Patch, který se v noci na dnešek dostal do hry, přinesl mnoho novinek. Nese označení 10.21 a přináší balanční úpravy šampionů a spoustu nových skinů.

Nové skiny

V patchi 10.21 se objeví skiny ze tří různých sérií - Hextech, Tales from the Rift a Odyssey. Více se o nich dozvíte zde.


Chroma balíčky

Můžeme se těšit na chroma balíčky pro Odyssey a Tales from the Rift skiny.

Odyssey Twisted Fate

Odyssey Sivir

 

Little Devil Teemo

Bewitching Morgana

 

Pumpkin Prince Amumu

Odyssey Karma

 

Bewitching Elise

 

Little Devil Fizz

 

Odyssey Kha'Zix

 

Odyssey Kayn

 

Galaxy Slayer Zed

Odyssey Aatrox

 

Balanční změny

Šampioni

Aphelios

  • The Hitman and the Seer (P)
    • Lethalita zvýšena z 2/4/6/8/10/12 na 3/6/9/12/15/18.
  • Moonlight Vigil (R) 
    • Severum – léčení zvýšeno z 200/300/400 na 250/375/500.
    • Calibrum – Značka působí větší poškození, zvýšeno z 20/40/70 na 40/70/100.
    • Crescendum – počet Chakramů zvýšen z 3 na 4.
    • Gravitum - trvání znehybnění zvýšeno z 1 sekundy na 1.25.
    • Infernum - plošné poškození zvýšeno z 75% na 85%.

Camille

  • Hookshot (E)
    • Rychlost útoku snížena z 40/50/60/70/80% na 40/45/50/55/60%.

Corki

  • Phosphorous Bomb (Q)
    • Přepočet bonusového AD zvýšen z 50% na 70%.

Graves

  • Quickdraw (E)
    •  Armor za stack snížen z 8/11/14/17/20 na 6/9/12/15/18.

Hecarim

  • Devastating Charge (E) 
    • Základní poškození sníženo z 45/75/105/135/165 na 35/65/95/125/155.
    • Maximum základního poškození sníženo z 90/150/210/270/330 na 70/130/190/250/310.

Karma

  • Gathering Fire (P)
    • Cooldown Mantry se snižuje s použitím kouzel – snížení cooldownu změněno z [2/3/4 na úrovních 1/7/13] na [2/3.5/5 na úrovních 1/6/11].
    • Cooldown Mantry se snižuje s použitím útoků – snížení cooldownu změněno z [1/1,5/2] na 1 na všech úrovních.
  • Mantra (R)
    • Cooldown snížen z 45/42/39/36/36 na 40/38/36/34/34

Lee Sin

  • AD za úroveň zvýšeno z 3,2 na 3,7.

Nidalee

  • Základní AD sníženo z 61 na 58.

Pantheon

  • Comet Spear (Q)
    • Poškození změněno z [75/110/145/180/215 (+100% bonusového AD)] na [70/100/130/160/190 (+115% bonusového AD)].
    • Kritické poškození změněno z [155/235/315/395/475 (+2.0 bonusového AD)] na [155/230/305/380/455 (+2.3 bonusového AD)].
    • Mortal Will  – scaling bonusového poškození zvýšen ze 100% na 115% bonusového AD.

Samira

  • Wild Rush (E) 
    • Cooldown zvýšen z 15/14/13/12/11 na 20/18/16/14/12.
    • Rychlost útoku snížena z 30/35/40/45/50% na 20/25/30/35/40%.

Trundle

  • King's Tribute (P)
    • Léčení zvýšeno z 2/3/4/5/6% na úrovních 1/5/9/12/15 na 2-7% (zvyšuje se s úrovní).
  • Frozen Domain (W)
    • Cooldown změněn z 15 sekund na 15/14/13/12/11.

Udyr

  • Phoenix Stance (R)
    • Celkové poškození změněno z 40/80/120/160/200/240 na 50/100/150/200/250/300.

Runy

Nimbus Cloak (S2)

  • Rychlost pohybu změněna z 10/20/30% na 5/20/35%.
  • Trvání sníženo z 2,5 sekundy na 2.

ARAM

Buffy

  • Bard
    • +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -20% obdrženého poškození
  • Camille
    • +6% udělovaného poškození a -6% obdrženého poškození změněno na +6% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Katarina
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Nocturne
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
  • Rek’Sai
    • +12% udělovaného poškození a -12% obdrženého poškození změněno na +12% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
  • Samira
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození
  • Tahm Kench
    • -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Vi
    • +5% udělovaného poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Volibear
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození
  • Yorick
    • -5% udělovaného poškození změněno na -3% udělovaného poškození

Nerfy

  • Ezreal
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
  • Jinx
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
  • Nidalee
    • +12% udělovaného poškození změněno na +10% udělovaného poškození
  • Ryze
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +3% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Sona
    • -15% udělovaného poškození, +15% obdrženého poškození, -20% léčení a -20% hodnoty štítů změněno na -20% udělovaného poškození, +15% obdrženého poškození, -20% léčení a -20% hodnoty štítů
  • Vayne
    • -5% obdrženého poškození změněno na -3% obdrženého poškození

URF

Buffy

  • Bard
    • Opravena chyba při které se neaplikovaly na kolekci Chime a na Meepy bonusy specifické pro URF.
  • Rek’Sai
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození
  • Yone
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození

Nerfy

  • Akali
    • +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození
  • Ashe
    • +8% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Nunu
    • +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození a +10% léčení změněno na +8% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození a +10% léčení
  • Pantheon
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Rammus
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Shen
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
  • Vi
    • Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození
  • Volibear
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
  • Yuumi
    • -20% udělovaného poškození, +10% obdrženého poškození -30% léčení a -100% E cooldown změněno na -20% udělovaného poškození, +20% obdrženého poškození -30% léčení a -100% E cooldown
  • Zed
    • -10% udělovaného poškození změněno na -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození

Opravy chyb

  • Klient: Opravena chyba, při které se nenačítalo menu s nastavením ve hře, pokud hra nebyla hrána od posledního patche.
  • Klient: Během oslav promoce se již nebude zobrazovat debug text.
  • Klient: Opravena chyba, při které se notifikace o darech objevovaly i poté, co byly odstraněny.
  • Klient: Ikona na taskbaru by se měla rozsvítit pokud na vás čekají notifikace nebo zprávy.
  • Klient: Obnovení výchozích kláves mimo hru již neodbinduje "Area Is Warded Ping".
  • Emotes jsou nyní konzistentnější napříč rozlišeními a mají fixní pozici nad ukazatelem životů.
  • Ve hře přidána možnost změnit velikost emotes na "Normal" nebo "Small".
  • Přidán ukazatel “příchozího léčení” na ukazatel životů, takže hráči uvidí, kolik HP obdrží ze zdrojů zpožděného léčení, jako je například aktivka Redemption, lékárničky na ARAMu a Vladimirovo R - Hemoplague.
  • Opravena chyba, při které hráči na Macu viděli nezvykle světlou obrazovku, pokud se objevili jistí šampioni.
  • Opravena chyba, při které Amumu neaplikoval Passive - Cursed Touch svými AoE schopnostmi.
  • Opraveno Namino W - Ebb and Flow AP ratio v popisku z 1.5 AP na 0.5 AP.
  • PsyOps Sona nyní správně zobrazuje svou transformační animaci i při pohybu během zvyšování úrovně R - Crescendo.
  • Přidán žlutý kruh pod cíle zasažené Zedovou Passivkou - Contempt for the Weak tak, aby byl stejný jako podobné indikátory pro Jarvana, Ekka a Shaca.