave (Q1) 
    • Poškození zvýšeno z 50/80/110/140/170 na 55/85/115/145/175.
  • Resonating strike (Q2) 
    • Poškození zvýšeno z 50/80/110/140/170 na 55/85/115/145/175.
  • Tempest (E1) 
    • Poškození zvýšeno z 60/95/130/165/200 na 70/105/140/175/210.

Leona

  • Základní armor zvýšen z 27,21 na 47.
  • Eclipse (W) 
    • Bonusový armor zvýšen z 20/30/40/50/60 na 25/35/45/55/65.

Lissandra

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 506,12 na 518.

Lucian 

  • Základní AD zvýšeno z 57,46 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 24,04 na 33.
  • Piercing Light (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 80/115/150/185/220 na 85/120/155/190/225.

Lulu

  • Základní armor zvýšen z 19,22 na 28.

Malphite

  • Základní armor zvýšen z 28,3 na 37.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Malzahar

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 525 na 537.

Maokai

  • Základní armor zvýšen z 30 na 39.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Master Yi

  • Základní AD zvýšeno z 60,04 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 24,04 na 33.

Miss Fortune

  • Základní AD zvýšeno z 46 na 54.
  • Základní armor zvýšen z 24,04 na 33.

Mordekaiser

  • Základní armor zvýšen z 20 na 25.
  • Růst HP zvýšen z 73 na 78.
  • Základní HP zvýšeny z 525 na 530.

Morgana

  • Růst HP zvýšen z 86 na 98.
  • Základní HP zvýšeny z 547,48 na 559.

Nami

  • Základní armor zvýšen z 19,72 na 29.

Nasus

  • Základní AD zvýšeno z 59,18 na 67.
  • Základní armor zvýšen z 24,88 na 34.

Nautilus

  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%
  • Základní armor zvýšen z 26,46 na 35.

Nidalee

  • Základní AD zvýšeno z 53 na 61.
  • Základní armor zvýšen z 22,88 na 28.
  • Růst HP zvýšen z 80 na 85.
  • Základní HP zvýšeny z 540 na 545.

Nocturne

  • Základní AD zvýšeno z 59,21 na 67.
  • Základní armor zvýšen z 26,88 na 36.
  • Duskbringer (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 60/105/150/195/240 na 65/110/155/200/245.

Nunu

  • Základní AD zvýšeno z 59 na 67.
  • Základní armor zvýšen z 23 na 28.
  • Růst HP zvýšen z 85 na 90.
  • Základní HP zvýšeny z 535 na 540.

Olaf

  • Základní AD zvýšeno z 57,98 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 26,04 na 35.
  • Undertow (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 80/125/170/215/260.

Orianna

  • Růst HP zvýšen z 79 na 91.
  • Základní HP zvýšeny z 517,72 na 530.

Pantheon

  • Base Poškození zvýšeno z 55,57 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 27,65 na 37.
  • Spear Shot (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 65/105/145/185/225 na 75/110/155/195/235.
  • Heartseeker Strike (E) 
    • Poškození zvýšeno z 80/130/180/230/280 na 100/150/200/250/300.

Poppy

  • Základní AD zvýšeno z 56 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 29 na 38.
  • Hammer Shock (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 35/55/75/95/115 na 40/60/80/100/120.
  • Heroic Charge (E) 
    • Poškození zvýšeno z 50/70/90/110/130 na 55/75/95/115/135.
  • Keeper´s Verdict (R) 
    • Základní poškození zvýšeno z 200/300/400 na 210/310/410.

Quinn

  • Základní AD zvýšeno z 54,46 na 62.
  • Základní armor zvýšen z 23,38 na 32.

Rammus

  • Základní armor zvýšen z 31,38 na 40.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Rek'Sai

  • Základní AD zvýšeno z 57,5 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 24 na 33.
  • Queen's Wrath (Q Unburrowed) 
    • Poškození zvýšeno z 15/20/25/30/35 na 20/25/30/35/40.
  • Unburrow (W Burrowed) 
    • Poškození zvýšeno z 50/65/80/95/110 na 55/70/85/100/115.
  • Furious Bite (E Unburrowed) 
    • Poškození zvýšeno z 50/60/70/80/90 na 55/65/75/85/95.

Renekton

  • Základní AD zvýšeno z 58,33 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 25,58 na 35.
  • Cull The Meek (Q)
    • Poškození zvýšeno z 60/90/120/150/180 na 65/95/125/155/185.
  • Slice / Dice (E) 
    • Poškození zvýšeno z 30/60/90/120/150 na 40/70/100/130/160.
    • Zesílené poškození zvýšeno z 45/90/135/180/225 na 55/100/145/190/235.

