Nový patch přináší nerf enchanter předmětů, změny statistik draků a úpravy síly smitu. Balančních úprav se dočkala hned celá řada postav, run i předmětů. Samozřejmě nechybí ani nové skiny a mýtická chroma pro Jinx. Pojďme se na novinky podívat podrobně.

Obsah


Další Star Guardian skiny

Nové Star Guardian skiny si můžete prohlédnout ve zvláštním článku.


Mýtický obsah

  • Prestige Blood Moon Aatrox je k dispozici za 150 ME do patche 12.16
  • Prestige Dark Star Malpite je k dispozici za 125 ME do patche 12.16
  • Star Guardian Jinx mýtický chroma je k dispozici za 40 Me do patche 12.16

Draci a Rift Herald

Balanční změny síly odměn z draků

  • Mountain Drake: 6% → 9% armoru/magic resistu
  • Ocean Drake: 2% → 3% chybějícího zdraví za 5 vteřin
  • Infernal Drake: 4% → 6% AD/AP
  • Hextech Drake: 6% attack speed, 6 Ability haste → 9% AS, 9 AH
  • Cloud Drake: 3,5% → 7% rezistence proti zpomalení a rychlost pohybu
  • Cloud Soul: 10% rychlost pohybu a 50% při použití ultimátky → 15% rychlost pohybu a 50% při použití ultimátky

Zdraví draků

  • Zdraví před zabitím druhého draka (před změnou mapy): 2650(+240 za úroveň) → 3450(+380 za úroveň) zdraví
  • Zdraví po zabití druhého draka: 4350(+240 za úroveň) → 6950(+380 za úroveň) zdraví
  • Elder Dragon: 6400(+180 za minutu) → 6400(+290 za minutu) zdraví

Statistiky draků

  • Cloud Drake AD: 50 → 35
  • Mountain Drake AD: 150 → 105
  • Ocean Drake AD: 100 → 70
  • Infernal Drake AD: 100 → 70
  • Hextech Drake AD: 66,7 → 47
  • Elder Drake AD: 150 → 105
  • Poškození podle procent aktuálního zdraví šampiona: 7% → 5%

Rift Herald

  • Odměna za zabití: 100 zlata pro šampiona, který zabil Heralda → 100 zlata pro šampiona, který zabil Heralda a 200 lokálního zlata
  • Spawnutý druhý herald má nyní o 75 % více zdraví.

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Růst zdraví zvýšen: 104 → 114
  • Umbral Dash (E)
    • Léčení sníženo: 18/20/22/24/26% → 18/19,5/21/22,5/24%
  • World Ender (R)
    • Léčení sníženo: 25/40/55% → 25/35/45%

Alistar

  • Pulverize (Q)
    • Cooldown snížen: 15/14/13/12/11 → 14/13/12/11/10 vteřin.
    • Cena snížena: 65/70/75/80/85 → 55/60/65/70/75 many

Gangplank

  • Zdraví sníženo: 640 → 600
  • Růst zdraví zvýšen: 104 → 114
  • Armor snížen: 34 → 31
  • Trial by Fire (pasivka)
    • Poškození změněno: 55-310(podle úrovně)(+100% bonus AD) → 55-310(podle úrovně)(+100% bonus AD)(+200% kritické šance)
  • Parrrley (Q)
    • Základní poškození změněno: 20/45/70/95/120 → 10/40/70/100/130
  • Powder Keg (E)
    • Základní poškození změněno: 80/105/130/155/180 → 75/105/135/165/195
    • Zpomalení změněno: 40/50/60/70/80% → 30/37,5/45/52,5/60% (+0,25% za 1% kritické šance)
    • Bonusové poškození při kritickém zásahu sníženo: 25% → 10%

Gnar

  • Základní zdraví sníženo: 580 → 540 životů.
  • Růst regenerace zdraví snížen: 1,75 → 1,25

Janna

  • Eye of the Storm (E)
    • Velikost štítu zvýšena: 65/90/115/140/165 → 75/100/125/150/175
    • Síla léčení a štítů snížena: 20% → 15%
  • Monsoon (R)
    • Léčení za vteřinu zvýšeno: 90/145/200 (+45% AP) → 100/150/200 (+50% AP)

Jarvan IV

  • Dragon Strike (Q)
    • Bonusový AD přepočet zvýšen: 120% → 140%
  • Demacian Standard (E)
    • Cooldown změněn: 12 → 12/11,5/11/10,5/10 vteřin.

Kayn

  • Růst zdraví zvýšen: 99 → 109
  • The Darkin Scythe (P)
    • Léčení sníženo: 25-35% → 20-30% (podle úrovně) z poškození uděleného šampionovi.

LeBlanc

  • Základní mana zvýšena: 344 → 400
  • Růst many zvýšen: 50 → 55
  • Distortion (W)
    • Základní poškození zvýšeno: 75/110/145/180/215 (+60% AP) → 75/115/145/195/235 (+60% AP)

Nocturne

  • Umbra Blades (Pasivka)
    • Již nedává o 50% menší poškození do minionů, kteří nejsou primárním cílem.

Pantheon

  • Comet Spear (Q)
    • Poškození do monster zvýšeno: 70% → 105% (nikoliv do minionů)

Renata Glasc

  • Základní zdraví sníženo: 595 → 545 životů.
  • Základní AD sníženo: 51 → 49

Seraphine

  • Surround Sound (W)
    • AP přepočet štítu snížen: 35% → 25%
    • AP přepočet léčení snížen: 6% → 4%

Sivir

  • Boomerang Blade (Q)
    • Zrychlení vykouzlení podle attack speedu opraveno: 0,25-0,10 vteřiny.
  • Ricochet (W)
    • Poškození do minionů sníženo: 80% → 65%
    • Nově zabije miniona, kterému by zůstalo pod 15 životů.

Teemo

  • Růst many zvýšen: 20 → 25
  • Noxious Trap (R)
    • AP přepočet zvýšen: 50% → 55%
    • Cena snížena: 75 → 75/55/35 many
    • Dosah hození houby zvýšen: 400/650/900 → 600/750/900

Varus

  • Základní AD zvýšeno: 59 → 62

Wukong

  • Regenerace zdraví zvýšena: 2,5 → 3,5 zdraví za 5 sekund.
  • Stone Skin (P)
    • Regenerace za stack snížena: 0,5% → 0,35% maximálního zdraví

Wukong

  • Základní regenerace zdraví zvýšena: 2,5 → 3,5

Yuumi

  • Zoomies (E)
    • AP přepočet snížen: 35% → 30%

Zeri

  • Burst Fire (Q)
    • Útok pravým tlačítkem zabije nepřítele, pokud je pod 60-150 životy (podle úrovně)(+18% AP). Poškození do štítů nebo cílů, které jsou nesmrtelné, neaktivuje tuto pasivku.
    • Nenabitý útok pravým tlačítkem již nedává bonusové poškození cílům pod určitou hranicí životů.
  • Lightning Crash (R)
    • Magické poškození sníženo: 10/15/20 (+15% AP) → 5/10/15 (+15% AP)

Předměty

Enchanter předměty

  • Forbidden Idol – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 16% → 8%
  • Ardent Censer – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 10% → 8%
  • Mikael’s Blessing – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 20% → 16%
  • Redemption – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 20% → 16%
  • Staff of Flowing Water – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 10% → 8%
  • Moonstone Renewer – Maximální počet stacků snížen: 5 → 4

Health Potion

  • Léčení oslabeno: 150 → 120

Refillable & Corrupting Potion

  • Léčení oslabeno: 125 → 100

Sunfire Aegis

  • Immolate pasivka
    • Základní poškození sníženo: 12-30 → 15
    • Přepočet životů zvýšen: 1% → 1,5% bonusového zdraví

Chemtech Chainsword

  • Celková cena zvýšena: 2600 → 2800 zlata

Runy

Biscuit Delivery

  • Obnova zdraví snížena: 10% → 8%
  • Maximální obnova many snížena: 50 → 40

Bone Plating

  • Cooldown zvýšen: 45 → 55 vteřin.

Conditioning

  • Armor a Magic resist snížen: 9 → 8
  • Celkový armor a Magic resist snížen: 4% → 3%

Guardian

  • Cooldown zvýšen: 70-40 → 90-40 vteřin.

Scorch

  • Poškození zvýšeno: 15-35 → 20-40

Second Wind

  • Léčení sníženo: 6 (+4% chybějícího zdraví) → 3 (+4% chybějícího zdraví)

Sudden Impact

  • Lethality zvýšeno: 7 → 9
  • Magická penetrace zvýšena: 6 → 7

Unflinching

  • Tenacity a rezistence proti zpomalení snížena: 10-30% → 3-25%

Time Warp Tonic

  • Rychlost pohybu snížena: 4% → 2%

Magical Footwear

  • Bonusová rychlost pohybu snížena: 10 → 5

Summoner Spelly

Exhaust

  • Redukce poškození změněna: 30-40% → 35%

Challenging Smite

  • Redukce poškození po smitu cíle snížena: 20% → 10%