Patch 11.3 - změny ve hře
Třetí aktualizace letošního roku přinese přepracovaný ARURF a hned jedenáct nových skinů.
Dnešní aktualizace s označením 11.3 přináší kromě neobvyklého počtu nových skinů také registraci do Clashe, ARURF a samozřejmě nepostradatelné balanční změny.
Nové skiny
Do hry se dostane několik nových skinů ze sérií Lunar Beast, Crystal Rose a Withered Rose, které si můžete prohlédnout zde.
Nové chroma balíčky
Přijde tuna barevných variací pro nové skiny a jedna dodatečná pro Lunar Beast Viega.
Lunar Beast Darius
Lunar Beast Fiora
Lunar Beast Alistar
Lunar Beast Annie
Lunar Beast Jarvan IV
Lunar Beast Aphelios
Lunar Beast Viego
Crystal Rose Swain
Crystal Rose Zyra
Withered Rose Talon
Withered Rose Syndra
Balanční změny
Šampioni
Anivia
- Flash Frost (Q)
- Poškození z exploze sníženo z [70/105/140/175/210 (+50% AP) na [60/95/130/165/200 (+45% AP).
- Glacial Storm (R)
- Cooldown zvýšen z 4/2,5/1 sekund na 4/3/2.
Cho'Gath
- Vorpal Spikes (E)
- Poškození sníženo z 22/37/52/67/82 na 22/34/46/58/70.
Elise
- Neurotoxin (Q v lidské formě)
- Poškození sníženo z 40/75/110/145/180 na 40/70/100/130/160.
- Skittering Frenzy (W v pavoučí formě)
- Rychlost útoku snížena z 60/80/100/120/140% na 60/70/80/90/100%.
Ezreal
- Mystic Shot (Q)
- AD zvýšeno ze 120% na 130%.
Ivern
- Životy za úroveň sníženy z 95 na 85.
- Triggerseed (E)
- Velikost štítu snížena z 80/115/150/185/220 na 80/110/140/170/200.
Jinx
- Základní životy sníženy z 610 na 550.
- Switcheroo (Q)
- Bonusový dosah útoků zvýšen z 75/100/125/150/175 na 100/125/150/175/200.
- Zpomalení útoku při použití raket změněno z -25% bonusové rychlosti útoku na -10% bonusové rychlosti útoku.
- Flame Chompers (E)
- Cena zvýšena ze 70 many na 90.
- Doba seslání kouzla snížena z 0,7 sekundy na 0,5 sekundy.
- Upraven způsob seslání: Pokud bude kouzlo vyvoláno mimo jeho maximální dosah, Jinx již nepůjde blíže směrem k požadovanému místu seslání, místo toho se Flame Chompers objeví na hranici maximálního dosahu schopnosti a Jinx se nikam nepohne.
Karma
- Obnova many za sekundu snížena z 2,3 to 2,6.
- Inner Flame (Q)
- Cena snížena z 65 many na 55.
Mordekaiser
- Death's Grasp (E)
- Cooldown snížen z 24/21/18/15/12 na 22/19/16/13/10.
Olaf
- Základní životy sníženy z 597 na 575.
- Berzerker Rage (P)
- Rychlost útoku snížena z 0-100% na 0-75% v závislosti na chybějících životech.
Pantheon
- Comet Spear (Q)
- Cooldown zvýšen z 10/9,5/8,5/8 na 13/11,75/10,5/9,25/8.
- Nyní uděluje 70% poškození do minionů a monster (dříve platilo pouze pro miniony).
Rammus
- Frenzying Taunt (E)
- Cooldown změněn z 12/11,5/11/10,5/10 na 12.
Rell
- Ferromancy (W)
- Sesedunití: Poškození sníženo z [70/105/140/175/210 + 40% AP] na [70/105/140/175/210 + 60% AP].
- Nasednutí: Dodatečné poškození zvýšeno z [10/25/40/55/70 + 30% AP] na [10/25/40/55/70 + 40% AP].
- Attract and Repel (E)
- Cooldown po zrušení spojení mezi Rell a dalším šampionem změněn z 3 sekund na 1 sekundu.
- Oprava chyby: Cooldown nyní správně roste lineárně.
- Při seslání z velkých vzdáleností by se nyní měla Rell správně vydat na dosah k cíli za účelem seslání E.
- Magnet Storm (R)
- Poškození změněno z [120/200/280 + 70% AP] na [120/200/280 + 110% AP].
Riven
- Valor (E)
- Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 na 10/9/8/7/6 sekund.
Seraphine
- Stage Presence (P)
- Poškození jednou střelou (notou) sníženo z 5-20 na 4-16.
- Surround Sound (W)
- Základní štít snížen z 60-120 na 50-100.
Singed
- Poison Trail (Q)
- AP přepočet zvýšen z [80% za 2 sekundy] na [90% za 2 sekundy].
Shyvana
- Twin Bite (Q)
- Má nyní AP přepočet.
- První útok udělí poškození ve výši 100% AD + 25% AP.
- Druhý útok udělí poškození ve výši 20/35/50/65/80%% AD + 15% AP.
- Burnout (W)
- Rychlost pohybu má nyní AP přepočet – zvýšena o 8% za 100 AP.
Sylas
- Chain Lash (Q)
- Cena změněna z 50/55/60/65/70 many na 55.
- Kingslayer (W)
- Poškození zvýšeno z [65/100/135/170/205 (+85% AP)] na [70/105/140/175/210 (+90% AP)].
Taliyah
- Rock Surfing (P)
- Rychlost pohybu zvýšena z 12-40% na 20-45%.
- Threaded Volley (Q)
- Poškození do monster po prvním zásahu sníženo z 100% na 80%.
Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Poškození aurou sníženo z [50/100/150/200/250/300 za 4 sekundy] na [50/95/140/185/230/275 za 4 sekundy].
Vladimir
- Hemoplague (R)
- Cooldown snížen z 150/135/120 na 120 na všech úrovních.
Předměty
Sterak's Gage
- Doba štítu z pasivky Lifeline snížena z 5 sekund na 4 sekundy.
Ravenous Hydra
- Omnivamp snížen z [15%] na [10%].
Riftmaker
- Životy zvýšeny z 150 na 300.
- Omnivamp snížen z [15%] na [8%].
- Mýtická pasivka změněna z [5% průraznost magie] na [2% Omnivamp & 8 AP].
Leeching Leer
- Životy zvýšeny z 150 na 250.
- Omnivamp snížen z 10% na 5%.
Goredrinker
- Léčení sníženo z [25% AD + 80% chybějících životů] na [25% AD + 8% chybějících životů].
Eclipse
- Omnivamp snížen z [5-10%] na [8%].
- Hodnota štítu snížena z 150/75 na 180/90.
Chemtech Putrifier
- Ability haste zvýšeno z 15 na 20.
- Puffcap Toxin: pasivka změněna z [znehybnění šampionů aplikuje 60% Grievous Wounds] na [vyléčení nebo poskytnutí štítu spojencům způsobí, že jejich následující poškození do nepřátel aplikuje 60% Grievous Wounds].
Banshee's Veil
- AP zvýšeno z 65 na 80.
- Cena zvýšena z 2500 na 2600 zlata.
- Cena receptu zvýšena z 400 na 700 zlata.
Zhonya's Hourglass
- Celková cena zvýšena z 2500 na 2600 zlata.
Seeker's Armguard
- Celková cena zvýšena z 900 na 1000 zlata.
- Cena receptu zvýšena z 165 na 265.
Horizon Focus
- AP zvýšeno ze 100 na 115.
- Dosah pasivky Hypershot snížen z 750 na 700.
Verdant Barrier
- Adaptivní pasivka změněna z [Každých 60 sekund získáš 3 MR (maximálně 15). Obdržení magického poškození od šampiona sníží čas příštího zvýšení MR] na [Zabití jednotky přidá 0,5 MR (maximálně 15)].
- Celková cena snížena z 1200 na 1000 zlata.
- Cena receptu snížena z 315 na 115.
Staff of Flowing Water
- AP sníženo z 60 na 50.
Lich Bane
- AP sníženo z 80 na 70.
Frozen Heart
- Armor snížen z 80 na 70.
- Celková cena snížena z 2700 na 2500.
- Cena receptu snížena z 800 na 600.
Dead Man´s Plate
- Životy sníženy z 475 na 400.
Force of Nature
- Pasivní rychlost pohybu ze schopnosti Absorb zvýšena z 6 na 8.
Silvermere Dawn
- AD zvýšeno z 35 na 40.
- Životy zvýšeny z 200 na 300.
Lord Dominik's Regards
- Armor penetration zvýšen z 25% na 35%.
Phantom Dancer
- Recept změněn: [Dagger + Zeal + Long Sword + 900 zlata].
- Rychlost útoku snížena z 45% na 25%.
- [Nově] +20 AD.
- Počet útoků potřebných k aktivaci Spectral Waltz snížen z 5 na 4.
- Maximální bonusová rychlost pohybu z Spectral Waltz snížena z 40% na 30%.
Ironspike Whip
- [Odstraněno] Minioni a monstra již neobdrží 100% poškození navíc, když mají pod 50% životů.
Immortal Shieldbow
- AD zvýšeno z 50 na 55.
- Rychlost útoku zvýšena z 15% na 20%.
Ostatní
Clash Zaun
- Přihlašování a informace o týmech pro první Clash v sezoně 2021 bude dostupné v průběhu patche 11.3 v pondělí 15. února. Turnaj oficiálně začne v patchi 11.4. Nezapomeňte kontrolovat záložku Clash pro získání konkrétnějších informací o turnaji.
Balanční změny v ARURF
- ARURF (a URF) nyní poskytuje 300 ability haste namísto 80% CDR. Ability haste, který získáte z jiných zdrojů se nyní přičítá k bonusu URF.
- Bonusové ability haste se vztahuje také na Summoner Spells a předměty s aktivním použitím, podobně jako předchozí speciální CDR.
- Bonusová mana se nyní změní na HP v poměru 40%. Bonusová regenerace many se změní na regeneraci zdraví v poměru 100%.
- Spellthief's Edge, Steel Shoulderguards, Relic Shield a Spectral Sickle budou zakázány.
- Runy Lethal Tempo a Ultimate Hunter již nebudou znepřístupněny.
Opravy chyb
- Klient: Obdržení pozvánky do hry nyní přehraje zvuk i pokud již máte některou aktivní.
- Pokud je hráč označen jako AFK/Leaver na konci jakékoliv hodnocené hry, bude notifikován, že jejich LP budou sníženy; toto se aplikuje na výhry i na prohry. Ostatní hráči v lobby budou upozorněni, že hráč označený jako AFK/Leaver v příštích několika hrách obdrží méně LO. Pokud by hráč měl překročit hranici 100 LP ale po uplatnění pokuty by se dostal pod tuto hranici, nedojde k promoci.
- Opravena chyba, při které Shyvanino W - Burnout neaplikovalo AP přepočet pro bonusovou rychlost pohybu v dračí formě.
- Opravena chyba, při které Mythické passivky Goredrinker a Ceaseless Hunger nepřidávaly navíc 5 ability haste za každý Legendární předmět v hráčově inventáři.
- Opravena chyba, při které útok posílený jak Sheen tak Essence Reaver nevracel zpátky manu za aktivovanou passivku Essence Reaver.
- Předměty, které udělují poškození nepřátelům, mohou nyní správně spustit popravu z předmětu The Collector.
- Poprava z The Collector se nyní správně spustí na cílech s Death's Dance.
- Omnivamp Eclipse a Syzygy bude správně fungovat i pokud jsou předměty vylepšeny pomocí Ornnovy Passivky - Living Forge.
- Zvukový efekt, který se přehrává poté, co hráč získá Dragon Soul se již nebude opakovat poté, co ten samý hráč zabije Red Brambleback nebo Blue Sentinel.
- Vizuální efekt Dragon Soul již nezmizí během smrti a neobjeví se poté, co hráč zabije Red Brambleback nebo Blue Sentinel.
- Passivka Imperial Mandate Coordinate Fire má nyní správně šestisekundový cooldown poté, co byl šampion zpomalen nebo imobilizován.
- Opravena chyba, při které byl cooldown Smite delší, než by měl být, pokud se použil před úplným spawnutím monster.
- Gangplank má nové rozhraní pro vylepšování jeho ultimátky pomocí Silver Serpents.