Na připravované MMO ze světa League of Legends si počkáme ještě dlouho, hlavní vývojář Greg “GhostCrawler” Street dokonce před pár měsíci na Twitter napsal, že je možné, že na vydání hry vůbec nedojde, pokud výsledný produkt nebude dostatečně kvalitní.

Právě Greg Street na svem Twitteru čas od času poodhalí pomyslný závoj, za kterým vývojáři z Riotu pracují, a podělí se o zajímavost z tvorby. Před pár dny například sdělil, jak sám přispívá k vývoji.

Jako vedoucí MMO týmu nepracuju přímo na “tvoření věcí” pro hru. Výjimkou je ale řešení problémů kolem monster, speciálně těch, se kterými se bojuje. S tím mám hodně zkušeností jak z práce tak z hraní DnD.

Nikdy neříkám lidem z týmu, že moje nápady musí implementovat, ale baví mě sledovat, které z nich se použijí a které nikam nevedou.

Hlavně díky LoR už ve světě máme hodně monster, ale budeme jich potřebovat mnohem víc (my i další hry).

Právě karetní hra Legends of Runeterra je místem, kam by měl zavítat každý hráč, který se zajímá o svět, v nemž se bude připravované MMO odehrávat. Riot sem pravidelně přidává nejen šampiony, ale i různé důležité vedlejší postavy z lolkařského světa. Ke každé kartě se navíc váže delší či kratší příběh.

Zároveň Greg nastínil, že není jediný, kdo nová monstra potřebuje. V připravované bojovce s krycím názvem Project L jich asi mnoho neuvidíme, ale ve videu, které Riot zveřejnil k výročí deseti let LoL, jsme viděli i hru s názvem Project F, kde by se monster k zabíjení mělo objevit mnoho. K tomuto projektu ale žádné další informace zveřejněny nebyly.

Zároveň externí vývojáři z Riot Forge pracují například na hře CONV/RGENCE, kde se v roli Ekka octnete v Zaunu. I tady by se mohly objevit různé souboje s monstry.