Patch 12.14 - změny ve hře
Nerf enchanter předmětů a změna síly draků.
Nový patch přináší nerf enchanter předmětů, změny statistik draků a úpravy síly smitu. Balančních úprav se dočkala hned celá řada postav, run i předmětů. Samozřejmě nechybí ani nové skiny a mýtická chroma pro Jinx. Pojďme se na novinky podívat podrobně.
Obsah
Další Star Guardian skiny
Nové Star Guardian skiny si můžete prohlédnout ve zvláštním článku.
Mýtický obsah
- Prestige Blood Moon Aatrox je k dispozici za 150 ME do patche 12.16
- Prestige Dark Star Malpite je k dispozici za 125 ME do patche 12.16
- Star Guardian Jinx mýtický chroma je k dispozici za 40 Me do patche 12.16
Draci a Rift Herald
Balanční změny síly odměn z draků
- Mountain Drake: 6% → 9% armoru/magic resistu
- Ocean Drake: 2% → 3% chybějícího zdraví za 5 vteřin
- Infernal Drake: 4% → 6% AD/AP
- Hextech Drake: 6% attack speed, 6 Ability haste → 9% AS, 9 AH
- Cloud Drake: 3,5% → 7% rezistence proti zpomalení a rychlost pohybu
- Cloud Soul: 10% rychlost pohybu a 50% při použití ultimátky → 15% rychlost pohybu a 50% při použití ultimátky
Zdraví draků
- Zdraví před zabitím druhého draka (před změnou mapy): 2650(+240 za úroveň) → 3450(+380 za úroveň) zdraví
- Zdraví po zabití druhého draka: 4350(+240 za úroveň) → 6950(+380 za úroveň) zdraví
- Elder Dragon: 6400(+180 za minutu) → 6400(+290 za minutu) zdraví
Statistiky draků
- Cloud Drake AD: 50 → 35
- Mountain Drake AD: 150 → 105
- Ocean Drake AD: 100 → 70
- Infernal Drake AD: 100 → 70
- Hextech Drake AD: 66,7 → 47
- Elder Drake AD: 150 → 105
- Poškození podle procent aktuálního zdraví šampiona: 7% → 5%
Rift Herald
- Odměna za zabití: 100 zlata pro šampiona, který zabil Heralda → 100 zlata pro šampiona, který zabil Heralda a 200 lokálního zlata
- Spawnutý druhý herald má nyní o 75 % více zdraví.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Růst zdraví zvýšen: 104 → 114
- Umbral Dash (E)
- Léčení sníženo: 18/20/22/24/26% → 18/19,5/21/22,5/24%
- World Ender (R)
- Léčení sníženo: 25/40/55% → 25/35/45%
Alistar
- Pulverize (Q)
- Cooldown snížen: 15/14/13/12/11 → 14/13/12/11/10 vteřin.
- Cena snížena: 65/70/75/80/85 → 55/60/65/70/75 many
Gangplank
- Zdraví sníženo: 640 → 600
- Růst zdraví zvýšen: 104 → 114
- Armor snížen: 34 → 31
- Trial by Fire (pasivka)
- Poškození změněno: 55-310(podle úrovně)(+100% bonus AD) → 55-310(podle úrovně)(+100% bonus AD)(+200% kritické šance)
- Parrrley (Q)
- Základní poškození změněno: 20/45/70/95/120 → 10/40/70/100/130
- Powder Keg (E)
- Základní poškození změněno: 80/105/130/155/180 → 75/105/135/165/195
- Zpomalení změněno: 40/50/60/70/80% → 30/37,5/45/52,5/60% (+0,25% za 1% kritické šance)
- Bonusové poškození při kritickém zásahu sníženo: 25% → 10%
Gnar
- Základní zdraví sníženo: 580 → 540 životů.
- Růst regenerace zdraví snížen: 1,75 → 1,25
Janna
- Eye of the Storm (E)
- Velikost štítu zvýšena: 65/90/115/140/165 → 75/100/125/150/175
- Síla léčení a štítů snížena: 20% → 15%
- Monsoon (R)
- Léčení za vteřinu zvýšeno: 90/145/200 (+45% AP) → 100/150/200 (+50% AP)
Jarvan IV
- Dragon Strike (Q)
- Bonusový AD přepočet zvýšen: 120% → 140%
- Demacian Standard (E)
- Cooldown změněn: 12 → 12/11,5/11/10,5/10 vteřin.
Kayn
- Růst zdraví zvýšen: 99 → 109
- The Darkin Scythe (P)
- Léčení sníženo: 25-35% → 20-30% (podle úrovně) z poškození uděleného šampionovi.
LeBlanc
- Základní mana zvýšena: 344 → 400
- Růst many zvýšen: 50 → 55
- Distortion (W)
- Základní poškození zvýšeno: 75/110/145/180/215 (+60% AP) → 75/115/145/195/235 (+60% AP)
Nocturne
- Umbra Blades (Pasivka)
- Již nedává o 50% menší poškození do minionů, kteří nejsou primárním cílem.
Pantheon
- Comet Spear (Q)
- Poškození do monster zvýšeno: 70% → 105% (nikoliv do minionů)
Renata Glasc
- Základní zdraví sníženo: 595 → 545 životů.
- Základní AD sníženo: 51 → 49
Seraphine
- Surround Sound (W)
- AP přepočet štítu snížen: 35% → 25%
- AP přepočet léčení snížen: 6% → 4%
Sivir
- Boomerang Blade (Q)
- Zrychlení vykouzlení podle attack speedu opraveno: 0,25-0,10 vteřiny.
- Ricochet (W)
- Poškození do minionů sníženo: 80% → 65%
- Nově zabije miniona, kterému by zůstalo pod 15 životů.
Teemo
- Růst many zvýšen: 20 → 25
- Noxious Trap (R)
- AP přepočet zvýšen: 50% → 55%
- Cena snížena: 75 → 75/55/35 many
- Dosah hození houby zvýšen: 400/650/900 → 600/750/900
Varus
- Základní AD zvýšeno: 59 → 62
Wukong
- Regenerace zdraví zvýšena: 2,5 → 3,5 zdraví za 5 sekund.
- Stone Skin (P)
- Regenerace za stack snížena: 0,5% → 0,35% maximálního zdraví
Wukong
- Základní regenerace zdraví zvýšena: 2,5 → 3,5
Yuumi
- Zoomies (E)
- AP přepočet snížen: 35% → 30%
Zeri
- Burst Fire (Q)
- Útok pravým tlačítkem zabije nepřítele, pokud je pod 60-150 životy (podle úrovně)(+18% AP). Poškození do štítů nebo cílů, které jsou nesmrtelné, neaktivuje tuto pasivku.
- Nenabitý útok pravým tlačítkem již nedává bonusové poškození cílům pod určitou hranicí životů.
- Lightning Crash (R)
- Magické poškození sníženo: 10/15/20 (+15% AP) → 5/10/15 (+15% AP)
Předměty
Enchanter předměty
- Forbidden Idol – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 16% → 8%
- Ardent Censer – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 10% → 8%
- Mikael’s Blessing – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 20% → 16%
- Redemption – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 20% → 16%
- Staff of Flowing Water – Přidaná síla štítů a léčení snížena: 10% → 8%
- Moonstone Renewer – Maximální počet stacků snížen: 5 → 4
Health Potion
- Léčení oslabeno: 150 → 120
Refillable & Corrupting Potion
- Léčení oslabeno: 125 → 100
Sunfire Aegis
- Immolate pasivka
- Základní poškození sníženo: 12-30 → 15
- Přepočet životů zvýšen: 1% → 1,5% bonusového zdraví
Chemtech Chainsword
- Celková cena zvýšena: 2600 → 2800 zlata
Runy
Biscuit Delivery
- Obnova zdraví snížena: 10% → 8%
- Maximální obnova many snížena: 50 → 40
Bone Plating
- Cooldown zvýšen: 45 → 55 vteřin.
Conditioning
- Armor a Magic resist snížen: 9 → 8
- Celkový armor a Magic resist snížen: 4% → 3%
Guardian
- Cooldown zvýšen: 70-40 → 90-40 vteřin.
Scorch
- Poškození zvýšeno: 15-35 → 20-40
Second Wind
- Léčení sníženo: 6 (+4% chybějícího zdraví) → 3 (+4% chybějícího zdraví)
Sudden Impact
- Lethality zvýšeno: 7 → 9
- Magická penetrace zvýšena: 6 → 7
Unflinching
- Tenacity a rezistence proti zpomalení snížena: 10-30% → 3-25%
Time Warp Tonic
- Rychlost pohybu snížena: 4% → 2%
Magical Footwear
- Bonusová rychlost pohybu snížena: 10 → 5
Summoner Spelly
Exhaust
- Redukce poškození změněna: 30-40% → 35%
Challenging Smite
- Redukce poškození po smitu cíle snížena: 20% → 10%