Mid-patch 11.24b posiluje Kai'Su a oslabuje Kassadina a další postavy
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Mid-patch 11.24b posiluje Kai'Su a oslabuje Kassadina a další postavy

Mid-patch 11.24b posiluje Kai'Su a oslabuje Kassadina a další postavy

Reibl

Reibl

17. 12. 2021 14:00

Před svátky zde máme větší porci balančních změn.

Reklama

Svátky se blíží a ještě, než se vydáme na opět nezasněžený Summoner’s Rift, připravil si pro nás Riot trochu větší aktualizaci v polovině patche. Kromě změn šampiionů došlo i na úpravu jedné runy. Pojďme se tedy podívat na změny podrobně.

Balanční změny

Šampioni

Dr. Mundo

  • Regenerace zdraví snížena z 8 na 6,5.
  • Infected Cleaver (Q)
    • Minimální poškození sníženo z 80/135/190/245/300 na 80/130/180/230/280.

Gwen

  • Základní zdraví zvýšeno z 550 na 590.
  • Zdraví za úroveň zvýšeno z 90 na 95.

Kai’Sa

  • Second skin (pasivka)
    • Poškození za zásah změneno:
      • Původní: 4-10 (podle úrovně) (+1-5 (podle úrovně) za každý stack plasmy) (+10-20% AP (podle počtů stacků před aktivováním))
      • Nové: 4-16 (podle úrovně) (+1-8 (podle úrovně) za každý stack plasmy) (+15-25% AP (podle počtů stacků před aktivováním))
  • Icathian Rain (Q)
    • Fyzické poškození za střelu zvýšeno
      • Původní: 40/55/70/85/100 (+40% bonus AD) (+25% AP)
      • Nové: 40/55/70/85/100 (+50% bonus AD) (+25% AP)
    • Maximální poškození do jednoho cíle zvýšeno:
      • Původní: 90/123,75/157,5/191,25/225 (+90% bonus AD) (+56,25% AP)
      • Nové: 90/123,75/157,5/191,25/225 (+112,5% bonus AD) (+56,25% AP)
    • Maximální poškození do jednoho cíle vylepšené schopnosti zvýšeno:
      • Původní: 150/206,25/262,5/318,75/375 (+150% bonus AD) (+93,75% AP)
      • Nové: 150/206,25/262,5/318,75/375 (+187,5% bonus AD) (+93,75% AP)
  • Void Seeker (W)
    • Navrácení cooldownu při vylepšení schopnosti zesíleno ze 70% na 77%.

Kassadin

  • Void Stone (pasivka)
    • Snížena odolnost proti magickému poškození z 15% na 10%.
  • Nether Blade (W)
    • Bonusové poškození sníženo z 70/95/120/145/170 (+80% AP) na 50/85/100/125/150 (+80% AP).

Lux

  • Light Binding (Q)
    • Cooldown zvýšen z 11/10,5/10/9,5/9 na 11 vteřin na všech úrovních.
    • Základní poškození sníženo z 80/125/170/215/260 na 80/120/160/200/240.

Olaf

  • Berserker Rage (pasivka)
    • Získaní attack speed posílen z 0-75% na 0-100% podle chybějícího zdraví.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (pasivka)
    • Regenerace zdraví poblíž spojenců posílena z 35% na 40%.
  • Bone Skewer (Q)
    • Poškození zvýšeno z 85/135/185/235/285 (+60% bonus AD) na 100/140/180/220/260/300 (+60% bonus AD).

Talon

  • Rake (W)
    • Bonus poškození do monster snížen ze 150% na 130%.

Varus

  • Living Vengeance (pasivka)
    • Trvání bonusového attack speedu prodlouženo z 5 na 5/7/9/11 sekund (na úrovních 1/6/11/16).
  • Blighted Quiver (W)
    • Poškození při zásahu zvýšeno z 7/8/9/10/11 (+25% AP) na 7/9/11/13/15 (+30% AP).
    • Poškození za stack zvýšeno z 3/3,5/4/4,5/5% (+2% za 100 AP) maximálního zdraví cíle na 3/3,5/4/4,5/5% (+2,5% za 100 AP) maximálního zdraví cíle.

Vayne

  • Final Hour (R)
    • Bonusové AD sníženo z 35/50/65 na 25/40/55.

Runy

Glacial Augment

  • Poškození posíleno
    • Původní: 30% (+3% za 100 AP) (+4% za 100 bonus AD) (+7% za 10% posílení léčení a štítů).
    • Nové: 30% (+3% za 100 AP) (+4% za 100 bonus AD) (+9% za 10% posílení léčení a štítů).
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama