Patch 10.16 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.16 - změny ve hře

Patch 10.16 - změny ve hře

Smashee

Smashee

4. 8. 2020 19:00

Konečně jsme se dočkali buffu Yasua!

Reklama

Po dvou týdnech je tu nová aktualizace a, světe div se, po aktualizaci s označením 10.15 nás tentokrát čeká aktualizace označená 10.16. Přináší nám nového šampiona, Spirit Blossom skiny a samozřejmě balanční změny.

Obsah patche

Nový šampion: Yone

Yasuův bratr se dostane do hry v průběhu patche. Podívat se na něj můžete v našem starším článku.


Nové skiny

Spirit Blossom festival pokračuje a my se dočkáme dalších čtyř skinů s touto tématikou. Tentokrát skin zamíří na Ahri, Cassiopeiu, Kindred a Riven. Prohlédnout si je můžete zde.


Chroma balíčky

K novým skinům neodmyslitelně patří i chroma balíčky.

Spirit Blossom Ahri

Spirit Blossom Cassiopeia

Spirit Blossom Riven

Spirit Blossom Kindred

Spirit Blossom Yone


 

Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Five Point Strike (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 30/55/80/105/130 na 35/60/85/110/135.
  • Shuriken Flip (E)
    • Poškození změněno z fyzického na magické.

Ashe

  • Ranger's Focus (Q) 
    • Attack speed snížen z 20/30/40/50/60% na 20/25/30/35/40%.

Bard

  • Základní HP sníženo z 575 na 560.
  • Caretaker's Shrine (W)
    • Léčení při plném nabití sníženo z 70/110/150/190/230 na 55/95/135/175/215.

Evelynn

  • Hate Spike (Q)
    • Cooldown snížen z 8 na 4.
    • [Odstraněno] Zásah do monster už nesnižuje cooldown

Fiora

  • Lunge (Q) 
    • Cooldown snížen z 16/14/12/10/8 sekund na 13/11.25/9.5/7.75/6.
    • Navrácený cooldown při zásahu nepřítele snížen z 60% na 50%.

Hecarim 

  • Devastating Charge (E)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 25-75% na 25-100% v průběhu 3 sekund.

Jax

  • Counter Strike (E)
    • Cooldown snížen z 16/14/12/10/8 sekund na 14/12.5/11/9.5/8.

Jhin

  • Whisper (P)
    • Poškození do budov poslední střelou zvýšeno z 1.2 celkového AD na 1.5.

Jinx

  • Super Mega Death Rocket! (R)
    • Limit bonusového poškození odstraněn.

Karma

  • Inner Flame (Q) 
    • Cena změněna z 50/55/60/65/70 many na 65.
    • Cooldown zvýšen z 7/6.5/6/5.5/5 sekund na 9/8.5/8/7.5/7.

Karthus

  • Lay Waste (Q)
    • AP ratio sníženo z 35% na 30%.

Kha'Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Bonusové poškození do osamoceného cíle sníženo ze 120% na 110% celkového AD.

Lucian

  • Piercing Light (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 85/120/155/190/225 na 95/130/165/200/235.
  • The Culling (R)
    • Počet střel zvýšen z 20/25/30 na 22/28/34.

Miss Fortune

  • Základní AD zvýšeno z 50 na 52.

Morgana

  • Dark Binding (Q)
    • Cooldown snížen z 11 sekund na 10.

Nautilus

  • Titan's Wrath (W)
    • Základní velikost štítu snížena z 60/70/80/90/100 na 45/55/65/75/85.

Neeko

  • Blooming Burst (Q) 
    • Poškození z prvního výbuchu zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 80/125/170/215/260.
    • Poškozeno druhého a třetího výbuchu zvýšeno z 35/55/75/95/115 na 40/60/80/100/120.

Nocturne

  • Umbra Blades (P)
    • Cooldown zvýšen z 10 sekund na 14.
    • Zkrácení cooldownu základními útoky proti monstrům a šampionům zvýšeno ze 2 sekund na 3.

Rakan

  • The Quickness (R)
    • Rychlost pohybu zvýšena z 50 na 75%.

Sett

  • Haymaker (W)
    • Poškození sníženo z 80/105/130/155/180 na 80/100/120/140/160.
  • Facebreaker (E)
    • Poškození sníženo z 50/80/110/140/170 na 50/70/90/110/130.

Skarner

  • Crystal Slash (Q)
    • Cena snížena z 15 many na 10.
    • AD ratio zvýšeno z 15% celkového AD na 20%.

Syndra

  • Dark Sphere (Q)
    • Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.

Tristana

  • Explosive Charge (E) 
    • [Nové] Poškození zvýšeno o 1% za každé 3% šance na kritický zásah (až do 33.3%).

Veigar

  • Základní Magic Resist zvýšen z 30 na 32.

Volibear

  • Thundering Smash (Q)
    • Rychlost pohybu snížena z 15/20/25/30/35% na 10/14/18/22/26%.

Yasuo

  • Základní MR zvýšeno z 30 na 32. 
  • Last Breath (R)
    • Poškození zvýšeno z 200/300/400 na 200/350/500.

Ziggs 

  • Short Fuse (P)
    • AP Ratio změněno z 30/40/50% na 50%.
    • Poškození do budov zvýšeno z 200% na 250%.

Runy

  • Nimbus Cloak (S2)
    • Rychlost pohybu snížena z 15-35% na 10-30% (záleží na cooldownu summoner spellu).

Nexus Blitz

Změny jungle

  • Základní AD Jungle Guardiana změněno z 90 na 80.
  • Růst AD Jungle Guardiana změněn z 5 na 6.
  • Jungle Guardian přestane růst a sílit po 40 sekundách souboje.
  • Monstra způsobují méně poškození hráčům s nízkými životy a jejich AD bylo zvýšeno o 20%.

Změny eventů

  • URF: Šampioni v URF Deathmatch nyní mají debuff Grievous Wounds okamžitě po začátku hoření.
  • Bardle Royale: Při Bardle Royale se již nespawnují minioni, minioni mimo kruh jsou nehybní.
  • Push the Cart: Režim Attack/Defend neskončí okamžite při spuštění Sudden Death. Namísto toho získá vozík bonus k rychlosti pohybu a nemůže být zablokován obránci. Čas do spuštění Sudden Death snížen na 75 sekund.
  • DPS Check: Cvičný terč se nyní objevuje na vícero pozicích.
  • Loot Teemo and Veigar: Magic resist byl zvýšen na 100 (navíc získáte 25 armoru navíc, pokud se jedná o třetí nebo čvrtý event)

Změny odměn

  • Hodnoty regenerace z Ocean Soul jsou sníženy o 25%.
  • Minimální poškození Statikk Shockem do minionů změněno z 50% maximálního zdraví cíle na 35%.

Změny na mapě

  • Šampioni, kteří skočí do zdi pod neutrálními žabími kanony budou nyní z kanonu automaticky vystřeleni. Jiné typy jednotek, které vlezou do kanónu, budou odhozeny.
  • Wardy umístěné kolem centrálního křoví na toplane budou nyní odhalovat oblast lépe.

Buffy

  • Azir
    • Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Ezreal
    • Beze změny změněno na -3% obdrženého poškození.
  • Kog'Maw
    • -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození změněno na -8% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • LeBlanc
    • -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Lee Sin
    • Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Riven
    • Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Taric
    • -5% udělovaného poškození, +5% obdrženého poškození a -5% léčení změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Thresh
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození.

Nerfy

  • Darius
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +3% obdrženého poškození.
  • Illaoi
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Jhin
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Leona
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Neeko
    • -5% obdrženého poškození změněno na -3% obdrženého poškození.
  • Urgot
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Zyra
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.

Ostatní

  • Byl spuštěn beta test podpory DX11. Zapojit se můžete zde.
  • Začala rekrutovací sezóna Ionia Clashe. Více informací se dozvíte v klientovi v záložce Clash.

Opravy chyb

  • Klient: Opravena chyba, při které mizel poslední řádek chatu.
  • Klient: Opravena chyba, kvůli které se občas nezobrazovaly popisky Item Setů.
  • Klient: Opravena chyba, při které se oznámení "unable to retrieve settings" objevovalo častěji, než by mělo.
  • Klient: Načítání méně často využívaných sekcí klienta je nyní pozdrženo do jejich spuštění kliknutím, což má za následek rychlejší start klienta.
  • Byl synchronizován dosah cannon minionů na obou stranách.
  • Smrt způsobená explozí Shacova R - Hallucinate ihned po seslání E - Lightning Rush za Kennena k zabití klonu již nezpůsobuje přetrvávající záměnu za E2 - Lightning Rush (které schopnost ruší).
  • Fiddlestickovo R - Crowstorm již nebude udělovat poškození, pokud zemře ihned po přemístění se do cílové destinace.
  • Shen již nemůže nakoupit itemy, seslat R - Stand United a vrátit je před dokončením sesílání.
  • Vylepšený útok z Dariusova W - Crippling Strike nyní správně uděluje poškození cílům se spell shieldem.
  • Sejuanino kombo Q - Arctic Assault+základní útok nyní správně spouští Electrocute.
  • Lilliiny animace chůze a běhu se již nezacyklí při zadávání příkazů k pohybu.
  • Základní útok po seslání Blitzcrankova Q - Rocket Grab a Amumova Q - Bandage Toss nyní správně přidá stacky Conqueroru, Electrocute a Phase Rushe.
  • Vizuální efekty Pulsefire Ezreala jsou nyní správně viditelné i při spectatingu.
  • Zásah nepřátelského šampiona Shyvaniným R - Dragon's Descent pokud je aktivní W - Burnout nyní správně přidá dva stacky Conqueroru.
  • Vylepšené útoky z Rek'Saina Q - Queen's Wrath použíté na nepřítele krátce po seslání R - Void Rush se již neztrácejí.
  • Zvukový efekt Siviřiny Passive - Fleet of Foot byl obnoven pro všechny skiny i základní model.
  • Zvukový efekt resetu Dawnbringer Nidaleeiny Passive - Prowl byl obnoven.
  • Po splnění Kha'Zixovy a Rengarovy mise The Hunt Is On! se nyní správně přehraje zvukový efekt pro všechny jejich skiny.
  • Všechny skiny nyní přehrávají zvukové efekty nečinnosti pomocí základních assetů.

Nexus Blitz

  • Hráči již nebudou hořet, pokud jejich kolo skončí v Prize Fightu.
  • Aurelion Sol si již neponechá své hvězdy navíc, pokud přežije poslední kolo URF Deathmatche.
  • Předměty pro junglery nyní poskytují zvýšenou regeneraci many v celé jungli, včetně zóny pro Red Buff a jungle mezi linkami.
  • Rift Herald Mercenary se již nedostává nastálo do Stasis pokud je aktivní během Prize Fightu.
  • Kouzla s přepínáním budou vypnuta, pokud hráč pozoruje Prize Fight nebo nastupuje do Battle Sled.
  • Hexflash bude nyní obnoven na Flash v každém kole URF Deathmatche.
  • Jungle Guardian se již po zabití neobjeví dvakrát.
  • Gnar již nebude schopen seslat W - HyperR - GNAR! v jeho Mini formě po nástupu do Battle Sled.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama