i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 10.21 - změny ve hře
V dnešním patchi najdeme spoustu zajímavých balančních změn.
Reklama
Patch, který se v noci na dnešek dostal do hry, přinesl mnoho novinek. Nese označení 10.21 a přináší balanční úpravy šampionů a spoustu nových skinů.
Nové skiny
V patchi 10.21 se objeví skiny ze tří různých sérií - Hextech, Tales from the Rift a Odyssey. Více se o nich dozvíte zde.
Chroma balíčky
Můžeme se těšit na chroma balíčky pro Odyssey a Tales from the Rift skiny.
Odyssey Twisted Fate
Odyssey Sivir
|
|
|
Little Devil Teemo
Bewitching Morgana
Pumpkin Prince Amumu
Odyssey Karma
|
|
Bewitching Elise
Little Devil Fizz
Odyssey Kha'Zix
Odyssey Kayn
Galaxy Slayer Zed
Odyssey Aatrox
Balanční změny
Šampioni
Aphelios
- The Hitman and the Seer (P)
- Lethalita zvýšena z 2/4/6/8/10/12 na 3/6/9/12/15/18.
- Moonlight Vigil (R)
- Severum – léčení zvýšeno z 200/300/400 na 250/375/500.
- Calibrum – Značka působí větší poškození, zvýšeno z 20/40/70 na 40/70/100.
- Crescendum – počet Chakramů zvýšen z 3 na 4.
- Gravitum - trvání znehybnění zvýšeno z 1 sekundy na 1.25.
- Infernum - plošné poškození zvýšeno z 75% na 85%.
Camille
- Hookshot (E)
- Rychlost útoku snížena z 40/50/60/70/80% na 40/45/50/55/60%.
Corki
- Phosphorous Bomb (Q)
- Přepočet bonusového AD zvýšen z 50% na 70%.
Graves
- Quickdraw (E)
- Armor za stack snížen z 8/11/14/17/20 na 6/9/12/15/18.
Hecarim
- Devastating Charge (E)
- Základní poškození sníženo z 45/75/105/135/165 na 35/65/95/125/155.
- Maximum základního poškození sníženo z 90/150/210/270/330 na 70/130/190/250/310.
Karma
- Gathering Fire (P)
- Cooldown Mantry se snižuje s použitím kouzel – snížení cooldownu změněno z [2/3/4 na úrovních 1/7/13] na [2/3.5/5 na úrovních 1/6/11].
- Cooldown Mantry se snižuje s použitím útoků – snížení cooldownu změněno z [1/1,5/2] na 1 na všech úrovních.
- Mantra (R)
- Cooldown snížen z 45/42/39/36/36 na 40/38/36/34/34
Lee Sin
- AD za úroveň zvýšeno z 3,2 na 3,7.
Nidalee
- Základní AD sníženo z 61 na 58.
Pantheon
- Comet Spear (Q)
- Poškození změněno z [75/110/145/180/215 (+100% bonusového AD)] na [70/100/130/160/190 (+115% bonusového AD)].
- Kritické poškození změněno z [155/235/315/395/475 (+2.0 bonusového AD)] na [155/230/305/380/455 (+2.3 bonusového AD)].
- Mortal Will – scaling bonusového poškození zvýšen ze 100% na 115% bonusového AD.
Samira
- Wild Rush (E)
- Cooldown zvýšen z 15/14/13/12/11 na 20/18/16/14/12.
- Rychlost útoku snížena z 30/35/40/45/50% na 20/25/30/35/40%.
Trundle
- King's Tribute (P)
- Léčení zvýšeno z 2/3/4/5/6% na úrovních 1/5/9/12/15 na 2-7% (zvyšuje se s úrovní).
- Frozen Domain (W)
- Cooldown změněn z 15 sekund na 15/14/13/12/11.
Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Celkové poškození změněno z 40/80/120/160/200/240 na 50/100/150/200/250/300.
Runy
Nimbus Cloak (S2)
- Rychlost pohybu změněna z 10/20/30% na 5/20/35%.
- Trvání sníženo z 2,5 sekundy na 2.
ARAM
Buffy
- Bard
- +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -20% obdrženého poškození
- Camille
- +6% udělovaného poškození a -6% obdrženého poškození změněno na +6% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
- Katarina
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
- Nocturne
- +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
- Rek’Sai
- +12% udělovaného poškození a -12% obdrženého poškození změněno na +12% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
- Samira
- Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození
- Tahm Kench
- -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
- Vi
- +5% udělovaného poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
- Volibear
- Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození
- Yorick
- -5% udělovaného poškození změněno na -3% udělovaného poškození
Nerfy
- Ezreal
- Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
- Jinx
- -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
- Nidalee
- +12% udělovaného poškození změněno na +10% udělovaného poškození
- Ryze
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +3% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
- Sona
- -15% udělovaného poškození, +15% obdrženého poškození, -20% léčení a -20% hodnoty štítů změněno na -20% udělovaného poškození, +15% obdrženého poškození, -20% léčení a -20% hodnoty štítů
- Vayne
- -5% obdrženého poškození změněno na -3% obdrženého poškození
URF
Buffy
- Bard
- Opravena chyba při které se neaplikovaly na kolekci Chime a na Meepy bonusy specifické pro URF.
- Rek’Sai
- +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
- Yone
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
Nerfy
- Akali
- +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození
- Ashe
- +8% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
- Nunu
- +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození a +10% léčení změněno na +8% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození a +10% léčení
- Pantheon
- +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
- Rammus
- +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
- Shen
- Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
- Vi
- Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
- Volibear
- -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
- Yuumi
- -20% udělovaného poškození, +10% obdrženého poškození -30% léčení a -100% E cooldown změněno na -20% udělovaného poškození, +20% obdrženého poškození -30% léčení a -100% E cooldown
- Zed
- -10% udělovaného poškození změněno na -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
Opravy chyb
- Klient: Opravena chyba, při které se nenačítalo menu s nastavením ve hře, pokud hra nebyla hrána od posledního patche.
- Klient: Během oslav promoce se již nebude zobrazovat debug text.
- Klient: Opravena chyba, při které se notifikace o darech objevovaly i poté, co byly odstraněny.
- Klient: Ikona na taskbaru by se měla rozsvítit pokud na vás čekají notifikace nebo zprávy.
- Klient: Obnovení výchozích kláves mimo hru již neodbinduje "Area Is Warded Ping".
- Emotes jsou nyní konzistentnější napříč rozlišeními a mají fixní pozici nad ukazatelem životů.
- Ve hře přidána možnost změnit velikost emotes na "Normal" nebo "Small".
- Přidán ukazatel “příchozího léčení” na ukazatel životů, takže hráči uvidí, kolik HP obdrží ze zdrojů zpožděného léčení, jako je například aktivka Redemption, lékárničky na ARAMu a Vladimirovo R - Hemoplague.
- Opravena chyba, při které hráči na Macu viděli nezvykle světlou obrazovku, pokud se objevili jistí šampioni.
- Opravena chyba, při které Amumu neaplikoval Passive - Cursed Touch svými AoE schopnostmi.
- Opraveno Namino W - Ebb and Flow AP ratio v popisku z 1.5 AP na 0.5 AP.
- PsyOps Sona nyní správně zobrazuje svou transformační animaci i při pohybu během zvyšování úrovně R - Crescendo.
- Přidán žlutý kruh pod cíle zasažené Zedovou Passivkou - Contempt for the Weak tak, aby byl stejný jako podobné indikátory pro Jarvana, Ekka a Shaca.
Reklama
Reklama