Rengar

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 25 na 34.

Riven

  • Základní AD zvýšeno z 56,04 na 64
  • Základní armor zvýšen z 24,38 na 33.
  • Runic Blade (Pasivka) 
    • Zvýšena doba trvání nabití z 5 na 6 vteřin.
  • Ki Burst (W) 
    • Poškození zvýšeno z 50/80/110/140/170 na 55/85/115/145/175.
  • Valor (E)
    • Štít zvýšen z 90/120/150/180/210 na 95/125/155/185/215.

Rumble

  • Základní armor zvýšen z 25,88 na 31.
  • Růst HP zvýšen z 80 na 85.
  • Základní HP zvýšeny z 584,4 na 589.

Ryze

  • Růst HP zvýšen z 86 na 98.
  • Základní HP zvýšeny z 558,48 na 570.

Sejuani

  • Základní AD zvýšeno z 56 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 27 na 36.

Shaco

  • Základní AD zvýšeno 57,58 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 24,88 na 26.
  • Růst HP zvýšen z 84 na 89.
  • Základní HP zvýšeny z 582,12 na 587.
  • Two-Shiv Poison (E) 
    • Poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 55/80/105/130/155.

Shen

  • Základní armor zvýšen z 25 na 34.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%

Shyvana

  • Základní AD zvýšeno z 60,71 na 69.
  • Základní armor zvýšen z 29 na 38.

Singed

  • Základní armor zvýšen z 27,88 na 37.

Sion

  • Základní AD zvýšeno z 59,72 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 23,04 na 32.

Sivir

  • Základní AD zvýšeno z 57,46 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 22,21 na 31.

Skarner

  • Základní AD zvýšeno z 57,16 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 29,38 na 38.

Sona

  • Základní armor zvýšen z 20,54 na 30.

Soraka

  • Základní armor zvýšen z 23,38 na 32.

Swain

  • Růst HP zvýšen z 90 na 102.
  • Základní HP zvýšeny z 516,04 na 528.

Syndra

  • Růst HP zvýšen z 78 na 90.
  • Základní HP zvýšeny z 511,04 na 523.

Tahm Kench

  • Základní armor zvýšen z 27 na 47.

Taliyah

  • Růst HP zvýšen z 75 na 87.
  • Základní HP zvýšeny z 520 na 532.

Talon

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 26,88 na 32.
  • Růst HP zvýšen z 90 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 583 na 588.
  • Blade´s End (Pasivka) 
    • Základní poškození zvýšeno z 60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160 na 75/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175 mezi lvly 1-11.
  • Noxian Diplomacy (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 60/85/110/135/160 na 65/90/115/140/165.
  • Rake (W) 
    • Poškození při návratu čepelí zvýšeno z 60/85/110/135/160 na 70/95/120/145/170.

Taric

  • Základní armor zvýšen z 25 na 45.
  • Bravando (Pasivka) 
    • Poškození zvýšeno v závislosti na lvlu z 22-90 na 25-93.
  • Dazzle (E) 
    • Poškození zvýšeno z 100/145/190/235/280 na 105/150/195/240/285.

Teemo

  • Základní AD zvýšeno z 49,54 na 58.
  • Růst HP zvýšen z 82 na 94.
  • Základní HP zvýšeny z 515,76 na 528.

Thresh

  • Základní AD zvýšeno z 47,7 na 56.
  • Základní armor zvýšen z 16 na 28.

Tristana

  • Základní AD zvýšeno z 56,96 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 22 na 31.
  • Explosive Change (E)
    • Základní poškození z výbuchu zvýšeno z 55/65/75/85/95 na 60/70/80/90/100.

Trundle

  • Základní AD zvýšeno z 60,04 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 27,54 na 37.

Tryndamere

  • Základní AD zvýšeno z 61,38 na 69.
  • Základní armor zvýšen z 24,11 na 33.
  • Spinning Slash (E) 
    • Poškození zvýšeno z 70/100/130/160/190 na 80/110/140/170/200.

Twisted Fate

  • Růst HP zvýšen z 82 na 94.
  • Základní HP zvýšeny z 521,76 na 534.

Twitch

  • Základní AD zvýšeno z 55,46 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 23,04 na 32.

Udyr

  • Základní AD zvýšeno z 58,29 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 25,47 na 34.

Urgot

  • Základní AD zvýšeno z 55 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 30 na 39.
  • Corrosive Charge (Q) 
    • Doba výbuchu zvýšena z 0,5 vteřiny na 0,6 vteřiny.

Varus

  • Základní AD zvýšeno z 54,66 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 23,21 na 32,21.
  • Hail of Arrows (E) 
    • Poškození zvýšeno z 65/100/135/170/205 na 70/105/140/175/210.

Vayne

  • Základní AD zvýšeno z 55,88 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 19,01 na 28.
  • Condemn (E) 
    • Poškození zvýšeno z 45/80/115/150/185 na 50/85/120/155/190.

Veigar

  • Růst HP zvýšen z 82 na 94.
  • Základní HP zvýšeny z 492,76 na 505.

Vel'Koz

  • Růst HP zvýšen z 76 na 88.
  • Základní HP zvýšeny z 507,68 na 520.

Vi

  • Základní AD zvýšeno z 55,88 na 64.
  • Základní armor zvýšen z 25,88 na 35.
  • Vault Breaker (Q) 
    • Minimální poškození do šampionů zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 55/80/105/130/155.
    • Maximální poškození do šampionů zvýšeno z 100/150/200/250/300 na 110/160/210/260/310.

Viktor

  • Růst HP zvýšen z 78 na 90.
  • Základní HP zvýšeny z 516,04 na 528.

Vladimir

  • Růst HP zvýšen z 84 na 96.
  • Základní HP zvýšeny z 525 na 537.

Volibear

  • Základní AD zvýšeno z 57 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 26,38 na 35.

Warwick

  • Základní AD zvýšeno z 58 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 24,04 na 33.

Wukong

  • Základní AD zvýšeno z 59,88 na 68.
  • Základní armor zvýšen z 24,88 na 34.
  • Nimbus Strike (E) 
    • Poškození zvýšeno z 60/105/150/195/240 na 65/110/155/200/245.

Xerath

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 514,4 na 526.

Xin Zhao

  • Základní AD zvýšeno z 57,54 na 66.
  • Základní armor zvýšen z 25,88 na 35.
  • Three Talon Strike (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 15/20/25/30/35 na 20/25/30/35/40.

Yasuo

  • Základní AD zvýšeno z 55,38 na 60.
  • Základní armor zvýšen z 24,71 na 30.
  • Základní HP zvýšeny z 517,76 na 522.
  • Růst HP zvýšen z 82 na 87.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +4%.

Yorick

  • Základní AD zvýšeno z 57 na 65.
  • Základní armor zvýšen z 30 na 39.
  • Last Rites (Q) 
    • Nyní způsobuje poškození i věžím.

Zac

  • Základní armor zvýšen z 24 na 33.
  • Bonus k rychlosti útoků na lvlu 1: +15%.

Zed

  • Základní AD zvýšeno z 54,71 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 26,88 na 32.
  • Růst HP zvýšen z 80 na 85.
  • Základní HP zvýšeny z 579 na 584.
  • Razor Shuriken (Q) 
    • Poškození šurikenu zvýšeno z 70/105/140/175/210 na 80/115/150/185/220.
  • Shadow Slash (E) 
    • Poškození zvýšeno z 65/90/115/140/165 na 70/95/120/145/170.

Ziggs

  • Růst HP zvýšen z 80 na 92.
  • Základní HP zvýšeny z 524,4 na 536.

Zilean

  • Základní armor zvýšen z 19,13 na 28.

Zyra

  • Základní armor zvýšen z 20,04 na 29.
  • Růst HP zvýšen ze 74 na 79.
  • Základní HP zvýšeny z 499,32 na 504.

Předměty

Poacher's Dirk

  • Cena receptu snížena z 250 zlata na 150.
    • Celková cena nyní 500 zlata.
  • Počet kempů potřebných pro transformaci zvýšen ze 3 na 4.
  • Cooldown mezi kempy odstraněn.

Předměty pro supporty

  • Všechny předměty pro supporty nyní mají efekt Bandit jako pasivku.
  • Targon' Shield a předměty z něj
    • Doražení miniona nyní léčí navíc o 2% chybějících HP.
  • Spellthief's Edge a předměty z něj
    • Spellthief's Edge
      • Zlato zvýšeno z 8 na 10
      • Poškození zvýšeno z 10 na 13
    • Frost Fang, Frost Queen's Claim, Eye of the Watcher
      • Poškození zvýšeno z 15 na 18
      • Riot nedopatřením odstranil z popisku 10% CDR, na předmětu však stále je. (LUL - poznámka redaktora)

Zisk zkušeností

Zkušenosti za kill a assist

  • Za kill a assist již nezískáte bonusové zkušenosti, pokud máte nižší než průměrnou úrověň v týmu

Zkušenosti v jungli

  • Zisk zkušeností, pokud jste pozadu změněn z 30 zkušeností za jakékoli monstrum na 50 zkušeností za Large a Epic monstrum.
  • Redukce zkušeností při čištění prvního kempu již nepůsobí na vlky a ptáky.
  • Zabití kempu s vlky nyní stačí pro získání druhé úrovně.
  • Redukce zkušeností při prvním zabíjení Grompů zvýšena z 25% na 50%.
  • Zkušenosti za Red Brambleback (red buff) sníženy z 200 na 180. 
  • Zkušenosti za Blue Sentinel (blue buff) sníženy z 200 na 180. 
  • Všechny kempy se nyní do ukazatele zabitých minionů počítají jako 4 zabití minioni.

Poškození do minionů

Základní útoky do minionů na lince nyní způsobují navíc 5 bonusového poškození.


Začátek hry

Spawn minionů se posune z 1:20 na 1:10. Společně s tímto se posunují časy různých herních mechanik jako např. Bardovy chimes nebo Skarnerovy pilíře.

Efekt Homestart je na začátku hry silnější.


Champion Select

Fáze "Select Loadout" (po výběru šampionů před startem hry) je nyní o 15 sekund delší.


Neomezené levelování

Patch 7.22 - změny ve hře

Úroveň vašeho účtu se nyní nezastaví, můžete ji zvyšovat do nekonečna. Místo získávání IP za každou hru nyní získáte kapsle za nové úrovně, které téměř vždy obsahují Champion Shard. Výjimkou jsou kapsle za velké milníky jako např úrovň 50,75 nebo 100, ze kterých dostanete bonusové dárečky.


IP se mění na modrou esenci

Patch 7.22 - změny ve hře

Dosavadní platidlo se mění na modrou esenci. Ta bude nyní fungovat na všech místech, kde dosud panovaly body IP (např nákup šampionů). Ceny zůstávají stejné, například Kayn i nadále stojí 6300, ovšem ne IP, nýbrž modré esence.


Úrovně 1 až 30

Patch 7.22 - změny ve hře

Zkracuje se počet zkušeností, které jsou potřeba na dosažení třicáté úrovně.


Změny Boostů

IP boosty jsou odstraněny z obchodu. XP boosty zůstávají i nadále k dispozici. Všechny IP boosty, které jsou v současnosti aktivní, se změní na XP boost.


Emoty v Hextech Crafting

V systému Hextech Crafting nyní můžete získat také emoty.


Opravené chyby

  • Snow Bunny Nidalee má zpět svůj archivní rámeček.
  • Tidecaller's Blessing (E) River Spirit Nami má zpět svůj zvukový efekt při zásahu.
  • Štíty na Dark Star Varusovi už během animace recallu následují jeho model.
  • Tundra / Grey / Hyena / Marauder Warwick už nemá při nečinnosti na zádech klasický zelený vizuální efekt.
  • Chroma skiny Arcade Miss Fortune už nemají během animace smrti na zbraních textury svého mateřského skinu.
  • Zvukové efekty Katariny a všech jejích skinů byly obnoveny a už se nepřehrávají jen tiše.
  • Kouřový vizuální efekt na dýkách Death Sworn Katariny se už při recallu nezobrazuje pod zemí.
  • Death Sworn Viktor už během animace vtipu nepoužívá zvukový efekt klasického modelu.
  • Scorched Earth Renektonovi už při použití Cull of the Meek  (E) s alespoň 50 jednotkami fury nechybí vizuální efekt žhavých uhlíků.
  • Curse of the Sad Mummy (R) Surprise Party Amumua už nelze slyšet z mlhy války.
  • Textura postavy Death Sworn Viktora nyní zohledňuje kvalitu zobrazení postavy.

Nadcházející skiny

Mecha Rengar

Patch 7.22 - změny ve hře

Victorious Graves (za umístění v goldu či výš v ranked hrách)

Patch 7.22 - změny ve hře

Lancer Rogue Blitzcrank

Patch 7.22 - změny ve hře

Lancer Paragon Blitzcrank

Patch 7.22 - změny ve hře


Nadcházející Chroma packs

Victorious Graves

Patch 7.22 - změny ve hře

Mecha Kha'Zix

Patch 7.22 - změny ve hře

Mecha Aatrox

Patch 7.22 - změny ve hře

Mecha Rengar

Patch 7.22 - změny ve hře

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama