Patch 12.23b - Nerfy Viega, Jaxe a Warmog's Armoru
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek Patch 12.23b - Nerfy Viega, Jaxe a Warmog's Armoru

Patch 12.23b - Nerfy Viega, Jaxe a Warmog's Armoru

Giry

Giry

15. 12. 2022 15:35

S touto aktualizace přezimujeme.

Reklama

Poslední aktualizace letošního roku přinesla velké nerfy Viega, Warmogu a mnoho dalšího.

Traity

Ox Force

  • Attack Speed minimum: 20/50/100/200 → 15/35/70/125
  • Attack Speed maximum: 40/100/200/400 → 30/70/140/250

Heart

  • AP za použití schopnosti: 4/6/9 → 4/7/10

Recon

  • šance na kritický zásah: 20/45/75 → 20/75/100%

Jednotky

Ashe

  • AD: 60 → 55
  • AD ratio schopnosti: 45/50/55% → 40/40/40%
  • AD schopnosti: 12/20/30 → 12/18/25

Aurelion Sol

  • Počet meteorů ze schopnosti: 3/3/5 → 4/4/6
  • Poškození schopnosti: 170/255/500 → 135/200/450

Fiddlesticks

  • HP: 1100 ⇒ 1300
  • Fiddlesticks se nyní během schopnosti pohybuje rychleji.

Fiora

  • Attack Speed: 0,7 → 0,8

Jax

  • Attack Speed: 0,9 → 0,8
  • Maximální stacky: 8 → 7

Lux

  • Attack Speed: 0,65 → 0,7

Malphite

  • Armor ze schopnosti: 80/100/125 → 100/125/150

Miss Fortune

  • Poškození schopnosti: 45/65/250 → 50/70/250

Poppy

  • Mana: 40/90 → 40/80

Renekton

  • Bonusové HP ze schopnosti: 240/320/400 → 200/250/300

Syndra

  • Range: 3 → 4 hexy

Vel’koz

  • Poškození schopnosti: 325/500/850 → 300/450/775

Viego

  • Poškození schopnosti: 270/400/900 → 250/375/850
  • AOE poškození schopnosti: 135/200/450 → 125/185/425
  • Nižší poškození při opakovaném použití schopnosti:: 15/15/1% → 18/18/1%

Yuumi

  • Mana: 0/60 → 0/50

Zed

  • AD: 90 → 85
  • Armor a magic resist: 50 → 45
  • Poškození schopnosti: 400/600/1100 → 375/550/1000

Hero Augmenty

Annie - Reflector Shield

  • magické poškození: 175 → 185

Camille - Adaptive Defenses

  • Bonusové AD: 35% → 20%

Draven - Ruthless Blades

  • Šance na kritický zásah pro tým: 55% → 75%

Ezreal - Rising Spellforce

  • Bonusové AP a attakc speed při použití schopnosti: 20 → 25

Fiora - Frontline Fencing

  • Armor a magic resist během schopnosti: 150 → 175

Gangplank - Flaming Ricochet

  • Poškození z odrazu: 60% → 75%

Gangplank - Get Paid

  • Šance na zlato za zabití: 33% → 50%

Jinx - Get Excited!

  • Bonusový attack speed: 110% → 125%
  • Trvání: 5 → 7 sekund

Malphite - Rock Solid

  • Bonusové AP z armoru: 75% → 100%

Mordekaiser - Not So Heavy Metal

  • Bonusových 20 AP získáno každých: 5 sekund → 4 sekundy

Rell - Hold the Line

  • Bonusové AP: 50 → 70

Renekton - Cull the Meek

  • Bonusové poškození: 10% → 8%

Sivir - Endless Pizza

  • Léčí a odstraňuje škodlivé efekty každých: 6 → 7 sekund

Syndra - Power Overwhelming

  • Bonusové AP, armor, magic resist a attack speed: 60 → 70

Syndra - Empowered Reserves

  • AP za šampiona na střídačce: 7 → 6

Vayne - Spread Shot

  • Poškození ze střely navíc: 35% → 50%

Vel'koz - Frostburn

  • Trvání efektu Burn: 15 → 20 sekund

Vi - Boxing Lesson

  • Bonusové HP pro tým: 250 → 200

Viego - Heartstopper

  • Bonusové AP: 30 → 10
  • Opravena chyba, kdy Augment špatně uděloval poškození na základě chybějících HP nepřítele.

Viego - Partners in Crime

  • Omnivamp: 15% → 12%

Augmenty

Big Friend I/II

  • HP nutné pro zapnutí efektu: 1500 → 1600
  • Redukce poškození: 9%/15% → 7%/12%

Cybernetic Implants, Shell, a Uplink III

  • HP: 180 → 200

Electrocharge I

  • Poškození: 40/60/80/100 → 35/55/70/90

Electrocharge II

  • Poškození: 70/90/110/130 → 60/80/100/120

Electrocharge III

  • Poškození: 115/155/195/235 → 105/140/175/210

Luden’s Echo I

  • Poškození: 40/60/80/100 → 35/55/70/90

Luden’s Echo II

  • Poškození: 55/90/125/160 → 50/80/110/140

Luden’s Echo III

  • Poškození: 90/140/190/240 → 80/125/170/215

Předměty

Redemption

  • Léčení z procent chybějících HP: 18% → 15%

Warmog’s Armor

  • Bonusové HP: 700 → 500 (Celkem HP: 1000 → 800)

Warmog’s Pride (Radiant)

  • Bonusové HP: 1300 → 1000 (Celkem HP: 1600 → 1300)

Gadgeteen Warmog’s Armor

  • Bonusové HP: 900 → 600 (Celkem HP: 1200 → 900)

Runaan's Tempest (Radiant)

  • Poškození šipek: 110% → 100% AD

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy Hackers náhodně měnili své cíle.
  • Gadgeteen už nepřidává předmět navíc, když na začátku kola hráč aktivuje a znovu deaktivuje tento trait.
  • Hyper Roll: Nyní správně nabízí Emblemy.
  • Mise:
    • The Old Guard se nyní správně označí jako splněná, pokud nasadíte 4 tříhvězdičkové jednotky, ne 5.
    • Super Weapon “Acquisition” se nyní označí jako splněná, pokud získáte Tactician’s Crown.
    • Underground mise nyní budou registrovat Tactician's Crown jako Radiant předmět.
    • Kritéria Corrects the Supers změněny z 5 na 4 tříhvězdičkové jednotky, aby odpovídaly textu.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama