Reklama
Patch 7.10 - změny ve hře

Patch 7.10 - změny ve hře

Patch 7.10 se dostal v noci do hry. Jaké změny přinesl?

Nové a upravené skiny

Jeden nový a jeden starý ale upravený skin se objeví v následujících dnech ve hře.

Pulsefire Caitlyn

Tato nová Caitlyn bude dostupná za 1820 RP.

Pulsefire Ezreal

Nejstarší z ultimátních skinů se dočkal reworku.


 

Nové Chroma packs

Dva nové balíčky Chroma pack dostanou také Brolaf a Headhunter Rengar

Brolaf

Headhunter Rengar


Mute Ping

Nově bude možné vypnout zvuky pingů u spoluhráčů. Tlačítko najdete vedle klasického mute tlačítka.


Surrender po patnácté minutě

Vzdát hru nyní bude možné už po patnácté minutě. V čase 15:00 - 19:59 však se surrenderem musí souhlasit celý tým. Od dvacáté minuty vše probíhá po staru.


Nápisy CC

Při CC efektu mají šampioni nad hlavou napsaný ten hlavní CC efekt, který na ně zrovna působí. V tomto patchi byly přidány nápisy efektů Polymorph a Grounded.


Rotating Game Mode

Následující dva víkendy bude v rámci Rotating Game Mode k dispozici Ascension.


Úpravy herního klienta

Nové funkce

  • Nyní lze během champion selectu začín nové konverzace s přáteli. Také vidíte svůj seznam přátel seřazen podle dostupnosti.
  • Nyní lze ručně blokovat hráče. Stačí do seznamu blokovaných napsat jejich herní ID. Lze se sem také dostat po kliknutí pravým tlačítkem na menu "recently played".

Opravené bugy

  • Opraveno zobrazování nejvyššího ranku v looby custom her.
  • Opraven vizuální bug, kdy hráči někdy viděli dva kapitány v lobby, pokud předchozí kapitán lobby opustil.
  • Opravena chyba, kdy hráči někdy nemohli přijmout pozvánku do hry.
  • Tlačítko QUIT v lobby bylo zaměněno za X

Vlastní obchod

Od 18.5 21:00 do 7.6. 9:00 bude k dispozici Vlastní obchod s šesti slevami na skiny.

  • Mohou se zde objevit Legacy skiny, které v současnosti nejsou dostupné v obchodě.
  • Pokud dostanete nabídku na skin k šampionovi, kterého nevlastníte, bude vám automaticky nabídnuta sleva i na tohoto šampiona o stejné velikosti, jako sleva na skin.
    • Pokud si šampiona koupíte za IP, bude cena v RP snížena na cenu pouze za skin.
  • V obchodě se nemohou objevit tyto skiny
  • Ultimátní skiny
  • legendární skiny
  • limitované skiny
  • skiny získatelné pouze v Hextech Crafting
  • Skiny vydané v posledních třech měsících


Opravené chyby

  • Vi se už svým R - Assault and Battery nepřenese k nepřátelské fontáně, pokud cíl během jejího letu dokončí recall
  • Popisek Sterak's Gage byl aktualizován, aby bylo jasné, že buff trvá 8 sekund, ale štít pouze 3 sekundy
  • Gragasovu E - Body Slam se už občas nestává, že projde skrz cíle, které stojí vedle terénu
  • Byla opravena chyba, kvůli níž Lucianovo Q - Piercing Light nezobrazovalo svůj cooldown po vystřelení, pokud se během sesílací animace stal cíl nezaměřitelným nebo nezranitelným
  • Nepřátelé již neztratí magické štíty, když projdou okrajem Yasuova W – Wind Wall
  • Ahriny ohníčky z W - Fox-Fire a koule z Dianina W - Pale Cascade už nezůstávají vizuálně na své poslední známé pozici, když Ahri či Diana vstoupí do mlhy války
  • Byla opravena chyba, kvůli které mini golemové občas umírali okamžitě
  • Chain Vest už nezobrazuje mezi možnými vylepšeními také Guardian Angel
  • Brokolice SKT T1 Ryze je nyní během jeho animace recallu správně vycentrovaná

Balanční změny

Šampioni

Cassiopeia

  • Vizuální efekt ocasu při otáčení je nyní plynulejší.

Fizz

  • Seastone Trident (W):
    • Poškození efektu krvácení změněno z 25/40/55/70/85 na 20/30/40/50/60.
    • AP ratio efektu krvácení z 33,3% na 40%.
    • Poškození aktivní schopnosti změněno z 25/40/55/70/85 na 20/30/40/50/60.
    • AP ratio aktivní schopnosti zvýšeno z 33,3% na 40%.
    • Poškození aktivní schopnosti proti označeným cílům změněno z 75/120/165/210/255 na 60/90/120/150/180
    • AP ratio aktivní schopnosti proti označeným cílům zvýšeno z 100% na 120%

Graves

  • End of the Line (Q):
    • Poškození při výstřelu sníženo z 55/70/85/100/115 to 40/55/70/85/100.
    • AD Ratio při výstřelu zvýšeno z 75% na 80%.
    • Poškození při návratu střely změněno z 80/125/170/215/260 na 80/110/140/170/200.
    • AD ratio při návratu střely změněno z 40/60/80/100/120% na 40/70/100/130/160%.
  • Collateral Damage (R) cooldown zvýšen z 100/90/80 sekund na 120/100/80.

Heimerdinger

  • Základní regenerace HP snížena z 11 na 7.
  • Růst regenerace HP snížen z 1.75 na 0,55 za úroveň.
  • Hextech Affinity (P)
    • Nyní se Heimerdinger pohybuje okolo spojeneckých nebo svých vlastních věží o 20% rychleji (dosah 300).
  • H-28G Evolution Turret (Q):
    • Poškození změněno z 12/18/24/30/36 (+15% AP) na 6/9/12/15/18 (+30% AP).
    • Cooldown změněn z 24 - 20 na 20.
    • Počet věží změněn z 1/2/2/3/3 na 3.
    • Nabíjení paprsku zvýšeno ze 16 na 90.
    • Barva mana baru (ukazatel nabíjení paprsku) změněna z modré na bílou.
    • Poškození paprsku sníženo z 60/80/100/120/140 na 40/60/80/100/120.
    • Turrety již nedávají přednost útokům na nepřátelské šampiony, kteří se nacházejí v jejich blízkosti nebo na ně útočí.
    • Turrety již nezůstávají aktivní i krátce poté, co Heimerdinger odejde z oblasti
    • Okolní turrety obdrží 20 % nabití k paprskovému útoku za každou raketu z W, která zasáhne nějakého šampiona, a 100 % nabití, pokud nějakého šampiona zasáhne granát z E (stejné bonusy platí i pro R + W a R + E)
  • Hextech Micro-Rockets (W):
    • Mana Cost snížen z 70/80/90/100/110 na 50/60/70/80/90.
    • Cooldown změněn z 11 sekund na 11/10/9/8/7.
    • Nové – Každá raketa, která zasáhne nepřátelského šampiona, nabije 20% paprsku blízkým věžím (1000 range).
  • CH-2 Electron Storm Grenade (E) :
    • Hitbox zvětšen z 210 na 250. 
      • (Hitbox omráčení se nemění)
    • Cooldown změněn z 18/16/14/12/10 sekund na 12.
    • Nové – Při zásahu nepřátelského šampiona se všem blízkým věžím nabije paprsek (1000 range).
  • UPGRADE!!! (R) :
    • CH-3X Lightning Grenade (R + E)
      • Poškození změněno ze 150/200/250 na 150/250/350.
      • AP ratio zvýšeno z 0.6 a 0.75

Ivern

  • Základní rychlost pohybu z 330 na 325.
  • Friend of the Forest (Passivka) 
    • Health cost zvýšen z 25% na 33%.
    • Mana cost zvýšen z 30% na 33%.

Lee Sin

  • Rychlost pohybu snížena z 350 na 345.
  • Dragon's Rage (R) 
    • Cooldown zvýšen z 90/75/60 sekund na 110/85/60.

Lulu

  • Životy sníženy z 552,76 na 525.
  • Help, Pix! (E) 
    • Štít zeslaben z 80/120/160/200/240 na  70/105/140/175/210.

Kassadin

  • Force Pulse (E)
    • Schopnost nyní vybere cíl po vykouzlení (dříve před).
    • Range zvýšena z 585 na 600

Maokai

  • Sap Magic (P) 
    • Čas sesílání útoku snížen z 0,275 na 0,25 sekundy.
    • Již nefunguje na budovy
  • Bramble Smash (Q) 
    • Mana cost změněn z 45/50/55/60/65 na 50 na všech úrovních.
    • Vzdálenost odhození zvýšena (maximum z 275 na 300).
    • Cooldown změněn z 8/7,5/7/6,5/6 na 8/7,25/6,5/5,75/5 sekund.
  • Sapling Toss (E)
    • Mana cost změněn ze 60 na všech úrovních na 60/65/70/75/80.
    • Poškození změněno z 45/70/95/120/145 na 25/50/75/100/125.
    • Poškození přepočtem z maximálních životů cíle zvýšeno z 6/6,5/7/7,5/8% na 8% na všech úrovních.
  • Nature's Grasp (R)
    • Opravena chyba, kdy se schopnost použila aniž by se jí započítal cooldown v případě, že Maokai zemřel během sesílání.

Rakan

  • Gleaming Quill (Q)  
    • Dosah zvýšen z 800 na 900.
  • Grand Entrance (W) 
    • Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 70/115/160/205/250.
  • Battle Dance (E) 
    • Štít zeslaben z 50/85/120/155/190 na 50/75/100/125/150.

Rammus

  • Spiked Shell (Passive)
    • Rammus již nepřevádí 25% svého armoru na základní útoky.
    • Nové – Rammus svými základními útoky navíc uděluje [8-20 na úrovních (1-13) +10% Armor] bonusového magického poškození..
  • Powerball (Q):
    • Maximální rychlost pohybu změněna ze 155% na 145+5% za úroveň.
    • Trvání sníženo ze 7 sekund na 6. 
    • Kolize je nyní upravena tak, aby byla více konzistentní.
    • Poškození sníženo z 100/150/200/250/300 (+100% AP) na 100/135/170/205/240 (+100% AP).
    • Cooldown snížen z 16/14,5/13/11,5/10 sekund na 16/13,5/11/8,5/6.
    • Zpomalení změněno z 20/25/30/35/40% na 40/50/60/70/80%.
    • Trvání omráčení sníženo ze 2 sekund na 1.
    • Nové – Kouzlo nyní funguje na principu sesílání po celou dobu trvání (channeled, podobně jako Varusovo Q, Viino Q, aj.) a může být přerušeno.
    • Kolizní radius mírně snížen - mělo by být jednodušší kličkovat mezi nepřáteli. Kolize se také detekuje častěji.
    • Rammus již může používat rostliny v jungli během schopnosti.
  • Defensive Ball Curl (W):
    • Bonusový armor změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
    • Bonusový magic resist změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
    • Cooldown snížen ze 14 sekund na 6.
    • Nové – Po dobu trvání zpomaluje Rammuse o 60%.
    • Nové – Může být krátce po aktivování efektu deaktivováno.
    • Nové – Pokud je W aktivní, pasivka způsobuje 150% poškození a stejné poškození je uděleno i nepřátelům, kteří útočí na Rammuse.
  • Frenzying Taunt (E):
    • Přejmenováno z Puncturing Taunt na Frenzying Taunt.
    • Již nesnižuje armor cíli.
    • Nové - Sesílání tauntu přidá Rammusovi 20/25/30/35/40% rychlosti útoku po dobu trvání tauntu.
    • Nové – Bonusová rychlost útoku se obnovuje kdykoliv je aktivní jakékoliv jiné Rammusovo kouzlo.
  • Tremors (R)
    • Poškození sníženo z 65/130/195 (+30% AP) na 40/80/120 (+20% AP).
    • Nové – Zpomaluje poškozené nepřátele o 8/10/12% na 1,5 sekundy (až do 8 stacků).
    • Nové – Do budov uděluje dvojnásobné poškoení.

Renekton

  • Ruthless Predator (W)
    • Opravena chyba, kvůli které byla doba nedostupnosti schopnosti kratší, než měla (0,525 sekundy místo 0,75 sekundy)
    • Seslání posílené Fury již negeneruje žádné další body Fury
    • Opravena chyba, kdy při použití Ruthless Predator a zařazení do fronty schopností Cull the Meek nebo Dice se 100 Fury se další schopnost neposílila pomocí Fury.
  • E - Slice and Dice
    • Opraven bug, kdy range schopnosti byla kratší, než měla (400 místo 450)
    • Opraven bug, kdy rychlost skluzu byla nižší, než měla (650 místo 750)

Riven

  • Broken Wings (Q)
    • Načasování toho, kdy je Riven schopna zrušit animaci sesílání Q a jak dlouho to lze provést, je nyní konzistentnější
    • Riven už nemůže během animace schopnosti používat emoty joke, taunt nebo laugh.
    • Schopnost dokáže s vyšší spolehlivostí zaměřovat jednotky v prostředí s vysokou latencí
    • Opravena chyba, kvůli které odhození způsobené třetím sesláním schopnosti skončilo dříve, pokud přerušilo jiný přesouvací efekt nebo se cíl srazil s terénem.

Sejuani

  • Fury of the North (P)
    • resitence z frost armoru sníženy ze 100 na 20/60/100 na úrovních 1/7/14
  • Arctic Assault (Q)
    • Zásahová zóna byla mírně posunuta kvůli případům, kdy se Sejuani srážela s cíli, které se nacházely za ní.
  • Winter's Wrath (W)
    • Cooldown začíná po obou máchnutích (dřívě na začátku použití)
    • Cooldown snížen  z 10/9/8/7/6 na 9/8/7/6/5

Udyr

  • Tiger Stance (Q)  
    • Mana cost snížen z 50 - 33 na 45 - 28 (na úrovních 1-18).
  • Turtle Stance (W)
    • Mana cost snížen z 50 - 33 na 45 - 28 (na úrovních 1-18).
  • Bear Stance (E)
    • Mana cost snížen z 50 - 33 na 45 - 28 (na úrovních 1-18).
  • Phoenix Stance (R) 
    • Mana cost snížen z 50 - 33 na 45 - 28 (na úrovních 1-18).

Yorick

  • Shepherd of Souls (Passive)  
    • Duchové už nemizí pokud jsou příliš vzdáleni od Yoricka nebo Maiden z ultimátky.
  • Last Rites (Q)
    • Pokud schopnost zabije jednoku ve chvíli, kdy má Yorick maximální počet hrobů, nejvzdálenější hrob se nyní nahradí, místo aby se neobjevil žádný hrob
  • Eulogy of the Isles (R)
    • Atributy Maiden se nyní zvýší, jakmile Yorick vylepší tuto schopnost na další úroveň, místo aby zůstaly beze změny do chvíle, než ji Yorick znovu vyvolá.

Zac

  • Stretching Strikes (Q):
    • Základní poškození sníženo z 50/70/90/110/130 na 40/60/80/100/120 
    • [Nové] schopnost má nyní 2.5% HP ratio k poškození.
    • Šířka "projektilu" ruky zvýšena na 300 z 200
    • Zásah na dálku má nyní vyšší range (125, dříve 100)
    • Nyní generuje blob z jakéhokoli nepřítele (dříve jen šampioni)
    • Pokud by druhý zásah schopnosti zabil miniona nebo monstrum, cíl nyní zahyne až poté, co se srazí s první jednotkou, kterou schopnost zasáhla
    • Pokud první cíl schopnosti stojí přímo na nějakém jiném nepříteli, druhý zásah vždy vybere jiný cíl než ten první.
    • Zac nyní může během druhého útoku Stretching Strikes a při srážení obou cílů seslat W - Unstable Matter a připravit si do fronty E - Elastic Slingshot.
  • Elastic Slingshot (E):
    • Vyhození se nyní zvyšuje z časem "natahování" (0,5 - 1 sekunda)
  • Let's Bounce (R):
    • Čas potřebný k plnému nabití zvýšen z 1 sekundy na 1,1.

Předměty

Ancient Coin a její vylepšení

  • Unique Passive - Favor: popisek nyní zmiňuje, že mince vypadne z každého cannon miniona.
  • Nápoj za splnění questu vám nyní dovolí vylepšit si chopnost o úroveň dříve, než by to šlo obyčejně (např. druhý rank ultimátky na úrovni 10, pátý rank klasické schopnosti na úrovni 8 apod.)

Eye of the Oasis

  • Základní HP regen zvýšen ze 100% na 125%

Face of the Mountain a Eye of the Equinox

  • Unique Passive - Spoils of WAR - základní melee útoky, které by zabily miniona touto pasivkou, mají nyní vyšší range o 150.

Nomad's Medallion

  • Základní HP regen zvýšen z 25% na 50%
  • Recept upraven: místo Faerie Charm se staví z Rejuvenation Bead (celková cena nezměněna)

Spellthief's Edge a jeho vylepšení

  • Upraven popisek

Spirit Visage

  • HP zvýšeny z 425 na 450
  • MR snížena z 60 na 55
  • HP regen snížen z 200% na 100%

Talisman of Ascension

  • Základní HP regen zvýšen ze 150% na 175%

Jungle

Rift Herald

  • Při první smrti Rift Heralda je jeho křik slyšet po celé mapě.
  • V chatu se nyní vypíše, který hráč sebral předmět Eye of the Herald.
  • Rift herald upozorní pingem nepřátelský tým, pokud se chystá rozběhnout na jejich věž.

Howling Abyss (ARAM)

Howling Abyss Aura

  • [Nové] Nyní přidává melee šampionům +10 MR

Vlny minionů

  • Cannon minion se nyní střídavě objevuje na červené a modré straně (ne v první vlně)
  • Minioni se nyní zesílí vždy po 50 sekundách (dříve 60)
  • Růst AD melee minionů zvýšen na 1.0 po každých dvou vlnách (dříve 0.5)
  • Růst AD caster minionů zvýšen na 2.0 po každých dvou vlnách (dříve 1,5)

Inhibitory

  • Respawn inhibitorů snížen z 300 sekund na 250

Zlato

  • Zlato za zabité miniony v okolí zvýšeno ze 3 na 5
  • Generování zlata zvýšeno z 5 za 5 sekund na 5,5 za 5 sekund

Super Minioni

  • Základní armor zvýšen z 100 na 60
  • Základní Magic resistance zvýšena z -30 na 10
  • [NOVÉ] aura rychlosti mimo souboj je nyní na šampionech vypnuta, pokud se super minion dostane do souboje.

Předměty

  • Rod of Ages
    • Získá stack každých 40 sekund (dříve 60)
  • Tear of the Goddess
    • Přidá +6 maximální many při použití schopnosti (dříve +4)
  • Archangel's Staff
    • Přidá +12 maximální many při použití schopnosti (dříve +8)
  • Manamune
    •  Přidá +6 maximální many při použití schopnosti (dříve +4)
  • Guardian's Hammer
    • AD zvýšeno z 15 na 20
  • Guardian's Orb
    • HP zvýšeno ze 150 na 200

Twisted Treeline

Super Minioni 

  • Základní armor zvýšen z 100 na 60
  • Základní Magic resistance zvýšena z -30 na 10
Nové fórum je tady! Vyzkoušej ho ještě dnes. Jdu na to

Komentáře

Prečo nie je v obchode ta Pulsefire Cait.?

Super Minioni

Základní armor zvýšen z 100 na 60 Základní Magic resistance zvýšena z –30 na 10

Chyba ?

ElmoEU – Triggered TinkerBell – nakonec ne, stále se testují na PBE

A ty sety předmětů nakonec nejsou??

Takže budou kartičky ?

Reklama
Bleskovky
ico 22. 10. 2017

Na PBE se objevil další teaser k pravděpodobně novému šampionovi.

ico 22. 10. 2017

C9 Sneaky právě překonal rekord na Worlds, když udělil v průměru 1781 poškození za minutu.

ico 20. 10. 2017

Zakoupili jste si Turnajovou Ashe a podpořili charitu? Pak by vás mohlo zajímato toto.

ico 17. 10. 2017

Figurka Championship Riven je k dispozici v Merch Store.

ico 17. 10. 2017

Riot Games začalo oficiálně pracovat na další hře.

Reklama
Teemo TryHard.cz
chce být také OP, jako já.
Hlasuj ZDE. I tvůj hlas
rozhodne!
Teemo noxious trap Rozmyslel
sis to dobře?!
Podpoř TryHard ZDE a dokaž, že i TryHard
je OP v kategorii Zájmové weby.
DĚKUJEME
Díky za podporu a já už mizím...