Aphelios se na live serverech ani neohřál a Riot už nám představil dalšího šampiona – tím je Vastayský bojovník Sett. V pořadí stý čtyřicátý sedmý šampion už je nyní k dispozici na PBE, takže známe jeho vlastnosti.

Základní vlastnosti

  • Základní HP: 600
  • Růst HP za úroveň: 93
  • Regenerace HP: 9,25
  • Růst regenerace HP za úroveň: 0,15
  • Základní magic resist 32
  • Růst magic resistu za úroveň: 1,25
  • Základní AD: 60
  • Růst AD za úroveň: 4
  • Základní rychlost pohybu: 340
  • Attack range: 125
  • Růst attack speedu za úroveň: 1,75.

Schopnosti

P – Pit Grit

  • Základní útoky Setta střídají úder zleva a zprava. Začíná vždy úderem zleva. Attack speed zvyšuje rychlost úderů z obou směrů
    • Úder zleva uděluje klasické poškození.
    • Úder zprava uděluje bonusové fyzické poškození.
  • Sett získává bonusovou regeneraci HP za každých 5% chybějících životů.

Q – Knuckle Down

  • 9 sekund cooldown
  • Sett získá 30% bonus k rychlosti pohybu na 1,5 sekundy, pokud se pohybuje směrem k nepřátelskému šampionovi.
  • Dva následující základní útoky udělí bonusové fyzické poškození na základě maximálních HP nepřátel.

W – Haymaker

  • Pasivní část: Sett si ukládá 100% obdrženého poškození jako Grit – kuráž, až do maxima 50% svých maximálních HP. Grit rychle upadá ihned po obdržení poškození.
  • Aktivní část: 
    • Sett praští do cílového směru a udělí poškození posílené o Grit, které se tímto úderem spotřebuje. Do nepřátel uprostřed úderu udělí True Damage, do nepřátel na krajích fyzické poškození.
    • Sett také získá rychle upadající štít o velikosti spotřebovaného Grit.

E – Facebreaker

  • Sett uchopí nepřátele po obou svých stranách a praští s nimi k sobě, udělí jim fyzické poškození a zpomalí je o 50% na 0,5 sekundy. Pokud Sett uchopil alespoň jednoho nepřítele na obou stranách, všichni uchopení nepřátelé jsou na 1 sekundu omráčeni.

R – The Show Stopper

  • Sett sebere nepřátelského šampiona, odnese ho dopředu a pak s ním praští do země. Všichni nepřátelé v okolí úderu obdrží fyzické poškození zvyšující se s bonusovými HP uchopeného šampiona a jsou zpomaleni o 99% na 1,5 sekundy. Čím jsou nepřátelé vzdálenější od úderu, tím méně poškození obdrží.

Speciální interakce