Milovníci nápojů Coca-Cola, hrdinů Avengers nebo výrobků Samsung by měli zbystřit. Svět Marvelu a jeho ikonických postav ožívá díky značce Coca-Cola a její limitované edici připravené ke stému výročí založení společnosti Disney. Superhrdinové na vás čekají nejen na obalech plechovek a lahví, ale také v reálném světě magie, kam se nyní může podívat několik z vás. Společnosti Coca-Cola a Disney vyhlašují spotřebitelskou soutěž, jejíž hlavní cenou je výlet pro čtyři šťastné výherce a jejich rodiny.

Na správnou vlnu se můžete naladit díky plechovkám ze speciální edice, které zdobí 6 postaviček superhrdinů. Tento design jistě ocení nejen fanoušci značky Marvel, ale i sběratelé. Stačí si koupit nápoj Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite nebo FuzeTea a zúčastnit se soutěže o zajímavé ceny v aplikaci Coke. Hlavní cenou je výlet do studia Avengers v pařížském Disneylandu®. Nenechte si ujít příležitost vidět neohroženého Iron Mana, Kapitána Ameriku nebo prvotřídní agentku Black Widow na vlastní oči.

Vyhrajte nadupané technologické vychytávky

Spektrum cen je však mnohem širší. Vzhledem k tomu, že se jedná o spolupráci se společností Disney, budou připraveny také výhry pro filmové nadšence. Mezi hodnotné ceny patří například stylový otočný televizor Samsung The Sero, který ocení fanoušci filmů i sociálních sítí, protože obrazovka se vždy přizpůsobí přehrávanému obsahu, nebo Samsung The Freestyle, multifunkční zařízení a přenosný projektor v jednom. Technologické ceny doplňuje tablet Galaxy S6 Lite s perem S Pen. Dalším skvělým doplňkem při sledování nejnovějších filmů je také popkornovač či sedací pytel. O to vše můžete soutěžit. Více podrobností o soutěži naleznete zde.

Jak na to?

Stáhněte si pouze aplikaci Coke, naskenujte QR kód z obalu lahve nebo plechovky, zadejte PIN kód zpod víčka a zkuste vyhrát jednu ze stovek cen. 

"Věříme, že jedinečné partnerství značek Coca-Cola a Disney potěší všechny naše zákazníky stejně jako nás. Spouštíme jednu z největších soutěží v aplikaci Coca-Cola a spolu s výherci se do Disneylandu® Paris vydají i známé tváře," dodává Mária Drotárová, brand manažerka značky Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko. "Když mě společnost Coca-Cola oslovila, abych se zúčastnil kampaně Coke & Marvel a dostal příležitost navštívit Disneyland v Paříži, byl jsem nadšený. Kombinace superhrdinů, supernápojů a skvělého výletu mě nadchla. Věřím, že všichni filmoví nadšenci budou mít stejnou radost, protože díky soutěži s Coca-Colou mají také možnost jet do Disneylandu® Paříž," říká známý slovenský influencer Expl0!ted, který se kampaně také zúčastní.

Seznam se se svými oblíbenými superhrdiny a přenes se do světa Marvelu. Stačí aplikace Coke, QR kód z obalu lahví nebo plechovek, PIN kód zpod víčka nápoje, a i vy můžete zažít nezapomenutelné dobrodružství.