Dnes v noci se do hry dostal patch označený 10.14. Jaký bude mít vliv na hru?

Obsah patche


Nové skiny

Osm nových skinů se dostane do hry v průběhu patche. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Chroma balíčky

K novým skinům patří samozřejmě také jejich barevné variace.

Arcanist Kog'Maw

Arcanist Shaco

Infernal Karthus

Infernal Kennen

Infernal Vel'Koz


Balanční změny

Šampioni

Alistar

  • Pulverize (Q)
    • Cooldown snížen: 17/16/15/14/13 → 15/14/13/12/11

Ezreal

  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown zvýšen: 25/22/19/16/10 → 28/25/22/19/16

Karthus

  • Životy zvýšeny z 528 na 550.
  • Rychlost pohybu zvýšena z 325 na 335.
  • Lay Waste (Q)
    • Poškození zvýšeno ze [45/65/85/105/125 (+30% AP)] na [50/70/90/110/130 (+35% AP)].
    • Poškození do monster sníženo ze 100% na 85%.
  • Defile (E)
    • Obnova many změněna z [pouze když je schopnost vypnuta] na [vždy].
    • Časový interval při udílení poškození zkrácen z [1× za sekundu] na [4× za sekundu]. Při deaktivaci udělí 1 tik poškození.

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Bonusové poškození při izolaci cíle zvýšen: 2 → 2,2 násobek

Pyke

  • Růst armoru za úroveň snížen z 5 na 3,5.
  • Růst MR za úroveň snížen z 1,5 na 1,25
  • Bone Skewer (Q)
    • Poškození zvýšeno z 75/125/175/225/275 na 85/135/185/235/285.
    • Cena snížena ze 70 many na 50/55/60/65/70.
    • Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.
  • Ghostwater Dive (W)
    • Bonusová r​ychlost pohybu snížena z 40/45/50/55/60% na 40%.
  • Phantom Undertow (E)
    • Poškození zvýšeno z 95/125/155/185/215 na 105/135/165/195/225.

Riven

  • Runic Blade (P)
    • Poškození zvýšeno: 25-50% → 30-60% (dle úrovně postavy).

Sejuani

  • Permafrost (E)
    • Poškození zvýšeno z 40/90/140/190/240 na 55/105/155/205/255.
    • Cooldown změněn z 10/9/8 sekund (na úrovních 1/7/14) na 8 sekund na všech úrovních. 

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Bonusový attack speed snížen: 30/47,5/65/82,5/100% → 20/40/60/80/100%.

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Maximální přepočet AD poškození snížen: 150% → [125%-145% dle úrovně schopnosti]
  • Hail of Arrows (E)
    • Poškození sníženo: 70/105/140/175/210 → 50/90/130/170/210

Volibear

  • Základní rychlost útoků snížena: 0,66 → 0,625
  • Frenzied Maul (W)
    • Léčení z monster sníženo: 100% → 50%

Wukong

  • Cyclone (R)
    • Trvání vyhození do vzduchu sníženo: 0,75 → 0,6 vteřiny.

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Rychlost přesunutí stínu zvýšena: 1750 → 2500
    • Cooldown snížen: 22/20/18/16/14 → 20/18,5/17/15,5/14 vteřiny

Runy

Predator (Domination keystone)

  • Poškození zvýšeno: [30-90] → [40-120]
  • Cooldown snížen: [100-70] → [90-60] vteřin.

Summoner spelly

Ghost

  • Rychlost pohybu zvýšena z 20-40% na 24-48%.

Opravy chyb

  • Sesílání Syndřina Q - Dark Sphere na maximální vzdálenosti nyní odpaluje sféry konzistentněji v kombinaci se sesíláním E - Scatter The Weak.
  • Popisek Karthusova E - Defile nyní správně zmiňuje zvyšující se cenu na každé úrovni.
  • Shacovi se nyní správně přičte assisst do takedownů i pokud útočil jen jeho klon.
  • Šampionům s Approach Velocity již nebude zůstávat bonus k rychlosti pohybu než se nepřítel s jejich omezením pohybu respawne.
  • Singedovo Q - Poison Trail je nyní správně modré barvy v módu pro barvoslepé.
  • Cooldown Dianina E - Lunar Rush se již neobnovuje, pokud je Moonlight z jejího Q - Crescent Strike zablokován spell shieldem. Moonlight z jejího Q - Crescent Strike se již neaplikuje na šampiony, kteří kouzlo zablokovali spell shieldem.
  • Ikona připojení Yuumina W - You and Me! již nemizí na minimapě poté, co se šampion, ke kterému je připoutána, vrátí na základnu.
  • Když Volibear sešle R - Stormbringer po aktivaci Predatora, již se nestane imunním vůči všem formám přemístění až do smrti.
  • Jhin již v jistých případech neodhodí past E - Captive Audience namísto čtvrtého výstřelu Pasivky - Whisper.
  • Cooldown Neečina Q - Blooming Burst se již okamžitě neresetuje, pokud se ihned po seslání přemění na Apheliose.
  • Approach Velocity je nyní správně spouštěno Zoeiným E - Sleepy Trouble Bubble.
  • Přiblížení se a spuštění Heimerdingerových věží z jeho Q - H-28G Evolution Turret již nespustí Immolate.
  • Porové na Howling Abyss již nespustí Immolate.
  • Doporučené předměty Zyry, Gnara a Yoricka nyní zahrnují předměty do jungle, pokud si hráč vzal Smite.
  • Přemístění minionů nebo jungle monster Settovým E - Facebreaker již nezvětšuje jejich hitboxy.
  • Spuštění Leoniny Pasivky - Sunlight Nunovým & Willumpovým plošným poškozením z Passivky - Call of the Freljord již nezpůsobuje to, že jejich passivky jsou nedostupné až do konce hry.
  • Shyvanino Q - Twin Bite v dračí podobně nyní správně uděluje dva body poškození wardám a Illaoiným chapadlům.
  • Pokud Yuumi útočí na Elder Dragona a poté použije W - You and Me! na kamuflážovaného spojeneckého šampiona, Elder Dragon již neztrácí dosah leashe.
  • Chilling Smite nyní správně přidává stack Conqueroru.
  • Cho'Gathovo W - Feral Scream nyní správně silencne Rift Scuttlera
  • Sylas si již nemůže nechat Elisino R2 - Rappel dokud neukradne její ultimátní schopnost znovu, pokud umře při jejím sesílání.
  • Drahokamy nad Taricovým ramenem již nezmizí poté, co poprvé ve hře umře.
  • Schopnosti s aurami, které poškozují, např, Renektonovo R - Dominus, již nepoškozují blízké nepřátele, pokud se šampion oživuje (např. z GA).
  • Keře z Ivernova W - Brushmaker spawnuté za úzkými zdmi již nejsou pro nepřátele částečně neviditelné.
  • Při přejetí myší nad nevylevelovanými schopnostmi, popisek schopnosti správně informuje hráče, že se schopnost ještě nenaučil. ("You have not yet learned this ability!")
  • Poškození z Apheliova R - Moonlight Vigil nyní souhlasí s popiskem, pokud jsou použity předměty se zvýšením šance na kritický zásah.