Patch 11.13 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.13 - změny ve hře

Patch 11.13 - změny ve hře

Smashee

Smashee

23. 6. 2021 00:00

Líbí se vám rework Tahm Kenche?

Reklama

Třináctá aktualizace této sezony s sebou přináší především rework Tahm Kenche, rozsáhlé úpravy předmětů a samozřejmě balanční úpravy dalších herních prvků. Zajímavostí je úprava odměn za některé věže.

Obsah

Nové skiny

V novém patchi se dočkáme čtveřice nových Astronaut skinů pro Corkiho, Maokaie, Rammuse a Veigara. Další skin obdrží také Zed. Půjde o Prestige edici PROJECT skinu. Všechny skiny si můžete prohlédnout v našem starším článku.


Nové chroma balíčky

Riot samozřejmě přidá i nové chromy. Změnit si barevný vzhled můžete u následujících skinů.

Astronaut Corki

Astronaut Maokai

Astronaut Rammus

Astronaut Veigar


Balanční změny

Šampioni

Aphelios

  • The Hitman and the Seer (P)
    • AD zvýšeno z 4-24 na 5-30.
    • Lethality zvýšeno z 3,5-21 na 4,5-27.

Lee Sin

  • Tempest / Cripple (E)
    • Poškození sníženo z 100/140/180/220/260 na 100/130/160/190/220.

Olaf

  • Zdraví za úroveň zvýšeno z 93 na 100.
  • Regenerace many za 5 vteřin zvýšena z 7,47 na 7,5..
  • Zvyšování regenerace many za úroveň zvýšena z 0,58 na 0,6.

Riven

  • Valor (E)
    • Hodnota štítu snížena z 95/125/155/185/215 na 85/115/145/175/205.

Rumble

  • Scrap Sheild (W)
    • Cooldown prodloužen z 6 na 7/6,75/6,5/6,25/6 vteřin.
    • Bonusová rychlost pohybu snížena z 15/20/25/30/35% na 10/15/20/25/30%.

Tahm Kench

Tahm Kench obdržel menší rework.

  • Mana za úroveň zvýšena z 40 na 50.
  • Základní armor snížen z 47 na 42.
  • Základní zdraví sníženo z 600 na 570.
  • Zdraví za úroveň sníženo z 100 na 95.
  • Armor snížen ze 47 na 42.
  • An Acquired Taste (P)
    • Útoky udělují (2,5% zdraví) bonusového magického poškození. Šampionům navíc přidají stack An Acquired Taste na 5 sekund, maximálně ale třikrát. 
    • Na 3 stacích jsou Tongue Last a Devour posíleny – platí pouze na daného šampiona.
  • Tongue Lash (Q)
    • 50/46/42/38/34 many.
    • 7/6,5/6/5,5/5 sekund cooldown.
    • Udělí [80/130/180/230/280 (+70% AP)] magického poškození prvnímu zasaženému nepříteli a zpomalí ho o 40% na 2 sekundy.
    • Při zásahu šampiona se Tahm Kench léčí – [6/7/8/9/10%] chybějícího zdraví a aplikuje stack Acquired Taste. Pokud šampion již měl 3 stacky, bude mu udělen stun na 1,5 sekundy, což spotřebuje všechny stacky.
    • Je možné aktivovat Devour když má Tahm Kench vypláznutý jazyk (Q) a pozřít tak šampiona, na kterém jsou aplikovány 3 stacky z dálky.
    • Dosah a rychlost projektilu se nyní zvyšuje s Tahm Kenchovou velikostí.
  • Abyssal Dive (W)
    • Cena: 60/75/90/105/120 many
    • Cooldown: 21/20/19/18/17 sekund
    • Tahm Kench se potopí a následně vynoří v cílové lokaci, udělí [100/135/170/205/240 (+100% AP)] magického poškození a nadhodí nepřátele na 1 sekundu do vzduchu. Pokud Tahm Kench zasáhne nepřátelského šampiona, obnoví se mu 30% cooldownu a vrátí se mu investovaná mana.
    • Pokud Tahm Kench pozře spoluhráče, může ho vzít na cestu s sebou. Spoluhráč má možnost vystoupit dříve.
  • Thick Skin (E)
    • 4 sekundy cooldown.
    • Pasivka: 45/50/55/60/65% poškození, které Tahm Kench obdrží se převádí do Thick Skin. Pokud je Tahm Kench mimo souboj déle než 4 sekundy, Thick Skin se spotřebuje a vyléčí Tahm Kenche o 30-100% dané hodnoty. 
    • Aktivní: Konvertuje uloženou hodnotu Thick Skin do štítu, trvá 2,5 sekundy.
  • Devour (R)
    • Tahm Kench pozře šampiona na 3 sekundy. Opětovným sesláním jej může vyplivnout.
    • Nepřátelští šampioni: vyžaduje 3 stacky An Acquired Taste. Šampion je pohlcen po dobu 3 sekund a obdrží poškození [100/250/400 + (15% +0,05% AP) maximálního zdraví) – poškození je magické. Tahm Kench je zpomalen o 40% a je pod vlivem efektu Grounded. 
    • Spojenci: jsou pohlceni na 3 sekundy a získají štít [300/450/600 (+100% AP)] až na 2,5 sekundy po vyplivnutí. Spojenci mohou od Tahm Kenche vyskočit dříve. Tahm Kench je zpomalen o 40/25/10% a je pod vlivem efektu Grounded, může ale vyvolat Abyssal Dive.

