Patch 11.10 - změny ve hře
Do hry se dostávají velké změny jungle!
Jubilejní desátá aktualizace letošního roku se dnes v noci dostala do hry. Nejmarkantnější změny proběhly v jungli, přináší ale rovněž několik balančních úprav.
Obsah
Nové skiny
Nové Arcana skiny na Camille, Luciana, Tahm Kenche a Xeratha si můžete prohlédnout v našem článku.
Nové chromy
Těšit se můžeme i na barevné variace nových skinů.
Arcana Camille
Arcana Lucian
Arcana Tahm Kench
Arcana Xerath
Balanční změny
Úpravy jungle
Časovače v jungli a zlato z kempů
- Doba obnovení kempů změněna z [2 min] na [2 min 15 sekund].
- Upozornění na obnovení kempu změněno z 15 sekund na 10.
Comeback zkušenosti (XP)
- Velká monstra (a všechna silnější monstra) dají hráči 50 XP za každý level, který hráč ztrácí na hráče s průměrnou úrovní v dané hře minus 1.
Smite
- Poškození do monster pomocí Smite změněno z [390-1000 (podle úrovně)] na [450 v základu, 900 po dokončení Smite questu].
- Summoner Spellbook: Poškození Smite se zvýší po 2 výměnách summoner spellů.
- Smite (stejně jako crowd control) rozbije Scuttle crabovi štít dříve, než mu udělí poškození.
Změny přežívání v jungli
- Omnivamp na jungle předmětech změněn z 10% na 8%.
- Maximální procentuální zdraví obnovené pomocí Smite zvýšeno z 10% na 15%.
Změny kempů
- Snížení základního poškození monster v jungli:
- Blue Sentinel – poškození sníženo z [82-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)].
- Red Brambleback – poškození sníženo z [82-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)].
- Gromp – poškození sníženo z [80-253 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)]
- Murkwolf – poškození sníženo z [42-156 (levely 1-18)] na [35-105 (levely 1-18)]
- Smaller Murkwolves – poškození sníženo z [16-59 (levely 1-18)] na [10-30 (levely 1-18)]
- Crimson Raptor – poškození sníženo z [20-74 (levely 1-18)] na [20-60 (levely 1-18)]
- Raptors – poškození sníženo z [13-49 (levely 1-18)] na [10-30 (levely 1-18)]
- Big Krug – poškození sníženo z [80-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)]
- Medium Krug – poškození sníženo z [25-93 (levely 1-18)] na [20-60 (levely 1-18)]
- Mini Krugs – poškození sníženo z [17-63 (levely 1-18)] na [13-39 (levely 1-18)].
Úpravy zdraví v jungli
- Blue Sentinel - zdraví zvýšeno z [1800-3150 (levely 1-18)] na [1850-3238 (levely 1-18)].
- Red Brambleback - zdraví zvýšeno z [1800-3150 (levely 1-18)] na [1850-3238 (levely 1-18)].
- Rift Scuttler - zdraví zvýšeno z [1000-2066 (levely 1-17)] na [1050-2170 (levely 1-17)].
Změny příjmu zlaťáků, které zabraňují příliš velkým ztrátám způsobeným prodloužením doby obnovení kempů
- Mini Krug – zisk změněn z 12 zlata na 13.
- Murkwolf – zisk změněn z 55 zlata na 65.
- Gromp – zisk změněn z 85 zlata na 90.
- Crimson Raptor – zisk změněn z 35 zlata na 45.
Šampioni
Bard
- Traveler's Call (P)
- Poškození sníženo z [40 (+12 za 5 nasbíraných chimes)] na [30 (+12 za 5 nasbíraných chimes)].
Darius
- Apprehend (E)
- Cooldown zvýšen z 24/21/18/15/12 sekund na 26/24/22/20/18.
Galio
- Shield of Durand (W)
- Cooldown změněn z [18/17,5/17/16,5/16 sekund] na 18 sekund.
- Štít proti magickému poškození změněn z [8/11/14/17/20% maximálního zdraví] na [8/9,75/11,5/13,25/15% maximálního zdraví].
Jinx
- Základní armor snížen z 28 na 26.
- Super Mega Death Rocket! (R)
- Execute – poškození do epických monster je nyní omezeno na maximálně 1000.
Katarina
- Základní rychlost pohybu změněna z 340 na 335.
Kayle
- Divine Ascent (P)
- Level 11 - přepočet poškození Aflame zvýšen z 20% na 25%.
- Level 16 - dodatečný dosah útoku (Transcendent) zvýšen z 50 na 100.
Kennen
- Electrical Surge (W)
- Magické poškození pátého útoku zvýšeno z [10/20/30/40/50 (+20% AP)] na [20/30/40/50/60 (+25% AP)].
Lux
- Lucent Singularity (E)
- Poškození zvýšeno z [60/105/150/195/240 (+60% AP)] na [60/110/160/210/260 (+65% AP)].
Talon
- Noxian Diplomacy (Q)
- Bonusový AD přepočet snížen z 110% na 100%.
Thresh
- Základní zdraví sníženo z 561 na 530.
- Zdraví za úroveň zvýšeno z 93 na 95.
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Základní poškození zvýšeno z 40/70/100/130/160/190 na 50/80/110/140/170/200.
- Základní posílené poškození zvýšeno z 45/85/125/165/205/245 na 60/100/140/180/220/260.
Zyra
- Rampant Growth (W)
- Cooldown snížen z 20/18/16/14/12 na 18/16/14/12/10.
- Grasping Roots (E)
- Vine Lasher – zpomalení zvýšeno z 25% na 30%.
Předměty
Abyssal Mask
- Zdraví zvýšeno z 350 na 400.
- Unmake – pasivka
- Zvýšené poškození, které cíl obdrží po zásahu, změněno z 10% na 15%.
- Doba trvání zvýšeného poškození, které cíl obdrží po zásahu, změněno z 4 sekund na 5.
Goredrinker
- Léčení zvýšeno z [25% AD +8% chybějícího zdraví] na [15% + 10% chybějícího zdraví].
Guinsoo's Rageblade
- Celková cena snížena z 2800 zlaťáků na 2600.
- Cena části snížena z 1100 zlaťáků na 900.
Riftmaker
- Pasivní schopnost Void Corruption změněna. Poškození upraveno z “2 % bonusového poškození (max. 10 %)” na “3 % bonusového poškození (max. 9 %)”.
- [Nové] Nyní získává stacky za i obdržené poškození, nejen za udělené.
Runy
Unsealed Spellbook (Inspiration Keystone)
- [Nové] "Poškození Smite se zvýší po 2 výměnách summoner spellů."
Phase Rush (Sorcery Keystone)
- Cooldown změněn z 15 sekund na [30-10 sekund – podle úrovně].
- Rychlost pohybu u postav, které útočí z dálky, snížena z 25-40% na 15-40%.
- Rychlost pohybu u postav, které útočí zblízka, snížena z 40-60% na 30-60%.
Ostatní
Kog’Mawův vizuální update
Kog’Maw se dočkal vizuálního updatu. Prohlédnout si jej můžete v přiloženém videu.
Opravy chyb
- Upravena šířka vizuálního efektu Pykova E - Phantom Undertow tak, aby lépe odpovídal hitboxu.
- Opravena chyba, kvůli které schopnost Prowler's Claw Sandswipe fungovala pouze na šampiony.
- Opravena chyba, kvůli které se nezobrazovalo správné množství léčení ze Sanguine Blade.
- Omráčení z Aurelion Solova Q - Starsurge a vyhození do vzduchu z R - Voice of Light již nejsou pozdrženy o 0,25 sekundy.
- Rift Herald se již nespawnuje ve špatném směru.
- Opravena chyba, kvůli které nemohl Fizz získat stacky pro Tear of the Goddess pokud zabíjel miniony pomocí W - Seastone Trident.
- Pokud hráč splní cíl Cullu pomocí Relic Shield, dostane 350 zlata.
- Yoneho Q - Mortal Steel již neaktivuje Navori Quickblade v krátkém dosahu.
- Navori Quickblade se nyní správně spustí i pokud Yasuo provede své kombo E - Sweeping Blade + Q - Steel Tempest.
- Pokud má hráč plný inventář, prodá trinket a pokusí se koupit Wardstone, již se mu neodečte zlato.
- Opravena chyba, kvůli které šampioni na blízko získávali z Rapid Firecannon o 54% větší dosah namísto 35%.
- Death's Dance již neprodlužuje trvání pálení z Aspect of the Dragon více, než by bylo záhodno.
- Opravena chyba, kvůli které Fiddlestickova Passivka - A Harmless Scarecrow nebyla použitelná po zbytek hry, pokud hráč prodal Poro Snax na ARAMu.
- Opravena chyba, kvůli které Akali udělovala dvojnásobné poškození svým E - Shuriken Flip, pokud byl její cíl blízko zdi.
- Vladimir již není nezaměřitelný, pokdu jeho W - Sanguine Pool skončí po použítí Zhonya's Hourglass během schopnosti.