Patch 11.3 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.3 - změny ve hře

Patch 11.3 - změny ve hře

Smashee

Smashee

2. 2. 2021 21:00

Třetí aktualizace letošního roku přinese přepracovaný ARURF a hned jedenáct nových skinů.

Reklama

Dnešní aktualizace s označením 11.3 přináší kromě neobvyklého počtu nových skinů také registraci do Clashe, ARURF a samozřejmě nepostradatelné balanční změny.

Nové skiny

Do hry se dostane několik nových skinů ze sérií Lunar Beast, Crystal Rose a Withered Rose, které si můžete prohlédnout zde.

Patch 11.3 - změny ve hře


Nové chroma balíčky

Přijde tuna barevných variací pro nové skiny a jedna dodatečná pro Lunar Beast Viega.

Lunar Beast Darius

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Fiora

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Alistar

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Annie

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Jarvan IV

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Aphelios

Patch 11.3 - změny ve hře

Lunar Beast Viego

Patch 11.3 - změny ve hře

Crystal Rose Swain

Patch 11.3 - změny ve hře

Crystal Rose Zyra

Patch 11.3 - změny ve hře

Withered Rose Talon

Patch 11.3 - změny ve hře

Withered Rose Syndra

Patch 11.3 - změny ve hře


Balanční změny

Šampioni

Anivia

  • Flash Frost (Q)
    • Poškození z exploze sníženo z [70/105/140/175/210 (+50% AP) na [60/95/130/165/200 (+45% AP).
  • Glacial Storm (R)
    • Cooldown zvýšen z 4/2,5/1 sekund na 4/3/2.

Cho'Gath

  • Vorpal Spikes (E)
    • Poškození sníženo z 22/37/52/67/82 na 22/34/46/58/70.

Elise

  • Neurotoxin (Q v lidské formě)
    • Poškození sníženo z 40/75/110/145/180 na 40/70/100/130/160.
  • Skittering Frenzy (W v pavoučí formě)
    • Rychlost útoku snížena z 60/80/100/120/140% na 60/70/80/90/100%.

Ezreal

  • Mystic Shot (Q)
    • AD zvýšeno ze 120% na 130%.

Ivern

  • Životy za úroveň sníženy z 95 na 85.
  • Triggerseed (E)
    • Velikost štítu snížena z 80/115/150/185/220 na 80/110/140/170/200.

Jinx

  • Základní životy sníženy z 610 na 550.
  • Switcheroo (Q) 
    • Bonusový dosah útoků zvýšen z 75/100/125/150/175 na 100/125/150/175/200.
    • Zpomalení útoku při použití raket změněno z -25% bonusové rychlosti útoku na -10% bonusové rychlosti útoku.
  • Flame Chompers (E)
    • Cena zvýšena ze 70 many na 90.
    • Doba seslání kouzla snížena z 0,7 sekundy na 0,5 sekundy.
    • Upraven způsob seslání: Pokud bude kouzlo vyvoláno mimo jeho maximální dosah, Jinx již nepůjde blíže směrem k požadovanému místu seslání, místo toho se Flame Chompers objeví na hranici maximálního dosahu schopnosti a Jinx se nikam nepohne.

Karma

  • Obnova many za sekundu snížena z 2,3 to 2,6.
  • Inner Flame (Q)
    • Cena snížena z 65 many na 55.

Mordekaiser

  • Death's Grasp (E)
    • Cooldown snížen z 24/21/18/15/12 na 22/19/16/13/10.

Olaf

  • Základní životy sníženy z 597 na 575.
  • Berzerker Rage (P)
    • Rychlost útoku snížena z 0-100% na 0-75% v závislosti na chybějících životech.

Pantheon

  • Comet Spear (Q)
    • Cooldown zvýšen z 10/9,5/8,5/8 na 13/11,75/10,5/9,25/8.
    • Nyní uděluje 70% poškození do minionů a monster (dříve platilo pouze pro miniony).

Rammus

  • Frenzying Taunt (E)
    • Cooldown změněn z 12/11,5/11/10,5/10 na 12.

Rell

  • Ferromancy (W)
    • Sesedunití: Poškození sníženo z [70/105/140/175/210 + 40% AP] na [70/105/140/175/210 + 60% AP].
    • Nasednutí: Dodatečné poškození zvýšeno z [10/25/40/55/70 + 30% AP] na [10/25/40/55/70 + 40% AP].
  • Attract and Repel (E)
    • Cooldown po zrušení spojení mezi Rell a dalším šampionem změněn z 3 sekund na 1 sekundu.
    • Oprava chyby: Cooldown nyní správně roste lineárně.
    • Při seslání z velkých vzdáleností by se nyní měla Rell správně vydat na dosah k cíli za účelem seslání E.
  • Magnet Storm (R)
    • Poškození změněno z [120/200/280 + 70% AP] na [120/200/280 + 110% AP].

Riven

  • Valor (E)
    • Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 na 10/9/8/7/6 sekund.

Seraphine

  • Stage Presence (P)
    • Poškození jednou střelou (notou) sníženo z 5-20 na 4-16.
  • Surround Sound (W) 
    • Základní štít snížen z 60-120 na 50-100.

Singed

  • Poison Trail (Q)
    • AP přepočet zvýšen z [80% za 2 sekundy] na [90% za 2 sekundy].

Shyvana

  • Twin Bite (Q)
    • Má nyní AP přepočet.
    • První útok udělí poškození ve výši 100% AD + 25% AP.
    • Druhý útok udělí poškození ve výši 20/35/50/65/80%% AD + 15% AP.
  • Burnout (W)
    • Rychlost pohybu má nyní AP přepočet – zvýšena o 8% za 100 AP.

Sylas

  • Chain Lash (Q)
    • Cena změněna z 50/55/60/65/70 many na 55.
  • Kingslayer (W)
    • Poškození zvýšeno z [65/100/135/170/205 (+85% AP)] na [70/105/140/175/210 (+90% AP)].

Taliyah

  • Rock Surfing (P)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 12-40% na 20-45%.
  • Threaded Volley (Q)
    • Poškození do monster po prvním zásahu sníženo z 100% na 80%.

Udyr

  • Phoenix Stance (R)
    • Poškození aurou sníženo z [50/100/150/200/250/300 za 4 sekundy] na [50/95/140/185/230/275 za 4 sekundy].

Vladimir

  • Hemoplague (R)
    • Cooldown snížen z 150/135/120 na 120 na všech úrovních.

Předměty

Sterak's Gage

  • Doba štítu z pasivky Lifeline snížena z 5 sekund na 4 sekundy.

Ravenous Hydra

  • Omnivamp snížen z [15%] na [10%].

Riftmaker

  • Životy zvýšeny z 150 na 300.
  • Omnivamp snížen z [15%] na [8%].
  • Mýtická pasivka změněna z [5% průraznost magie] na [2% Omnivamp & 8 AP].

Leeching Leer

  • Životy zvýšeny z 150 na 250.
  • Omnivamp snížen z 10% na 5%.

Goredrinker

  • Léčení sníženo z [25% AD + 80% chybějících životů] na [25% AD + 8% chybějících životů].

Eclipse

  • Omnivamp snížen z [5-10%] na [8%].
  • Hodnota štítu snížena z 150/75 na 180/90.

Chemtech Putrifier

  • Ability haste zvýšeno z 15 na 20.
  • Puffcap Toxin: pasivka změněna z [znehybnění šampionů aplikuje 60% Grievous Wounds] na [vyléčení nebo poskytnutí štítu spojencům způsobí, že jejich následující poškození do nepřátel aplikuje 60% Grievous Wounds].

Banshee's Veil

  • AP zvýšeno z 65 na 80.
  • Cena zvýšena z 2500 na 2600 zlata.
    • Cena receptu zvýšena z 400 na 700 zlata.

Zhonya's Hourglass

  • Celková cena zvýšena z 2500 na 2600 zlata.

Seeker's Armguard

  • Celková cena zvýšena z 900 na 1000 zlata.
    • Cena receptu zvýšena z 165 na 265.

Horizon Focus

  • AP zvýšeno ze 100 na 115.
  • Dosah pasivky Hypershot snížen z 750 na 700.

Verdant Barrier

  • Adaptivní pasivka změněna z [Každých 60 sekund získáš 3 MR (maximálně 15). Obdržení magického poškození od šampiona sníží čas příštího zvýšení MR] na [Zabití jednotky přidá 0,5 MR (maximálně 15)].
  • Celková cena snížena z 1200 na 1000 zlata.
    • Cena receptu snížena z 315 na 115.

Staff of Flowing Water

  • AP sníženo z 60 na 50.

Lich Bane

  • AP sníženo z 80 na 70.

Frozen Heart

  • Armor snížen z 80 na 70.
  • Celková cena snížena z 2700 na 2500.
    • Cena receptu snížena z 800 na 600.

Dead Man´s Plate

  • Životy sníženy z 475 na 400.

Force of Nature

  • Pasivní rychlost pohybu ze schopnosti Absorb zvýšena z 6 na 8.

Silvermere Dawn

  • AD zvýšeno z 35 na 40.
  • Životy zvýšeny z 200 na 300.

Lord Dominik's Regards

  • Armor penetration zvýšen z 25% na 35%.

Phantom Dancer

  • Recept změněn: [Dagger + Zeal + Long Sword + 900 zlata].
  • Rychlost útoku snížena z 45% na 25%.
  • [Nově] +20 AD.
  • Počet útoků potřebných k aktivaci Spectral Waltz snížen z 5 na 4.
  • Maximální bonusová rychlost pohybu z Spectral Waltz snížena z 40% na 30%.

Ironspike Whip

  • [Odstraněno] Minioni a monstra již neobdrží 100% poškození navíc, když mají pod 50% životů.

Immortal Shieldbow

  • AD zvýšeno z 50 na 55.
  • Rychlost útoku zvýšena z 15% na 20%.

Ostatní

Clash Zaun

  • Přihlašování a informace o týmech pro první Clash v sezoně 2021 bude dostupné v průběhu patche 11.3 v pondělí 15. února. Turnaj oficiálně začne v patchi 11.4. Nezapomeňte kontrolovat záložku Clash pro získání konkrétnějších informací o turnaji.

Balanční změny v ARURF

  • ARURF (a URF) nyní poskytuje 300 ability haste namísto 80% CDR. Ability haste, který získáte z jiných zdrojů se nyní přičítá k bonusu URF.
  • Bonusové ability haste se vztahuje také na Summoner Spells a předměty s aktivním použitím, podobně jako předchozí speciální CDR.
  • Bonusová mana se nyní změní na HP v poměru 40%. Bonusová regenerace many se změní na regeneraci zdraví v poměru 100%.
  • Spellthief's Edge, Steel Shoulderguards, Relic Shield a Spectral Sickle budou zakázány.
  • Runy Lethal Tempo a Ultimate Hunter již nebudou znepřístupněny.

Opravy chyb

  • Klient: Obdržení pozvánky do hry nyní přehraje zvuk i pokud již máte některou aktivní.
  • Pokud je hráč označen jako AFK/Leaver na konci jakékoliv hodnocené hry, bude notifikován, že jejich LP budou sníženy; toto se aplikuje na výhry i na prohry. Ostatní hráči v lobby budou upozorněni, že hráč označený jako AFK/Leaver v příštích několika hrách obdrží méně LO. Pokud by hráč měl překročit hranici 100 LP ale po uplatnění pokuty by se dostal pod tuto hranici, nedojde k promoci.
  • Opravena chyba, při které Shyvanino W - Burnout neaplikovalo AP přepočet pro bonusovou rychlost pohybu v dračí formě.
  • Opravena chyba, při které Mythické passivky Goredrinker a Ceaseless Hunger nepřidávaly navíc 5 ability haste za každý Legendární předmět v hráčově inventáři.
  • Opravena chyba, při které útok posílený jak Sheen tak Essence Reaver nevracel zpátky manu za aktivovanou passivku Essence Reaver.
  • Předměty, které udělují poškození nepřátelům, mohou nyní správně spustit popravu z předmětu The Collector.
  • Poprava z The Collector se nyní správně spustí na cílech s Death's Dance.
  • Omnivamp Eclipse a Syzygy bude správně fungovat i pokud jsou předměty vylepšeny pomocí Ornnovy Passivky - Living Forge.
  • Zvukový efekt, který se přehrává poté, co hráč získá Dragon Soul se již nebude opakovat poté, co ten samý hráč zabije Red Brambleback nebo Blue Sentinel.
  • Vizuální efekt Dragon Soul již nezmizí během smrti a neobjeví se poté, co hráč zabije Red Brambleback nebo Blue Sentinel.
  • Passivka Imperial Mandate Coordinate Fire má nyní správně šestisekundový cooldown poté, co byl šampion zpomalen nebo imobilizován.
  • Opravena chyba, při které byl cooldown Smite delší, než by měl být, pokud se použil před úplným spawnutím monster.
  • Gangplank má nové rozhraní pro vylepšování jeho ultimátky pomocí Silver Serpents.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama