V nočních hodinách se do hry dostala aktualizace s označením 11.4, která tentokráte nepřináší žádné nové skiny. Vynahrazuje to ale počtem balančních změn šampionů.

Obsah


Balanční změny

Šampioni

Amumu

  • HP sníženy z 613 na 615.
  • Tantrum (E)
    • Poškození zvýšeno z 75/95/115/135/155 na 75/100/125/150/175.

Braum

  • Glacial Fissure (R)
    • Cooldown snížen z 140/120/100 na 120/100/80 sekund.

Caitlyn

  • AD za úroveň zvýšeno z 3,3 na 3,8.
  • Růst rychlosti pohybu zvýšen z 3,5% na 4%.

Camille

  • Tactical Sweep (W) 
    • Cooldown zvýšen z 15/13,5/12/10,5/9 na 17/15,5/14/12,5/11.

Fiora

  • Duelist's Dance (P)
    • Poškození při zásahu vitals zvýšeno z [2,5% (+4,5% za 100 AD)] na [3% (+5,5% za 100 AD)].

Jinx

  • Základní zdraví zvýšeno z 550 na 610.

Kaisa

  • Icathian Rain (Q) 
    • Poškození každé střely sníženo z 45/61,25/77,5/93,75/110 na 40/55/70/85/100.
    • Maximální poškození způsobené jednomu cíli sníženo z [101,25 - 247,5] na [90/123,75/191,25/225].
    • Maximální poškození poté, co schopnost projde evolucí, sníženo z [168 - 412,5] na [150 - 375].

Katarina

  • Death Lotus (R)
    • On-hit poškození zvýšeno z 25% na 25/30/35%.
    • Fyzické poškození dýkou zvýšeno z [15% bonusového AD (1 + 0,666 bonusové rychlosti útoku)] na [16% bonusového AD (1 + 0,8 bonusové rychlosti útoku)].
    • Popisek nyní lépe vysvětluje aplikování jednotlivých efektů.

Lee Sin

  • Sonic Wave (Q1) 
    • Cooldown snížen z 11/10/9/8/7 na 10/9/8/7/6 sekund.

Renekton

  • Cull the Meek (Q)
    • Léčení ze všech cílů kromě šampionů sníženo z 3/4,5/6/7,5/9 na 3/4/5/6/7.
    • Zesílené léčení ze všech cílů kromě šampionů sníženo 9/13,5/18/22,5/27 na 9/12/15/18/21.

Samira

  • Daredevil Impulse (P)
    • Útočné poškození (AD) sníženo z 7,5% na 3,5%-10,5%.
  • Flair (Q)
    • AD přepočet změněn z 100% na 80/87,5/95/102,5/110%.
  • Blade Whirl (W)
    • Doba trvání snížena z 1 na 0,75 sekundy.
  • Wild Rush (E)
    • Rychlost úskoku snížena z 2050 na 1600.
    • [Odebráno] Nyní nelze použít na spojence.
    • [Nové] Samira nyní může proskakovat nepřátelskými věžmi.
  • Inferno Trigger (R)
    • Cooldown zvýšen ze 3 na 8 sekund.

Skarner

  • Zdraví sníženo z 601 na 580.
  • Růst zdraví snížen z 90 na 85.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Bonusová rychlost pohybu zvýšena z 15/17,5/2/22,5/25% na 20/22.5/25/27,5/30%.
  • Astral Infusion (W)
    • Léčení zvýšeno z 90/125/160/195/230 na 100/135/170/205/240.

Talon

  • Rake (W)
    • Cooldown snížen z 9 na 9/8,5/8/7,5/7 sekund.
    • AD přepočet zvýšen z 40% na 55% (platí jen pro první část schopnosti, kdy nože letí směrem od Talona).

Tryndamere

  • Základní AD zvýšeno z 69 na 72.

Urgot

  • Purge (W)
    • On-hit poškození zvýšeno z 0,50% na 0,75%.

Varus

  • Blighted Quiver (W)
    • Bonusové poškození posíleného Q změněno ze zvýšeno o 0-50% (v závislosti na době sesílání) na změněno ze zvýšeno o 0-80% (v závislosti na době sesílání).
    • Poškození podle chybějícího zdraví zvýšeno z 9/12/15/18/21% (na úrovních 1/4/7/10/13) na 10,8/14,4/18/21,6/25,2 (na úrovních 1/4/7/10/13).

Veigar

  • Baleful Strike (Q) 
    • Cena snížena z 40/45/50/55/60 na 30/35/40/45/50 many.
  • Primordial Burst (R) 
    • Cooldown snížen z 120/100/80 na 120/90/60 sekund.

Předměty

Cosmic Drive

  • Ability haste sníženo z 30 na 20.
  • Pasivní schopnost Spelldance změněna z [Při udělení poškození pomocí schopností obdrží (10 + 20% Ability Haste) rychlosti pohybu na 4 sekundy.] na [Pokud má šampion alespoň 160 AP, získá 20 Ability Haste a 10 – 30 rychlosti pohybu.]

Everfrost

  • Nový recept: [Lost Chapter + Kindlegem + Blasting Wand + 450 zlata]
  • Zdraví zvýšeno z 200 na 250.
  • Poškození pasivní schopnosti Glaciate zvýšeno z [100 + 30% AP] na [125 +35% AP].
  • Doba seslání snížena 0,25 sekundy na 0,15 sekundy.

Mortal Reminder

  • AD zvýšeno z 20 na 25.

Guinsoo's Rageblade

  • Rychlost útoku zvýšena z 40% na 45%.

Morellonomicon

  • AP zvýšeno z 70 na 80.

Chempunk Chainsword

  • Zdraví zvýšeno z 150 na 250.

Moonstone Renewer

  • Léčení sníženo z [70 - 100] na [50 - 100].

Jungle

Gromp

  • Základní zkušenosti: [135 – 182,25 (na úrovních 1/3/5/7/9)] → [125 – 168,75 (na úrovních 1/3/5/7/9)].
  • Zlato: 105 → 85.

Velký Krug

  • Základní zkušenosti: [37 – 49,95 (na úrovních 1/3/5/7/9)] → [27 – 36,45 (na úrovních 1/3/5/7/9)].
  • Zlato: 42 → 32.

Malý Krug

  • Základní zkušenosti: [18 – 24,3 (na úrovních 1/3/5/7/9)] → [16 – 21,6 (na úrovních 1/3/5/7/9)].

Razorbeak

  • Základní zkušenosti: [45 – 60,75 (na úrovních 1/3/5/7/9)] → [35 – 47,25 (na úrovních 1/3/5/7/9)].
  • Zlato: 45 → 35.

Ostatní

Změna indikátoru příchozího léčení

  • Příchozí léčení se nyní zobrazuje pouze léčenému hráči a jeho spojencům.
  • Indikátor příchozího léčení je nyní lépe odlišen od ostatních efektů působících nad ukazatelem zdraví.

Vylepšení obchodu s předměty

  • Velikost okna s obchodem si nyní můžete přizpůsobovat tažením rohů.
  • Quickbuy Panel obdržel vylepšení pro trinkety.
  • Byly opraveny chyby a zlepšen celkový dojem.

Opravy chyb

  • Klient: Odznak lojality již nechybí na obrazovce Collections.
  • Klient: Opravena chyba, které způsobovala memory, která se stávala při každé oslavě mise po hře.
  • Zvukový efekt rozdrcení armoru z Relliny Passivky - Break the Mold byl přizpůsoben pro miniony a malá monstra.
  • Opravena chyba, při které postih k rychlosti útoku z raket Jinxina Q - Switcheroo měl také vliv na základní rychlost útoku namísto bonusového.
  • AD ze Sterak's Gage bylo změněno na odpovídající hodnotu.
  • Opravena chyba, při které nebylo množno koupit Control Wardy do volného slotu po použítí spotřebovatelného předmětu mimo Fountain.
  • Opravena chyba, při které se Talonovo R - Shadow Assault stalo viditelným pro nepřátele po zabití nepřítele s Duskblade of Draktharr.
  • Opravena chyba, při které byla neviditelnost poskytovaná Duskblade of Draktharr zrušena, pokud šampion jej vlastnící asistoval při zabití nepřátelského šampiona.
  • Opravena chyba, při které mohl znehybněný šampion použít předmět Stridebreaker.
  • Opravena chyba, při které Cloudburst z Galeforce vypustil méně projektilů, než by měl, pokud je šampion teleportován do Mordekaiserova R - Realm of Death při sesílání.