[Návrh skinu] Star Tyrant Syndra
Jak mohla Star Guardian Syndra vypadat...
V pravidelné sobotní sérii "Skiny, které ve hře asi neuvidíme" jsme se podívali na mnoho úžasných návrhů od různých autorů z celého světa - amatérů i profesionálů. Žádná amatérská práce se však nemůže vyrovnat práci profíka, a to hlavně když si na své práci nechá záležet. Přesně takto pečlivě pracuju skupinka tvůrců nezávislá na Riot Games jménem Rift Artisans, jejíž členem je i profesionál Vlad Bacescu.
Dnes se podíváme na jejich nejnovější koncept - Star Tyrant Syndra.
Vlad Bacescu, kterého můžete znát z předchozích článků o skinech, zpracovává grafické návrhy a další členové týmu se starají o vizuální efekty, animaci, hudbu, příběh, atd.
Jejich návrhem je bývalá hvězdná strážkyně - Syndra, která se vydala cestou zla. Faktem však je, že Rift Artisans začali pracovat na tomto projektu ještě předtím, než vůbec byla Star Guardian Syndra oznámena. Při prvních známkách možnosti vydání Star Guardian Syndry, proběhlo na našem facebooku mnoho debat, zda je možné, aby se tato záporná šampionka připojila mezi Star Guardiany a nakonec se tak opravdu stalo. Rift Artisans nám však potvrdili, že jsme nebyly jediní, kdo viděl Syndru spíše jako zápornou postavu. Jim se však dokonale povedlo spojit její zlou stránku a Star Guardian tématiku.
Bohužel s vydáním Star Guardian Syndry přestali Rift Artisans na tomto projektu pracovat.
Syndra má klasický Star Guardian oblek, který je doplněn hvězdami, jak jsme tomu zvyklí. Její hvězdy jsou však vyhaslé! K děsivému vzhledu jí také dopomáhají zářící oči.
Podoba Star Tyrant Syndry ve hře.
Podobně, jako se během hry vyvíjí Pulsefire Ezreal, vyvíjí se i Syndra. Náhodný nový oblek se objeví pokaždé, když dosáhnete páté úrovně u některé ze schopností. Zároveň se vyvíjí i s každou úrovní ultimátky.
Návrhy na orby a zákaldní útoky Syndry.
Na tomto obrázku Vlad Bacescu rozkreslil průběh tvorbyorbu schopnosti Q.
Vlad Bacescu si také nemohl odpustit barevné variace pro svůj návrh.
Další možné návrhy na Star Tyrant Syndru.
Na předchozích dvou obrázcích a GIFu si můžeme prohlédnout vznik Syndry.
Vlad Bacescu si dokonce připravil i Star Tyrant wardu.
Překlad:
"To co hoří nejjasněji, nejrychleji vyhasne."
Mladá Syndra, nejjasnější hvězda původních hvězdných strážců a nejblížší První hvězdě, měla velký potenciál stát se velmi důležitou v nové éře mezivesmírného míru. Jako nejsilnější strážce vedla ostatní strážce od jedné vítězné bitvy k druhé a její síla rostla s každým konfliktem.
Nicméně bitvy začínaly být příliš snadné a vítězství moc rychlá a Syndra se začala nudit. Ačkoli její síly stále rostly, její postup se dramaticky zpomal, jelikož její nepřátelé byli příliš slabí a nemohli jí ničemu naučit. Zoufale hledajíc novou moc se obrátila na své spojence a pozabíjela je bez lítosti a pohltila jejich síly. Než byla Syndra konečně poražena, povraždila celé legie strážců. Jen díky silám První hvězdy byla uvězněna a nakonec se na Syndru úplně zapomělo.
O mnoho let později s příchodem nové generace hvězdných strážců byli její řetězi oslabeny a Syndra se probudila pamatujíc si jména svých věznitelů a toužící po odplatě. V momentě, kdy její vězení nedokáže udržet její síly, hvězdný tyran opět přinese zkázu.
Poslední obrázek je teaser na tento skin a zobrazuje probuzení Syndry v jejím vězení.
Dalším členem Rift Artisans je také francouz Antoine Dupuis, který ná na starosti tvorbu herních modelů. Společně s dalším členem Alexandre Edde tak vytvořili 3D model Syndry, který si můžete prohlénout ZDE.
Jeden z členů Rift Artisans, který se staral o vizuální efekty a animace - Sirhaian, byl v nedávné době zaměstnán Riotem, a skupinu bohužel opustil. Na následujícím videu si můžeme prohlédnout jeho práci na Star Tyrant Syndře.