Patch 10.5 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.5 - změny ve hře

Patch 10.5 - změny ve hře

Smashee

Smashee

3. 3. 2020 19:45

(Dobří) toplaneři, přichází váš nový nejoblíbenější patch!

Reklama

Patch s označením 10.5 se v noci dostal do hry. Přinese nám nový hextech skin, některé očekávané balanční změny a buff top lane.

Nové skiny

Nový patch nám přinesl čtyři nové skiny.

Blackfrost Alistar

Blackfrost Rek'Sai

Blackfrost Renekton

Hextech Sejuani


Nové chroma balíčky

Všechny nové skiny získají také nové chroma balíčky.

Blackfrost Alistar

Blackfrost Rek'Sai

Blackfrost Renekton


Balanční změny

Šampioni

Alistar

  • Základní HP zvýšeny z 575 na 600.
  • Triumphant Roar (P)
    • Cooldown mezi získáváním stacků odstraněn.

Amumu

  • Curse of the Sad Mummy (R)
    • Cooldown zvýšen ze 130/115/100 sekund na 150/125/100.

Bard

  • Traveler's Call (P)
    • Poškození za 5 zvonečků sníženo z 15 na 12.

Blitzcrank

  • Základní armor snížen ze 40 na 37.

Darius

  • Hemorrhage (P)
    • Poškození do monster zvýšeno ze 120% na 175%.

Graves

  • Magic resist zvýšen ze 30 na 32.
  • MR za úroveň zvýšen z 1 na 1,25.
  • End of the Line (Q) 
    • Cena změněna z 60/65/70/75/80 many na 60 na všech úrovních.
    • Cooldown snížen ze 13/12/11/10/9 sekund na 12/11/10/9/8.

Kai'Sa

  • Icathian Rain (Q) 
    • AP ratio sníženo ze 40% na 25%.
    • Počet střel z vylepšené schopnosti zvýšen z 10 na 12.
  • Void Seeker (W)
    • Poškození zvýšeno z [20/45/70/95/120 (+60% AP)(+150% celkového AD) na [30/55/80/105/130 (+70% AP)(+130% celkového AD).
    • Vrácení cooldownu z vylepšené schopnosti zvýšeno z 50% na 70%.

Kayn

  • The Darkin Scythe (P)
    • Četnost padání orbů změněno z [zvyšuje se v 0/8/12 minutě] na [postupný růst (měli byste získat o 3% více orbů)].
  • Blade's Reach (W)
    • Zpomalení zvýšeno z 60% na 70%.

Lissandra

  • Ice Shard (Q)
    • AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%.

Mordekaiser

  • Darkness Rise (P)
    • Maximální poškození do monster zvýšeno z 25-120 na 28-164.

Neeko

  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 3% na 3,5%.
  • Ratio rychlosti útoku zvýšeno z 0,645 na 0,67.
  • Tangle-Barbs (E)
    • AP ratio zvýšeno ze 40% na 60%.
  • Pop Blossom (R)
    • Štít zvýšen z [50/80/110 (+50% AP)] na [75/100/125 (+75% AP)].

Ornn

  • Living Forge (P) 
    • Úroveň, od které může Ornn začít vytvářet masterwork předměty pro sebe, zvýšena z 12 na 13. 
    • Úroveň, od které může Ornn začít vytvářet masterwork předměty pro spojence, zvýšena ze 13 na 14.  
  • Bellow's Breath (W) 
    • Brittle poškození změněno z 12-20,5% na 10-18%.

Poppy

  • Hammer Shock (Q)
    • Maximální poškození do ne-šampionů zvýšeno ze 40/60/80/100/120 na 50/80/110/140/170.

Rammus

  • Ratio rychlosti útoku sníženo z 0,656 na 0,625.

Sett

  • Základní armor snížen ze 37 na 33.
  • Základní obnova HP snížena z 8 na 7.
  • Obnova HP za úroveň snížena z 0,75 na 0,5.
  • The Show Stopper (R)
    • Doba trvání zpomalení snížena z 1,5 sekundy na 1.
    • Sett nyní získá assisst i když cíl zemře během skoku.

Sivir

  • Boomerang Blade (Q)
    • Poškození za proletění cílem změněno z [35/55/75/95/115 (+70/80/90/100/110% celkového AD)(+50% AP) na [35/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% celkového AD)(+50% AP)].
  • On the Hunt (R)
    • Minimální rychlost pohybu změněna z 20% na 20/25/30%.

Sona

  • Základní AD zvýšeno ze 45 na 49.
  • AD za úroveň zvýšeno ze 2 na 3.
  • Song of Celerity (E)
    • Bonusová rychlost pohybu zvýšena z 10/11/12/13/14% na 20% na všech úrovních.

Předměty

Blade of the Ruined King

  • Unique passive - Melee uživatelé nyní udělují 12% poškození životů cíle.
  • Platí o pro Ornnovo vylepšení.

Boots of Swiftness

  • Rychlost pohybu zvýšena z 55 na 60.

Boots of Mobility

  • Cena zvýšena z 900 zlata na 1000.

Ravenous Hydra

  • Obnova životů změněna z 12% na 18%.
  • Dosah aktivky zvýšen ze 400 na 450.
  • Dosah epicentra změněno z 125 jednotek před vámi na dosah základního útoku (až do 200 jednotek).

Spectral Sickle

  • [Změna] Unique Passive: Tribute 
    • Procnutí nyní vyžaduje, aby byl v blízkosti (2000 jednotek) spojenecký šampion (může být i mrtvý). (Ovlivní také Frostfang)

Spellthief's Edge

  •  [Změna] Unique Passive: Tribute 
    • Procnutí nyní vyžaduje, aby byl v blízkosti (2000 jednotek) spojenecký šampion (může být i mrtvý). (Ovlivní také Harrowing Crescent)

Titanic Hydra

  • Unique passive - Cleave 
    • Poškození základních útoků zvýšeno z [5 + 1% vašich maximálních životů] na [5 + 1,5% vašich maximálních životů].
    • Poškození z vlny zvýšeno z [40 + 2,5% vašich maximálních životů] na [40 + 3% vašich maximálních životů].

Věže

Brnění věží

  • Zlato za každý plát zvýšeno ze 120 zlata na 160.
  • Brnění věží obdrží -17% poškození od Ranged šampionů.
  • Resisty za Bulwark Stack za blízké nepřátelské šampiony zvýšeny z 35 na 45.
  • Armor a MR vnějších věží sníženy z 40/80/120/160/200 (při ztrátě 0-4 plátů) na 15/50/85/120/155 (při ztrátě 0-4 plátů).

ARAM

Buffy

  • Akali
    • +18% udělovaného poškození a -12% obdrženého poškození změněno na +18% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.

Nerfy

  • Alistar
    • Bez úprav změněno na +5% obdrženého poškození.
  • Yuumi
    • +5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
  • Zac
    • +5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.

Ostatní

Eternals

  • Do hry se s tímto patchem dostaly dlouho očekávané Eternals! Více informací o nich najdete v našem článku.

Opravy chyb

  • Renektonovo E - Slice and Dice již nepřehrává zvukový záznam pro zásah i když nic nezasáhne.
  • Commencing Stopwatch z runy Perfect Timing již nemění sloty pro předměty, pokud se z nich stane Replica Stopwatch.
  • Cooldown Tahm Kenchova W - Devour již není snížen o polovinu, pokud spojenecký šampion zůstane uvnitř jeho úst po celou dobu trvání a navíc již neaplikuje poškození z Passivky - An Acquired Taste dvakrát.
  • Rakan již nemůže stackovat Spellbinder sesíláním E2 - Battle Dance na spojence mimo dosah schopnosti.
  • Jména vyvolavačů se již nezobrazují špatně během skautování v Clashi.
  • Přejetím myší nad duší z Ocean Drakea na tabuli se skóre již nezpůsobí krátké zaseknutí hry.
  • Poslední tik Death's Dance nyní správně zabije šampiona namísto toho, aby jej nechal žít s jedním životem.
  • Opravena chyba, při které tlačítko Delete na stránce run v Collection nebylo stisknutelné, což způsobovalo, že hráči nemohli hromadně mazat stránky s Runami.
  • Při vstupu na obrazovku po hře nejsou jméne vyvolavačů šedá pokud jsou stále v lobby.
  • Tlačítko Revive v Practice Tool nyní funguje správně a oživí šampiona.
  • Šampioni s runou Lethal Tempo nyní správně získají bonus k rychlosti útoku i při útoku na zaštítěné cíle.
  • Fiddlestickovo W - Drain nyní správně udělí poškození a vylléčí jej i když je sesláno ve stejný okamžik jako Fiořino W - Riposte.
  • Šampioni, kteří útočí základními útoky na nepřítele je již nebudou schopni následovat, pokud se jíim ztratí z vize.
  • Rychlá změna forem DJ Sony již nezpůsobí přetrvání helmy z její Ethereal formy.
  • Pokud Sion sesílá R - Unstoppable Onslaught více, než tři sekundy a pak napálí do nepřátelského šampiony, správně jej omráčí na 1,75 sekundy.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama