Patch 12.2 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 12.2 - změny ve hře

Patch 12.2 - změny ve hře

Giry

Giry

20. 1. 2022 00:00

Druhý patch nové sezóny se dostal do hry.

Reklama

Do hry se dostala nová aktualizace dvanácté sezóny. Přinesla novou šampionku a balanční změny především dvou supportů a nových draků.

Obsah


Nová šampionka Zeri

Schopnosti Zeri jsme si v krátkosti představili v našem článku. Do hry se dostane v následujících dnech.


Nové skiny

Do hry dorazí pořádná várka skinů, prohlédnou si je můžete zde.

Pro některé z nich vytvořil Riot i speciální video upoutávku:


Chromy

K novým i starším skinům dostaneme také jejich barevné animace.

Porcelain Protector Ezreal

Porcelain Lissandra

Porcelain Kindred

Porcelain Lux

Porcelain Amumu

Firecracker Diana

Firecracker Sett

Firecracker Teemo

Firecracker Tristana

Firecracker Xin Zhao

Firecracker Jinx

Firecracker Sejuani

Firecracker Vayne

Brave Phoenix Xayah

Graceful Phoenix Seraphine

Divine Phoenix Anivia


Vizuální aktualizace

Vayne a Sona si projdou vizuální úpravou nejen svých schopností.

Vayne

Sona


Balanční změny

Šampioni

Janna

  • Rychlost pohybu zvýšena: 315 → 330.
  • AD zvýšeno: [46 + 1,5 za úroveň] → [52 + 3 za úroveň].
  • Dosah základních útoků snížen: 550 → 500.
  • Tailwind (P)
    • Efekt změněn: [8% rychlost pohybu] → [8% rychlost pohybu pokud jde ke spojenci]
    • [Odstraněno]: bonusové magické poškození při zvýšené rychlosti pohybu.
  • Howling Gale (Q)
    • Cena snížena: [60-140] → [60-100] many.
    • Minimální dosah zvýšen: 1000 → 1100.
    • Maximální dosah zvýšen: 1750 → 1760.
    • Doba, za kterou schopnost dospěje ke konci, snížena: 1,5 → 1,25 sekundy.
  • Zephyr (W)
    • Dosah změnen: [550 od okraje Janny k okraji cíle] → [650 od středu Janny ke středu cíle]
    • Zpomalení prodlouženo: 2 → 3 vteřiny.
    • Cooldown zvýšen: [8-6] → 12 vteřin.
    • Poškození zvýšeno: [55-175] → [70-190],
    • Pasivní rychlost pohybu zvýšena: [6-12%] → [8-12%].
  • Eye of the Storm (E)
    • Cooldown snížen: [16-12] → [15-9] vteřin.
    • Čas před snižováním velikosti štítu prodloužen: 0,75 → 1,25 vteřiny.
    • Velikost štítu snížena: [80-220 (+70% AP)] → [80-200 (+60% AP)]-
    • Efekt změněn na “omezení pohyblivosti nepřátelského šampiona přidá 20% sílu ke štítům a léčení na 5 vteřin”.
  • Monsoon (R)
    • Nové léčí každých 0,25 vteřiny místo 0,5 vteřiny.
      • Celková hodnota léčení nezměněna.

Lulu

  • Whimsy (W)
    • Cooldown zvýšen z 16/15/14/13/12 na 17/16/15/14/13.

Nocturne

  • HP za úroveň zvýšeno z 85 na 95.
  • Duskbringer (Q)
    • AD ratio zvýšeno z 75% na 85%.

Qiyana

  • Regenerace HP snížena ze 7,5 na 6.
  • Edge of Ixtal (Q)
    • Trvání travnaté cestičky sníženo z 3,5 sekundy na 3.

Rengar

  • Thrill of the Hunt (R)
    • Rengar nyní může skočit na cíl v kamufláži (včetně mlhy vytvořené chemtech drakem).

Samira

  • Inferno Trigger (R)
    • Poškození za každou střelu zvýšeno z [0/10/20 (+50%AD)] na [5/15/25 (50% AD)].

Senna

  • Piercing Darkness (Q)
    • [Nové]: zpomaluje nepřítele o 20%(+6% za každých 100 AP)(+10% za každých 100 bonus AD) na 2 vteřiny.

Shen

  • Twilight Assault (Q) 
    • Bonusové poškození na Q sníženo z [5/5,5/6/6,5/7%] na [4/4,5/5/5,5/6%] maximálních HP cíle.

Tahm Kench

  • Tongue Lash (Q)
    • Zpomalení zvýšeno: 40% → 50%.
  • Thick Skin (E)
    • Přepočet poškození konvertovaného na Grey Health změněn:
      • Původní: 45/50/55/60/65%.
      • Nové: 15/25/35/45/55%, zvýšeno na 45/50/55/60/65% pokud jsou v okolí viditelní alespoň 2 nepřátelé.
    • Přepočet Grey Health na zdraví změněn z [30-100% podle úrovně] → [45-100% podle úrovně].
  • Devour (R)
    • Spojenecký štít upraven: [400/500/600 (+ 100% AP)] → [500/700/900 (+ 150% AP)]
    • Efekt při snězení spojence změněn z [zpomalí Tahm Kenche dokud je šampion v břichu] → [Přidá Tahm Kenchovi 40% rychlost pohybu na 3 vteřiny].

Talon

  • Rake (W)
    • Bonusové poškození do monster sníženo ze 130% na 105%.

Tristana

  • Základní zdraví zvýšeno: 559 → 600 životů.
  • Obnova zdraví za 5 sekund zvýšena: 3,75 → 4.

Veigar

  • Baleful Strike (Q) 
    • Cooldown snížen z 7/6,5/6/5,5/5 to 6/5,5/5/4,5/4.
    • Stacky z velkých minionů a monster zývšen z 2 na 3.

Volibear

  • AD za úroveň zvýšeno ze 3 na 3,5.
  • Sky Splitter (E)
    • Cooldown snížen z 15 na 13.

Yasuo

  • Steel Tempest (Q) 
    • AD ratio zvýšeno ze 100% na 105%.

Yone

  • Mortal Steel (Q)
  • AD ratio zvýšeno z 100% na 105%.

Zed

  • Death Mark (R)
    • Základní poškození sníženo ze 100% AD na 65% AD.

Předměty

Lich Bane

  • Nový recept: Sheen + Aether Wisp + Fiendish Codex + 550 zlata
  • [Nové] +15 Ability Haste
  • Poškození z pasivky Spellblade sníženo ze [150% základního AD + 40% AP] na [75% základního AD + 50% AP]
  • Cooldown snížen z 2,5 sekundy na 1,5.

 

Rylai's Crystal Scepter

  • AP sníženo z 90 na 75.
  • HP zvýšeny z 350 na 400.
  • Celková cena snížena z 3000 zlata na 2600.
    • Cena dokončení snížena z 815 na 415.

Runy

Lethal Tempo

  • Attack speed nyní škáluje s úrovní šampiona.
    • 10-75% pro postavy na blízko.
    • 3-35% pro postavy na dálku.
    • Attack Speed za stack změněn z [13% Melee / 7% Ranged] na [10-15% Melee / 5-9% Ranged].

Jungle

Chemtech dragon Soul

  • HP zombie sníženy z [80% základních HP + 50% bonusových HP] na [70% základních HP + 40% bonusových HP]
  • Trvání zombie sníženo ze 4 sekund na 3.

Chemtech Rift

  • Čas pro zneviditelnění po vykonání ofenzivní akce zvýšen z 1,5 sekund na 2,5.
  • Bonusové poškození do nepřátel s vyššími současnými HP zvýšeno z 10% na 12%.

Hextech Drake

  • True damage z řetězových blesků sníženo z 25-75 na 25-50.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kvůli které mohl Teleport i před uplynutím 14 minut občas zaměřit některé jiné jednotky než věže.
  • Opravena chyba, kvůli které Unleashed teleport trvale nahradil jedno z vašich summoner spellů, pokud jste jej získali a použili prostřednictvím runy Unsealed Spellbook.
  • Pokud je v zápasu Zoe a už uplynulo 14 minut, mohou ze šampionů po použití padat úlomky Unleashed teleportu.
  • Opravena chyba, kvůli které mohl Yone občas seslat Unleashed teleport během působení E – Soul Unbound.
  • Ukazatel neviditelnosti s vykřičníkem byl opraven a nyní se správně znovu objeví nad vaším šampionem, pokud vás vidí nepřítel v chemtech mlze po seslání jistých maskovacích schopností (např. Akalino W – Twilight Shroud).
  • Opravena chyba, kvůli které věže nesprávně zaměřovaly nepřátelské šampiony, kteří utrpěli poškození Kog'Mawovou pasivní schopností – Icathian Surprise nebo Karthusovou pasivní schopností – Death Defied.
  • Rengarovy základní útoky se skokem z pasivní schopnosti – Unseen Predator správně aktivují efekt Deft Strikes z předmětu Navori Quickblades.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že při utrpění poškození od vybraných monster v džungli občas došlo k přidání stacků do pasivky Absorb předmětu Force of Nature.
  • Opravena chyba, kvůli které se aktivace pasivního efektu runy Glacial Augment nesprávně započítávala do aktivace pasivního efektu Ever Rising Moon z předmětu Eclipse.
  • Opravena chyba, kvůli které se rámečky ikon mytických nebo aktivovatelných předmětů občas zobrazovaly na nesprávných místech.
  • Opraveny tlačítka pro přepínání chatu nepřátelských hráčů a umlčení emotů, nyní už nebudou překrývat ostatní ikony ve výsledkové tabulce.
  • Opraveny přepínací tlačítka pro umlčení herní hudby DJ Sony a K/DA Seraphine, nyní se budou při každém zápasu ve výsledkové tabulce správně zobrazovat vedle příslušných šampionů.
  • Opraveno oznámení o omezení chatu, hráčům se tak bude znovu zobrazovat informace o tom, kolik zpráv jim ještě zbývá do vyčerpání limitu.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama