Do třetice všeho dobrého! Třetí patch letošního roku se nese ve znamení valentýnských skinů a očekávaných i překvapivých balančních úprav.

Nové skiny

Do hry se dostanou tři nové skiny pro Jinx, Yuumi a Sennu.

True Damage Senna Prestige Edition

Hearthseeker Jinx, Heartseeker Yuumi


Nové chroma balíčky

S novými skiny tradičně přibudou také nové chroma balíčky.

Heartseeker Jinx

222030.png 222031.png 222032.png 222033.png 222034.png 222035.png 222036.png

Heartseeker Yuumi

350012.png 350013.png 350014.png 350015.png 350016.png 350017.png 350018.png

Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Five Point Strike (Q) 
    • Cena zvýšena ze 100/95/90/85/80 energie na 120/115/110/105/100.
  • Twilight Shroud (W)
    • Rychlost pohybu v kouři změněna z [20/25/30/35/40% pokud je v kouři] na [30/35/40/45/50% postupně upadající rychlost pohybu na 2 sekundy po vyvolání]
  • Perfect Execution (R)
    • R1 Cílení změněno z [Volně označeno] na [označen nepřátelský šampion]
    • R1 Dosah označení: 625
    • R1 Vzdálenost skoku: 675-825 závisející na vzdálenosti od nepřítele.

Aphelios

  • Calibrum 
    • Dosah označení snížen z [nekonečný] na [1800 maximální dosah]

Azir

  • Základní mana zvýšena z 438 na 480.
  • Emperor's Divide (R) 
    • Počet vojáků (šířka) zvýšen z 5/6/7 na 6/7/8.

Corki

  • Valkyrie (W) 
    • Poškození za sekundu změněno z [7,5/25 (+37,5% bonusového AD)(+5% AP)] na [7,5/25 (+50% bonusového AD)(+6% AP)].
    • Doba trvání DoT (damage over time), když odhodíte nepřítele na stranu, zvýšena z 1 sekundy na 1,5. 
    • Nyní na 1,5 sekundy zpomalí odhozené nepřátele.

Diana

  • Základní mana snížena ze 420 na 375.
  • Pale Cascade (W)
    • Poškození sníženo z 22/34/46/58/70 na 18/30/42/54/66.

Ekko

  • Z-Drive Resonance (Passivka)
    • Poškození stacky do monster sníženo z 200% na 150%.

Ezreal

  • Mana za úroveň zvýšena ze 42 na 50. 
  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 1,5% na 2,5%

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Doba trvání tornáda zvýšena z 1,5 sekundy na 2. 
    • Počet šlehů tornáda zvýšen ze 3 na 4.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Poškození sníženo z 60/100/140/180/220 na 60/95/130/165/200.
  •  Zenith Blade (E)
    • Poškození sníženo z 60/100/140/180/220 na 50/90/130/170/210.

Miss Fortune

  • Rychlost útoku za úroveň snížena ze 3 na 2,25%. 

Rumble

  • Základní AD sníženo z 61,036 na 61. 
  • Základní Armor zvýšen z 30,88 na 31.
  • Scrap Shield (W) 
    • Rychlost útoku snížena ze [20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60% vylepšení)] na [15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% vylepšení)]
    • Hodnota štítu snížena z 80/110/140/170/200 na 60/95/130/165/200.

Sejuani

  • Rychlost útoku na první úrovni zvýšena z 0% na 10%.
  • Fury of the North (P)
    • Frost Armor nyní zmizí i po poškození od malých monster.  

Senna

  • Absolution (P)
    • Šance padnutí duší z minionů, které Senna nezabila, zvýšena z 20 na 25%. 
    • Šance padnutí duše z kanónů, které Senna zabije, snížena ze 100% na 1,67%.
  • Curse of the Black Mist (E)
    • Oprava chyby: Senniny přátelé v mlze se již krátce nestanou neviditelnými, pokud Senna během svého E zemře.  

Sett

  • Základní obnova HP snížena z 9,25 na 8.
  • Haymaker (W)
    • Cooldown zvýšen z 16/14/12/10/8 sekund na 18/16,5/15/13,5/12.
    • Základní poškození sníženo z 90/125/160/195/230 na 90/120/150/180/210.

Sona

  • Song of Celerity (E) 
    • Vlastní rychlost pohybu snížena z [25% (+4% za 100 AP)] na [20% (+3% za 100 AP)].

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q) 
    • Cena změněna z 85/90/95/100/105/110 many na 90 na všech úrovních.
    • Posílené poškození sníženo z 50/95/140/185/230/275 na 45/80/115/150/185/220.
    • [Nové] Nyní přidává +2-8% současných životů cíle jako poškození. 
  • You and Me! (W)
    • Silence se již nepočítá jako přerušení CC.  
  • Zoomies! (E)
    • Obnova životů změněna ze [70/110/150/190/230 (+30% AP)] na [70/100/130/160/190 (+40% AP)].

Jungle zkušenosti

Monster hunter buff

  • Velká monstra: Zvýšeny z 50 zkušeností na 60.
  • Bonus z prvního zabitého velkého monstra: Sníženy ze 165 zkušeností na 150.
  • Trest za nadměrné farmení minionů:
    • Po dokončení jungle předmětu byla odstraněna penalizace -10 zlata za miniony
    • Ve 14. minutě byla odstraněna penalizace -13 zlata za miniony.

Krugs

  • Zkušenosti z celého kempu zvýšeny ze 160 na 175.
  • Zlato z celého kempu zvýšeno ze 125 na 135.
  • Zkušenosti a zlato za jednotlivé monstra v kempu
    • Velký Krug
      • Zkušenosti sníženy z 55 na 37
      • Zlato sníženo z 65 na 42.
    • Střední Krug
      • Zkušenosti zvýšeny z 15 na 18
      • Zlato zvýšeno z 10 na 13.
    • Malý Krug
      • Zkušenosti zvýšeny z 10 na 14
      • Zlato zvýšeno z 5 na 9.

Blue buff a Red buff

  • Zkušenosti sníženy ze 115 na 110.

Scalování zkušeností s úrovní monster

  • Na úrovních 1-3 nezměněno.
  • Na úrovni 4 zvýšeno z 1,036x na 1,075x.
  • Na úrovních 5-6 zvýšeno z 1,1x na 1,15x.
  • Na úrovni 7 nezměněno.

ARAM

Nerfy

  • Janna
    • +10% obdrženého poškození, -8% hodnoty štítů změněno na +10% obdrženého poškození, -10% hodnoty štítů, -10% léčení.
  • Maokai
    • -12% udělovaného poškození a +12% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +12% obdrženého poškození.
  • Nami
    • +5% obdrženého poškození změněno na +5% obdrženého poškození a -10% léčení.
  • Singed
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Sylas
    • +5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
  • Teemo
    • -12% udělovaného poškození změněno na -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Trundle
    • Bez úprav změněno na -10% léčení.
  • Ziggs
    • -15% udělovaného poškození a +8% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození.

Buffy

  • Aatrox
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Azir
    • +5% udělovaného poškození změněno na +10% udělovaného poškození.
  • Bard
    • +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Elise
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Evelynn
    • +15% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Jax
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Kassadin
    • Bez úprav změněno na -10% obdrženého poškození.
  • LeBlanc
    • +12% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Leona
    • +5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
  • Poppy
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Qiyana
    • +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Tryndamere
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Urgot
    • -5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.

Ostatní

Změny vizuálních efektů

Malphite

  • Byly upraveny efekty základních útoků, passivky a všech schopností pro všechny skiny.
  • Glacial Malphite má nový efekt seslání W, působení W a minutí R.
  • Mecha Malphite má nový efekt Passivky, působení W a minutí R.
  • Ironside Malphite má nový efekt Passivky a působení W.
  • Odyssey Malphite má nový efekt Passivky a zásahů W.

Opravy chyb

  • Bylo minimalizováno natahování krku Nightbringer Lee Sin Prestige Edition během různých animací (nečinnosti a běh).
  • Passivka Ornnova vylepšeného Might of the Ruined King se již nestackuje s passivkou Blade of the Ruined King.
  • Cooldown Jaycova R - Mercury Cannon/Mercury Hammer se nyní správně snižuje o 10%, pokud má Cloud Drake buff.
  • Vizuální a zvukové efekty Infernal Soul již nejsou nepřátelským týmem zachytitelné mimo vizi.
  • Trvání stunu Braumovy Passivky - Concussive Blows se nyní správně snižuje kvůli Tenacity,
  • Pokud Sett nemá investované žádné body do W - Haymaker, Illaoino E - Test of Spirit nyní správně nezahrne jeho vessel.
  • Zvukové efekty PROJECT: Jinx již nejsou hlasitější, než zvukové efekty ostatních skinů.
  • Settovo R - The Show Stopper již není schopno potlačit Mordekaisera během sesílání R - Realm of Death.
  • Indikátory dosahu Guardian of the Sands Rengarovy Passivky - Unseen Predator a R - The Thrill of the Hunt již nepulzují způsobem, který mění jejich velikost.
  • Yuumi již nezůstane uvězněná ve spojenecké Mordekaiserově R - Realm of Death, pokud na sešle W - You and Me! při jeho oživení díky Zileanově R - Chronoshift.
  • Luxino E - Lucent Singularity již neodhaluje oblasti mimo svůj dosah.
  • Šampioni již nemohou spustit Grasp of Undying z Prototype: Omnistone v jedné rotaci vícekrát.
  • Dýky z Katarininy Passivky - Sinister Steel již neposkytnou 2 stacky Conquerora za zásah, nyní správně poskytnou 2 stacky za seslání.
  • Katarina se již nepokouší provést základní útok na její poslední cíl po seslání E - Shunpo, pokud cíl není v dosahu útoku.
  • Garenovo Q - Decisive Strike se již nezruší v polovině útoku, pokud se cíl teleportuje daleko.
  • Slepé místo v blízkosti severní zdi poblíž vchodu do spodní jungle na červené straně byla opravena tak, že pasti, společníci, šampioni, atd. jsou viditelní hráčům v řecet.
  • On-hit schopnosti šampionů nyní správně přidávají stacky energie z itemů a run s UNIQUE Passive - Energized.
  • Šampioni s dvojitými útoky nyní získávají správný (dvojnásobný) počet stacků energie UNIQUE: Passive - Energized.
  • Mrtví šampioni již nebudou přitahovat pozornost věží.
  • Šampioni oslepeni Teemovým Q - Blinding Dart nyní již nemohou zasáhnout nepřítele kriticky nebo se zvýšeným poškozením.
  • Mordekaiserovo Passive - Darkness Rise nyní správně uděluje poškození nepřátelům jen pokud je schopnost aktivní.
  • Baron Nashor již nepoškozuje a neodhaluje pro hráče za jeho doupětem, kteří jej původně odhaleného neměli.
  • Zničení věže nebo turret plate nyní poskytne hráčům správné množství zlata i pokud jsou od věže dále.