Na testovacím serveru PBE se objevil nový update.

Nová přihlašovací obrazovka

Aprílová přihlašovací obrazovka 2019 byla přidána na PBE.


Nadcházející změny odměn (bounty)

Dnešní PBE nám přineslo také zadcházející změny v odměňování.

Pravidla odměňování ( od preseason až do současnosti)

Od preseason byly ve hře následující odměny:

  • Zlato za zabití
  • Obvykle 300 zlata a zvyšuje se při zvyšujícím se počtu po sobě jdoucích úmrtí cíle.
  • Zlato za sérii zabití
    • 150 zlata za 2 zabití, 300 zlata za 3 zabití, každé další zabití přidává +100 zlata (série zabití přinesou celkově zhruba 100 zlata za zabití) 
  • Zlato za farmení minionů (plánují se velké výhody za farmení, které by měly být přidány do odměn)
    • Odměnu získáte, pokud máte podstatně více zlata z farmení než je průměr nepřátelského týmu od vaší poslední smrti. 
    • Průměr nepřátelského týmu je vypočítáván ze zlata, obdrženého celým nepřátelským týmem z monster a minionů od vaší poslední smrti, vydělený 4 (na 4 části top/mid/bot/jungle).
    • Je zde práh – výhoda +100 zlata před tím, než se začnou vypočítávat odměny za farmení (začíná na 50 zlata). Poté každých dalších 150 zlata nad hodnotu nepřátel přidává 50 zlata do odměn. 
  • Celkové snižování odměn (Pro týmy, co prohrávají)
    • Pokud je váš tým pozadu, za vaše série zabití, či výhodu ve farmení získají nepřátelé nižší odměnu. Čím si vedete lépe, tím se odměny zvyšují.
    • Toto pomáhá návratu do hry a řeší případy ‘’Pouze jsem farmil, abych se dostal zpět do hry’’ nebo ‘’Jsem 5-0 a zbytek mého týmu feedí nepřítele’’. Bližší vysvětlení:
      • Začíná se na 3% týmového chybějícího zlata oproti nepřátelskému týmu, kdy jsou odměny sníženy na 80% jejich normálních hodnot. To se snižuje na 60% hodnotu na 8% chybějícího zlata a následně na minimum 20% hodnoty při 24% chybějícího zlata. 

Upravené pravidla odměn (patch 9,6+)

  • Sníženo: Odměny za farmení sníženy na 25%  (odměna 50 zlata za 150 zlata → 50 zlata za 200 zlata).
  • Nové: Odměny za farmení se postupně snižují, pokud ztratíte svou výhodu.
  • Nové: Zlato z předmětů pro supporty nyní patří k odměnám.
  • Týmová výhoda: Nyní zahrnuje i zlato z předmětů pro supporty a dělí zlato koeficientem 4,3 namísto 4 (tohle by nemělo mít výrazný dopad na hodnoty odměn, mělo by to však upřesnit tento systém).
    • Velké odměny za farmení jsou nejčastěji viděny u profesionálních hráčů, jelikož ADC hráči věnují daleko více času farmení minionů/monster, tím pádem lehce získají výhodu ve farmení nad nepřátelským týmem. 
    • ADC dříve potřebovali náskok 2200 zlata nad nepřátelským týmem z monster a minionů, aby ke svému jménu připsali odměnu +700 CS (což bývá obvykle 1000 zlata - 300 za kill + 700 za odměnu). S nadcházejícím patchem budou potřebovat 2900 zlata nad nepřátelským týmem, aby získali odměnu +700 CS.
  • Zobrazení tabulky s odměnami
    • V patchi 9.6 se budou odměny v tabulce zobrazovat pouze v podobě odměn zlata, ne jako zlato za základní zabití + odměna zlata.
      • Základní hodnoty: Tabulka a chat již nezobrazují zlato, obdržené za základní zabití (300 zlata)
      • First blood: Zlato za první zabití již není zahrnuto do odměn, pokud k němu ještě nedošlo.
    • Spousta hráčů si mohla myslet,  že za zabití dostanou 300 zlata + dalších 450 zlata, zatímco získají jen 300 zlata za zabití + 150 zlata (za první zabití)
    • Tato změna by měla vyjasnit problém, kdy 150 zlata za First blood, mohlo vizuálně vypadat, jakože jste dostali 550 zlata.

Balanční změny

Šampioni

Teemo

  • Všechny změny byly vráceny do hodnot Live serverů.

Runy

Ghost Poro (D3)

  • Všechny změny byly vráceny do hodnot Live serverů.