Patch 11.6 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.6 - změny ve hře

Patch 11.6 - změny ve hře

Smashee

Smashee

Tentokráte se větších změn dočkali Akali a Xin Zhao.

Reklama

Čtvrtina sezóny je za dveřmi! Napovídá tomu i to, že se v noci do hry dostala již šestá aktualizace tohoto roku. Kromě obvyklých balančních změn šampionů a předmětů jsme se dočkali i malé úpravy některých summoner spellů.

Obsah

Nové skiny

Šest nových skinů rozšíří kolekci Battle Academia. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Nové chromy

K novým skinům Riot samozřejmě připojí i chroma balíčky

Battle Academia Caitlyn

Battle Academia Garen

Battle Academia Leona

Battle Academia Wukong

Battle Academia Yone


Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Základní životy sníženy z 575 na 500.
  • Přírůstek životů za úroveň zvýšen z 95 na 105.
  • Assassin's Mark (P)
    • [Odstraněno] Již neobnovuje energii.
  • Five Point Strike (Q)
    • Cena zvýšena ze 120/115/110/105/100 energie na 130/115/100/85/70.
    • [Odstraněno] Již neuděluje bonusové poškození minionům a monstrům na maximální úrovni.
  • Twilight Shroud (W)
    • [Nově] Akali se zvýší energie o 80, zatímco je Twilight Shroud aktivní.
  • Shuriken Flip (E)
    • Poškození první části sníženo z 50/85/120/155/190(+35% AD)(50% AP)] na [30% základního poškození].
      • Základní poškození: 100/187.5/275/362,5/450 (+85% AD) (+120% AP).
      • E1 poškození: 30/56,25/82,5/108,75/135 (+25,5% AD) (+36% AP).
    • Poškození druhé části zvýšeno z 50/85/120/155/190(+35% AD)(50% AP) na [70% základního poškození].
      • Základní poškození: 100/187,5/275/362,5/450 (+85% AD) (+120% AP).
      • E2 poškození: 70/131,25/162,5/253,75/315 (+59,5% AD)(+84% AP).
  • Perfect Execution (R) 
    • Poškození první části sníženo z 125/225/325 na 80/220/360.
    • [Nově] Nyní má 30% AP přepočet.
    • Poškození první části změněno z fyzického na magické.

Gnar

  • Hyper (W)
    • Bonusové magické poškození sníženo z 10/20/30/40/50 na 0/10/20/30/40.

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • Poškození sníženo z 60/102/144/186/228 na 60/97/134/171/208.

Karthus

  • Lay Waste (Q)
    • Poškození sníženo z 45/65/85/105/125 na 45/62,5/80/97,5/115.

LeBlanc

  • Distortion (W) 
    • Cena snížena z 60/75/90/105/120 many na 60/70/80/90/100.

Lillia

  • Lilting Lullaby (R) 
    • Cooldown zvýšen ze 130/110/90 sekund na 150/130/110.

Pyke

  • Phantom Undertow (E)
    •  Cooldown snížen z 15 sekund na 15/14/13/12/11.

Renekton

  • Dominus (R)
    • Bonusové zdraví sníženo z 250/500/750 na 250/400/550.

Sylas

  • Petricite Burst (P) 
    • Attack speed zvýšen z 80% na 125%.
  • Kingslayer (W) 
    • Cooldown snížen z 13/11,5/10/8,5/7 sekund na 13/11,25/9,5/7,75/6.
    • Základní AP přepočet léčení snížen z 50% na 45%.
    • Cena snížena z 70/80/90/100/110 many na 60/70/80/90/100.

Urgot

  • Purge (W)
    • Modifikátor on-hit efektů snížen ze 75% na 50%.

Volibear

  • Frenzied Maul (W)
    • Léčení z poškozených monster již není sníženo.
  • Sky Splitter (E) 
    • Maximální poškození do ne-šampionů zvýšeno ze 150/300/450/600/750 na 750.

Xin Zhao

  • Determination (P)
    • Léčení sníženo z [10-112 (+10% AD)(+40% AP)] na [7-92 (+10% AD)(+55% AP)].
  • Three Talon Strike (Q)
    • Bonusové fyzické poškození sníženo z 20/28/36/44/52 na 16/25/34/43/52.
  • Wind Becomes Lightning (W)
    • Upraven hitbox, nyní je jasnější/přehlednější.
    • Poškození se nyní zvyšuje až o 33% s šancí na kritický zásah.
    • Čas vyčarování schopnosti stanoven na 0,5 sekund (dříve se zvyšoval s attack speedem).
    • Cena zvýšena z 45 many na 60.
    • Range sekundárního zásahu zvýšen z 900 na 1000 a rychlost zvýšena z 5000 na 6250.
    • Poškození sekundárního zásahu změněno z 40/75/110/145/180 (+80% celkového AD) na 30/65/100/135/170 (+75% celkového AD)(+50% AP)
    • Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 na 12/10,5/9/7,5/6.
    • Sekundární zásah označí šampiony a monstra efektem Challenged a odhalí je na 3 sekundy.
    • Uděluje 50%-0% do minionů na úrovních 1-16.
  • Audacious Charge (E)
    • Range zvýšen na 1100 proti cílům označeným efektem Challenged.
  • Crescent Guard (R)
    • [Nové] AP ratio: 110%
    • Trvání zvýšeno ze 3 na 5 sekund.
    • Trvání se již nezvyšuje s příchozími útoky a schopnostmi.

Předměty

Blade of the Ruined King

  • Lifesteal snížen z 12% na 10%.
  • Poškození Siphon sníženo ze 40-120 (na úrovních 1-18) na 40-150 (na úrovních 1-18).

Liandry's Anguish

  • [Nová pasivka] Agony: Udělí až 12% bonusového magického poškození na základě bonusových životů cíle (Maximum při 1250 bonusových životech).
  • [Odstraněný efekt] Během hoření ztratí nepřátelé 5% Magic resist za sekundu (maximálně 15%).

Immortal Shieldbow

  • Lifesteal snížen z 12% na 10%.
  • Pasivka Lifeline
    • [Odstraněno] zvýšený lifesteal.
    • [Nové] Přidá 13-35 AD na 8 sekund (90 sekund cooldown).
    • Velikost štítu zvýšena z 250-700 na 300-800.

Shurelya's Battlesong

  • Cooldown schopnosti Inspire snížen z 90 sekund na 75 sekund.

Sterak's Gage

  • [Nové] Pasivní schopnost Bloodlust nyní uvádí "Stacky mimo první léčí o 50% méně".

Sunfire Aegis

  • Ability haste zvýšeno z 15 na 20.
  • Poškození za stack efektem Immolate zvýšeno z 10% na 12%.

Rabadon's Deathcap

  • Celková cena snížena z 3800 na 3600.
    • Cena sestavení snížena z 1300 na 1100.

Void Staff

  • AP zvýšeno z 65 na 70.
  • Celková cena zvýšena z 2500 na 2700.
    • Cena sestavení zvýšena z 400 na 600.

Seeker's Armguard

  • Armor za kill snížen z 1 na 0,5.
  • Maximální armor snížen z 30 na 15.

Verdant Barrier

  • Magic Resist za úroveň snížen z 0,5 na 0,3.
  • Maximální Magic Resist snížen z 15 na 9.
  • Ap sníženo z 25 na 20.

Ironspike Whip

  • Celková cena snížena z 1200 na 1100.
    • Cena sestavení snížena z 325 na 225.
  • Cooldown zvýšen z 15 sekund na 20.

Stridebreaker

  • Životy sníženy z 300 na 200.

Luden's Tempest

  • [Nový efekt] Poškození nepřátelských šampionů schopností snižuje cooldown o 0,5 sekund (maximálně 3 sekundy za schopnost).

Summoner Spelly

Smite

  • Léčení zvýšeno ze 70 na 90.

Teleport

  • Nyní odstraňuje Homespawn a Homeguard.
  • Cooldown změněn z [420-240 sekund] na [420-210 sekund].
  • Rychlost pohybu změněna z [30/40/50%] na [50%].

Runy

Ravenous Hunter

  • Omnivamp snížen z [1% + 1,7% za Bounty Hunter stack] na [0% + 1,5% za Bounty Hunter stack].

Fleet Footwork (Precision Keystone) 

  • AP ratio léčení sníženo z 30% na 20%.

ARAM

Buffy

  • Akali
    • +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození změněno na +20% udělovaného poškození a -20% obdrženého poškození.
  • Camille
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození a +10%. hodnoty štítů
  • Katarina
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Kayn
    • +5% udělovaného poškození.
  • Kha'Zix
    • +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Kindred
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Kled
    • -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Syndra
    • +5% udělovaného poškození.
  • Udyr
    • +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození a +10% hodnoty štítů.
  • Viego
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Zoe
    • +5% udělovaného poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.

Nerfy

  • Caitlyn
    • -5% udělovaného poškození.
  • Jinx
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Karthus
    • -5% udělovaného poškození změněno na -10% udělovaného poškození.
  • Seraphine
    • -15% udělovaného poškození a +15% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +15% obdrženého poškození, -15% léčení a -15% hodnoty štítů.
  • Sivir
    • -8% udělovaného poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.

Ostatní

Vylepšení v obchodě

  • Komponenty předmětů s dlouhými stromy buildů se již nebudou překrývat. 
  • Pingování statu omnivamp nyní ukazuje správné hodnoty.
  • Nyní můžete vybrat předměty v inventáři pomocí čísel.
  • Kromě výše uvedených byly provedeny další opravy chyb a vylepšení.

Noxus Clash

  • Další tematikou Clashe bude Noxus. První turnajový víkend bude 20. a 21. března a druhý 3. a 4. dubna. Formování týmů pro první víkend začne 15. března.

Podpora DX11

  • Loni byl zveřejněn článek, který se zabýval přechoden na DX11, ke kterému právě došlo. Hráči mohou v případě potíží přejít zpět pomocí nastavení Client settings > Game Options > Prefer DX9 Legacy Mode. 

Opravy chyb

  • Klient: Byl přepsán kus kódu zodpovědný za neustálé upozorňování hráčů na Key Fragmenty.
  • Klient: Opraveny problémy s daty týkající se přítomnosti hráče. V lobby se hráč neukazoval jako Online a nezměnil se ani po výměně ikony.
  • Klient: Opraveny velikosti obrázků odměn za Honor.
  • Klient: Opraveny chybějící obrázky v některých misích.
  • Klient: Hráči mohou nyní v nastavení vypnout notifikace ze záložky Collection pro nově získané věci.
  • Opraveno formátování a formulace popisku Teleportu.
  • Kassadinovo W - Netherblade nyní správně poskytuje stacky Tear of the Goddess.
  • Passivka Serpent's Fang Shield Reaver již nepůsobí na miniony a věže.
  • Opravena chyba, při které druhý útok Samiřina W - Blade Whirl občas nezpůsoboval poškození.
  • Opravena chyba, při které se cooldown passivky Banshee's Veil Annul nezobrazoval v hráčově inventáři.
  • Opraveny dvě chyby, při kterých se útoky z Urgotova W - Purge a Lucianova P - Lightslinger nepočítaly jako unikátní útoky pro stackování Manamune, on-hit Muramany, Runaan's Hurricane a Ravenous Hydra.
  • Opravena chyba, při které passivka Ornnova Syzygy's Ever Rising Moon neměla cooldown pokud měl v inventáři Black Cleaver.
  • Opravena chyba, při které passivka Sterak's Gage Bloodlust neléčila vlastníka za každého šampiona, se kterým byl v souboji.
  • Opravena chyba, při které se on-hit efekt Muramany neaplikoval každý třetí útok pokud měl hráč zároveň i Guinsoo's Rageblade.
  • Shyvana nyní správně získává Fury z Cloud Dragons a Cloud Souls.
  • Opravena chyba, při které při kliknutí pravým tlačítkem na Long Sword ve stromu Noonquiver v grafech Immortal Shieldbow, Galeforce nebo Kraken Slayer koupilo kromě něj i Dagger.
  • Aniviino R - Glacial Storm se již nedeaktivuje po použití Hextech Rocketbelt.
  • Opravena chyba, při které třetí útok Daisy používal Ivernovy AD místo jejích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama