Půlkulatá pátá letošní aktualizace byla do hry nahrána dnes v noci. Co přesně nám patch s označením 11.5 přinesl do hry?

Tři nové včelí skiny

Bzučící skiny na Kog’Mawa, Malzahara a Yuumi si můžete prohlédnout v našem starším článku.


Nové chroma balíčky

Barevné variace nových skinů samozřejmě nechybí.

Beezahar

Yuubee

 

Bee'Maw

 

Balanční změny

Šampioni

Azir

  • Arise! (W)
    • Poškození útoku vojáků sníženo z 60-160 na 50-150.

Gragas

  • Barrel Roll (Q)
    • Cena zvýšena z 60/65/70/75/80 many na 80.

Jax

  • AD za úroveň zvýšeno z 3,38 na 4,25.

Karma

  • Inner Flame (Q)
    • Cooldown snížen z 9/8,5/8/7,5/7 na 8/7,5/7/6,5/6.

Kog'Maw

  • Bio-Arcane Barrage (W)
    • Magické poškození při zásahu zvýšeno z 3/3,75/4,5/5,25/6% na 3/4/5/6/7% maximálních HP.

Master Yi

  • Wuju Style (E)
    • Poškození při zásahu zvýšeno z 18/26/34/42/50 na 20/30/40/50/60.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (P)
    • Převod na šedé životy změněn z [25-50% obdrženého poškození] na [10% (+25% Lethality) nebo 35% (+50% Lethality) v případě, pokud jsou v okolí alespoň dva nepřátelé].

Qiyana

  • Terrashape (W)
    • Poškození při zásahu zvýšeno z 8/16/24/32/40 na 8/22/36/50/64.
    • AP přepočet poškození zvýšen z 30% na 45%.
  • Supreme Display of Talent (R)
    • Poškození zvýšeno z 100/170/240 na 100/200/300.

Rammus

  • HP za úroveň sníženy z 95 na 80.

Rell

  • Základní armor snížen z 35 na 32.
  • Ferromancy (W)
    • Cooldown zvýšen z 11 sekund na 13.

Samira

  • AD za úroveň zvýšeno z 2,3 na 3.
  • Flair (Q)
    • Přepočet poškození zvýšen z 80/87,5/95/102,5/110% na 80/90/100/110/120%.

Sejuani

  • Winter's Wrath (W)
    • Poškození z druhého zásahu zvýšeno z 5,25% na 6% maximálních životů.

Seraphine

  • Stage Presence (P) 
    • [Odstraněno] Noty udělují 95% poškození té předchozí do ne-minionů.
    • [Přidáno] Noty od spojenců udělují 25% poškození.
    • Poškození not zvýšeno z 4-16 na 4-24.
  • Encore (R) 
    • Cooldown zvýšen z 160/140/120 na 180/150/120.

Shaco

  • Jack in the Box (W)
    • AOE poškození (do více cílů) sníženo z 15/20/25/30/35 na 10/15/20/25/30.
    • Poškození do jednoho cíle sníženo z 35/50/65/80/95 na 25/40/55/70/85.
    • [Nové] Nyní uděluje 10/20/30/40/50 bonusového poškození do monster.

Trundle

  • Chomp (Q)
    • Cooldown snížen z 4 sekund na 3,5.

Twitch

  • Deadly Venom (P)
    • AP sníženo z 3% na 2,5%.
  • Spray and Pray (R)
    • AD bonus zvýšen z 25/40/55 na 30/45/60.
    • Trvání zvýšeno z 5 sekund na 6.

Udyr

  • Životy za úroveň sníženy z 99 na 92.
  • Phoenix Stance (R) 
    • Celkové poškození z aury sníženo z 50/95/140/185/230/275 na 40/80/120/160/200/240.

Viego

  • Viego již neztrácí stacky z Mejai’s Soulstealer a Dark Seal při posednutí nepřítele a nyní získává stacky Mejai’s a Dark Seal posednutých.
  • Opravena chyba, při které Viego mohl někdy posednout duše z extrémní vzdálenosti pokud bylo seslání učiněno na začátku jiného posednutí.
  • Opravena chyba, při které se Viego posedl duše bez sekundového sesílání.
  • Sovereign’s Domination (P)
    • Viego již není schopen vyhnout se střelám z věží, které jsou již ve vzduchu, jakmile začne animace posednutí.

Předměty

Muramana

  • Pasivka Shock
    • Velikost poškození základních útoků snížena z 2,5% na 1,5% maximální many.
    • Bonusové poškození schopnostmi změněno z [2,5% maximální many +6% celkového AD jako fyzické poškození] na [(3,5% pro melee šampiony | 2,7% pro ranged šampiony) maximální many + 6% celkového AD].

Black Cleaver

  • Životy zvýšeny z 300 na 400.
  • Cena snížena z 3300 na 3100.
    • Cena sestavení snížena z 1050 na 850.
  • Pasivní schopnost změněna:
    • [Původní]: Butcher (poškození schopnostmi nebo útoky proti nepřátelům s maximálními stacky Carved, udělí navíc fyzické poškození ve výši 5% chybějících životů cíle. Déletrvající poškození udělují 40% Butcher poškození.)
    • [Nová]: Rage (Fyzické poškození přidá 5 k rychlosti pohybu za každý stack Carved.)

Guinsoo's Rageblade

  • Popisek nyní říká: Přepočet z pasivky se nevztahuje na hodnoty nad 100% šancí pro kritický zásah. Poškození při zásahu je počítáno s ohledem na modifikátory kritického poškození.

Maw of Malmortius

  • Cena snížena z 3100 zlata na 2800.
    • Cena sestavení snížena ze 700 na 400.

Stridebreaker

  • Pasivka Halting Slash
    • Poškození sníženo ze 100% AD na 75% AD.
    • Zpomalení sníženo ze 60% na 40%.
    • Dosah skoku zvýšen o 100 jednotek, lehce zvýšena i rychlost.

Serpent's Fang

  • Pasivní schopnost Shield Reaver změněna:
    • [Původní]: [Útoky a schopnosti udělí (70 + 40% bonusového AD) dodatečného fyzického poškození cílům se štítem.]
    • [Nová]: [Poškození nepřítele redukuje jakýkoliv štít, který obdrží po dobu následujících 3 sekund o 50% (25% pro šampiony na dálku)].
      • Pokud udělíte poškození nepříteli, který není ovlivněn Shield Rever schopností, redukuje všechny jejich aktivní štíty o 50% (25% pro šampiony na dálku).

Opravy chyb

  • [Obchod] V obchodě jsou nyní Starter Bundles: Okno doporučených předmětů vám nyní bude nabízet populární kombinace startovacích předmětů namísto jediného (většinou se bude jednat o lektvary).
  • [Obchod] Bylo zlepšeno renderování písma u předmětů a detailů při vyhledávání.
  • [Obchod] Byly opraveny další chyby a zlepšen celkový dojem.
  • [Obchod] Shurelya's Battlesong se nyní správně objevuje při aplikaci filtrů "Ability Power" nebo "Mana & Regeneration".
  • [Klient] Objevena a opravena chyba, při které se hráči zasekli na obrazovce s nápisem "Waiting for Stats" namísto pokračování do lobby po hře.
  • [Klient] Opraveno několik problémů s renderováním grafů a statiskych v Match History.
  • [Klient] Opravena chyba, která čas od času zabraňovala hráčům ve výměně šampionů na obrazovce pro výběr šampionů.
  • Zvukové efekty recallu Heartseeker Quinn se nyní přehrávají správně.
  • Léčení z Camillina W - Tactical Sweep nyní správně bere v potaz i bonusové poškození z vnější části kónusu.
  • Opravena chyba, při které mohl Tryndamere zemřít během aktivního R - Undying Rage pokud byl zasažen CC schopností posílenou předmětem Horizon Focus.
  • Bonusové poškození z Muramana a pasivky Ravenous Hydra Cleave se nyní správně aplikuje při každém útoku po aktivaci Urgotova W - Purge, nejen při prvním.
  • Šampioni na dálku nyní budou správně těžit z pasivek Doran's Shield Endure a Recovery.
  • Opravena chyba, při které byl Udyr schopen aktivovat mana charge Tear of the Goddess každým útokem.
  • Opravena chyba, při které vedlejší projektily z Runaan's Hurricane generovaly stacky Conqueror navíc.
  • Někteří šampioni nyní správně obrží zkušenosti, pokud je drak zabit v době jejich nezaměřitelnosti (Master Yi, Xayah, Zed, Kayn, Maokai, Yuumi).
  • Pasivka Ravenous Hydra Cleave se nyní chová konzistentněji napříč různými schopnostmi.
  • Opravena chyba, při které Ezreal neaktivoval Runaan's Hurricane při seslání Q - Mystic Shot a současně změně směru.
  • Opravena chyba, při které pokud bylo aktivní Shyvanino W - Burnout, nefungovala správně pasivka Ravenous Hydra Cleave po prvním útoku.
  • Supportovo zabíjení minionů pomocí předmětu Relic Shield a pasivky Spoils of War se nyní správně počítá do Viktorovy Pasivky - Glorious Evolution a stacků Cull.
  • Samiřino R - Infernal Trigger nyní správně spouští pasivku Ravenous Hydra Cleave.