Nadcházející změny šampionů, run a další plány Riotu do budoucna
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nadcházející změny šampionů, run a další plány Riotu do budoucna

Nadcházející změny šampionů, run a další plány Riotu do budoucna

Lukáš Novák

Lukáš Novák

13. 2. 2021 17:00

Riot odhalil svoje plány pro nadcházející období.

Reklama

V dnešním článku se podíváme na to, jaké plány má Riot do budoucna. Vývojáři se rozpovídali o šampionech, profesionální scéně, předmětech i runách.

Řada menších úprav

V letošním roce bychom se rádi zaměřili na menší designové úpravy některých šampionů, předmětů a run. Máme pocit, že většina našich větších projektů typu noví šampioni, či kompletní reworky má nakročeno správným směrem. Budeme se tedy věnovat spíše menším projektům, jejichž cílem bude hru nadále zlepšovat.

Na co přesně se tedy zaměříme?

  • Na šampiony, jenž je těžké dlouhodobě vybalancovat.
  • Šampiony silné šampiony v profesionálních zápasech, kterým v běžných hrách se jim moc nedaří. Chápeme, že nerfy mířené na tyto šampiony většinu komunity příliš nepotěší.
  • Šampiony, kteří jsou v rukou velmi dobrého hráče až příliš silní a nemají slabiny.
  • Jako příklad můžeme uvést změny Tahm Kenche nebo úpravy Sylase v minulé sezóně.

Nadcházející změny šampionů, run a další plány Riotu do budoucna

Problémy se stavem hry a s absencí slabých stránek určitých šampionů

  • Tito šampioni jsou často vybalancovaní, a dokonce i relativně oblíbení, problém je, že snižují celkovou kvalitu hry a znemožňují využití hlubších strategií.
  • Například Aphelios před úpravami v 10. sezóně nebo Akali, kterou dříve nemohly vidět věže.

Starší šampioni si zaslouží změnu

  • Těmto šampionům se většinou daří relativně dobře, ale pocitově neodpovídají současnému stavu hry, zkrátka působí zastarale.
  • Změny budou cíleny na posílení identity daných šampionů, zlepšení pocitu z jejich hraní a také rozšíření možností využití pokročilých mechanik při hře.
  • Například nadcházející změny Rammuse nebo úpravy Jinx v patchi 11.3.

Předměty, které nenaplnily očekávání

  • Předměty, které nejsou nutně slabé, ale jsou spíše nezajímavé. Hráči si hru s nimi neužijí.
  • Mechaniky předmětů, jež nelze obehrát – v některých případech třeba nárazové poškození (burst), dosah útoků, či výdrž.
  • Předměty s nejasným účelem. Tyto předměty zkrátka nejsou zcela vhodné pro téměř žádnou situaci a z toho důvodu jsou většinou příliš slabé.

Nadcházející změny šampionů, run a další plány Riotu do budoucna

Problematické runy

  • Runy vyžadující od hráče příliš pozornosti. U těchto run má hráč pocit, že hraje spíše danou runy než šampiona, což je samozřejmě nežádoucí. Jako příklad můžeme uvést Omnistone.
  • Runy, které jsou velmi užitečné pro spoustu šampionů, čímž velmi snižují četnost využití ostatních run. Do této situace se opětovně dostává Conqueror.
  • Runy narušující systém hry. Například Nimbus Cloak zcela odstraňoval zamýšlenou slabinu všech tanků a fighterů tím, že jim dával příliš snadný přístup k cíli.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama