Velký patch, který má za úkol prodloužit souboje je tady, všichni šampioni se dočkali změn, oslabuje se veškeré léčení a štíty. Prohlédněte si všechny změny

Obsah aktualizace

Nové skiny

Pět nových skinů s tématikou High Noon přijde do hry v průběhu patche. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Ostatní změny

Aktualizace vizuálních efektů

  • Nami a Twisted fate prošli vizuální úpravou efektů.

Recall za odměnu

  • Honor recall je nyní dostupný pro hráče kteří:
    • dosáhli honor úrovně 5.
    • dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 1 honor od ne-premade spoluhráče.
    • dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 2 honory od premade spoluhráčů.
  • Challenger recall je nyní aktualizovaný. Pokud hráč může používat oba speciální recally, challenger recall má přednost.

Blokování žádostí o přátelství

  • V klientu lze nyní blokovat upozornění na žádosti o přátelství.

Balanční změny

Šampioni

Všichni šampioni

  • +70 HP
  • +14 HP za úroveň
  • +1,2 Armor za úroveň
  • +0,8 Magic resist za úroveň

Aatrox

  • E: Léčení proti šampionům zmenšeno: 20/22,5/25/27,5/30% → 18/20/22/24/26% uděleného poškození.
  • E v ultimátce: léčení proti šampionům zmenšeno: 26/32/38/44/50% → 25/30/35/40/45% uděleného poškození.
  • R: léčení posíleno: 30/45/60% → 25/40/55%

Ahri

  • Pasivka: léčení při plném počtu stacků z minionů a monster sníženo: 40-120 (úrovně 1-18) (+25% AP) → 35-95 (úrovně 1-18) (+20% AP)
  • Pasivka: léčení po zabití šampiona sníženo:  80-200 (úrovně 1-18) (+35% AP) → 75-165 (úrovně 1-18) (+30% AP)

Akshan

  • Pasivka: štít zmenšen: 40-300 (levels 1-18) (+40% bonus AD) → 40-280 (levels 1-18) (+35% bonus AD)

Aphelios

  • Severum: léčení při útoku sníženo: 3-10% →  2,5-9% (levels 1-18) poškození.
  • Severum: léčení ze schopností sníženo: 9-30% → 8,3-30% (levels 1-18) poškození.
  • Severum: štít nezměněn.
  • R (Severum): Vyléření za trefeného šampiona sníženo:  275/400/525 → 250/350/450 (levels 6/11/16)

Azir

  • E: Štít zmenšen: 80/120/160/200/240 (+70% AP) → 70/110/150/190/230 (+60% AP)

Bard

  • W: minimální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)
  • W: maximální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)

Camille

  • Pasivka: adaptivní štít oslaben: 20% → 17% maximálního zdraví.

Cassiopeia

  • E: léčení z cíle s jedem sníženo:  12/14/16/18/20% AP → 10/11,5/13/14,5/16% AP

Cho’Gath

  • Pasivka: léčení sníženo: 20-71 → 18-51 zdraví (podle úrovně)

Darius

  • Q: léčení z šampionů a velkých monster oslabeno: 15% → 13% chybějícího zdraví za každý cíl (maximálně 3)

Diana

  • W: Štít zmenšen: 30/45/60/75/90 (+30% AP) (+10% bonusového zdraví) → 25/40/55/70/85 (+25% AP) (+9% bonusového zdraví)

Dr. Mundo

  • R: bonusové zdraví sníženo:  15/20/25% → 10/15/20% chybějícího zdraví

Ekko

  • W: štít zmenšen: 80/100/120/140/160 (+150% AP) → 70/90/110/130/150 (+150% AP)

Elise

  • Pasivka pavoučí forma: léčení ze základních útoků oslabeno: 4/6/8/10 (+10% AP) → 4/6/8/10 (+8% AP)

Fiora

  • Pasivka: léčení z vitálů sníženo: 40-115 → 35-100 podle úrovně.
  • R: léčení za sekundu sníženo: 80/110/140 (+60% bonus AD) → 75/110/125 (+60% bonus AD)

Fiddlesticks

  • W: léčení z monster oslabeno: 50% → 45% (stále jen 15% z minionů)
  • W: léčení z šampionů oslabeno:  30/40/50/60/70% → 25/32,5/40/47,5/55%

Galio

  • W: štíš oslaben: 8/9,75/11,5/13,25/15% → 7,5/9/10,5/11/13,5% maximálního zdraví.

Gangplank

  • W: léčení oslabeno: 50/75/100/125/150 (+15% chybějícího zdraví) → 45/70/95/120/145 (+13% chybějícího zdraví)

Garen

  • Pasivka: regenerace zdraví snížena:  1,5-10,1% → 1,2-9% (levels 1-18) maximálního zdraví každých 5 vteřin.
  • W: štít zmenšen: 70/95/120/145/170 (+20% bonusového zdraví) → 65/85/105/125/145 (+18% bonusového zdraví)

Gragas

  • Pasivka: léčení sníženo: 8% → 6,5% maximálního zdraví.

Gwen

  • Pasivka: léčení proti šampionům sníženo: 70% → 60% poškození.
  • Pasivka: maximální léčení proti šampionům sníženo:  12-30 (levels 1-18) (+7% AP) ⇒ 10-25 (levels 1-18) (+6,5% AP)

Illaoi

  • Pasivka: léčení chapadel sníženo: 5% → 4% chybějícího zdraví při zásahu alespoň jednoho šampiona

Irelia

  • Q: léčení oslabeno:  8/10/12/14/16% AD → 7/8/9/10/11% AD

Ivern

  • E: štít oslaben: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+75% AP)

 Janna

  • E: štít oslaben: 80/110/140/179/200 (+65% AP) → 75/100/125/150/175 (+60% AP)
  • R: léčení za vteřinu sníženo: 100/150/200 (+50% AP) → 90/145/200 (+45% AP)

Jarvan IV

  • W: základní štít zmenšen: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140
  • W: štít zvětšen: 1,5% → 1,3% maximálního zdraví za každého zasáhnutého nepřátelského šampiona.

Kai’Sa

  • R: štít zmenšen: 75/100/125 (+100/150/200% AD) (+100% AP) → 70/90/110 (90/130/180% AD) (+90% AP)

Karma

  • vylepřené W: léčení oslabeno: 20% (+1% za 100 AP) → 17% (+1% za 100 AP) chybějícího zdraví.
  • E: štít oslaben: 90/135/180/225/270 (+50% AP) → 80/120/160/200/240 (+45% AP)
  • vylepšení E: štít na cíli snížen:  25/80/135/190 (+50% AP) → 25/70/120/170 (+45% AP)

Katarina

  • R: Grievous wounds efekt oslaben: 60% → 50%

Kayle

  • W: léčení oslabeno: 60/90/120/150/180 (+30% AP) → 55/80/105/130/155 (+25% AP)

Kayn

  • Pasivka Darkin: léčení ze schopností použitých na postavy zníženo: 30-40% (levels 1-18) → 25-35% (levels 1-18) uděleného fyzického poškození
  • E: léčení oslabeno: 100/115/130/145/160 (+40% bonus AD) → 90/100/110/120/130 (+35% bonus AD)
  • R Darkin: léčení oslabeno: 10,5% (+9,1% za 100 bonusového AD) → 9,75% (+8,45% za 100 bonusového AD) maximálního zdraví cíle

Kha’Zix

  • W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+50% AP) → 55/75/95/115/135 (+50% AP)

Kindred

  • W pasivka: léčení při plném počtu stacků oslabeno: 49-100 → 47-81 (podle chybějícího zdraví)

Kled

  • Pasivka: zdraví Skaarl po návratu sníženo: 50/60/70/80% → 45/55/65/75% (na úrovních 1/6/11/16)
  • Q na Skaarl: efekt grievous wounds oslaben: 60% → 50%

Lee Sin

  • W1: štít oslaben: 55/110/165/220/275 (+80% AP) → 50/100/150/200/250 (+80% AP)
  • W2: bonusový life steal a spell vamp oslaben: 5/10/15/20/25% → 5/9,5/14/18,5/23%

Lilia

  • Pasivka: léčení proti velkým monstrům oslabeno: 27-104 (úrovně 1-18) (+6% AP) → 24-75 (úrovně 1-18) (+5,4% AP)
  • Pasivka: léčení proti šampionům oslabeno: 12-140 (úrovně 1-18) (+20% AP) → 11-125 (úrovně1-18) (+18% AP)

Lissandra

  • R: minimální vyléčení sníženo: 100/150/200 (+30% AP) → 90/140/190 (+25% AP)

Lulu

  • E: štít oslaben: 80/120/160/200/240 (+40% AP) → 75/110/145/180/215 (+35% AP)
  • R: bonusové zdraví sníženo: 300/450/600 (+50% AP) → 275/425/575 (+45% AP)

Lux

  • W: štít oslaben: 45/65/85/105/125 (+35% AP) → 40/55/70/85/100 (+35% AP)

Malphite

  • Pasivka: štít oslaben: 10% → 9% maximálního zdraví

Maokai

  • Pasivka: léčení pomocí posíleného útoku snížewno: 5-65 (+5-15% maximum zdraví) na úrovni 17 → 5-45 (+4,5-11% maximum zdraví) na úrovni 15

Mordekaiser

  • W: změna štítu na vyléčení oslabena: 40/42,5/45/47,5/50% → 35/37,5/40/42,5/45%

Morgana

  • Pasivka: léčení ze schopností oslabeno: 20% → 18% uděleného poškození proti šampionům, velkým minionům, středním a velkým monstrům

Nami

  • W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+30% AP) → 55/75/95/115/135 (+25% AP)

Nasus

  • Pasivka: life steal oslabenn: 10/16/22% → 9/14/19% (na úrovních 1/7/13)

Nautilus

  • W: štít oslaben: 45/55/65/75/85 (+9/10/11/12/13% maximálního zdraví) → 40/50/60/70/80 (+8/9/10/11/12% maximálního zdraví)

Nidalee

  • E: základní vyléčení oslabeno: 35/55/75/95/115 (+32,5% AP) → 35/50/65/80/95 (+27,5% AP)

Nocturne

  • Pasivka: léčení z posíleného útoku oslabeno: 15-40 (levels 1-18) (+15% AP) → 13-30 (levels 1-18) (+30% AP) za každý zasáhnutý cíl (50% u minionů)

Nunu & Willump

  • Q: základní léčení proti cílům (kromě šampionů) oslabeno: 75/110/145/180/215 (+90% AP) (+10% bonusového zdraví) → 65/95/125/155/185 (+70% AP) (+6% bonusového zdraví) (stále 60% proti šampionům)

Olaf

  • Pasivka: life steal snížen: 10-30% → 9-22,5% podle úrovně

Orianna

  • E: štít snížen: 60/100/140/180/220 (+50% AP) → 55/90/125/160/195 (+45% AP)

Poppy

  • Pasivka: štít oslaben:  15/17.5/20% → 13/15.5/18% maximálního zdraví (na úrovních 1/7/13)

Pyke

  • Pasivka: maximum šedého zdraví sníženo: 60% → 55% maximálního zdraví
  • Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví snížen: 10% (+0,25% za 1 lethality) → 9% (+0,2% za 1 lethality)
  • Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví v přítomnosti více nepřátel snížen: 45% (+0,5% za 1 Lethality) → 40% (+0,4% za 1 Lethality)

Rakan

  • Pasivka: štít snížen: 33-254 (na úrovních 1-18) (+90% AP) → 30-225 (levels 1-18) (+85% AP)
  • Q: léčení sníženo: 18-120 (na úrovních 1-18) (+70% AP) → 18-90 (na úrovních 1-18) (+55% AP)
  • E: štít snížen: 40/65/90/115/140 (+80% AP) → 35/60/85/110/135 (+70% AP)

Rell

  • Q: léčení za zasaženého šampiona sníženo: 10/15/20/25/30 (+5% chybějících HP) → 10/15/20/25/30 (+4% chybějících HP)
  • W: štít snížen: 40/70/100/130/160 (+13% maximálních HP) → 35/60/85/110/135 (+12% maximálních HP)

Renata Glasc

  • E: štít snížen: 50/70/90/110/130 (+50% AP) → 50/65/80/95/110 (+50% AP)

Renekton

  • Q: léčení proti ne-šampionům sníženo: 2/3/4/5/6 (+3% bonusového AD) → 2/3/4/5/6 (+2% bonusového AD)
  • Q: léčení proti šampionům sníženo: 12/18/24/30/36 (+16% bonusového AD) → 10/14/18/22/26 (+15% bonusového AD)
  • Q zesílené: léčení proti ne-šampionům sníženo: 6/9/12/15/18 (+9% bonusového AD) →  6/9/12/15/18 (+6% bonusového AD)
  • Q zesílené: léčení proti šampionům sníženo: 36/54/72/90/108 (+48% bonusového AD) → 30/42/54/66/78 (+45% bonusového AD)

Riven

  • E: štít snížen: 85/115/145/175/205 (+120% bonusového AD) → 80/105/130/155/180 (+110% bonusového AD)

Rumble

  • E: štít snížen: 60/95/130/165/200 (+50% AP) → 60/90/120/150/180 (+45% AP)

Senna

  • Q: léčení sníženo: 40/60/80/100/120 (+40% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality) → 40/55/70/85/100 (+30% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality)
  • R: štít snížen: 120/160/200 (+40% AP) (+1,5 za duši) → 100/150/200 (+40% AP) (+1,5 za duši)

Seraphine

  • W: štít snížen: 60/80/100/120/140 (+40% AP) → 50/70/90/110/130 (+35% AP)
  • W: léčení za spojence sníženo: 5/5,5/6/6,5/7% (+0,75% za 100 AP) → 5/5,5/6/6,5/7% (+0,6% za 100 AP) chybějících HP cíle.

Shen

  • Pasivka: štít snížen: 50-101 (na úrovních 1-18) (+14% bonusových HP) →  50-101 (na úrovních 1-18) (+12% bonusových HP)
  • R: štít snížen: 140/320/500 (+17.5% bonusových HP) → 130/290/450 (+16% bonusových HP)

Singed

  • Q během R: Grievous Wounds aplikované jedem sníženo: 40% → 30%

Sion

  • W: štít snížen: 60/85/110/135/160 (+10/11/12/13/14% maximálních HP) → 60/85/110/135/160 (+8/9/10/11/12% maximálních HP)

Skarner

  • W: štít snížen: 10/11/12/13/14% maximálních HP (+80% AP) → 9/10/11/12/13% maximálních HP (+80% AP)

Sona

  • W: štít snížen: 25/50/75/100/125 (+30% AP) → 25/45/65/85/105 (+25% AP)
  • W: léčení sníženo: 30/50/70/90/110 (+20% AP) → 30/45/60/75/90 (+15% AP)

Soraka

  • W: léčení sníženo: 100/130/160/200/220 (+65% AP) → 90/110/130/150/170 (+50% AP)
  • R: léčení sníženo: 130/215/300 (+55% AP) → 125/205/ 285 (+50% AP)

Swain

  • Pasivka: léčení za soul fragment sníženo: 4/5,5/7/9% ⇒ 3,5/4,5/5,5/7% (na úrovních 1/6/11/16) maximálních HP
  • R: vysávání HP za sekundu sníženo: 15/40/65 (+25% AP) → 15/30/45 (+20% AP)
  • Swain nyní automaticky použije Demonflare poté, co R – Demonic Ascension skončí. Toto se nestane, pokud R skončí kvůli tomu, že Swain zemřel.
  • Swain nyní plně doplní svůj Demonic Power po zabití šampiona.

Sylas

  • W: léčení sníženo: 25/50/75/100/125 (+40% AP) → 20/40/60/80/100 (+35% AP)

Tahm Kench

  • Q: léčení oslabeno: 10/15/20/25/30 (+4/4.5/5/5.5/6% chybějících HP) → 10/12.5/15/17.5/20 (+3/3.5/4/4.5/5% chybějících HP)
  • E: poškození uložené do šedých HP sníženo: 15/25/35/45/55% → 13/21/29/37/45%
  • E: zvýšené poškození uložené do šedých HP sníženo: 45/50/55/60/65% → 40/42,5/45/47,5/50%

Taliyah

  • Opravena chyba, která bránila tomu, aby Taliyah řadila správně své schopnosti.
  • Opravena chyba, kdy se cooldown Q - Threaded Volley někdy nepočítal správně na rozpraskané zemi.
  • Opraveno několik zvukových bugů na rozpraskané zemi.

Talon

  • Q:  léčení oslabeno: 10-70 (na úrovních 1-18) → 9-55 (na úrovních 1-18)

Taric

  • Q: léčení oslabeno: 30 (+20% AP) (+1% Tarikova maximálního zdraví) → 25 (+15% AP) (+0.75% Tarikova maximálního zdraví)
  • W: štít snížen: 8/9/10/11/12% → 7/8/9/10/11% maximálního zdraví cíle.

Thresh

  • HP za úroveň sníženy: 95 → 115
  • W: štít snížen: 60/90/120/150/180 (+2 za duši) → 50/75/100/125/150 (+2 za duši).

Trundle

  • Pasivka: léčení sníženo: 2-7% → 1,8-5,5% (na úrovních 1-18) z maximálních HP nepřítele

Tryndamere

  • Q: minimální léčení sníženo: 30/40/50/60/70 (+30% AP) → 25/33/41/49/57 (+30% AP)
  • Q: dodatečné léčení za fury sníženo: 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3 (+1.2% AP) → 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 (+1.2% AP)

Udyr

  • W: štít snížen: 60/95/130/165/200/235 (+50% AP) → 60/90/120/150/180/210 (+45% AP)
  • W: léčení sníženo: 2,5-5% ⇒ 2-4% na základě chybějících HP

Urgot

  • E: štít snížen 60/80/100/120/140 (+150% bonusového AD) (+15% bonusových HP) → 55/75/95/115/135 (+135% bonusového AD) (+13,5% bonusových HP)

Varus

  • E: Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%

Vi

  • Pasivka: štít snížen: 15% → 13% maximálních HP

Viego

  • Pasivka: léčení při převtělení sníženo: 3% (+3% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) → 2,5% (+2,5% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) maximálního zdraví cíle
  • Q: léčení ze základních útoků proti označeným šampionům sníženo: 150% → 135%
  • Q: léčení ze základních útoků proti označeným monstrům sníženo: 155% → 145% (léčení z minionů stále sníženo o 10%)

Viktor

  • Q: štít snížen: 30-115 (na úrovních 1-18) (+20% AP) → 27-105 (na úrovních 1-18) (+18% AP)

Vex

  • W: štít snížen: 50/80/110/140/170 (+80% AP) → 50/75/100/125/150 (+75% AP)

Vladimir

  • Q: léčení sníženo: 20/25/30/35/40 (+35% AP) → 20/25/30/35/40 (+30% AP)
  • Q (zesílené): bonusové léčení sníženo: 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+4% AP) chybějících HP) → 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+3,5% AP) chybějících HP)
  • Q (zesílené): bonusové léčení proti minionům sníženo: 35% → 30%
  • R: léčení za každý následující cíl sníženo: 50% -> 40% poškození.

Volibear

  • W: léčení sníženo: 20/35/50/65/80 (+8/10/12/14/16% chybějících HP Volibeara) → 20/35/50/65/80 (+7/8,5/10/11,5/13% chybějících HP Volibeara)
  • E: štít snížen: 15% maximálních HP (+80% AP) → 14% maximálních HP (+75% AP)
  • R: bonusové HP sníženy: 200/400/600 → 175/350/525

Warwick

  • Q: léčení sníženo: 30/45/60/75/90% → 25/37,5/50/62,5/75%

Xin Zhao

  • Pasivka: léčení sníženo: 7-92 (na úrovních 1-18) (+10% AD) (+55% AP) → 6-74 (na úrovních 1-18) (+7% AD) (+55% AP)

Yasuo

  • Pasivka: štít snížen: 115-525 → 100-475 (na úrovních 1-18)

Yone

  • W: štít snížen: 40-60 (na úrovních 1-18) (+60% bonuovéhos AD) → 35-55 (na úrovních 1-18) (+55% bonusového AD)

Yorick

  • Q: minimální léčení sníženo: 12-82 (na úrovních 1-18) → 10-68 (na úrovních 1-18)

Yuumi

  • Pasivka: štít snížen: 60-400 (na úrovních 1-18) (+30% AP) →  56-360 (na úrovních 1-18) (+25% AP)
  • E: léčení sníženo: 70/100/130/160/190 (+35% AP) → 65/90/115/140/165 (+25% AP)

Zac

  • Pasivka: léčení při zvednutí svého kousku sníženo: 4/5/6/7% → 4/4,75/5,5/6,25% maximálních HP

Předměty

Emberknife

  • Omnivamp snížen: 8% → 7%

Hailblade

  • Omnivamp snížen: 8% → 7%

Vampiric Scepter

  • Lifesteal snížen 8% → 7%

Doran's Ring

  • Obnova many zvýšena: 0,75 → 1
  • Vyšší obnova many zvýšena: 1,25 → 1,5
  • Hodnota obnovených HP snížena: 50% → 45%

Elixir of Wrath

  • Fyzický vamp snížen: 15% → 12%

Gargoyle Stoneplate

  • Štít oslaben: [100 + 100% bonusového zdraví] → [100 + 90% bonusového zdraví]

Chemtech Putrifier

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
  • Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Death’s Dance

  • Léčení sníženo: 175% →  150% bonusového AD

Mortal Reminder

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
  • Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Last Whisper

  • Armor snížen: 20% → 18%

Lord Dominik's Regards

  • Armor Penetrace snížena: 35% → 30%

Seraph's Embrace

  • Léčení sníženo: 35% použité many → 25%

Sunfire Aegis

  • Poškození za stack sníženo 12% → 10%

Bloodthirster

  • Lifesteal snížen z 20% → 18%
  • Overheal štít snížen: 50-350 → 50-320 (na úrovních 1-18)

Thornmail

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
  • Zesílené Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Bramble Vest

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%

Redemption

  • Léčení sníženo: 200-400 → 180-340.

Knight's Vow

  • Léčení sníženo: 8% → 7%

Fimbulwinter

  • Hodnota štítu změněna: [100-200 + 5% současné many] → [100-200 + 4,5% současné many]

Executioner's Calling

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%

Void Staff

  • Magic penetrace snížena: 45% → 40%

Maw of Malmortius

  • Omnivamp snížen: 12% → 10%

Morellonomicon

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
  • Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Phage

  • Léčení sníženo: [2% (melee) / 1% (ranged)] → [1,6% (melee) / 0,8% (ranged)] maximálních HP

Locket of the Iron Solari

  • Hodnota štítu snížena: 200-365 → 180-330

Mikael's Blessing

  • Léčení sníženo: 100-200 → 100-180

Shard of True Ice

  • Základní regenerace many zvýšena: 100% → 115%

Oblivion Orb

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%

Blighting Jewel

  • Magic penetrace snížena: 15% → 13%.

Riftmaker

  • Omnivamp snížen: 8% → 7%
    • U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)

Sterak’s Gage

  • Štít snížen: 75% → 70% bonusových HP

Demonic Embrace

  • Poškození sníženo: [2/1,2% (Melee/Ranged)] → [1,8/1% (Melee/Ranged)]

Chempunk Chainsword

  • Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
  • Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Moonstone Renewer

  • Léčení sníženo: 70 → 60
  • Bonus k síla štítů a léčení snížen 6% → 5%
  • Mythic pasivka zvyšující léčení snížena 10 → 8

Goredrinker

  • Omnivamp snížen z 10% na 8%
    • U Ornnova masterwork předmětu snížen: 15% → 10%)
  • Léčení sníženo: [25% základního AD + 10% chybějících HP] → [20% základního AD + 8% chybějících HP]

Divine Sunderer

  • Léčení sníženo: [7,8%/3,6% Melee/Ranged] → [6%/3% Melee/Ranged]

Immortal Shieldbow

  • Lifesteal snížen: 8% → 7%.
  • Hodnota štítu snížena: 275-700 → 250-630

Eclipse

  • Hodnota štítu snížena: [180 + 40% bonusového AD] → [160 + 35% bonusového AD]
  • Omnivamp snížen: 8% → 7%
    • U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)

Runy

Grasp of the Undying

  • Poškození sníženo: [4% maximálního zdraví] → [3,5% maximálního zdraví]
  • Vyléčení oslabeno: 2% → 1,7%

Summon Aery

  • Hodnota štítu snížena: [35-80 (+0,25 AP)(+0,4 bonusového AD)] → [30-75 (+0,225 AP)(+0,35 bonusového AD)]

Taste of Blood

  • Léčení sníženo: 18-35 (+0,2 bonusového AD, +0,1 AP)] → [16-30 (+0,15 bonusového AD, +0,08 AP)]

Conqueror

  • Léčení sníženo: [9/6% melee/ranged] → [6/5% melee/ranged]

Nullifying Orb

  • Hodnota štítu snížena [40-120 (+0,1 AP) (+0,15 bonusového AD)] → [35-110 (+0,09 AP) (+0,14 bonusového AD)]

Triumph

  • Obnova HP snížena: 12% → 10%

Font of Life

  • Léčení sníženo z [5 + 1% maximálních HP] na [5 + 0,9% maximálních HP]

Guardian

  • Hodnota štítu snížena [50-130 +15% AP + 9% bonusových HP] → [45-120 +12,5% AP + 8% bonusových HP]

Conditioning

  • Armor a MR sníženy 5% → 4%

Overheal

  • Štít snížen: [10 (+10% maximálních HP)] → [10 +9% maximálních HP)].

Summoner Spelly

Barrier

  • Štít snížen: 115-455 → 105-411 (na úrovních 1-18)

Heal

  • Léčení sníženo: 90-345 → 80-318 (na úrovních 1-18)

Ignite

  • Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%

Smite

  • Léčení sníženo:90 (+10% maximálních HP) ⇒ 80 (+7.5% +10% maximálních HP)

Baron, draci a věže

Mountain dragon

  • Štít z duše draka snížen: 200 (+18% bonusového AD) (+13,5% AP) (+13.5% bonusových HP) → 180 (+16% bonusového AD) (12% AP) (+12% bonusových HP)

Ocean dragon

  • Regenerace HP z buffu snížena: 2,5/5/7,5/10% → 2/4/6/8% chybějícíchHP za zabitého draka
  • Léčení z duše draka sníženo: 160 (+36% bonusového AD) (+22,5% AP) (+9% bonusových HP) → 130 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP)

Baron Nashor

  • AD zvýšeno: 125 (+8 za minutu) → 150 (+10 za minutu)
  • Maximální AD zvýšeno: 435 → 520 (ve 40. minutě)
  • Void corruption – magické poškození: 60 (+20% AD) → 70 (+20% AD)
  • Baron nyní čeká 30 vteřin po obdržení poškození a až poté postoupí na další úroveň.

Věže

  • AD vnější věže zvýšeno: 152-278 → 167-391 (v čase 0:00-13:30)
  • AD vnitřní věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
  • AD inhibitorové věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
  • AD vnější věže u nexusu zvýšeno 150-285 → 165-405 (v čase 0:00-13:30)

Opravené chyby

  • Několik popisků bylo upraveno, aby byly konzistentnější, srozumitelnější a přesnější.
  • Shyvanino Q – Twin Bite nyní poskytuje mírné prodloužení range, podobně jako jiné schopnosti resetující útok (např. Nasusovo Q – Siphoning Strike).
  • Shyvanino Q – Twin Bite v dračí podobě nyní správně zasáhne dvakrát i inhibitory a nexus.
  • Kledovo R - Chaaaaaaaarge!!! už z pohledu nepřítele nezpůsobí jeho vizuální desynchronizaci.
  • Sion už nebude moci odhodit Rift Heralda svým E – Roar of the Slayer.
  • Spirit Visage bude nyní správně zvyšovat účinnost léčení poškozením.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Rengarovy útoky posílené pomocí Q – Savage Strike vedené proti věžím mu neposkytovaly bonus k rychlosti útoků.
  • Exploze Blast cones vyvolané spojenci už nezruší některé efekty poskytující imunitu proti CC (Dr. Mundova pasivka - Goes Where He Pleases, Malzaharova pasivka – Void Shift a Morganino E – Black Shield).
  • Kog'Mawova pasivní schopnost – Icathian Surprise už nespustí aktivovatelný efekt jeho vlastního Nesmrtelného štítového luku.
  • Lethal Tempo se nyní správně aktivuje o klony nepřátelských šampionů.
  • Opravena chyba, kvůli které se cooldown Anathema's Chains nezkracovala v závislosti na hodnotě ability haste.
  • Glacial Augment se správně nahradí First Strike u všech šampionů, kteří nemají žádnou kompatibilní formu CC 
  • Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které jste mohli slyšet zrození nebo smrt neepických monster, i když jste je neviděli.
  • Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které mohli hráči občas slyšet použití Hexgates, i když se na ně nedívali.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že seslání a ukončení Pykeova W - Ghostwater Dive během působení R - Paranoia nepřátelského Nocturna odstranilo z vaší obrazovky efekt červeného zabarvení.
  • Opravny drobné nesrovnalosti ve vizuálních efektech Yorickova W – Dark Procession a E – Mourning Mist.
  • Opravena chyba u výzvy „Immediate Immobilization“, kvůli které se do jejího postupu počítala nesprávně i některá zpomalení.
  • Opravena chyba u výzvy „Active Participation“, kvůli které se do jejího postupu počítaly nesprávně i některé typy účasti na zabití.