Komunita už nějakou tu dobu volala po oslabení Junkrata a Mercy. S posledním patchem byla tato změna přenesena na testovací servery, kde si můžete update na vlastní kůži vyzkoušet. Mimo to byly do hry přidány hlášky související se schopností Resurrect! Jakmile je spoluhráč nebo protihráč oživen, dozvíte se to po hlase. Testovací boti například mluví o světle na konci tunelu.

Oživení spoluhráče: Zenyatta - "I return"; Pharah - "I'm not done yet", Ana - "Thank you, Agela"

Oživení protihráče: Tracer - "Aww, no fair!", Doomfist - "Enemies reviving", ? - "They've come back", Pharah - "Enemies reengaging"

Junkrat

  • Conclusion Mine (shift)
    • Způsobí méně poškození hráčům vzdálenějších od bomby/výbuchu.
  • Komentář vývojářů: Junkrat naplno těžil z možnosti využít dvě miny najednou, čímž ale dokázal v jednu chvíli způsobit velké poškození. Změna ho neomezuje na síle, pouze musí být s minou přesnější.

Mercy

  • Valkyrie (Q)
    • Následný Resurect už není instantní.
    • Ani cooldown pro další Resurrect není zkrácen.
    • Rychlost letu (Guardian Angel) snížena o 50%.
    • Délka schopnosti snížena z 20 na 15 vteřin.
  • Komentář vývojářů: Poslední změny schopnosti Resurrect sice umožnily soupeřům se proti ní lépe bránit, ale Valkyrie dokázala využívat Resurrect natolik často, že v zásadě veškeré nevýhody eliminovala. Dále snižuje pohyblivost, jakou jsme Valkyrie dali pro přesun vzduchem a pochopitelně celkové trvání schopnosti.

Změny jsou to jistě zajímavé a určitě ne konečné. Vývojáři dodali, že s nastavením schopností budou v následujících týdnech ještě manipulovat.

Jde update správným směrem?