Včera v noci se do hry dostala nová aktualizace. Mimo přepracování Dr. Munda přináší i balančních změny Aphelia a dalších šampionů.

Obsah


Rework Dr. Munda

Avizovaný rework jsme vám již představili v tomto článku.


Nové skiny

Dva nové pool party skiny si můžete prohlédnout v našem starším článku.


Nové chroma balíčky

Barevných variací se dočkají nové Pool Party skiny a také Corporate Mundo.

Pool Party Braum

Pool Party Sett

Corporate Mundo

Frozen Prince Mundo Chroma


Balanční změny

Aphelios

  • AD za level zvýšeno z 2,4 na 3.
  • Základní odolnost proti magii zvýšena z 26 na 30.
  • Severum 
    • Léčení změněno z [3-20% poškození uděleného touto zbraní] na [základní útoky léčí 3-10% uděleného poškození, schopnosti léčí 9-30% uděleného poškození].
    • Počet útoků u schopnosti (Q) snížen z [6 + 1 za 33% rychlosti útoku] na [6 + 1 za 50% rychlosti útoku].
  • Crescendum 
    • Poškození každého útoku pomocí schopnosti (Q) zvýšeno z [25-85 (+35-50% AD)] na [31-100 (+40-60% AD)].

Draven

  • Spinning Axe (Q)
    • Bonusové poškození zvýšeno z [35/40/45/50/55 (+65/75/85/95/105% bAD)] na [40/45/50/55/60 (+70/80/90/100/110% bAD)].

Gnar

  • Základní AD sníženo z 59 na 57.

Hecarim

  • Základní armor zvýšen z 32 na 35.
  • Rampage (Q)
    • Přepočet bonusového AD zvýšen z 75% na 85%.

Illaoi

  • Mana za level zvýšena z 40 na 50.

Jarvan IV

  • Golden Aegis (W)
    • Cooldown snížen z 12 na 9.

Kai'Sa

  • Icathain Rain (Q)
    • Cooldown zvýšen z 8/7,5/7/6,5/6 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.

Malphite

  • Thunderclap (W)
    • Poškození při zásahu zvýšeno z [10-50 (+10% armoru)] na [15-55 (+15% armoru)].

Nasus

  • Soul Eater (Pasivka)
    • Léčení útoky (lifesteal) sníženo z 12-24% na 10-22%.

Rammus

  • Defensive Ball Curl (W)
    • Bonusový armor zvýšen z 30 na 40.
  • Soaring Slam (R)
    • Cooldown snížen z 130/110/90 na 110/95/80.

Renekton

  • Cull the Meek (Q) 
    • Léčení za zasaženou jednotku (ne šampiona) sníženo z [3-7 +4% bAD (9-21 +12% bAD při posílení)] na [2-6 +3% bAD (6-18 +9% bAD při posílení)]

Talon

  • Rake (W)
    • Počáteční poškození sníženo z [45-105 (+55% bAD)] na [40-80 (+40% bAD)].
    • Poškození při návratu zvýšeno z [45-145 (+70% bAD)] na [50-170 (+80% bAD)].

Udyr

  • Phoenix Stance (R)
    • Poškození kolem Udyra změněno z [60-310 (+70% AP)] na [50/95/140/185/230/275 (+80% AP)].

Varus

  • Blighted Quiver (W)
    • Bonusové poškození sníženo z [10,8-25,2% chybějícího zdraví] na [9-21% chybějícího zdraví].

Wukong

  • AD za level sníženo z 4 na 3,5.
  • Crushing Blow (Q)
    • Bonusový AD přepočet snížen z 50% na 45%.

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
    • Poškození zvýšeno z [85-265] na [85-285].
  • Mega Inferno Bomb (R)
    • Rychlost bomby na střední a velkou vzdálenost změněna z 1550 na 2250.

Opravy chyb

  • Byly změněny barvy u schopností Traditional Karmy.
  • Byla obnovena hláška Battlecast Skarnera, která se přehraje při koupi Frostfire Gauntlet.
  • Byly opraveny popisky Warden's Mail a Randuin's Omen, tak, aby správně vypočítávaly blokované poškození pomocí pasivky Rock Solid.
  • Black Cleaver se nyní správně zobrazuje na záložce Movement v obchodě ve hře.
  • Gragasovo W - Drunken Rage nyní správně spouští Manaflow Band a Tear of the Goddess.
  • Poppyno W - Steadfast Presence nyní správně funguje proti pasivce Stridebreakeru Halting Slash.
  • Trundlova Passive - King's Tribute se již nespustí pokud je blízko Baron Nashor chvíli po jeho spawnutí.
  • Mrtví spojenci již nestackují runu Demolish.