Viego

  • Blade of the Ruined King (Q)
    • Léčení z minionů sníženo ze 100% na 50%.
  • Harrowed Path (E)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 20/22,5/25/27,5/30% na 25/27,5/30/32,5/35%.
    • Rychlost projektilu zvýšena z 1000 na 1200.
    • Délka projektilu zvýšena ze 700 na 775.

Xayah

  • Double Daggers (Q)
    • Poškození za ostří pírka zvýšeno z 45/65/85/105/125 na 50/75/100/125/150.

Předměty

[Nové] Anathema's Chains

  • Cena: 2500 zlaťáků
  • Recept: Kindlegem + Giant's Belt + 800 zlata
  • +650 zdraví
  • +20 Ability Haste
  • Aktivní schopnost - Vow: Hráč si vybere jednoho z nepřátel jako svého rivala a začne stackovat Vendettu po dobu 60 sekund (90 sekund cooldown).
  • Vendetta: Šampion obdrží až o 30% snížené poškození od svého rivala, 1% za Vendetta stack. 
  • Vengeance: Na nejvyšším možném počtu stacků má váš rival o 20% sníženo Tenacity pokud se nachází poblíž.
    • Aktivní schopnost lze seslat na neomezenou vzdálenost. Lze ji využít i v případě, že je šampion zrovna mrtvý. Všechny stacky se ztratí po výběru nového cíle. Nelze seslat v případě, že se hráč v posledních 15 sekundách účastnil souboje s jiným šampionem.

[Nové] Hullbreaker

  • Recept: Pickaxe + Phage + 825 zlata
  • +50 AD
  • +300 HP
  • +150% Základní HP regenerace
  • Boarding Party: Pokud v blízkosti nejsou žádní spojenečtí šampioni, získáte 20-45 armoru a magic resist a také o 20% zvýšené poškození do věží. Velcí minioni poblíž získají 60-135 armoru and magic resist a také o 200% zvýšené poškození do věží.

Black Cleaver

  • Zdraví zvýšeno z 400 na 450.
  • Bonus k rychlosti pohybu snížen z 5 za stack až do 30 na 3 za stack až do 18.

Cosmic Drive

  • Rychlost pohybu změněna z [10-30 podle úrovně] na [20].
  • AP zvýšeno z 75 na 80.

Dead Man's Plate

  • Doba nabíjení snížena z 8 sekund na 4.
  • Maximální rychlost pohybu snížena z 60 na 40.
  • Poškození při zásahu změněno z [1-100 magického poškození na základě stacků] to [1-40 (+100% základního AD) útočného poškození (AD) na základě stacků].

Death’s Dance

  • Léčení zvýšeno z 10% maximálního zdraví nositele na 15% maximálního zdraví nositele
  • Podílení se na zabití šampiona již nepřidá 30% bonus k rychlosti pohybu na 2 sekundy.

Divine Sunderer

  • Poškození změněno z [12 % maximálního zdraví] na [12 % na blízko / 9 % na dálku maximálního zdraví].

Everfrost

  • Cena snížena z 3400 na 3200 zlata.
  • Cena za dokončení snížena z 450 na 250 zlata.

Galeforce

  • Mýtická pasivka – rychlost pohybu snížena z 3% na 2%.

Liandry’s Anguish

  • Cena snížena z 3400 na 3200 zlata.
  • Cena pro dokončení snížena z 1200 na 1000 zlata.

Lich Bane

  • Rychlost pohybu snížena z 10% na 8%.
  • Ability power zvýšeno z 70 na 75.

Luden’s Tempest

  • Cena snížena z 3400 na 3200 zlata.
  • Cena pro dokončení snížena z 1250 na 1050 zlata.

Moonstone Renewer

  • Navýšení hodnot léčení a štítů za stack zvýšeno z 6% na 7%.

Prowler's Claw

  • Cooldown zvýšen z 60 na 90.
  • Lethality sníženo z 21 na 18.
  • Sandswipe – zaměřování změněno z [jakákoliv nepřátelská jednotka] na [pouze nepřátelští šampioni].

Shurelya's Battlesong

  • Inspire – aktivní rychlost pohybu změněna z [60% postupně ubývající na (30%)] na [30% – neubývá].

Stridebreaker

  • [Odebráno] Halting Slash – šampion již nedashne na vzdálenost 300 jednotek.
  • Halting Slash - tAD přepočet zvýšen z 75% na 150%.
  • Zpomalení změněno z [40% – ubývá po dobu 2 sekund] na [90%, ubývá na 40% po dobu 3 sekund].
  • Halting Slash - cooldown snížen z 20 sekund na 15.
  • [Nové] Halting Slash může být použit při pohybu.
  • Heroic Gait - pasivní rychlost pohybu snížena z 30 na 20.
  • Mýtická pasivka – rychlost pohybu snížena z 3% na 2%.
  • Zdraví zvýšeno z 200 na 400.
  • AD sníženo z 45 na 40.

Trinity Force

  • Rychlost pohybu při zásahu změněna z 25 na 20.
  • AD zvýšeno z 30 na 35.

Runy

Ghost Poro (D3)

  • Doba trvání zvýšena z 60 sekund na 90.
  • Doba odhalení zvýšena ze 4 sekund na 6.

Nimbus Cloak

  • Rychlost pohybu snížena z 5-35% na 5-25%.

Summoner Spelly

Smite

  • Poškození do minionů změněno z 900 true damage na 500 (+10% maximálního zdraví cíle) true damage.

ARAM

Buffy

  • Akali
    • +5% udělovaného poškození, -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození.
  • Gwen
    • Beze změn změněno na +5% udělovaného poškození, -5% obdrženého poškození.
  • Hecarim
    • +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození & -10% obdrženého poškození.
  • Qiyana
    • +10% udělovaného poškození, -15% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození, -15% obdrženého poškození.
  • Rammus
    • -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození.
  • Rek'Sai
    • +10% udělovaného poškození, -12% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození, -15% obdrženého poškození.
  • Udyr
    • +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození, +10% hodnoty štítů změněno na +10% udělovaného poškození, -15% obdrženého poškození, +10% hodnoty štítů.

Nerfy

  • Camille
    • +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození, +10% hodnoty štítů změněno na +10% udělovaného poškození, -5% obdrženého poškození, +10% hodnoty štítů.
  • Dr. Mundo
    • Beze změn změněno na +5% obdrženého poškození.
  • Trundle
    • +5% obdrženého poškození změněno na +5% obdrženého poškození, -5% léčení.
  • Zyra
    • -6% udělovaného poškození, +6% obdrženého poškození změněno na -10% udělovaného poškození, +5% obdrženého poškození.
  • Warmog’s Armor
    • Cooldown zvýšen z 6 sekund po obdržení poškození od šampiona a 3 sekundy po obdržení poškození od jiné entity na 8 sekund po obdržení poškození od šampiona a 4 sekundy po obdržení poškození od jiné entity.

Věže

  • Vnitřní věže na topu a botu nyní při zničení přidávají šampionům v okolí 250 zlata navíc.
  • Inventáře všech věží nyní ukazují, kolik zlata přidávají šampionům v okolí při zničení.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kvůli které fialový ukazatel Neečiny Passive - Inherent Glamour ukazoval zdraví vybraného spojence namísto jejího.
  • Útoky Dr. Munda posílené E - Blunt Force Trauma byly upraveny tak, aby nepůsobily tolik líně.
  • Opravena chyba, kvůli které Dr. Mundova Passive - Goes Where He Pleases neměla cooldown, pokud zablokovala Mordekaiserovo R - Realm of Death.
  • Vizuální efekt Q - Infected Bonesaw u skinů Corporate Mundo, El Macho Mundo, Executioner Mundo, Mr. Mundoverse, Mundo Mundo a TPA Mundo upraven tak, aby byl lépe viditelný ve křovích.
  • Opravena chyba, při které se Sion mohl znovuzrodit v současné lokaci, pokud jeho Passive - Glory in Death trvala déle, než death timer.
  • Debuffy grounded a silenced ze schopností s plošným účinkem (Singedovo W - Mega Adhesive, Soračino E - Equinox a Cassiopeino W - Miasma) již nemohou být odstraněny pomocí Cleanse pokud je hráč stále v poli působnosti schopnosti.
  • Záložka Support v obchodu s předměty se nyní správně zobrazuje přes filter Popular.
  • Hlášky Star Guardian Jinx se nyní budou správně přehrávat pří nákupu předmětů.
  • Hlášky při nákupu Statikk Shiv jsou nyní přesunuty na Stormrazor.
  • Opravena chyba, kvůli které se Aphelios léčil díky svým kouzlům namísto základních útoků při používání R - Moonlight Vigil a Severum.
  • Opravena chyba, kvůli které bylo poškození základním útokem Mega Gnara z jeho Passive - Rage Gene nekonzistentní v popisku schopnosti.
  • Opravena chyba, kvůli které byla hlasitost zvukového efektuů Rammusova Q ovlivněna jeho dabingem.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama