Patch 7.12 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.12 - změny ve hře

Patch 7.12 - změny ve hře

14. 6. 2017 06:00 3

Jaké změny přinesl patch 7.12?

Reklama

Dnes v noci se do hry dostal patch 7.12. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl.

Nové skiny

Dva nové skiny na Riven a Yasua se objeví v průběhu patche v obchodě. Na podrobnosti se podívejte sem.

Patch 7.12 - změny ve hře


Balanční změny

Šampioni

Camille

  • Adaptive Defenses (P)
    • Cooldown změněn z 20/15/10 sekund na 16/13/10 sekund.
  • Precision Protocol (Q)
    • Poškození z druhého hitu zvýšeno ze 180% na 200%.

Corki

  • Základní staty
    • Základní AD zvýšeno z 56 na 58.
    • Základní attack speed zvýšen z 0,625 na 0,638.
  • Hextech Munitions (P)
    • Konvertace základního útoku na magické poškození zvýšena z 50% na 80%. Konvertace fyzického poškození sníženo z 50% na 20%.
  • Valkyrie (W)
    • Během letu lze použít schopnost Q i R.

Ivern

  • Triggerseed (W)
    • Poškození sníženo z 60/90/120'150/180 na 50/70/90/110/130

Jax

  • Empowered Strike (W)
    • Range příštího základního útoku je zvýšena o 50.

Jhin

  • Dancing Granade (Q)
    • Poškození sníženo z 50/75/100/125/150 na 45/70/95/120/145.
    • AD ratio zvýšeno ze 30/35/40/45/50% na 40/45/50/55/60%.
  • Curtain Call (R)
    • Poškození zvýšeno ze 40/100/160 na 50/115/180.

Karma

  • Inspire (E)
    • Štít snížen ze 70/100/130/150/160/190 na 70/95/120/145/170.
  • Mantra + Defiance (R+E)
    • Hodnota původního štítu pro spojence snížena z 50% na 30%.

Kindred

  • Základní staty
    • AD zvýšeno z 54 na 57.
  • Wolf's Frenzy (W)
    • Rychlost seslání vlka zvýšena z 1200 na 1400
    • Doba trvání zóny se nyní o trochu prodlouží, pokud je vlk sesílán z velké vzdálenosti (aby se vykompenzovala doba letu)
  • Mounting Dread (E)
    • Potřebná mana snížena ze 70 na 50 na všech úrovních.

Malzahar

  • Call of the Void (Q)
    • Poškození sníženo ze 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.
  • Nether Grasp (R)
    • Poškození cíle sníženo ze 125/250/375 na 125/225/325.
    • AP ratio sníženo ze 115% na 110%.
    • QSS a Mercurial Scimitar nyní zruší poze znehybnění, ale cíl bude stále dostávat poškození z paprsku, dokud je ve vzdálenosti 1250 jednotek od Malzahara.

Rakan

  • Fey Feathers (P)
    • Opraven bug, kdy jeho pasivka nebenefitovala ze zvýšení štítů (například masteries Windspeaker's Blessing).

 Rek'Sai

  • Základní staty
    • Základní AD zvýšeno z  55,628 na 57,5.
    • Armor za úroveň zvýšen z 3,4 na 3,75.
  • Un-Burrow (W)
    • AD ratio zvýšeno ze 40% na 80%.
  • Void Rush (R)
    • Upravena možnost uhýbání. Nyní by mělo být mnohem těžší vyhnout se poškození.

Rumble

  • Junkyard Titan (P)
    • Začátek postupného snižování horka zvýšen ze 3 na 4 sekundy.
    • Frekvence snižování horka zvýšena z 0.5 sekundyna 1 sekundy
    • Rychlost ochlazování změněna z [5 tepla po 5 tiků, poté 10 za tick] na [10 za tik].
  • Flame Spitter (Q)
    • Poškození do minionů sníženo ze 100% na 75%.
    • Cooldown změněn z 6 sekund na 10/9/8/7/6.
    • Poškození změněno z 75/135/195/255/315 (+100% AP) na 135/180/225/270/315 (+110% AP).
  • Scrap Shield (W)
    • Trvání sníženo z 2 sekund na 1,5
    • Hodnota štítu zvýšena z 50/80/110/140/170 na 80/110/140/170/200
  • Electro Harpoon (E)
    • Poškození zvýšeno ze 45/70/95/120/145 na 60/85/110/135/160.

Xayah

  • Double Daggers(Q)
    • [Odstraněno] Během tohoto kouzla již nelze pouźívat základní útoky.
  • Deadly Plummage (W)
    • Cooldown zvýšen z 16/15/14/13/12 na 20/19/18/17/16.

Zac

  • Unstable Matter (W)
    • Poškození sníženo ze 40/55/70/85/100 na 30/45/60/75/90.
  • Elastic Slingshot (E)
    • Poškození sníženo z 80/130/180/230/280 na 60/110/160/210/260.

Předměty

Locket of the Iron Solari

  • Velikost štítu změněna z [70-665 (na úrovních 1-18)] na [65-434 (+2-36% bonusových HP) (na úrovních 1-18)]

Redemption

  • HP sníženy z 300 na 200
  • Procentuální HP regen snížen ze 75% na 50%
  • Procentuální mana regen zvýšen z 125% na 150%
  • Velikost healu změněna z [40 + 25 za úroveň cíle] na [10 + 20 za úroveň cíle]
  • [Nové] efekty posílení healů působí na Redemption trojnásobně.

Zeke's Convergence

  • Celková cena: 2400 zlata
  • Recept: Glacial Shroud + Aegis + 400 zlata
  • Staty:
    • +60 armor
    • +30 MR
    • +250 Mana
    • +10% redukce cooldownů
  • Unique Active - Conduit: spoj se se spojencem, který na sobě ještě nemá Conduit.
  • Unique Passive: Použití ultimátky kolem spojeného spoluhráče vyčaruje ledovou bouři na 10 sekund. Ta zpomaluje nepřátele o 20% a útoky vašeho spojence spalují za 50% bonusového magického poškození během dvou sekund (45 sekund cooldown)
    • Frostfire Covenant - Základní útoky do "zapálených" nepřátel způsobí, že ledová bouře způsobuje 40 magického poškození a její zpomalení se zvýší na 40%.

Athene's Unholy Grail

  • AP sníženo z 40 na 30
  • Základní procentuální mana regen zvýšen ze 75% na 100%.
  • Redukce cooldownů snížena z 20% na 10%.
  • Rychlost získávání "krve" zvýšena z 20% na 25%.
  • Pasivka přejmenována z Harmony na Dissonance
  • [Odstraněno] Již nepřidává 25% HP regen za každých 25% Mana regenu.
  • [Nové] Nyní přidává 5 AP za každých 25% mana regenu

Banner of Command

  • Recept změněn z [Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 zlata] na [Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200 zlata]
  • Nyní přidává 125% základní HP regen
  • Již nepřidává 400 many
  • [Nové] Unique Passive: Point Runner

Knight's Vow

  • Recept změněn z [Crystalline Bracer + Chain Vest + 850 zlata] na [Kindlegem + Chain Vest + 600 zlata]
  • Již nepřidává 100% HP regen
  • Nyní přidává 10% redukci cooldownů

Righteous Glory

  • Recept změněn z [Catalyst + Crystalline Bracer + 750 zlata] na [Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950 zlata]
  • HP sníženo z 500 na 400
  • Nyní přidává 30 armor
  • Nyní přidává 10% redukci cooldownů
  • [Odstraněno] Již nemá pasivku Catalyst
  • [Odstraněno] Zpomalení z aktivky již nelze zapnout ručně.
  • [Upraveno] Zpomalení z aktivky se automaticky zapne, pokud je v dosahu nepřítel.

Glacial Shroud

  • Celková cena snížena z 1000 na 900
  • Cena receptu snížena z 350 na 250
  • Armor snížen z 25 na 20

Iceborn Gauntlet

  • Cena receptu zvýšena z 650 na 750.
  • Celková cena nezměněna.

Frozen Heart

  • Cena receptu zvýšena z 650 na 750.
  • Celková cena nezměněna.

Raptor Cloak

  • Recept změněn z [Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250 zlata] na [Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450 zlata]
  • Celková cena snížena z 1200 na 900.
  • Armor snížen ze 40 na 30.

Ohmwrecker

  • Cena receptu zvýšena z 650 na 950.
  • Celková cena nezměněna.

Zz'rot Portal

  • Cena receptu zvýšena z 780 na 1080.
  • Celková cena nezměněna.

Talisman of Ascension

  • Cena receptu zvýšena z 350 na 450.
  • Celková cena snížena z 2400 na 2200.

Doran's Ring

  • Pasivka je nyní unikátní.

Doran's Shield

  • Cena zvýšena ze 400 na 450.

Refillable potion

  • Má nyní novou ikonku

Patch 7.12 - změny ve hře


Staty na konci hry

Do statů na konci hry byla přidána nová statistika - Crowd Control Score. Jedná se o součet CC efektů, které váš šampion udělil v průběhu hry.


Rotating game mode

V rámci rotating game mode si v následujících dnech budeme moci zahrát herní mód The Hunt of the Blood Moon.

Patch 7.12 - změny ve hře


Chat v klientovi

Nyní se v chatu objeví oddělovací čára před všemi nepřečtenými zprávami.


Opravené chyby

  • Nepřátelé ovlivnění Ahriným nebo Rakanovým okouzlením (charm) se už nerozejdou špatným směrem, pokud těsně před zasažením tímto efektem sešlou nějaké kouzlo.
  • Zásahový efekt předmětu Blade of the Ruined King už nepřidává stack předmětu The Black Cleaver.
  • Byla opravena chyba, která způsobovala, že efekt Metallicize z Gargoyle Stoneplate, jenž snižuje utrpěné poškození, se v případě Corkiho základních útoků aplikoval hned dvakrát.
  • Lissandřino R - Frozen Tomb už neselže, pokud během 0,25 sekundy od začátku sesílání dojde ke zničení nějakého jejího magického štítu (např. Banshee’s Veil).
  • Shacovo W - Jack in the Box se nyní při spuštění správně odhalí z křoví a mlhy války.
  • Heimerdingerovo E - CH2 Electron Storm Grenade nyní správně nabíjí paprskové útoky okolních turretů, když zabije nějakého nepřítele.
  • Byla opravena chyba, kdy popisek Syndřina R - Unleashed Power v některých jazycích obsahoval informaci o mechanismu, jejž jsme testovali, ale nevydali.
  • Tahm Kench už nemůže použít W - Devour na vyvolaného Rift Heralda.
  • Byla opravena chyba, kvůli níž nebylo možné na vyvolaného Rift Heralda použít Smite.
  • Akali se nyní správně aktivuje bonusové poškození a navrácení energie z Q - Mark of the Assassin při použití na vyvolaného Rift Heralda.
  • Při vyslání pingu na Rift Heralda se již v chatu nevypíše řetězec pro hledání chyb v programovém kódu
  • Byla opravena chyba, která způsobovala, že pokud byl Ekko mrtvý, jeho Q - Timewinder ovlivňovalo při návratu příliš velkou oblast.
  • Když je Ekko mrtvý, jeho Q - Timewinder při návratu správně aplikuje pasivní schopnost – Z-Drive Resonance.
  • Ukazatel dosahu aury Abyssal Mask nyní odráží její skutečný dosah.
  • Hlášku Pulsefire Caitlyn při zabití Gnara už neslyší všichni na celé mapě
  • Byla opravena chyba, která způsobovala, že pokud Lulu přeměnila během boje Pulzní Caitlyn svým W – Whimsey, mohla ji tím až do konce zápasu pokrýt modrou vrstvou
  • Byla opravena chyba, kvůli níž mohla být Lulu pokryta touž modrou vrstvou, pokud seslala W – Whimsey na nepřítele zasaženého W – Yordle's Snap Trap spojenecké Pulsefire Caitlyn
  • Byla opravena chyba, kvůli níž se vyvinuté části KhaʼZixova těla vizuálně vrátily zpět do své původní podoby poté, co na něm odezněl přeměňovací efekt Luluina W – Whimsey.
  • Byla opravena chyba, kvůli které se zvuk recall skinu Forbidden Jayce desynchronizoval s animací, pokud ho během sesílání ztratili nepřátelé z výhledu a pak jej znovu spatřili.
  • Jayce Brighthammer nyní při vytvoření a zániku E - Acceleration Gate správně přehrává zvukový efekt s elektrickým bzukotem.
  • Konec zvukového efektu reacllu DJ Sony se nyní přehrává konzistentně.
  • Vizuální efekt smrti PROJECT: Yi se nyní přehrává správně.
  • Základní Syndře a Queen of Diamond Syndře se nyní při animaci smrti správně přehrává zvukový efekt praskání koulí.
  • High Noon Yasuo nyní při sesílání E – Sweeping Blad správně vykřikuje svou dabingovou hlášku.
  • Byla opravena chyba, kvůli které se Veigarův smích nepřehrával správně, když někoho zabil pomocí svého R – Primordial Burst.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama