Patch 11.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.11 - změny ve hře

Patch 11.11 - změny ve hře

Smashee

Smashee

25. 5. 2021 19:00

Opět se můžeme těšit na mod Nexus Blitz!

Reklama

Aktualizací s označením 11.11 jsme se přiblížili k polovině sezóny. Do hry se znovu dostane Nexus Blitz v rámci eventu PROJECT.

Obsah

Nové skiny

Několik nových Project skinů si můžete prohlédnout v našem starším článku.


Nové chromy

Samozřejmě dorazí i chroma balíčky.

PROJECT: Mordekaiser

PROJECT: Renekton

PROJECT: Sejuani

PROJECT: Senna

PROJECT: Sylas

PROJECT Varus


Balanční změny

Šampioni

Azir

  • Conquering Sands (Q)
    • Cena snížena z 70 many na 55.

Elise

  • Spider Form (R)
    • AP přepočet auto attacku snížen z 30% na 20%.

Ezreal

  • Regenerace zdraví za 5 sekund za level zvýšena z 0,55 na 0,65.
  • Základní armor zvýšen z 22 na 24.

Graves

  • AD za level zvýšeno z 3 na 4.

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • Bonusový AD přepočet zvýšen z 70% na 75%.
  • Devastating Charge (E) 
    • Minimální bonusový AD přepočet zvýšen z 50% na 55%.
    • Maximální bonusový AD přepočet zvýšen z 100% na 110%

Lee Sin

  • Tempest / Cripple (E)
    • Cooldown zvýšen z 8 na 9.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Základní poškození sníženo z 60/95/130/165/200 na 45/80/115/150/185.

Master Yi

  • Alpha Strike (Q) 
    • AD přepočet snížen ze 100% na 90%.
  • Wuju Style (E)
    • Základní true damage zvýšen z 20/30/40/50/60 na 30/40/50/60/70.

Morgana

  • Tormented Shadow (W)
    • Bonusové poškození do monster sníženo z 185% na 155%.

Nautilus

  • Riptide (E)
    • [Nové] Tato schopnost nyní způsobuje 150% poškození monstrům v jungli.

Qiyana

  • Terrashape (W)
    • Bonus k rychlosti pohybu snížen z 5/7/9/11/13% na 3/5/7/9/11%.

Rumble

  • Junkyard Titan (P)
    • Hranice poškození při zásahu do monster snížena z 120 na 80.

Ryze

  • Zdraví za úroveň zvýšeno z 98 na 110.

Senna

  • Absolution (P)
    • Bonusový dosah útoku za 20 Mist stacků snížen z 25 na 20.
  • Piercing Darkness (Q)
    • Léčení nyní má +160% lethality přepočet.
  • Curse of the Black Mist (E)
    • Rychlost pohybu nyní má +0.05% AP přepočet.
  • Dawning Shadow (R)
    • AP přepočet u AP poškození zvýšen z 50% na 70%.

Seraphine

  • Surround Sound (W)
    • Základní hodnota štítu sesílaného na sebe zvýšena z 75-150 (na úrovních 1-18) na 75-225 (na úrovních 1-18).
    • Základní hodnota štítu sesílaného na spojence zvýšena z 50-100 (na úrovních 1-18) na 50-150 (na úrovních 1-18).

Shaco

  • Jack in the Box (W)
    • AP ratio sníženo z 10% AP (20% AP proti osamoceným cílům) na 9% AP (18% AP proti osamoceným cílům).
  • Two-Shiv Poison (E)
    • AP ratio sníženo z 55% na 50%.

Singed

  • Fling (E)
    • Cooldown snížen z 10 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.

Teemo

  • Move Quick (W)
    • Cooldown snížen z 17 sekund na 14.

Urgot

  • Purge (W)
    • Modifikované ratio sníženo z 20/24/28/32/36% AD na 20/23,5/27/30,5/34% AD.

Předměty

Black Cleaver

  • Redukce armoru u schopnosti Carve změněna z [4% za stack, maximálně 24%] na [5% za stack, maximálně 30%].

Divine Sunderer

  • Poškození na základě maximálního zdraví cíle u schopnosti Spellblade zvýšeno z 10% na 12%.
  • Léčení změněno z 50%/30% podle typu šampiona na 65%/40%.

Staff of Flowing Water

  • Získané AP pomocí schopnosti Rapids zvýšeno z 20-40 na 25-45.

Bramble Vest

  • Armor snížen z 35 na 30.
  • Odražené poškození se již nezvyšuje s armorem.

Warden's Mail

  • Pasivní redukce poškození změněna z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [5 + (0.35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)].

Warmog's Armor

  • Hranice zdraví změněna z [3000 maximálního zdraví] na [1100 bonusového zdraví].

Frozen Heart

  • Pasivní redukce rychlosti útoku zvýšena z 15% na 20%.
  • Redukce poškození změněna z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [7 + (0,35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)].

Randuin's Omen

  • Pasivní redukce poškození zvýšena z [0,5% maximálního zdraví (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)] na [5 + (0,35% maximálního zdraví) (nejvýše ale 40% z poškození uděleného útokem)]

Frostfire Gauntlet

  • Cooldown pasivky pro šampiony útočící z dálky zvýšen z 4 sekund na 6.
  • Zpomalení se šampiony na dálku změněno z 25% (+4% za každých 1000 HP) na 12,5% (+2% za každých 1000 HP).

Watchful Wardstone

  • Cena: 1100 gold
  • HP: 150
  • Ability haste: 10
  • Arcane Cache: Tento předmět může uložit až 3 zakoupené Control Wardy.
  • Odstraněno zvýšení limitu ward o 1.
  • Po dosažení 13. úrovně se automaticky vylepší na Vigilant Wardstone.

Stirring Wardstone

  • Odstraněno.

Vigilant Wardstone

  • HP: 150
  • Ability haste: 15
  • Arcane Cache: Tento předmět může uložit až 3 zakoupené Control Wardy.
  • Odstraněno zvýšení limitu ward o 1.
  • Nové: Vigilant Wardstone nyní zvyšuje AP, ability haste, bonusové AD a bonusové zdraví o 12%.

Serpent’s Fang

  • Redukce štítu pro šampiony na dálku zvýšena z 25% na 35%.

Runy

Biscuit Delivery 

  • Zlato získané při prodeji sušenky sníženo ze 30 na 5.

Hail of Blades

  • Cooldown zvýšen z 8 sekund na 12.

Ostatní

Úpravy obchodu ve hře

  • Build tree byl změněn tak, aby více zdůrazňoval konečný předmět.
  • Mythic předměty s aktivní schopností mají speciální rámeček, které se ukazují i na tabulce se skóre.
  • Dropdown info o buildech bylo vylepšeno.
  • Emberknife a Hailblade se nyní objevují v sekci Starting Items supportů, pokud si vezmete Smite.

Balanční změny Nexus Blitz

  • Nexus Blitz bude dostupný od 27. května do 28. června. 
  • Šance na spawn loot Teema/Veigara při prvním eventu snížena z 13% na 9%.
  • První odměnou se již nemůže stát Elder Dragon.
  • Rift Scuttler nyní používá stejnou mechaniku štítu jako na mapě Summoner's Rift.
  • Základní HP Rift Scuttlera sníženy z 3000 na 2800.
  • Základní armor a MR Rift Scuttlera sníženy ze 60 na 20.
  • Výše poškození Smite nyní odpovídá hodnotám z mapy Summoner’s Rift.
  • Byly pozměněny faktory, které pomáhaly prohrávajícímu týmu.
  • HP DPS check fackovacího panáka sníženo z 5000 (+90 HP za úroveň, +15 HP za sekundu až do 6 minut, poté +30 zdraví za sekundu) na 1000 (+90 HP za úroveň, +2 HP za sekundu až do 6 minut, poté +4 zdraví za sekundu).
  • Poškození, které by zabilo DPS check fackovacího panáka jej nyní ponechá na 1 HP.
  • Úhel pro získání bonusu k rychlosti při pohybu k nepřátelům snížen z 180° na 130°.

Opravy chyb

  • Ahrino E - Charm již nezpůsobuje, že se monstrům regeneruje zdraví.
  • Byl pozměněn vizuální efekt Karmina Q a E tak, aby se zlepšil rozsah barev a snížil šum.
  • Zásah Hextech Malzahara nebo Tyrant Swaina vyprodukuje kovovější zvuk.
  • Opravena chyba, kvůli které počátek Worldbreaker Malzaharovy hlášky při sesílání Q - Call of the Void nebyla slyšet, pokud byla schopnost seslána z Fog of War.
  • Opravena chyba, kvůli které cíl Crystal Rose Swaina při použití R - Demonflare neslyšel šepot a zvukový efekt sání duše.
  • Hlášky znějící při otevření obchodu s předměty byly vráceny do hry.
  • Hláška při sesílání Luxina R - Final Spark se opět přehrává.
  • Opravena chyba, kvůli které se pro Xin Zhaovo E - Audacious Charge spustil cooldown a odečetla mana, přestože se kouzlo neseslalo.
  • Rammusovo R - Soaring Slam již neuděluje poškození okamžitě, pokud je sesláno na nulovou vzdálenost.
  • Alistarovo Q - Pulverize již nepřidává stack Passive - Triumphant Roar pokud je použito na cíl, který na sobě má spell shield.
  • Kassadin již nemůže spustit Electrocute zásahem šampiona pouze dvěma útoky.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama