Patch 12.10 - změny ve hře
Největší patch za poslední měsíce se dostává na live servery
Velký patch, který má za úkol prodloužit souboje je tady, všichni šampioni se dočkali změn, oslabuje se veškeré léčení a štíty. Prohlédněte si všechny změny
Obsah aktualizace
Nové skiny
Pět nových skinů s tématikou High Noon přijde do hry v průběhu patche. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.
Ostatní změny
Aktualizace vizuálních efektů
- Nami a Twisted fate prošli vizuální úpravou efektů.
Recall za odměnu
- Honor recall je nyní dostupný pro hráče kteří:
- dosáhli honor úrovně 5.
- dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 1 honor od ne-premade spoluhráče.
- dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 2 honory od premade spoluhráčů.
- Challenger recall je nyní aktualizovaný. Pokud hráč může používat oba speciální recally, challenger recall má přednost.
Blokování žádostí o přátelství
- V klientu lze nyní blokovat upozornění na žádosti o přátelství.
Balanční změny
Šampioni
Všichni šampioni
- +70 HP
- +14 HP za úroveň
- +1,2 Armor za úroveň
- +0,8 Magic resist za úroveň
Aatrox
- E: Léčení proti šampionům zmenšeno: 20/22,5/25/27,5/30% → 18/20/22/24/26% uděleného poškození.
- E v ultimátce: léčení proti šampionům zmenšeno: 26/32/38/44/50% → 25/30/35/40/45% uděleného poškození.
- R: léčení posíleno: 30/45/60% → 25/40/55%
Ahri
- Pasivka: léčení při plném počtu stacků z minionů a monster sníženo: 40-120 (úrovně 1-18) (+25% AP) → 35-95 (úrovně 1-18) (+20% AP)
- Pasivka: léčení po zabití šampiona sníženo: 80-200 (úrovně 1-18) (+35% AP) → 75-165 (úrovně 1-18) (+30% AP)
Akshan
- Pasivka: štít zmenšen: 40-300 (levels 1-18) (+40% bonus AD) → 40-280 (levels 1-18) (+35% bonus AD)
Aphelios
- Severum: léčení při útoku sníženo: 3-10% → 2,5-9% (levels 1-18) poškození.
- Severum: léčení ze schopností sníženo: 9-30% → 8,3-30% (levels 1-18) poškození.
- Severum: štít nezměněn.
- R (Severum): Vyléření za trefeného šampiona sníženo: 275/400/525 → 250/350/450 (levels 6/11/16)
Azir
- E: Štít zmenšen: 80/120/160/200/240 (+70% AP) → 70/110/150/190/230 (+60% AP)
Bard
- W: minimální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)
- W: maximální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)
Camille
- Pasivka: adaptivní štít oslaben: 20% → 17% maximálního zdraví.
Cassiopeia
- E: léčení z cíle s jedem sníženo: 12/14/16/18/20% AP → 10/11,5/13/14,5/16% AP
Cho’Gath
- Pasivka: léčení sníženo: 20-71 → 18-51 zdraví (podle úrovně)
Darius
- Q: léčení z šampionů a velkých monster oslabeno: 15% → 13% chybějícího zdraví za každý cíl (maximálně 3)
Diana
- W: Štít zmenšen: 30/45/60/75/90 (+30% AP) (+10% bonusového zdraví) → 25/40/55/70/85 (+25% AP) (+9% bonusového zdraví)
Dr. Mundo
- R: bonusové zdraví sníženo: 15/20/25% → 10/15/20% chybějícího zdraví
Ekko
- W: štít zmenšen: 80/100/120/140/160 (+150% AP) → 70/90/110/130/150 (+150% AP)
Elise
- Pasivka pavoučí forma: léčení ze základních útoků oslabeno: 4/6/8/10 (+10% AP) → 4/6/8/10 (+8% AP)
Fiora
- Pasivka: léčení z vitálů sníženo: 40-115 → 35-100 podle úrovně.
- R: léčení za sekundu sníženo: 80/110/140 (+60% bonus AD) → 75/110/125 (+60% bonus AD)
Fiddlesticks
- W: léčení z monster oslabeno: 50% → 45% (stále jen 15% z minionů)
- W: léčení z šampionů oslabeno: 30/40/50/60/70% → 25/32,5/40/47,5/55%
Galio
- W: štíš oslaben: 8/9,75/11,5/13,25/15% → 7,5/9/10,5/11/13,5% maximálního zdraví.
Gangplank
- W: léčení oslabeno: 50/75/100/125/150 (+15% chybějícího zdraví) → 45/70/95/120/145 (+13% chybějícího zdraví)
Garen
- Pasivka: regenerace zdraví snížena: 1,5-10,1% → 1,2-9% (levels 1-18) maximálního zdraví každých 5 vteřin.
- W: štít zmenšen: 70/95/120/145/170 (+20% bonusového zdraví) → 65/85/105/125/145 (+18% bonusového zdraví)
Gragas
- Pasivka: léčení sníženo: 8% → 6,5% maximálního zdraví.
Gwen
- Pasivka: léčení proti šampionům sníženo: 70% → 60% poškození.
- Pasivka: maximální léčení proti šampionům sníženo: 12-30 (levels 1-18) (+7% AP) ⇒ 10-25 (levels 1-18) (+6,5% AP)
Illaoi
- Pasivka: léčení chapadel sníženo: 5% → 4% chybějícího zdraví při zásahu alespoň jednoho šampiona
Irelia
- Q: léčení oslabeno: 8/10/12/14/16% AD → 7/8/9/10/11% AD
Ivern
- E: štít oslaben: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+75% AP)
Janna
- E: štít oslaben: 80/110/140/179/200 (+65% AP) → 75/100/125/150/175 (+60% AP)
- R: léčení za vteřinu sníženo: 100/150/200 (+50% AP) → 90/145/200 (+45% AP)
Jarvan IV
- W: základní štít zmenšen: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140
- W: štít zvětšen: 1,5% → 1,3% maximálního zdraví za každého zasáhnutého nepřátelského šampiona.
Kai’Sa
- R: štít zmenšen: 75/100/125 (+100/150/200% AD) (+100% AP) → 70/90/110 (90/130/180% AD) (+90% AP)
Karma
- vylepřené W: léčení oslabeno: 20% (+1% za 100 AP) → 17% (+1% za 100 AP) chybějícího zdraví.
- E: štít oslaben: 90/135/180/225/270 (+50% AP) → 80/120/160/200/240 (+45% AP)
- vylepšení E: štít na cíli snížen: 25/80/135/190 (+50% AP) → 25/70/120/170 (+45% AP)
Katarina
- R: Grievous wounds efekt oslaben: 60% → 50%
Kayle
- W: léčení oslabeno: 60/90/120/150/180 (+30% AP) → 55/80/105/130/155 (+25% AP)
Kayn
- Pasivka Darkin: léčení ze schopností použitých na postavy zníženo: 30-40% (levels 1-18) → 25-35% (levels 1-18) uděleného fyzického poškození
- E: léčení oslabeno: 100/115/130/145/160 (+40% bonus AD) → 90/100/110/120/130 (+35% bonus AD)
- R Darkin: léčení oslabeno: 10,5% (+9,1% za 100 bonusového AD) → 9,75% (+8,45% za 100 bonusového AD) maximálního zdraví cíle
Kha’Zix
- W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+50% AP) → 55/75/95/115/135 (+50% AP)
Kindred
- W pasivka: léčení při plném počtu stacků oslabeno: 49-100 → 47-81 (podle chybějícího zdraví)
Kled
- Pasivka: zdraví Skaarl po návratu sníženo: 50/60/70/80% → 45/55/65/75% (na úrovních 1/6/11/16)
- Q na Skaarl: efekt grievous wounds oslaben: 60% → 50%
Lee Sin
- W1: štít oslaben: 55/110/165/220/275 (+80% AP) → 50/100/150/200/250 (+80% AP)
- W2: bonusový life steal a spell vamp oslaben: 5/10/15/20/25% → 5/9,5/14/18,5/23%
Lilia
- Pasivka: léčení proti velkým monstrům oslabeno: 27-104 (úrovně 1-18) (+6% AP) → 24-75 (úrovně 1-18) (+5,4% AP)
- Pasivka: léčení proti šampionům oslabeno: 12-140 (úrovně 1-18) (+20% AP) → 11-125 (úrovně1-18) (+18% AP)
Lissandra
- R: minimální vyléčení sníženo: 100/150/200 (+30% AP) → 90/140/190 (+25% AP)
Lulu
- E: štít oslaben: 80/120/160/200/240 (+40% AP) → 75/110/145/180/215 (+35% AP)
- R: bonusové zdraví sníženo: 300/450/600 (+50% AP) → 275/425/575 (+45% AP)
Lux
- W: štít oslaben: 45/65/85/105/125 (+35% AP) → 40/55/70/85/100 (+35% AP)
Malphite
- Pasivka: štít oslaben: 10% → 9% maximálního zdraví
Maokai
- Pasivka: léčení pomocí posíleného útoku snížewno: 5-65 (+5-15% maximum zdraví) na úrovni 17 → 5-45 (+4,5-11% maximum zdraví) na úrovni 15
Mordekaiser
- W: změna štítu na vyléčení oslabena: 40/42,5/45/47,5/50% → 35/37,5/40/42,5/45%
Morgana
- Pasivka: léčení ze schopností oslabeno: 20% → 18% uděleného poškození proti šampionům, velkým minionům, středním a velkým monstrům
Nami
- W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+30% AP) → 55/75/95/115/135 (+25% AP)
Nasus
- Pasivka: life steal oslabenn: 10/16/22% → 9/14/19% (na úrovních 1/7/13)
Nautilus
- W: štít oslaben: 45/55/65/75/85 (+9/10/11/12/13% maximálního zdraví) → 40/50/60/70/80 (+8/9/10/11/12% maximálního zdraví)
Nidalee
- E: základní vyléčení oslabeno: 35/55/75/95/115 (+32,5% AP) → 35/50/65/80/95 (+27,5% AP)
Nocturne
- Pasivka: léčení z posíleného útoku oslabeno: 15-40 (levels 1-18) (+15% AP) → 13-30 (levels 1-18) (+30% AP) za každý zasáhnutý cíl (50% u minionů)
Nunu & Willump
- Q: základní léčení proti cílům (kromě šampionů) oslabeno: 75/110/145/180/215 (+90% AP) (+10% bonusového zdraví) → 65/95/125/155/185 (+70% AP) (+6% bonusového zdraví) (stále 60% proti šampionům)
Olaf
- Pasivka: life steal snížen: 10-30% → 9-22,5% podle úrovně
Orianna
- E: štít snížen: 60/100/140/180/220 (+50% AP) → 55/90/125/160/195 (+45% AP)
Poppy
- Pasivka: štít oslaben: 15/17.5/20% → 13/15.5/18% maximálního zdraví (na úrovních 1/7/13)
Pyke
- Pasivka: maximum šedého zdraví sníženo: 60% → 55% maximálního zdraví
- Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví snížen: 10% (+0,25% za 1 lethality) → 9% (+0,2% za 1 lethality)
- Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví v přítomnosti více nepřátel snížen: 45% (+0,5% za 1 Lethality) → 40% (+0,4% za 1 Lethality)
Rakan
- Pasivka: štít snížen: 33-254 (na úrovních 1-18) (+90% AP) → 30-225 (levels 1-18) (+85% AP)
- Q: léčení sníženo: 18-120 (na úrovních 1-18) (+70% AP) → 18-90 (na úrovních 1-18) (+55% AP)
- E: štít snížen: 40/65/90/115/140 (+80% AP) → 35/60/85/110/135 (+70% AP)
Rell
- Q: léčení za zasaženého šampiona sníženo: 10/15/20/25/30 (+5% chybějících HP) → 10/15/20/25/30 (+4% chybějících HP)
- W: štít snížen: 40/70/100/130/160 (+13% maximálních HP) → 35/60/85/110/135 (+12% maximálních HP)
Renata Glasc
- E: štít snížen: 50/70/90/110/130 (+50% AP) → 50/65/80/95/110 (+50% AP)
Renekton
- Q: léčení proti ne-šampionům sníženo: 2/3/4/5/6 (+3% bonusového AD) → 2/3/4/5/6 (+2% bonusového AD)
- Q: léčení proti šampionům sníženo: 12/18/24/30/36 (+16% bonusového AD) → 10/14/18/22/26 (+15% bonusového AD)
- Q zesílené: léčení proti ne-šampionům sníženo: 6/9/12/15/18 (+9% bonusového AD) → 6/9/12/15/18 (+6% bonusového AD)
- Q zesílené: léčení proti šampionům sníženo: 36/54/72/90/108 (+48% bonusového AD) → 30/42/54/66/78 (+45% bonusového AD)
Riven
- E: štít snížen: 85/115/145/175/205 (+120% bonusového AD) → 80/105/130/155/180 (+110% bonusového AD)
Rumble
- E: štít snížen: 60/95/130/165/200 (+50% AP) → 60/90/120/150/180 (+45% AP)
Senna
- Q: léčení sníženo: 40/60/80/100/120 (+40% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality) → 40/55/70/85/100 (+30% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality)
- R: štít snížen: 120/160/200 (+40% AP) (+1,5 za duši) → 100/150/200 (+40% AP) (+1,5 za duši)
Seraphine
- W: štít snížen: 60/80/100/120/140 (+40% AP) → 50/70/90/110/130 (+35% AP)
- W: léčení za spojence sníženo: 5/5,5/6/6,5/7% (+0,75% za 100 AP) → 5/5,5/6/6,5/7% (+0,6% za 100 AP) chybějících HP cíle.
Shen
- Pasivka: štít snížen: 50-101 (na úrovních 1-18) (+14% bonusových HP) → 50-101 (na úrovních 1-18) (+12% bonusových HP)
- R: štít snížen: 140/320/500 (+17.5% bonusových HP) → 130/290/450 (+16% bonusových HP)
Singed
- Q během R: Grievous Wounds aplikované jedem sníženo: 40% → 30%
Sion
- W: štít snížen: 60/85/110/135/160 (+10/11/12/13/14% maximálních HP) → 60/85/110/135/160 (+8/9/10/11/12% maximálních HP)
Skarner
- W: štít snížen: 10/11/12/13/14% maximálních HP (+80% AP) → 9/10/11/12/13% maximálních HP (+80% AP)
Sona
- W: štít snížen: 25/50/75/100/125 (+30% AP) → 25/45/65/85/105 (+25% AP)
- W: léčení sníženo: 30/50/70/90/110 (+20% AP) → 30/45/60/75/90 (+15% AP)
Soraka
- W: léčení sníženo: 100/130/160/200/220 (+65% AP) → 90/110/130/150/170 (+50% AP)
- R: léčení sníženo: 130/215/300 (+55% AP) → 125/205/ 285 (+50% AP)
Swain
- Pasivka: léčení za soul fragment sníženo: 4/5,5/7/9% ⇒ 3,5/4,5/5,5/7% (na úrovních 1/6/11/16) maximálních HP
- R: vysávání HP za sekundu sníženo: 15/40/65 (+25% AP) → 15/30/45 (+20% AP)
- Swain nyní automaticky použije Demonflare poté, co R – Demonic Ascension skončí. Toto se nestane, pokud R skončí kvůli tomu, že Swain zemřel.
- Swain nyní plně doplní svůj Demonic Power po zabití šampiona.
Sylas
- W: léčení sníženo: 25/50/75/100/125 (+40% AP) → 20/40/60/80/100 (+35% AP)
Tahm Kench
- Q: léčení oslabeno: 10/15/20/25/30 (+4/4.5/5/5.5/6% chybějících HP) → 10/12.5/15/17.5/20 (+3/3.5/4/4.5/5% chybějících HP)
- E: poškození uložené do šedých HP sníženo: 15/25/35/45/55% → 13/21/29/37/45%
- E: zvýšené poškození uložené do šedých HP sníženo: 45/50/55/60/65% → 40/42,5/45/47,5/50%
Taliyah
- Opravena chyba, která bránila tomu, aby Taliyah řadila správně své schopnosti.
- Opravena chyba, kdy se cooldown Q - Threaded Volley někdy nepočítal správně na rozpraskané zemi.
- Opraveno několik zvukových bugů na rozpraskané zemi.
Talon
- Q: léčení oslabeno: 10-70 (na úrovních 1-18) → 9-55 (na úrovních 1-18)
Taric
- Q: léčení oslabeno: 30 (+20% AP) (+1% Tarikova maximálního zdraví) → 25 (+15% AP) (+0.75% Tarikova maximálního zdraví)
- W: štít snížen: 8/9/10/11/12% → 7/8/9/10/11% maximálního zdraví cíle.
Thresh
- HP za úroveň sníženy: 95 → 115
- W: štít snížen: 60/90/120/150/180 (+2 za duši) → 50/75/100/125/150 (+2 za duši).
Trundle
- Pasivka: léčení sníženo: 2-7% → 1,8-5,5% (na úrovních 1-18) z maximálních HP nepřítele
Tryndamere
- Q: minimální léčení sníženo: 30/40/50/60/70 (+30% AP) → 25/33/41/49/57 (+30% AP)
- Q: dodatečné léčení za fury sníženo: 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3 (+1.2% AP) → 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 (+1.2% AP)
Udyr
- W: štít snížen: 60/95/130/165/200/235 (+50% AP) → 60/90/120/150/180/210 (+45% AP)
- W: léčení sníženo: 2,5-5% ⇒ 2-4% na základě chybějících HP
Urgot
- E: štít snížen 60/80/100/120/140 (+150% bonusového AD) (+15% bonusových HP) → 55/75/95/115/135 (+135% bonusového AD) (+13,5% bonusových HP)
Varus
- E: Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Vi
- Pasivka: štít snížen: 15% → 13% maximálních HP
Viego
- Pasivka: léčení při převtělení sníženo: 3% (+3% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) → 2,5% (+2,5% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) maximálního zdraví cíle
- Q: léčení ze základních útoků proti označeným šampionům sníženo: 150% → 135%
- Q: léčení ze základních útoků proti označeným monstrům sníženo: 155% → 145% (léčení z minionů stále sníženo o 10%)
Viktor
- Q: štít snížen: 30-115 (na úrovních 1-18) (+20% AP) → 27-105 (na úrovních 1-18) (+18% AP)
Vex
- W: štít snížen: 50/80/110/140/170 (+80% AP) → 50/75/100/125/150 (+75% AP)
Vladimir
- Q: léčení sníženo: 20/25/30/35/40 (+35% AP) → 20/25/30/35/40 (+30% AP)
- Q (zesílené): bonusové léčení sníženo: 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+4% AP) chybějících HP) → 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+3,5% AP) chybějících HP)
- Q (zesílené): bonusové léčení proti minionům sníženo: 35% → 30%
- R: léčení za každý následující cíl sníženo: 50% -> 40% poškození.
Volibear
- W: léčení sníženo: 20/35/50/65/80 (+8/10/12/14/16% chybějících HP Volibeara) → 20/35/50/65/80 (+7/8,5/10/11,5/13% chybějících HP Volibeara)
- E: štít snížen: 15% maximálních HP (+80% AP) → 14% maximálních HP (+75% AP)
- R: bonusové HP sníženy: 200/400/600 → 175/350/525
Warwick
- Q: léčení sníženo: 30/45/60/75/90% → 25/37,5/50/62,5/75%
Xin Zhao
- Pasivka: léčení sníženo: 7-92 (na úrovních 1-18) (+10% AD) (+55% AP) → 6-74 (na úrovních 1-18) (+7% AD) (+55% AP)
Yasuo
- Pasivka: štít snížen: 115-525 → 100-475 (na úrovních 1-18)
Yone
- W: štít snížen: 40-60 (na úrovních 1-18) (+60% bonuovéhos AD) → 35-55 (na úrovních 1-18) (+55% bonusového AD)
Yorick
- Q: minimální léčení sníženo: 12-82 (na úrovních 1-18) → 10-68 (na úrovních 1-18)
Yuumi
- Pasivka: štít snížen: 60-400 (na úrovních 1-18) (+30% AP) → 56-360 (na úrovních 1-18) (+25% AP)
- E: léčení sníženo: 70/100/130/160/190 (+35% AP) → 65/90/115/140/165 (+25% AP)
Zac
- Pasivka: léčení při zvednutí svého kousku sníženo: 4/5/6/7% → 4/4,75/5,5/6,25% maximálních HP
Předměty
Emberknife
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
Hailblade
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
Vampiric Scepter
- Lifesteal snížen 8% → 7%
Doran's Ring
- Obnova many zvýšena: 0,75 → 1
- Vyšší obnova many zvýšena: 1,25 → 1,5
- Hodnota obnovených HP snížena: 50% → 45%
Elixir of Wrath
- Fyzický vamp snížen: 15% → 12%
Gargoyle Stoneplate
- Štít oslaben: [100 + 100% bonusového zdraví] → [100 + 90% bonusového zdraví]
Chemtech Putrifier
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Death’s Dance
- Léčení sníženo: 175% → 150% bonusového AD
Mortal Reminder
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Last Whisper
- Armor snížen: 20% → 18%
Lord Dominik's Regards
- Armor Penetrace snížena: 35% → 30%
Seraph's Embrace
- Léčení sníženo: 35% použité many → 25%
Sunfire Aegis
- Poškození za stack sníženo 12% → 10%
Bloodthirster
- Lifesteal snížen z 20% → 18%
- Overheal štít snížen: 50-350 → 50-320 (na úrovních 1-18)
Thornmail
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Zesílené Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Bramble Vest
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Redemption
- Léčení sníženo: 200-400 → 180-340.
Knight's Vow
- Léčení sníženo: 8% → 7%
Fimbulwinter
- Hodnota štítu změněna: [100-200 + 5% současné many] → [100-200 + 4,5% současné many]
Executioner's Calling
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Void Staff
- Magic penetrace snížena: 45% → 40%
Maw of Malmortius
- Omnivamp snížen: 12% → 10%
Morellonomicon
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Phage
- Léčení sníženo: [2% (melee) / 1% (ranged)] → [1,6% (melee) / 0,8% (ranged)] maximálních HP
Locket of the Iron Solari
- Hodnota štítu snížena: 200-365 → 180-330
Mikael's Blessing
- Léčení sníženo: 100-200 → 100-180
Shard of True Ice
- Základní regenerace many zvýšena: 100% → 115%
Oblivion Orb
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Blighting Jewel
- Magic penetrace snížena: 15% → 13%.
Riftmaker
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)
Sterak’s Gage
- Štít snížen: 75% → 70% bonusových HP
Demonic Embrace
- Poškození sníženo: [2/1,2% (Melee/Ranged)] → [1,8/1% (Melee/Ranged)]
Chempunk Chainsword
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Moonstone Renewer
- Léčení sníženo: 70 → 60
- Bonus k síla štítů a léčení snížen 6% → 5%
- Mythic pasivka zvyšující léčení snížena 10 → 8
Goredrinker
- Omnivamp snížen z 10% na 8%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 15% → 10%)
- Léčení sníženo: [25% základního AD + 10% chybějících HP] → [20% základního AD + 8% chybějících HP]
Divine Sunderer
- Léčení sníženo: [7,8%/3,6% Melee/Ranged] → [6%/3% Melee/Ranged]
Immortal Shieldbow
- Lifesteal snížen: 8% → 7%.
- Hodnota štítu snížena: 275-700 → 250-630
Eclipse
- Hodnota štítu snížena: [180 + 40% bonusového AD] → [160 + 35% bonusového AD]
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)
Runy
Grasp of the Undying
- Poškození sníženo: [4% maximálního zdraví] → [3,5% maximálního zdraví]
- Vyléčení oslabeno: 2% → 1,7%
Summon Aery
- Hodnota štítu snížena: [35-80 (+0,25 AP)(+0,4 bonusového AD)] → [30-75 (+0,225 AP)(+0,35 bonusového AD)]
Taste of Blood
- Léčení sníženo: 18-35 (+0,2 bonusového AD, +0,1 AP)] → [16-30 (+0,15 bonusového AD, +0,08 AP)]
Conqueror
- Léčení sníženo: [9/6% melee/ranged] → [6/5% melee/ranged]
Nullifying Orb
- Hodnota štítu snížena [40-120 (+0,1 AP) (+0,15 bonusového AD)] → [35-110 (+0,09 AP) (+0,14 bonusového AD)]
Triumph
- Obnova HP snížena: 12% → 10%
Font of Life
- Léčení sníženo z [5 + 1% maximálních HP] na [5 + 0,9% maximálních HP]
Guardian
- Hodnota štítu snížena [50-130 +15% AP + 9% bonusových HP] → [45-120 +12,5% AP + 8% bonusových HP]
Conditioning
- Armor a MR sníženy 5% → 4%
Overheal
- Štít snížen: [10 (+10% maximálních HP)] → [10 +9% maximálních HP)].
Summoner Spelly
Barrier
- Štít snížen: 115-455 → 105-411 (na úrovních 1-18)
Heal
- Léčení sníženo: 90-345 → 80-318 (na úrovních 1-18)
Ignite
- Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Smite
- Léčení sníženo:90 (+10% maximálních HP) ⇒ 80 (+7.5% +10% maximálních HP)
Baron, draci a věže
Mountain dragon
- Štít z duše draka snížen: 200 (+18% bonusového AD) (+13,5% AP) (+13.5% bonusových HP) → 180 (+16% bonusového AD) (12% AP) (+12% bonusových HP)
Ocean dragon
- Regenerace HP z buffu snížena: 2,5/5/7,5/10% → 2/4/6/8% chybějícíchHP za zabitého draka
- Léčení z duše draka sníženo: 160 (+36% bonusového AD) (+22,5% AP) (+9% bonusových HP) → 130 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP)
Baron Nashor
- AD zvýšeno: 125 (+8 za minutu) → 150 (+10 za minutu)
- Maximální AD zvýšeno: 435 → 520 (ve 40. minutě)
- Void corruption – magické poškození: 60 (+20% AD) → 70 (+20% AD)
- Baron nyní čeká 30 vteřin po obdržení poškození a až poté postoupí na další úroveň.
Věže
- AD vnější věže zvýšeno: 152-278 → 167-391 (v čase 0:00-13:30)
- AD vnitřní věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
- AD inhibitorové věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
- AD vnější věže u nexusu zvýšeno 150-285 → 165-405 (v čase 0:00-13:30)
Opravené chyby
- Několik popisků bylo upraveno, aby byly konzistentnější, srozumitelnější a přesnější.
- Shyvanino Q – Twin Bite nyní poskytuje mírné prodloužení range, podobně jako jiné schopnosti resetující útok (např. Nasusovo Q – Siphoning Strike).
- Shyvanino Q – Twin Bite v dračí podobě nyní správně zasáhne dvakrát i inhibitory a nexus.
- Kledovo R - Chaaaaaaaarge!!! už z pohledu nepřítele nezpůsobí jeho vizuální desynchronizaci.
- Sion už nebude moci odhodit Rift Heralda svým E – Roar of the Slayer.
- Spirit Visage bude nyní správně zvyšovat účinnost léčení poškozením.
- Opravena chyba, která způsobovala, že Rengarovy útoky posílené pomocí Q – Savage Strike vedené proti věžím mu neposkytovaly bonus k rychlosti útoků.
- Exploze Blast cones vyvolané spojenci už nezruší některé efekty poskytující imunitu proti CC (Dr. Mundova pasivka - Goes Where He Pleases, Malzaharova pasivka – Void Shift a Morganino E – Black Shield).
- Kog'Mawova pasivní schopnost – Icathian Surprise už nespustí aktivovatelný efekt jeho vlastního Nesmrtelného štítového luku.
- Lethal Tempo se nyní správně aktivuje o klony nepřátelských šampionů.
- Opravena chyba, kvůli které se cooldown Anathema's Chains nezkracovala v závislosti na hodnotě ability haste.
- Glacial Augment se správně nahradí First Strike u všech šampionů, kteří nemají žádnou kompatibilní formu CC
- Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které jste mohli slyšet zrození nebo smrt neepických monster, i když jste je neviděli.
- Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které mohli hráči občas slyšet použití Hexgates, i když se na ně nedívali.
- Opravena chyba, která způsobovala, že seslání a ukončení Pykeova W - Ghostwater Dive během působení R - Paranoia nepřátelského Nocturna odstranilo z vaší obrazovky efekt červeného zabarvení.
- Opravny drobné nesrovnalosti ve vizuálních efektech Yorickova W – Dark Procession a E – Mourning Mist.
- Opravena chyba u výzvy „Immediate Immobilization“, kvůli které se do jejího postupu počítala nesprávně i některá zpomalení.
- Opravena chyba u výzvy „Active Participation“, kvůli které se do jejího postupu počítaly nesprávně i některé typy účasti na zabití.