Patch 11.9 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.9 - změny ve hře

Patch 11.9 - změny ve hře

Smashee

Smashee

27. 4. 2021 19:00

Do hry se dostal patch, na kterém se odehraje letošní MSI.

Reklama

Aktualizace nesoucí označení 11.8 uzavírá první třetinu letošní sezony. Přináší především balanční změny, které pravděpodobně budou mít vliv i na letošní turnaj Mid-Season Invitational.

Obsah

Nové skiny

Sedm nových skinů včetně těch pro vítěze světového šampionátu najdeme v nové aktualizaci a také v našem starším článku.


Nové Chromy

Nové skiny pro světové šampiony dostanou každý jednu svou barevnou variaci.


Balanční změny

Šampioni

Diana

  • Základní obnova zdraví snížena z 7,5 na 6,5.
  • Armor za úroveň snížen z 3,6 na 3,1.
  • Moonsilver Blade (P)
    • Rychlost útoku snížena z [20-40%] na [15-40%].

Dr. Mundo

  • Růst armoru snížen z 3,5 na 3.
  • Růst AD snížen z 3,5 na 3.

Garen

  • Courage (W) 
    • Pasivní armor a MR za stack sníženo z 0,25 na 0,2.
    • Maximální hodnota zvýšena ze 120 na 150.

Gragas

  • Body Slam (E)
    • Poškození zvýšeno z 80/120/160/200/240 na 80/125/170/215/260.

Hecarim

  • Základní armor snížen z 36 na 32.
  • Armor za úroveň zvýšen ze 4 na 4,25.
  • Rampage (Q)
    • Zvýšení poškození upraveno z [5%] na [2% + 3% bonusového AD].
  • Spirit of Dread (W)
    • Léčení změněno z [30% poškození z jakéhokoli zdroje] na [30%+2,5% bonusového AD obdrženého od Hecarima a 15% + 1,25% bonusového AD od spojenců].
  • Devastating Charge (E)
    • Minimální poškození sníženo z 35/65/95/125/155 na 30/50/70/90/110.
    • Maximální poškození sníženo z 70/130/190/250/310 na 60/100/140/180/220.

Heimerdinger

  • Hextech Micro-Rockets (W)
    • Poškození první rakety sníženo z 50/80/110/140/170 na 50/75/100/125/150.
      • Celkové poškození tedy sníženo z 90/144/198/252/306 na 90/135/180/225/270.

Kayn

  • Reaping Slash (Q)
    • Poškození ve formě Darkina zvýšeno z [55% AD (+5% (+4% za 100 bonusového AD) maximálního zdraví cíle)] na [65% AD (+5% (+4% za 100 bonusového AD) maximálního zdraví cíle)]

Kindred

  • Dance of Arrows (Q) 
    • Pošození zvýšeno z 60/80/100/120/140 na 60/85/110/135/160.
    • Cooldown snížen z 9 sekund na 8.

Kog’Maw

  • Caustic Spittle (Q)
    • Hodnota snížení resistance zvýšena z 20/22/24/26/28% na 25/27/29/31/33%.
  • Void Ooze (E)
    • Cena snížena z 80/90/100/110/120 many na 60/70/80/90/100.

Lulu

  • Whimsy (W)
    • Cooldown snížen z 16/15/14/13/12 sekund na 15/14/13/12/11.
    • Hodnota posílení rychlosti útoku spojence zvýšena z 20/23,75/27,5/31,25/35% na 25/27,5/30/32,5/35%.

Morgana

  • Tormented Shadow (W)
    • Poškození do monster sníženo z 200% na 185%.

Rumble

  • Junkyard Titan (P)
    • Magické poškození při zásahu, když je aktivní efekt Overheated sníženo z 10-50 (+30% AP) na 5-40 (+25% AP).

Sett

  • Haymaker (W)
    • Procento spotřebovaného Gritu převedeného na poškození zvýšeno z [25+10 za 100 bonusového AD] na [25+20 za 100 bonusového AD].
  • The Show Stopper (R)
    • AD ratio zvýšeno ze 100% bonusového AD na 120% bonusového AD.

Shen

  • Stand United (R)
    • Hodnota štítu změněna z [175/130/525 (+135% AP)] na [140/320/500 (+17,5% bonusových HP)(+135%AP)].

Taric

  • Starlight's Touch (Q)
    • Cena snížena z 70/80/90/100/110 many na 70/75/80/85/90.

Trundle

  • Pillar of Ice (E)
    • Zpomalení sníženo z 20/30/40/50/60% na 32/39/46/53/60%.

Vladimir

  • Transfusion (Q)
    • Cooldown zvýšen z 9/7,75/6,5/5,25/4 sekund na 9/7,9/6,8/5,7/4,6.

Xerath

  • Arcanopulse (Q)
    • Poškození změněno z [80/120/160/200/240 (+75% AP)] na [70/110/150/190/230 (+85% AP)].
  • Eye of Destruction (W)
    • Poškození zvýšeno z [60/90/120/150/180 (+60% AP)] na [60/95/130/165/200 (+60% AP)].

Předměty

Dead Man’s Plate

  • HP sníženy z 400 na 300.

Death's Dance

  • AD zvýšeno z 50 na 55.
  • Armor zvýšen z 40 na 45.

Moonstone Renewer

  • Léčení pomocí Starlit Grace zvýšeno z 60 zdraví na 70.

Sunfire Aegis

  • Poškození schopností Immolate do monster zvýšeno ze 100% na 150%.

Turbo Chemtank

  • Rychlost pohybu aktivní schopnosti Supercharged snížena z 60% na 40%.

Wit's End

  • AD zvýšeno z 30 na 40.
  • Recept změněn: [Hearthbound Axe + Negatron Cloak + Long Sword + 75 zlata].
    • Celková cena nezměněna.

Ostatní

Úpravy obchodu s předměty

  • Vylepšeno rozbalování pro sety předmětů.
  • Elixíry nyní ukazují svůj cooldown v panelech Quickbuy.
  • Po nákupu Mythic předmětu vás již ostatní nebudou obtěžovat v menu builds.
  • Ornnovy předměty se nyní v obchodě zobrazují, pokud jej máte v týmu.

Start Splitu 2 v ranked hrách

  • 2. května ve 23:59 začně druhý split hodnocených her, ve kterém můžete získat ikonu a emotes Gwen a také Series 1 Eternals Capsule. 
Patch 11.9 - změny ve hře
Patch 11.9 - změny ve hře

Shurima a MSI Clash

  • Shurima Clash: Další Clash se Shurima tematikou proběhne 1. a 2. května. Formování týmu bude zpřístupněno 26. dubna.
  • MSI Clash: První Clash s tematikou MSI proběhne 8. a 9. května. Formování týmu bude zpřístupněno 3. května.

Opravy chyb

  • Opraveny chyby, kvůli kterým Viego správně nezkopíroval stackující se passivky Kindred a Shyvany.
  • Opravena chyba, kvůli které se při posednutí Kleda Viego stal Kledem v sedle, ale měl schopnosti sesednutého Kleda.
  • Opravena chyba, kvůli které si po posednutí Kindred Viego ponechal vizuální efekty Wolfa až do konce hry.
  • Opraven přehršel chyb souvisejících s omnivampem a panelem se statistikami šampiona.
  • Opravana chyba, kvůli které se rychlost útoku u Jayceova W - Hyper Charge správně neaktualizovala.
  • Opravena chyba, kvůli které Wukong nevyhodil do vzduchu nepřátele, kteří vstoupili do oblasti působnosti jeho R - Cyclone jako nezacílitelní i poté, co nezacílitenost skončila.
  • Hláška Kog’Mawovy Passive - Icathian Surprise byla obnovena u všech skinů.
  • Seraph's Embrace a Archangel's Staff již nejsou blokovány v obchodě pokud vlastníte jiné předměty ze skupiny Lifeline.
  • Riftmaker a Trinity Force nyní poskytnou Kai'Se správné množství statů pro její Evolutions.
  • Opravena chyba, kvůli které Rammusovo Q - Powerball přidávalo větší bonus k rychlosti pohybu, než mělo, pokud měl Rammus runu Predator.
  • Passivka Shurelya's Battlesong a Shurelya's Requiem's Inspire již nepočítá spojenecké šampiony dvakrát do čítače "Allies Motivated" v popisku.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama