i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 11.11 - změny ve hře
Opět se můžeme těšit na mod Nexus Blitz!
Aktualizací s označením 11.11 jsme se přiblížili k polovině sezóny. Do hry se znovu dostane Nexus Blitz v rámci eventu PROJECT.
Obsah
Nové skiny
Několik nových Project skinů si můžete prohlédnout v našem starším článku.
Nové chromy
Samozřejmě dorazí i chroma balíčky.
PROJECT: Mordekaiser
PROJECT: Renekton
PROJECT: Sejuani
PROJECT: Senna
PROJECT: Sylas
PROJECT Varus
Balanční změny
Šampioni
Azir
- Conquering Sands (Q)
- Cena snížena z 70 many na 55.
Elise
- Spider Form (R)
- AP přepočet auto attacku snížen z 30% na 20%.
Ezreal
- Regenerace zdraví za 5 sekund za level zvýšena z 0,55 na 0,65.
- Základní armor zvýšen z 22 na 24.
Graves
- AD za level zvýšeno z 3 na 4.
Hecarim
- Rampage (Q)
- Bonusový AD přepočet zvýšen z 70% na 75%.
- Devastating Charge (E)
- Minimální bonusový AD přepočet zvýšen z 50% na 55%.
- Maximální bonusový AD přepočet zvýšen z 100% na 110%
Lee Sin
- Tempest / Cripple (E)
- Cooldown zvýšen z 8 na 9.
Leona
- Eclipse (W)
- Základní poškození sníženo z 60/95/130/165/200 na 45/80/115/150/185.
Master Yi
- Alpha Strike (Q)
- AD přepočet snížen ze 100% na 90%.
- Wuju Style (E)
- Základní true damage zvýšen z 20/30/40/50/60 na 30/40/50/60/70.
Morgana
- Tormented Shadow (W)
- Bonusové poškození do monster sníženo z 185% na 155%.
Nautilus
- Riptide (E)
- [Nové] Tato schopnost nyní způsobuje 150% poškození monstrům v jungli.
Qiyana
- Terrashape (W)
- Bonus k rychlosti pohybu snížen z 5/7/9/11/13% na 3/5/7/9/11%.
Rumble
- Junkyard Titan (P)
- Hranice poškození při zásahu do monster snížena z 120 na 80.
Ryze
- Zdraví za úroveň zvýšeno z 98 na 110.
Senna
- Absolution (P)
- Bonusový dosah útoku za 20 Mist stacků snížen z 25 na 20.
- Piercing Darkness (Q)
- Léčení nyní má +160% lethality přepočet.
- Curse of the Black Mist (E)
- Rychlost pohybu nyní má +0.05% AP přepočet.
- Dawning Shadow (R)
- AP přepočet u AP poškození zvýšen z 50% na 70%.
Seraphine
- Surround Sound (W)
- Základní hodnota štítu sesílaného na sebe zvýšena z 75-150 (na úrovních 1-18) na 75-225 (na úrovních 1-18).
- Základní hodnota štítu sesílaného na spojence zvýšena z 50-100 (na úrovních 1-18) na 50-150 (na úrovních 1-18).
Shaco
- Jack in the Box (W)
- AP ratio sníženo z 10% AP (20% AP proti osamoceným cílům) na 9% AP (18% AP proti osamoceným cílům).
- Two-Shiv Poison (E)
- AP ratio sníženo z 55% na 50%.
Singed
- Fling (E)
- Cooldown snížen z 10 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.
Teemo
- Move Quick (W)
- Cooldown snížen z 17 sekund na 14.
Urgot
- Purge (W)
- Modifikované ratio sníženo z 20/24/28/32/36% AD na 20/23,5/27/30,5/34% AD.
Předměty
Black Cleaver
- Redukce armoru u schopnosti Carve změněna z [4% za stack, maximálně 24%] na [5% za stack, maximálně 30%].
Divine Sunderer
- Poškození na základě maximálního zdraví cíle u schopnosti Spellblade zvýšeno z 10% na 12%.
- Léčení změněno z 50%/30% podle typu šampiona na 65%/40%.
Staff of Flowing Water
- Získané AP pomocí schopnosti Rapids zvýšeno z 20-40 na 25-45.
Bramble Vest
- Armor snížen z 35 na 30.
- Odražené poškození se již nezvyšuje s armorem.
Warden's Mail
- Pasivní redukce poškození změněna z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [5 + (0.35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)].
Warmog's Armor
- Hranice zdraví změněna z [3000 maximálního zdraví] na [1100 bonusového zdraví].
Frozen Heart
- Pasivní redukce rychlosti útoku zvýšena z 15% na 20%.
- Redukce poškození změněna z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [7 + (0,35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)].
Randuin's Omen
- Pasivní redukce poškození zvýšena z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [5 + (0,35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)]
Frostfire Gauntlet
- Cooldown pasivky pro šampiony útočící z dálky zvýšen z 4 sekund na 6.
- Zpomalení se šampiony na dálku změněno z 25% (+4% za každých 1000 HP) na 12,5% (+2% za každých 1000 HP).
Watchful Wardstone
- Cena: 1100 gold
- HP: 150
- Ability haste: 10
- Arcane Cache: Tento předmět může uložit až 3 zakoupené Control Wardy.
- Odstraněno zvýšení limitu ward o 1.
- Po dosažení 13. úrovně se automaticky vylepší na Vigilant Wardstone.
Stirring Wardstone
- Odstraněno.
Vigilant Wardstone
- HP: 150
- Ability haste: 15
- Arcane Cache: Tento předmět může uložit až 3 zakoupené Control Wardy.
- Odstraněno zvýšení limitu ward o 1.
- Nové: Vigilant Wardstone nyní zvyšuje AP, ability haste, bonusové AD a bonusové zdraví o 12%.
Serpent’s Fang
- Redukce štítu pro šampiony na dálku zvýšena z 25% na 35%.
Runy
Biscuit Delivery
- Zlato získané při prodeji sušenky sníženo ze 30 na 5.
Hail of Blades
- Cooldown zvýšen z 8 sekund na 12.
Ostatní
Úpravy obchodu ve hře
- Build tree byl změněn tak, aby více zdůrazňoval konečný předmět.
- Mythic předměty s aktivní schopností mají speciální rámeček, které se ukazují i na tabulce se skóre.
- Dropdown info o buildech bylo vylepšeno.
- Emberknife a Hailblade se nyní objevují v sekci Starting Items supportů, pokud si vezmete Smite.
Balanční změny Nexus Blitz
- Nexus Blitz bude dostupný od 27. května do 28. června.
- Šance na spawn loot Teema/Veigara při prvním eventu snížena z 13% na 9%.
- První odměnou se již nemůže stát Elder Dragon.
- Rift Scuttler nyní používá stejnou mechaniku štítu jako na mapě Summoner's Rift.
- Základní HP Rift Scuttlera sníženy z 3000 na 2800.
- Základní armor a MR Rift Scuttlera sníženy ze 60 na 20.
- Výše poškození Smite nyní odpovídá hodnotám z mapy Summoner’s Rift.
- Byly pozměněny faktory, které pomáhaly prohrávajícímu týmu.
- HP DPS check fackovacího panáka sníženo z 5000 (+90 HP za úroveň, +15 HP za sekundu až do 6 minut, poté +30 zdraví za sekundu) na 1000 (+90 HP za úroveň, +2 HP za sekundu až do 6 minut, poté +4 zdraví za sekundu).
- Poškození, které by zabilo DPS check fackovacího panáka jej nyní ponechá na 1 HP.
- Úhel pro získání bonusu k rychlosti při pohybu k nepřátelům snížen z 180° na 130°.
Opravy chyb
- Ahrino E - Charm již nezpůsobuje, že se monstrům regeneruje zdraví.
- Byl pozměněn vizuální efekt Karmina Q a E tak, aby se zlepšil rozsah barev a snížil šum.
- Zásah Hextech Malzahara nebo Tyrant Swaina vyprodukuje kovovější zvuk.
- Opravena chyba, kvůli které počátek Worldbreaker Malzaharovy hlášky při sesílání Q - Call of the Void nebyla slyšet, pokud byla schopnost seslána z Fog of War.
- Opravena chyba, kvůli které cíl Crystal Rose Swaina při použití R - Demonflare neslyšel šepot a zvukový efekt sání duše.
- Hlášky znějící při otevření obchodu s předměty byly vráceny do hry.
- Hláška při sesílání Luxina R - Final Spark se opět přehrává.
- Opravena chyba, kvůli které se pro Xin Zhaovo E - Audacious Charge spustil cooldown a odečetla mana, přestože se kouzlo neseslalo.
- Rammusovo R - Soaring Slam již neuděluje poškození okamžitě, pokud je sesláno na nulovou vzdálenost.
- Alistarovo Q - Pulverize již nepřidává stack Passive - Triumphant Roar pokud je použito na cíl, který na sobě má spell shield.
- Kassadin již nemůže spustit Electrocute zásahem šampiona pouze dvěma útoky.