i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 11.12 - změny ve hře
Budete hrát nového Dr. Munda?
Včera v noci se do hry dostala nová aktualizace. Mimo přepracování Dr. Munda přináší i balančních změny Aphelia a dalších šampionů.
Obsah
Rework Dr. Munda
Avizovaný rework jsme vám již představili v tomto článku.
Nové skiny
Dva nové pool party skiny si můžete prohlédnout v našem starším článku.
Nové chroma balíčky
Barevných variací se dočkají nové Pool Party skiny a také Corporate Mundo.
Pool Party Braum
Pool Party Sett
Corporate Mundo
Frozen Prince Mundo Chroma
Balanční změny
Aphelios
- AD za level zvýšeno z 2,4 na 3.
- Základní odolnost proti magii zvýšena z 26 na 30.
- Severum
- Léčení změněno z [3-20% poškození uděleného touto zbraní] na [základní útoky léčí 3-10% uděleného poškození, schopnosti léčí 9-30% uděleného poškození].
- Počet útoků u schopnosti (Q) snížen z [6 + 1 za 33% rychlosti útoku] na [6 + 1 za 50% rychlosti útoku].
- Crescendum
- Poškození každého útoku pomocí schopnosti (Q) zvýšeno z [25-85 (+35-50% AD)] na [31-100 (+40-60% AD)].
Draven
- Spinning Axe (Q)
- Bonusové poškození zvýšeno z [35/40/45/50/55 (+65/75/85/95/105% bAD)] na [40/45/50/55/60 (+70/80/90/100/110% bAD)].
Gnar
- Základní AD sníženo z 59 na 57.
Hecarim
- Základní armor zvýšen z 32 na 35.
- Rampage (Q)
- Přepočet bonusového AD zvýšen z 75% na 85%.
Illaoi
- Mana za level zvýšena z 40 na 50.
Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Cooldown snížen z 12 na 9.
Kai'Sa
- Icathain Rain (Q)
- Cooldown zvýšen z 8/7,5/7/6,5/6 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.
Malphite
- Thunderclap (W)
- Poškození při zásahu zvýšeno z [10-50 (+10% armoru)] na [15-55 (+15% armoru)].
Nasus
- Soul Eater (Pasivka)
- Léčení útoky (lifesteal) sníženo z 12-24% na 10-22%.
Rammus
- Defensive Ball Curl (W)
- Bonusový armor zvýšen z 30 na 40.
- Soaring Slam (R)
- Cooldown snížen z 130/110/90 na 110/95/80.
Renekton
- Cull the Meek (Q)
- Léčení za zasaženou jednotku (ne šampiona) sníženo z [3-7 +4% bAD (9-21 +12% bAD při posílení)] na [2-6 +3% bAD (6-18 +9% bAD při posílení)]
Talon
- Rake (W)
- Počáteční poškození sníženo z [45-105 (+55% bAD)] na [40-80 (+40% bAD)].
- Poškození při návratu zvýšeno z [45-145 (+70% bAD)] na [50-170 (+80% bAD)].
Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Poškození kolem Udyra změněno z [60-310 (+70% AP)] na [50/95/140/185/230/275 (+80% AP)].
Varus
- Blighted Quiver (W)
- Bonusové poškození sníženo z [10,8-25,2% chybějícího zdraví] na [9-21% chybějícího zdraví].
Wukong
- AD za level sníženo z 4 na 3,5.
- Crushing Blow (Q)
- Bonusový AD přepočet snížen z 50% na 45%.
Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Poškození zvýšeno z [85-265] na [85-285].
- Mega Inferno Bomb (R)
- Rychlost bomby na střední a velkou vzdálenost změněna z 1550 na 2250.
Opravy chyb
- Byly změněny barvy u schopností Traditional Karmy.
- Byla obnovena hláška Battlecast Skarnera, která se přehraje při koupi Frostfire Gauntlet.
- Byly opraveny popisky Warden's Mail a Randuin's Omen, tak, aby správně vypočítávaly blokované poškození pomocí pasivky Rock Solid.
- Black Cleaver se nyní správně zobrazuje na záložce Movement v obchodě ve hře.
- Gragasovo W - Drunken Rage nyní správně spouští Manaflow Band a Tear of the Goddess.
- Poppyno W - Steadfast Presence nyní správně funguje proti pasivce Stridebreakeru Halting Slash.
- Trundlova Passive - King's Tribute se již nespustí pokud je blízko Baron Nashor chvíli po jeho spawnutí.
- Mrtví spojenci již nestackují runu Demolish.