Patch 11.10 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 11.10 - změny ve hře

Patch 11.10 - změny ve hře

Smashee

Smashee

11. 5. 2021 19:00

Do hry se dostávají velké změny jungle!

Reklama

Jubilejní desátá aktualizace letošního roku se dnes v noci dostala do hry. Nejmarkantnější změny proběhly v jungli, přináší ale rovněž několik balančních úprav.

Obsah

Nové skiny

Nové Arcana skiny na Camille, Luciana, Tahm Kenche a Xeratha si můžete prohlédnout v našem článku.


Nové chromy

Těšit se můžeme i na barevné variace nových skinů.

Arcana Camille

Arcana Lucian

Arcana Tahm Kench 

Arcana Xerath


Balanční změny

Úpravy jungle

Časovače v jungli a zlato z kempů

  • Doba obnovení kempů změněna z [2 min] na [2 min 15 sekund].
  • Upozornění na obnovení kempu změněno z 15 sekund na 10.

Comeback zkušenosti (XP)

  • Velká monstra (a všechna silnější monstra) dají hráči 50 XP za každý level, který hráč ztrácí na hráče s průměrnou úrovní v dané hře minus 1.

Smite

  • Poškození do monster pomocí Smite změněno z [390-1000 (podle úrovně)] na [450 v základu, 900 po dokončení Smite questu].
    • Summoner Spellbook: Poškození Smite se zvýší po 2 výměnách summoner spellů.
  • Smite (stejně jako crowd control) rozbije Scuttle crabovi štít dříve, než mu udělí poškození.

Změny přežívání v jungli

  • Omnivamp na jungle předmětech změněn z 10% na 8%.
  • Maximální procentuální zdraví obnovené pomocí Smite zvýšeno z 10% na 15%.

Změny kempů

  • Snížení základního poškození monster v jungli:
    • Blue Sentinel – poškození sníženo z [82-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)].
    • Red Brambleback – poškození sníženo z [82-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)].
    • Gromp – poškození sníženo z [80-253 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)]
    • Murkwolf – poškození sníženo z [42-156 (levely 1-18)] na [35-105 (levely 1-18)]
    • Smaller Murkwolves – poškození sníženo z [16-59 (levely 1-18)] na [10-30 (levely 1-18)]
    • Crimson Raptor – poškození sníženo z [20-74 (levely 1-18)] na [20-60 (levely 1-18)]
    • Raptors – poškození sníženo z [13-49 (levely 1-18)] na [10-30 (levely 1-18)]
    • Big Krug – poškození sníženo z [80-303 (levely 1-18)] na [78-234 (levely 1-18)]
    • Medium Krug – poškození sníženo z [25-93 (levely 1-18)] na [20-60 (levely 1-18)]
    • Mini Krugs – poškození sníženo z [17-63 (levely 1-18)] na [13-39 (levely 1-18)].

Úpravy zdraví v jungli

  • Blue Sentinel - zdraví zvýšeno z [1800-3150 (levely 1-18)] na [1850-3238 (levely 1-18)].
  • Red Brambleback - zdraví zvýšeno z [1800-3150 (levely 1-18)] na [1850-3238 (levely 1-18)].
  • Rift Scuttler - zdraví zvýšeno z [1000-2066 (levely 1-17)] na [1050-2170 (levely 1-17)].

Změny příjmu zlaťáků, které zabraňují příliš velkým ztrátám způsobeným prodloužením doby obnovení kempů

  • Mini Krug – zisk změněn z 12 zlata na 13.
  • Murkwolf – zisk změněn z 55 zlata na 65.
  • Gromp – zisk změněn z 85 zlata na 90.
  • Crimson Raptor – zisk změněn z 35 zlata na 45.

Šampioni

Bard

  • Traveler's Call (P)
    • Poškození sníženo z [40 (+12 za 5 nasbíraných chimes)] na [30 (+12 za 5 nasbíraných chimes)].

Darius

  • Apprehend (E)
    • Cooldown zvýšen z 24/21/18/15/12 sekund na 26/24/22/20/18.

Galio

  • Shield of Durand (W) 
    • Cooldown změněn z [18/17,5/17/16,5/16 sekund] na 18 sekund.
    • Štít proti magickému poškození změněn z [8/11/14/17/20% maximálního zdraví] na [8/9,75/11,5/13,25/15% maximálního zdraví].

Jinx

  • Základní armor snížen z 28 na 26.
  • Super Mega Death Rocket! (R) 
    • Execute – poškození do epických monster je nyní omezeno na maximálně 1000.

Katarina

  • Základní rychlost pohybu změněna z 340 na 335.

Kayle

  • Divine Ascent (P)
    • Level 11 - přepočet poškození Aflame zvýšen z 20% na 25%.
    • Level 16 - dodatečný dosah útoku (Transcendent) zvýšen z 50 na 100.

Kennen

  • Electrical Surge (W) 
    • Magické poškození pátého útoku zvýšeno z [10/20/30/40/50 (+20% AP)] na [20/30/40/50/60 (+25% AP)].

Lux

  • Lucent Singularity (E)
    • Poškození zvýšeno z [60/105/150/195/240 (+60% AP)] na [60/110/160/210/260 (+65% AP)].

Talon

  • Noxian Diplomacy (Q)
    • Bonusový AD přepočet snížen z 110% na 100%.

Thresh

  • Základní zdraví sníženo z 561 na 530.
  • Zdraví za úroveň zvýšeno z 93 na 95.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q) 
    • Základní poškození zvýšeno z 40/70/100/130/160/190 na 50/80/110/140/170/200.
    • Základní posílené poškození zvýšeno z 45/85/125/165/205/245 na 60/100/140/180/220/260.

Zyra

  • Rampant Growth (W)
    • Cooldown snížen z 20/18/16/14/12 na 18/16/14/12/10.
  • Grasping Roots (E)
    • Vine Lasher – zpomalení zvýšeno z 25% na 30%.

Předměty

Abyssal Mask

  • Zdraví zvýšeno z 350 na 400.
  • Unmake – pasivka
    • Zvýšené poškození, které cíl obdrží po zásahu, změněno z 10% na 15%.
    • Doba trvání zvýšeného poškození, které cíl obdrží po zásahu, změněno z 4 sekund na 5.

Goredrinker

  • Léčení zvýšeno z [25% AD +8% chybějícího zdraví] na [15% + 10% chybějícího zdraví].

Guinsoo's Rageblade

  • Celková cena snížena z 2800 zlaťáků na 2600.
  • Cena části snížena z 1100 zlaťáků na 900.

Riftmaker

  • Pasivní schopnost Void Corruption změněna. Poškození upraveno z “2 % bonusového poškození (max. 10 %)” na “3 % bonusového poškození (max. 9 %)”.
  • [Nové] Nyní získává stacky za i obdržené poškození, nejen za udělené.

Runy

Unsealed Spellbook (Inspiration Keystone)

  • [Nové] "Poškození Smite se zvýší po 2 výměnách summoner spellů."

Phase Rush (Sorcery Keystone)

  • Cooldown změněn z 15 sekund na [30-10 sekund – podle úrovně].
  • Rychlost pohybu u postav, které útočí z dálky, snížena z 25-40% na 15-40%.
  • Rychlost pohybu u postav, které útočí zblízka, snížena z 40-60% na 30-60%.

Ostatní

Kog’Mawův vizuální update

Kog’Maw se dočkal vizuálního updatu. Prohlédnout si jej můžete v přiloženém videu.


Opravy chyb

  • Upravena šířka vizuálního efektu Pykova E - Phantom Undertow tak, aby lépe odpovídal hitboxu.
  • Opravena chyba, kvůli které schopnost Prowler's Claw Sandswipe fungovala pouze na šampiony.
  • Opravena chyba, kvůli které se nezobrazovalo správné množství léčení ze Sanguine Blade.
  • Omráčení z Aurelion Solova Q - Starsurge a vyhození do vzduchu z R - Voice of Light již nejsou pozdrženy o 0,25 sekundy.
  • Rift Herald se již nespawnuje ve špatném směru.
  • Opravena chyba, kvůli které nemohl Fizz získat stacky pro Tear of the Goddess pokud zabíjel miniony pomocí W - Seastone Trident.
  • Pokud hráč splní cíl Cullu pomocí Relic Shield, dostane 350 zlata.
  • Yoneho Q - Mortal Steel již neaktivuje Navori Quickblade v krátkém dosahu.
  • Navori Quickblade se nyní správně spustí i pokud Yasuo provede své kombo E - Sweeping BladeQ - Steel Tempest.
  • Pokud má hráč plný inventář, prodá trinket a pokusí se koupit Wardstone, již se mu neodečte zlato.
  • Opravena chyba, kvůli které šampioni na blízko získávali z Rapid Firecannon o 54% větší dosah namísto 35%.
  • Death's Dance již neprodlužuje trvání pálení z Aspect of the Dragon více, než by bylo záhodno.
  • Opravena chyba, kvůli které Fiddlestickova Passivka - A Harmless Scarecrow nebyla použitelná po zbytek hry, pokud hráč prodal Poro Snax na ARAMu.
  • Opravena chyba, kvůli které Akali udělovala dvojnásobné poškození svým E - Shuriken Flip, pokud byl její cíl blízko zdi.
  • Vladimir již není nezaměřitelný, pokdu jeho W - Sanguine Pool skončí po použítí Zhonya's Hourglass během schopnosti.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama