Nový patch je zde a brzy dorazí nejen Star Guardiani, ale i Nilah a nový event. Nechybí také řada balančních úpravy šampionů a předmětů. Pojďme se na oficiální změny podívat podrobně.

Obsah


Nová šampionka Nilah


Nové Star Guardian skiny

Několik šampionů včetně nové Nilah se dočkalo Star Guardian skinů. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Ultimate Spellbook

Oblíbený herní mód, kde se kombinují ultimátní schopnosti šampionů, se znovu dostane do hry. Od posledně se do hry na výběr dostalo několik nových schopností.

  • Corki R
  • Annie R
  • Gangplank R
  • Garen R
  • Gnar R
  • Kaisa R
  • Neeko R
  • Quinn R
  • Rakan R
  • Sylas R
  • Senna R
  • Renata R
  • Syndra R
  • Taliyah R
  • Tristana R
  • Varus R
  • VelKoz R
  • Xayah R

Nově lze vybírat ze čtyřech schopností místo třech.


Odměny za objectivy

  • Čas, za který se odměny vypnou prodloužen: 5 → 60 vteřin.
  • Odměny nyní zmizí dříve, pokud prohrávající tým dotahuje náskok soupeře.
  • Pokud tým získá odměnu během fáze, kdy odměny vyprchávají (nově 60 vteřin), všechny ostatní odměny okamžitě zmizí.
  • Šampioni s pasivkami, které zahrnují získávání zlata (Gangplank, Draven, ...) a runa Treasure Hunter se již nezapočítávají do celkového zlata a výpočtu vedení.
  • Odměny za věže a draky upraveny.

Vize

  • Monstra a wardy jsou nyní okamžitě vidět, pokud se s šampionem přemístíte dostatečně blízko. Dříve zde byla drobná prodleva.

Rankedy

  • Pokud změníte region a do dvou týdnů si přesunete účet zpět, získáte stejný rank.

Další změny

  • Kayle je nyní po dosažení úrovně 11 trochu větší.
  • Bel’Veth je ve své pravé formě lehce menší.
  • Bel’Veth ukazatel zdrojů nyní zobrazuje trvání pravé formy.
  • Statistiky léčení Goredrinkeru nyní zahrnují celkové vyléčení, nikoliv jen jedno.
  • Black Cleaver nyní zobrazuje způsobené bonusové poškození díky snížení rezistencí.
  • Umbral Glaive nyní zobrazuje počet zničených ward pomocí předmětu.
  • Spánek od EDG Zoe je nyní lépe vidět, zvláště v řece.

Balanční změny

Šampioni

Corki

  • Gatrling Gun (E)
    • AD přepočet za tick zvýšen: 10% bonus AD → 15% bonus AD
  • Missile Barrage (R)
    • Poškození sníženo: 90/125/160/195/230 → 80/115/150/185/220
    • AP přepočet snížen: 20% → 12%
    • Poškození velké rakety sníženo: 180/250/320 → 160/230/300
    • Přepočet poškození velké rakety snížen (+30/90/150% AD) (+40% AP) → (+30/90/150% AD) (+24% AP)

Elise

  • Základní zdraví zvýšeno: 625 → 650.
  • Růst zdraví posílen: 107 → 109.
  • Armor zvýšen: 27 → 30
  • Neurotoxin (Q) lidská forma
    • Poškození zvýšeno: 40/70/100/130/160 → 40/75/110/145/180

Evelynn

  • Demon Shade (P)
    • Léčení za sekundu změněno: 15-75 → 15-150 podle úrovně
  • Allure (W)
    • Snížení rezistencí posíleno:  25/27,5/30/32,5/35% → 35/37,5/40/42,5/45%
  • Last Caress (R)
    • Nyní nastaví pasivku na 1,25vteřinový cooldown (dříve 4 sekundy).

Fiddlesticks

  • Terrify (Q)
    • Trvání fearu prodlouženo: 1/1,25/1,5/1,75/2 → 1,25/1,5/1,75/2/2,25 vteřiny.
  • Crowstorm (R)
    • Poškození za vteřinu zvýšeno: 625/1125/1625 (+225% AP) → 750/1250/1750 (+250% AP)

Galio

  • Winds of War (Q)
    • Poškození v průběhu času zvýšeno: 2% maximálního zdraví cíle + 0,66% za 100 AP → 2,5% maximálního zdraví cíle + 1% za 100 AP
    • Maximální poškození za 5 vteřin zvýšeno: 8% maximálního zdraví cíle + 2,64% za 100 AP → 10% maximálního zdraví cíle + 4% za 100 AP

Gwen

  • Zvýšen růst regenerace zdraví: 0,55 → 0,9 za 5 vteřin.
  • Snip Snip (Q)
    • Poškození za šmiknutí zvýšeno: 9/12/15/16/21 (+5% AP) → 10/14/18/22/26 (+5% AP)
    • Poškození posledního šmiknutí zvýšeno: 45/60/75/90/105 (+25% AP) → 60/80/100/120/140 (+35% AP)
    • True damage ve středu schopnosti sníženo: 100% → 75%
    • [Nové]: Schopnost dává 75% poškození do minionů, kteří mají nad 20 % zdraví.
    • [Nové]: Schopnost nyní zabije miniony, kteří mají pod 20 % zdraví.
  • Hallowed Mist (W)
    • Trvání schopnosti zkráceno: 5 → 4 vteřiny.
    • Bonusové resistence zvýšeny: 12/14/16/18/20 (+5%) → 17/19/21/23/25 (+7%)
  • Skip ‘n Slash (E)
    • Cooldown zvýšen: 13/12/11/10/9 → 13/12,5/12/11,5/11 vteřin.
    • Bonusové magické poškození zvýšeno: 10 (+15% AP) → 15 (+25% AP)
    • Navrácení cooldownu změněno: 50% → 25/35/45/55/65%
    • Bonusový dosah útoku zvýšen: 50 → 75
  • Needlework (R)
    • Poškození za jehlu zvýšeno: 30/55/80 (+8% AP) → 35/65/95 (+10% AP)
    • [Nové]: Nyní má 1,5 vteřiny cooldown.

Karthus

  • Zdraví za úroveň zvýšeno: 101 → 110
  • Základní armor zvýšen: 18 → 21

Kled

  • Bear Trap on a Rope (Q)
    • AD přepočet zvýšen: 60% (120% při druhém použití) → 65% (130% při druhém použití)
  • Violent Tendencies (W)
    • Cooldown snížen: 12/10/5/9/7,5/6 → 11/9,5/8/6,5/5 vteřin

Master Yi

  • Dosah základních útoků zvýšen: 125 → 175
  • Alpha Srike (Q)
    • [Změněno]: Po vykouzlení se Master Yi objeví 75 jednotek před svým prvním cílem → Master Yi se objeví 75 jednotek před svým cílem, toto místo může změnit kliknutím pravým tlačítkem a objevit se ve stejné vzdálenosti od cíle v jiném směru.
  • Meditate (W)
    • Cooldown snížen: 28 sekund → 9 sekund
    • Cena změněna: 50 many → 40 many + 6% maximální many za sekundu.
    • [Změněno]: Při vykouzlení schopnosti a po dobu 0,5 vteřiny získá 90% redukci příchozího poškození, která se sníží na 60/62,5/65/67,5/70% po první půlce vteřiny.

Olaf

  • Regenerace zdraví snížena: 8,5 → 6,5
  • Růst regenerace zdraví zvýšen: 0,8 → 0,6
  • Berserker Rage (P)
    • Maximální attack speed zvýšen: 40-100% → 60-100%
  • Undertow (Q)
    • Cena zvýšena: 40/45/50/55/60 → 50/55/60/65/70 many.

Renekton

  • Dominus (R)
    • Přidán 10% přepočet AD pro průběžné poškození do okolí.

Sivir

  • Mana zvýšena: [325 + 50 za úroveň] → [340 + 40 za úroveň]
  • Regenerace many snížena: [1,6 + 0,18 za úroveň] → [1,2 + 0,16 za úroveň]
  • AD změněno: [63 + 3 za úroveň] → [58 + 3,3 za úroveň]
  • Základní HP sníženy: 632 → 600
  • Růst Attack speedu zvýšen: 1,6% za úroveň → 2% za úroveň
  • Fleet of Foot (P)
    • Trvání schopnosti změněno: plná hodnota na 2 sekundy → postupně se snižuje během 1,5 sekund
    • Rychlost pohybu zvýšena: 35/40/45/50/55 → 55/60/65/70/75 (na úrovních 1/6/11/16/18)
  • Boomerang Blade (Q)
    • Poškození změněno: 5/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% celkového AD) (+50% AP) → 25/40/55/70/85 (+80/85/90/65/100% celkového AD) (+60% AP)
    • Cooldown změněn: 7 → 10/9,5/9/8,5/8 vteřin.
    • Poškození se nyní zvyšuje s šancí na kritický zásah až o 50 % při 100% kritické šanci.
    • Cena snížena: 70/80/90/100/110 → 55/60/65/70/75
    • Čas vykouzlení snížen: 0,25 → 0,25-0 vteřin podle attack speedu.
    • Rychlost bumerangu změněna: [1350 oběma směry] → [1450 od Sivir 1200 k Sivir]
  • Ricochet (W)
    • AD přepočet snížen: 30/45/60/75/90% celkového AD → 30/35/40/45/50% celkového AD
    • Cena snížena: 75 many → 60 many
    • Trvání buffu změněno: 3 útoky → 4 sekundy
    • Cooldown změněn: 12/10,5/9/7,5/6 → 10 vteřin na všech úrovních.
    • [Nové]: Nyní přidává: 20/25/30/35/40% bonusového attack speedu
    • [Nové]: Schopnost uděluje 80% poškození do minionů.
    • Nově má maximální počet odrazů → 8
    • Dosah odrazů zvýšen: 450 → 500
    • Rychlost projektilu zvýšena: 700 → 1000
    • Nyní se může odrarit jednou od již zasaženého cíle. Schopnost prioritizuje cíle, které ještě nebyly zasaženy.
  • Spell Shield (E)
    • [Odstraněno]: Už nevrací manu.
    • Cooldown zvýšen: 22/19/16/13/10 → 22/20/18/16/14 vteřin
    • [Nové]: Nyní vyléčí sivir za 60/65/70/75/80% celkového AD + 50% AP
    • [Nové]: Nyní aktivuje efekt pasivky.
  • On the Hunt (R)
    • Cooldown snížen: 120/100/80 → 100/85/70 vteřin.
    • Trvání zvýšeno: 8 sekund → 8/10/12 sekund
    • [Odstraněno]: Už nepřidává attack speed a počáteční burst rychlosti pohybu.
    • [Nové]: Doba trvání se obnoví při killu nebo asistu (max 3 sekundy od posledního poškození)
    • [Nové]: Základní útoky během trvání efektu nyní snižují cooldown schopnosti o 0,5 sekund

Taliyah

  • Rock Surfing (P)
    • [Nové]: Cooldown se již neresetuje při průběžném poškození (například od Liandry’s Anguish).
  • Threaded Volley (Q)
    • Cena snížena: 60/65/70/75/80 → 55/50/65/60/75 many
    • Poškození za kámen zvýšeno: 40/60/80/100/120 → 45/65/85/105/125
    • Poškození všech pěti kamenů zvýšeno: 104/156/208/260/312 → 117/169/221/273/325
    • Poškození jedním velkým kamenem zvýšeno: 76/114/152/190/228 (+95% AP) → 85,5/123,5/161,5/199,5/237,5 (+95% AP)
    • Bonusové poškození do monster sníženo: 30 → 25
    • [Nové]: Velký kámen nyní udělí stun monstrům na 3 sekundy.
  • Weaver’s Wall (R)
    • [Změněno]: Schopnost již neobdrží cooldown, pokud Taliyah udeří do wardy nebo pasti.

Vex

  • Mistral Bolt (Q)
    • Cooldown snížen: 9/8/7/6/5 → 8/7/6/5/4 vteřin.
    • AP přepočet zvýšen: 60% → 70%

Volibear

  • Thindering Smash (Q)
    • Bonusová rychlost pohybu snížena: 10/14/18/22/26% → 8/12/16/20/24%
    • Poškození sníženo: 20/40/60/80/100 (+120% bonus AD) → 10/30/50/70/90 (+120% bonus AD)
  • Frenzied Maul (W)
    • Základní poškození sníženo: 10/35/60/85/110 (+100% AD)(+6% bonus HP) → 5/30/55/80/105 (+100% AD)(+5% bonus HP)
  • Sky Splitter (E)
    • Poškození podle maximálního zdraví cíle snížen: 11/12/13/14/15% → 9/10/11/12/13%
    • Maximální poškození do cílů mimo šampionů sníženo: 750 → 650.

Předměty

Divine Sunderer

  • Poškození pasivky Spellblade změněno:
    • Původní: [12% (9% pro postavy na dálku) maximálního zdraví cíle]
    • Nové: [125% základního AD + 6% (3% pro postavy na dálku) maximálního zdraví cíle]
  • Léčení změněno:
    • Původní: [50% uděleného poškození před odečtením rezistencí + 6/3% maximálního zdraví]
    • Nové: [65% uděleného poškození před odečtením rezistencí +4,8/2,4% maximálního zdraví (+100% základního AD)]
  • Změny platí i pro Ornnův předmět Deicide.

Demonic Embrace

  • Pasivka Azakana Gaze se nyní stackuje, pokud ji aplikuje více šampionů. Nicméně se neprodlužuje její trvání.

Liandry’s Anguish

  • Pasivka Torment se nyní stackuje, pokud ji aplikuje více šampionů. Nicméně se neprodlužuje její trvání.

Duskblade of Draktharr

  • Pasivka pro legendární předměty změněna: +5 lethality → +5 lethality a +5 rychlost pohybu

Eclipse

  • Pasivka pro legendární předměty změněna: +4% armor penetrace → +4% armor penetrace + 5 rychlost pohybu

Prowler’s Claw

  • Pasivka pro legendární předměty změněna: +5 lethality → +5 lethality a +5 rychlost pohybu