Některé runy si projdou úpravou, elementy na Riftu se více odliší
Balanční změny pro ADC vyjdou možná již v příštím patchi.
Vývojář Riot Scruffy se podělil o informace ohledně nadcházejících úprav ve hře. Elementy na Riftu se ještě více odliší a změní se některé runy. Nakonec se dostalo i na balancování marksmanů, po kterém budou následovat midaři.
Elementy na Riftu se dočkají úprav
Celkově je Riot spokojený s elementy Summoner’s Riftu. Přesto vývojáři plánují několik drobných změn, které více zvýrazní rozdíly.
- Infernal Rift
- Více výbušných Blast Cone kytek v jungli a výklencích (alcoves).
- Cloud Rift
- Více odhalujících Scryers Blooms kytek v jungli.
- Větrné tunely budou mít větší efekt pro šampiony mimo boj.
Těchto změn se dočkáme nejspíše v patchi 10.12.
Úpravy run a summoner spellů
Některé runy a summoner spelly využívá velmi málo postav. Vývojáři proto úpravami cílí k většímu využití těchto run a spellů.
- Klíčové runy
- Guardian – Cíl představuje zjednodušení využití této runy pomocí zvýšeného dosahu pro aktivaci štítu. Runa by se navíc měla aktivovat až při větším obdrženém poškození.
- Predator – Odstraní se některá omezení, jako dlouhá doba pro vykouzlení, sníží se cooldown, ale i poškození. Cílem je, aby runa byla stále použitelná pro junglery a zároveň se začala brát i na top a supporty.
- Vedlejší runy
- Unflinching – Zjednodušení runy, 10% tenacity pokud má šampion pod 30 % zdraví.
- Approach Velocity – Odstranění části s přátelskými šampiony. Nově se runa zaměří pouze na zrychlení šampiona směrem k postavě, která má omezenou hybnost. Efekt se zdvojnásobí, pokud omezení pohybu pochází od vás.
- Ghost
- Jedná se o slabší summoner’s spell, Riot tedy plánuje buff. Nejspíše se odstraní postupné zrychlování.
Balancování botu a midu
Na PBE se objevily první balanční úpravy pro marksmany. Změnou si prochází i Zeal předměty. Marksmani nakonec obdrží zejména více zdraví. Jejich problém není tolik v množství uděleného poškození, ale v (ne)možnosti přežít. Aktuální úpravy vypadají takto:
- Základní zdraví všech marksmanů: +30
- Zdraví za úroveň: + 2
- Rychlost pohybu předmětů:
- Zeal: 5% → 7%
- Phantom Dancer: 5% → 7%
- Rapid Firecannon: 5% → 7%
- Statikk Shiv: 5% → 7%
- Hurricane: 7% → 9%
Riot plánuje tyto změny vydat v patchi 10.11, pokud vše půjde dobře. Následovat budou změny midařů.