Patch 10.6 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.6 - změny ve hře

Patch 10.6 - změny ve hře

Smashee

Smashee

17. 3. 2020 21:00

Rework Wukonga je ve hře!

Reklama

Herní aktualizace s označením 10.6 se v noci dostala do hry. Co všechno má na svědomí?

Obsah patche


Nové skiny

Nový patch nám přinesl osm nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.

Patch 10.6 - změny ve hře


Nové chroma balíčky

Došlo také na barevné variace skinů.

Talon Blackwood

Twitch Shadowfoot

Taric Luminshield

Dark Star Xerath

Dark Star Mordekaiser


Balanční změny

Šampioni

Anivia

  • Glacial Storm (R) 
    • Trvání zmrazovacího efektu zvýšeno z 2 sekund na 3.

Aphelios

  • Severum 
    • Obnova životů snížena z 8-25% na 3-20%
  • Infernum 
    • Poškození do minionů sníženo ze 45% na 30%.
  • Mini-chakram 
    • Poškození sníženo z 30-173% celkového AD na 24-164% celkového AD.

Brand

  • Blaze (P)
    • [Nové] Brand uděluje 120% poškození do monster.

Darius

  • Crippling Strike (W) 
    • Bonusové poškození sníženo z 50/55/60/65/70% celkového AD na 40/45/50/55/60% celkového AD.
    • Cena zvýšena ze 30 many na 40.
  • Apprehend (E) 
    • Cena změněna ze 45 many na 70/60/50/40/30.

Draven

  • Blood Rush (W)
    • Bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 40/45/50/55/60% na 50/55/60/65/70%-

Garen

  • Růst magic resistance snížen z 1,25 na 0,75.
  • Judgment (E)
    • Ratio kritického zásahu sníženo z 50% na 33%.

Hecarim

  • Onslaught of Shadows (R)
    • Trvání fearu změněno z 0,75-1,5 (podle uražené vzdálenosti) sekund na 0,75-2 (podle uražené vzdálenosti) sekund.

Kayn

  • The Darkin Scythe (P)
    • Okolo 10.-13. minuty se zvýší rychlost zisku orbů o 15%.

Kindred

  • AD za úroveň zvýšeno z 2,26 na 2,5.
  • Regenerace many zvýšena z 6,972 na 7.
  • Wolf's Frenzy (W) 
    • Obnova scházejících životů zvýšena z [28+4 za úroveň] na [46+3 za úroveň]
  • Lamb's Respite (R) 
    • Obnova životů zvýšena z 200/250/300 na 250/325/400.

Morgana

  • Rychlost pohybu zvýšena z 330 na 335.
  • Tormented Shadow (W)
    • [Nové] "Uděluje 150% poškození do ne-epických monster."
  • Black Shield (E) 
    • Hodnota štítu zvýšena z 60/120/180/240/300 na 80/135/190/245/300.

Ryze

  • Růst regenerace many zvýšen z 0,8 na 1.
  • Rune Prison (W)
    • Poškození zvýšeno z 80/100/120/140/160 na 80/110/140/170/200.

Senna

  • Absolution (P)
    • Stackující se AD za duši sníženo z 1 na 0,75.
    • Weakened Soul cooldown za šampiona změněn ze 4 sekund na [6/5/4 sekund na úrovních 1/6/11]

Shaco

  • Hallucinate (R)
    • Poškození základního útoku klonu sníženo ze 75% celkového AD na 60% celkového AD.

Shen

  • Twilight Assault (Q) 
    • Maximální poškození do monster zvýšeno z 75/100/125/150/175 na 120/140/160/180/200.

Soraka

  • Starcall (Q) 
    • Celkové léčení zvýšeno z 40/50/60/70/80 na 50/60/70/80/90.
    • Rychlost pohybu zvýšena z 10/12,5/15/17,5/20% na 15/17,5/20/22,5/25%.

Teemo

  • Blinding Dart (Q)
    • [Nové] Teemo oslepuje monstra na dvojnásobně delší dobu.
  • Toxic Shot (E)
    • [Nové] Jed uděluje 150% poškození do monster.

Twisted Fate

  • Pick a Card (W)
    • AP ratio modré karty zvýšeno z 50% na 90%.
    • AP ratio červené karty zvýšeno z 50% to 60%.

Urgot

  • Corrosive Charge (Q) 
    • Trvání zpomalení zvýšeno z 1 sekundy na 1,25.
  • Disdain (E) 
    • Trvání stunu zvýšeno z 0,75 sekundy na 1.

Veigar

  • Základní AD zvýšeno z 50,71 na 52.
  • AD za úroveň zvýšeno z 2,625 na 2.7.
  • Základní armor zvýšen z 22,55 na 23.
  • Baleful Strike (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 80/120/160/200/240.

Wukong

  • Základní HP sníženy z 577,8 na 540.
  • Mana zvýšena z 265,84 na 300.
  • Mana za úroveň zvýšena z 38 na 45.
  • Základní magic resist snížen z 32,1 na 28.
  • Stone Skin (P)
    • Armor změněn z [4/6/8 za šampiona poblíž] na [5-11 na základě úrovně]
    • [Odstraněno] Magic resistance
    • [Nové] Nyní přidává regeneraci 0,5% maximálních HP za 5 sekund.
    • Bonusy jsou zvýšeny o 62,5% na 5 sekund kdykoli Wukong nebo jeho klon zasáhne šampiona či monstrum, stackuje se až 8× (až 500%). 
  • Crushing Blow (Q)
    • Bonusové poškození změněno z [10/15/20/25/30 (+0-40% AD)] na [30/55/80/105/130 (+50% bonusového AD)]
    • Bonusová range změněna ze 125 na 75/100/125/150/175
    • [Nové] Kdykoli Wukong nebo jeho klon udělí poškození základním útokem nebo schopností, cooldown Q se sníží o 0,5 sekundy.
    • Cooldown zvýšen z 9/8/7/6/5 na 9/8,5/8/7,5/7.
    • Rychlost vyvolání schopnosti se nyní zvyšuje s rychlostí útoků.
  • Warrior Trickster (W)
    • [NovéPřidán skok o velikosti 300 jednotek, pomocí kterého ale nemůžete přeskakovat zdi.
    • Trvání neviditelnosti sníženo z 1,5 sekundy na 1.
    • Klon už neudělí AOE magické poškození, když zmizí.
    • Cooldown zvýšen z 18/16/14/12/10 na 20/19/18/17/16.
    • Cena změněna z 50/55/60/65/70 many na 60 na všech úrovních.
      • Klon nyní používá Wukongovy útoky a ultimátku, ale uděluje jen 50/55/60/65/70% poškození.
        • Základní útoky: Clon útočí na nepřátele, do kterých útočil Wukong naposledy.
        • Q: Zvýší poškození klonova příštího útoku.
        • E: Klon dostane bonus k rychlosti útoků.
        • R: Klon se začne točit a vyhodí do vzduchu nepřátele, kteří ještě vyhozeni nebyli.
      • Při vyvolání kopíruje klon animaci, ve které se právě Wukong nachází.
      • Útoky věží zabijí klon okamžitě.
  • Nimbus Strike (E)
    • Poškození změněno z [65-205 (+80% bonusovho AD) fyzické] na [80/120/160/200/240 (+80% AP) magické]
    • Trvání buffu k rychlosti útoků zvýšeno ze 4 sekund na 5.
    • Rychlost útoků zvýšena z 30/35/40/45/50% na 40/45/50/55/60%.
    • Cooldown zvýšen z 8 na 10/9,5/9/8,5/8.
    • Cena snížena z 45/50/55/60/65 many na 30/35/40/45/50.
    • Vzdálenost od cílové jednotky změněna z 0 na 75.
  • Cyclone (R)
    • R lze nyní použít podruhé během následujících osmi sekund, druhé použití může vyhodit do vzduchu nepřátele, kteří už byli vyhození prvním použitím.
    • Trvání vyhození do vzduchu sníženo z 1 sekundy na 0,75.
    • Trvání točení sníženo ze 4 sekundy na 2.
    • Poškození za sekundu změněno z [20/110/200 (+110% celkového AD)] na [110% celkového AD +4/6/8% max HP]
    • Rychlost pohybu během točení změněna z [5-40% na základě uběhlého času] na 20%.
    • Čas, po kterém lze schopnost zrušit, snížen z 1 sekundy na 0,5 sekundy.
    • Čas, během kterého systém počítá poškození, snížen z [každých 0,5 sekund] na [každých 0,25 sekund]
      • Každý tik poškození nyní aplikuje Conqueror.
    • Range útoků během točení snížena ze 175 na 50.
      • To dovolí Wukongovi dostat se blíže k cíli.
    • Wukong nyní může použít jinou schopnost aby přerušil točení.
    • Trvání buffu k rychlosti útoků z E je po točení obnoveno.
    • Na ikoně schopnosti se objeví časovač udávající dobu, za jak dlouho se Wukong přestane točit a kolik mu zbývá času do druhé aktivace schopnosti.

Xerath

  • Eye of Destruction (W)
    • Bonusové poškození ve středu schopnosti zvýšeno z 50% na 66,7%.
  • Rite of the Arcane (R)
    • Poškození zvýšeno z 200/240/280 (+43% AP) na 200/250/300 (+45% AP).

Yorick

  • Shepherd of Souls (P)
    • [Nové] Velká monstra po smrti vždy vytvoří hrob. 
    • [Nové] Yorickovi ghůlové nyní obdrží pouze 50% poškození od monster.

Zyra

  • Garden of Thorns (P)
    • [Nové] Rostliny Zyry nyní udělují 150% poškození do monster.

Předměty

Death's Dance

  • Nový recept: Aegis of the Legion + Vampiric Scepter + Caulfield's Warhammer + 500 zlata
  • Celková cena zvýšena z 3500 na 3600.
  • AD sníženo z 80 na 50.
  • [Nové] +30 Armor.
  • [Nové] +30 Magic Resist.
  • [Nové+10% Cooldown Reduction.
  • Unique passive: Ranged šampioni nyní obdrží 30% poškození jako efekt krvácení, melee šampioni 20%.

Summoner spelly

Teleport

  • Cooldown změněn z 360 na 480-240 na základě úrovně.
  • [Nové] Přidá [30-50% k rychlosti pohybu na základě úrovně] na 3 secondy po teleportu.

Změny Funnel strategie

  • Efekt Monster Hunter nyní snižuje XP z minionů o 50%.

ARAM

Kai'Sa

  •  +12% udělovaného poškození sníženo na +5% udělovaného poškození.

Ostatní

Navigační ikony

Záložky Profile a Collection budou změněny na ikony, navíc bude změněna ikona Store tak, aby byla více unikátní.

Doporučené předměty

Následujícím šampionům byly aktualizovány doporučené předměty: Alistar, Ashe, Blitzcrank, Garen, Gragas, Ivern, Kai'sa, Kassadin, Kayn, Kindred, LeBlanc, Lee Sin, Leona, Lucian, Master Yi, Miss Fortune, Mordekaiser, Morgana, Olaf, Qiyana, Rakan, Renekton, Rengar, Riven, Rumble, Shaco, Sona, Swain, Syndra, Talon, Taric, Thresh, Varus, Vayne, Vel'koz, Warwick, Xerath, Xin Zhao, Zilean, Zoe, Zyra


Opravy chyb

  • Modals in the LCU will now allow you to click outside of the modal in order to close it (instead of always having to click on the X-button)
  • Rek'Sai již nezíská imunitu vůči CC na 3 sekundy po skoku pomocí R - Void Rush na klon.
  • Při pokusu o seslání Miss Fortunina E - Make It Rain, Syndřina Q - Dark Sphere nebo Varusovo E - Hail of Arrows mimo maximální dosah okamžitě po seslání Flashe se nyní schopnost napozicuje správně a sešle na maximální dosah po Flashi.
  • Používání Summoner Spellu k seslání Nimbus Cloaku již neresetuje probíhající animaci základního útoku.
  • Při potlačení od Settova R - The Show Stopper se LeBlanc již nevrátí na značku jejího W - Distortion a efekt bude trvat správnou dobu.
  • Gangplank nyní správně získá bonusové zlato nebo Silver Serpents z Q - Parrrley, pokud energized lightning ze Statikk Shiv zabije cíl.
  • Mordekaiserovo R - Realm of Death již neuděluje dalších 10% z maximálního zdraví cíle jako poškození, pokud je sesláno na cíl s plnými životy.
  • Efekty Omnivamp a Spellvamp nyní správně léčí i když je cíl zaštítěn.
  • Manaflow Band se nyní spouští spolehlivěji.
  • Graves nyní udělí správné množství poškození, pokud zasáhne cíl na maximální vzálenost svým Energized základním útokem (Energized z Rapid Fire Cannon).
  • Upgrady Mastery Emote za dokončení setů Eternals sets (dosažení 15 milníků) by měly být správně přidělovány.
  • Gangplankův Eternal “Eternal Plunder” nyní správně bude zaznamenávat zlato získané z nepřímého poškození z Q - Parrrley (např. zřetězení barelů),
  • Ukazatele milníků Eternals již ihned nezmizí, pokud hráč vstoupí do souboje v okamžiku, kdy se ukazatel objeví.
  • Ukazatele milníků Eternals nepřátel se vám již nebudou zobrazovat, pokud máte nastavenou možnost “Self + Allies Only”.
  • Nastavení zobrazení milníků Eternals je nyní perzistentní i po ukončení session klienta.
  • Milníky Eternals se nyní správně zobrazí i poté, co hráč skončí souboj, pokud akce, která navýší Eternals, způsobila počátek souboje.
  • Postup v milnících Eternals dosažený ve hře by měl být správně reflektován i v klientovi.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama