Patch 11.14 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.14 - změny ve hře

Patch 11.14 - změny ve hře

Smashee

Smashee

7. 7. 2021 19:00

Těšíte se na nový herní mód?

Reklama

Přichází aktulalizace 11.14 a s ní se celá Runeterra zahaluje do černé mlhy. Ruination přichází, přináší s sebou Sentinel skiny, nový herní mód a docela rozsáhlé balanční úpravy.

Obsah

Nové skiny

Několik šampionů získá skin Sentiel a pomůže Lucianovi a Senně v boji proti mlze. Nové skiny si můžete prohlédnout v našems starším článku.


Nové chromy

Nové (i starší) skiny můžeme získat v několika barevných variacích.

Ruined Karma

Ruined Shyvana

Ruined Draven

Ruined Pantheon

Sentinel Diana

Sentinel Irelia

Sentinel Olaf

Sentinel Riven

Sentinel Vayne


Nový herní mód

Nový herní mód Ultimate Spellbook se bude odehrávat na vizuálně upraveném Summoner’s Riftu. Pravidla jsou podobná jako v klasické hře, ale místo jednoho Summoner’s Spellu si budete moct vybrat jednu ze tří náhodných ultimátek jednoho z následujících šampionů.

  • Ahri
  • Amumu
  • Ashe
  • Azir
  • Bard
  • Cho'Gath
  • Ezreal
  • Fiddlesticks
  • Gragas
  • Gwen
  • Janna
  • Jarvan IV
  • Jhin
  • Karthus
  • Kayle
  • Kayn
  • Kha'Zix
  • Lee Sin
  • Lissandra
  • Lucian
  • Lulu
  • Lux
  • Malzahar
  • Maokai
  • Miss Fortune
  • Mordekaiser
  • Morgana
  • Nocturne
  • Nunu
  • Olaf
  • Rell
  • Rengar
  • Shen
  • Skarner
  • Soraka
  • Talon
  • Tryndamere
  • Xerath
  • Yone
  • Zoe

Svůj ulternátní Summoner Spell můžete použít po počátečním cooldownu, dokonce ještě před dosažením šesté úrovně. Jeho úroveň se zvyšuje na levelech 11 a 13 a těží ze statu Summoner Spell haste.

  • Ultimátky, které scalují pouze z AD nyní scalují i z AP.
  • Ultimátky, které scalují pouze z AP nyní scalují i z AD.
  • Ultimátky, které scalují pouze z HP nyní scalují i z AP a AD.

Vybranou ultimátku jednotlivých hráčů uvidíte vedle jejich ukazatele životů a také v tabulce se skóre. Rychlost hry je podobná One for All. Začínáte na 3. úrovni s více zlatem. Pasivní XP a zlato jsou zvýšeny a zlato za zabití minionů na lince je sdílené. Namísto 4 elementových draků se každých 3 a půl minuty objevuje starý Mordekaiserův drak. Stacky za zabití aplikují DoT efekt základními útoky věžím, který uděluje percentuální magické poškození z jejich zdraví. Dračí duše vám poskytne schopnost se po smrti oživit s rapidně ubývajícím zdravím. Tato schopnost má cooldown 5 minut. 


Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • [Nové] (Q) nyní již nelze seslat během použití schopnosti (E).
  • Perfect Execution (R)
    • Minimální poškození sníženo z 75/145/215 na 60/130/200.
    • Maximální poškození sníženo z 225/435/645 na 180/390/600.

Darius 

  • Hemorrhage (P)
    • Bonusové AD zvýšeno z 20-205 na 30-230.
  • Apprehend (E)
    • Cooldown snížen z 26/24/22/20/18 na 24/21,5/19/16,5/14.

Dr. Mundo

  • Rychlost útoku zvýšena z 0,67 na 0,72.
  • Goes Were He Pleases (P)
    • Regenerace zdraví změněna z [2%] na [1-2% podle úrovně].
    • Cooldown zvýšen z 45-15 na 60-15.
  • Infected Bonesaw (Q)
    • Zdraví, které si nyní Mundo vyléčí při zásahu monster, se nyní rovná 100% daného poškození.
  • Blunt Force Trauma (E)
    • [Nové] Působí 200% poškození munstrům v jungli.
    • [Nové] Malá monstra nyní automaticky odhazuje i pokud nezemřou.

Garen

  • Decisive Strike (Q)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 30% na 35/37,5/40/42,5/45%.
  • Demacian Justice (R)
    • Poškození vypočítané z chybějícího zdraví cíle zvýšeno z 20/25/30% na 25/30/35%.

Graves

  • AD zvýšeno z 66 na 68.

Illaoi

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 340 na 350.

Irelia

  • Zdraví sníženo z 580 na 520.
  • Magic Resist snížen z 32 na 28.
  • Zdraví za úroveň zvýšeno z 95 na 110.
  • Ionian Fervor (P)
    • Maximální počet stacků na pasivce snížen z 5 na 4.
    • Rychlost útoku za stack snížena z [8/12/16%] na [7,5/13,75/20%].
    • Poškození sníženo z [15-66 (+25% bonusového AD)] na [10-61 (30% bonusového AD)].
  • Bladesurge (Q)
    • Rychlost skoku snížena.
    • Poškození do minionů změněno z [55/75/95/115/135] na [55+12 za úroveň].
  • Defiant Dance (W)
    • Redukce poškození změněna z [50% (7% za 100 AP) fyzického poškození] na [40-80% fyzického poškození a 20-40% magického poškození podle úrovně.
    • Maximální poškození zvýšeno z [20/50/80/110/140 (+100% AD)(+80%AP) na [30/75/120/165/210 (150% AD) (120% AP)].
  • Flawless Duet (E) 
    • Doba letu čepele změněna z [podle vzdálenosti] na [0,25 sekundy].
    • Nelze opětovně seslat (použít druhou část schopnosti) během hard CC efektů.
  • Vanguard's Edge (R)
    • [Nové] Snižuje cooldown schopnosti (Q) o 0,5/1,5/2,5 sekundy.

Ivern

  • Triggerseed (E)
    • Štít zvýšen z 80/110/140/170/200 na 80/115/150/185/220.

Karma

  • Základní AD sníženo z 54 na 51.

Lillia

  • Zdraví obnovené za 5 sekund sníženo z 9 na 7,5.
  • Základní armor zvýšen z 20 na 22.
  • Dream Laden Bow (P)
    • Poškození zvýšeno z 5% na [6% + 1,5% za 100 AP].
    • [Nové] Lillia si obnoví [18-94 + 6% AP] zdraví po dobu trvání – proti velkým monstrům v jungli, dále si obnoví (12-140 +12% AP) zdraví - proti šampionům.
  • Blooming Blows (Q)
    • Rychlost pohybu snížena z [7/8/9/10/11% + 0,01% AP] na [3/4/5/6/7% + 0,03% AP].
    • Doba trvání zvýšena z 5 sekund na 5,5.
    • Maximální počet stacků snížen z 5 na 4.
    • Doba, po které se ztratí stack změněna z 1 sekundy na 1,5.
    • Magické poškození zvýšeno z [30/45/60/75/90] na [35/50/65/80/95].
    • Cooldown zvýšen z 4 sekund na 6/5,5/5/4,5/4.
    • Cena zvýšena z 45 many na 65.
  • Watch Out! Eep! (W)
    • Základní poškození zvýšeno z [70/85/100/115/130 (+30% AP)] na [70/90/110/130/150 (+35% AP)].
  • Swirlseed (E)
    • Poškození zvýšeno z [70/85/100/115/130 (+40% AP)] na [70/95/120/145/170 (+40% AP)].
    • Zpomalení zvýšeno z 25/30/35/40/45% na 40%.
    • Cooldown zvýšen z 12 sekund na 18.
  • Lilting Lullaby (R)
    • Doba uspání snížena z 2/2,5/3 sekund na 1,5/2/2,5.
    • AP přepočet zvýšen z 30% na 40%.
    • Počáteční zpomalení Drowsy sníženo z 25% na 10%.
    • Zpomalení se již nezvyšuje.

Malzahar

  • Základní zdraví sníženo z 537 na 510.
  • Call of the Void (Q)
    • AP přepočet snížen z 65% na 55%.

Nocturne

  • Umbra Blades (P)
    • [Nové] Pasivka je pouze z 50% efektivní na miniony.

Rek'Sai

  • Queen's Wrath / Prey Seeker (Q) 
    • Poškození, když Rek’Sai není pod zemí, zvýšeno z 20/25/30/35/40 na 21/27/33/39/45.
    • Poškození, když je Rek’Sai pod zemí, zvýšeno z 60/90/120/150/180 na 60/95/130/165/200.

Seraphine

  • High Note (Q)
    • Poškození zvýšeno z [55/70/85/100/115 (+40/45/50/55/60% AP)] na [55/70/85/100/115 (+45/50/55/60/65% AP)].

Shaco

  • Základní zdraví sníženo z 587 na 560.
  • Základní rychlost pohybu snížena z 350 na 345.

Tahm Kench

  • An Acquired Taste (P)
    • Poškození změněno z [2% Maximálního zdraví] na [12-60 (+2,5% bonusového zdraví)].
  • Tongue Lash (Q) 
    • [Nové] Nyní navíc uděluje poškození ze schopnosti An Acquired Taste.
    • Léčení změněno z [6/7/8/9/10% chybějícího zdraví] na [15/20/25/30/35 + 4/4,5/5/5,5/6% chybějícího zdraví].
  • Abyssal Dive (W)
    • Navrácená mana a cooldown zvýšeny z 30% na 40%.
  • Devour (R)
    • Štít zvýšen z [300/450/600 (+100% AP)] na [400/500/600 (+100% AP)].
    • Zpomalení při pozření spojence sníženo z 40/25/10% na 30/20/10%.

Taric

  • Starlight's Touch (Q)
    • Cena snížena z 70/75/80/85/90 many na 65/70/75/80/85.
  • Dazzle (E)
    • Cena snížena z 60 many na 40.

Xin Zhao

  • Wind Becomes Lightning (W)
    • Cooldown zvýšen z 12/10,5/9/7,5/6 sekund na 12/11/10/9/8.

Ziggs

  • Mana snížena z 480 na 420.

Předměty

Dead Man’s Plate 

  • Armor zvýšen ze 40 na 45.

Stridebreaker

  • AD zvýšeno z 40 na 45.
  • Zdraví sníženo z 400 na 300.
  • Zpomalení změněno z 90%, postupně se snižujících na 40% po dobu 3 sekund na 40% pod dobu 3 sekund.

Ostatní

Úpravy vizuálních efektů

Zilean

  • Q - Time Bomb: nový vizuální efekt
  • W - Rewind: nový efekt sesílání
  • E - Time Warp: pročištěno, textury přizpůsobeny změnám
  • R - Chronoshift: modernizováno, aby odpovídalo ostatním změnaám
  • Shurima Desert Zileanovo Q má nyní nenápaný písečný podtón
  • Blood Moon Zileanovo R má nyní modernizovaný efekt oživení
  • Sugar Rush Zileanovo R má nyní modernizovaný efekt oživení

Lucian

  • Byly upraveny vizuální efekty základního skinu

Renekton

  • PROJECT: Renektonovi byly opraveny chyby ve vizuálních efektech.

Postihy psaní zpráv ve hře

  • Nově budou postihy chatu udělovány na tří- a sedmidenní časové úseky namísto původních deseti- a dvacetipětiherních.

Opravy chyb

  • Klient: Opravena chyba, kvůli které poprvé přihlášeným hráčům vyskakovalo okénko, že klient není schopen načíst jejich nastavení ze serveru.
  • Klient: Opravena chyba zapřičiňující neobvyklou spotřebu paměti při zobrazování popisků u Champion Mastery.
  • Klient: V lobby se nyní správně zobrazují praporce.
  • Klient: Opravena chyba, kvůli které byl hráč, zastávající roli Spectator v Custom Game, vrácen na černou obrazovku, pokud bylo lobby rozpuštěno.
  • Opravena chyba, kvůli které Kassadinova Passive - Void Stone a Fizzova Passive - Nimble Fighter neignorovaly po smrti kolizi s jednotkami.
  • Opravena chyba, kvůli které Yasuovo E - Sweeping Blade čas od času nepoužilo správnou animaci a proběhlo mnohem rychleji.
  • Galio již nemůže použít Flash při sesílání W - Shield of Durand ani pokud jej správně načasuje s využitím runy Hextech Flashtraption.
  • Chilling a Challenging Smite nyní správně zobrazují své vizuální efekty při použití na monstra.
  • Použití aktivky Anathema na cíl se již nepočítá jako aktivace kouzla.
  • Opravena chyba, kvůli které nemohl Sylas aplikovat stacky schopnosti Passive - An Acquired Taste, ukradené Tahm Kenchovi, na nepřátele.
  • Opravena chyba, kvůli které se Sterak's Gage pokaždé aktivovalo při Sionově Glory in Death i pokud měl předmět cooldown.
  • Léčící projektily z Divine Sunderer již nepřerušují rozmach k útoku.
  • Ikona debuffu z passivky Abyssal Mask se nyní zobrazuje v ukazateli buffů znehybněného šampiona.
  • Opravena chyba, při které nákup Stirring Sightstone a poté Control Ward nemohl být vrácen zpět.
  • Zvuk Fiořina W - Riposte se nyní přehraje po každém úspěšném bloku neznehybňujícího poškození u všech skinů.
  • Zvuk úspěchu nebo selhání z Fiořina R - Grand Challenge se nyní přehraje u všech skinů.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama