První patch od spuštění hry po betě je zaměřen hlavně na odstraňování chyb, malé změny archetypů expedice a také informuje o změně vydávání dalších patchů.

Vydávání aktualizací

Tento patch proběhl ještě podle starého hormonogramu (v úterý v 18:30 našeho času, telefony během několika následujících hodin). Od patche 1.2 dojde k následující změně:

  • Patch bude zveřejněn v pondělí v 19:00
  • Patch bude nahrán v úterý v 18:30 – 19:30.
    • Změny nebudou ještě hratelné.
  • Změny ve hře se dostanou ke všem hráčům najednout ve středu v 18:30 – 19:30.

Expedice

Riot prozatím nechcee dělat velké změny v expedici jelikož stále ještě nemá dostatek dat od vydání Rising Tides. Prozatím došlo jen k malým změnám tří archetypů (Noxian Might, Scrapheap, Total Recall).


Oprava chyb

Riot se v tomto patchi zaměřil hlavně na velké množství chyb, které Rising Tides rozšíření způsobilo.

Tyto chyby Riot opravoval postupně ještě před patchem 1.1.

  • Opravena chyba, kdy Vi po zvýšení úrovně dočasně získala +8 k útoku.
  • Sejuani na druhé úrovni již správně přidá omrzliny na nepřátele, pokud je nepřátelský Nexus poškozen efektem začátku kola.
  • Sejuani na druhé úrovni již správně přidá omrzliny na útočící nepřátele.
  • Lee Sin správně získá bariéru, pokud si zvýší úroveň prvním zahraným kouzllem v daném kole.
  • Opravena chyba, kdy Twisted Fate nemohl být zahrán při zaplnění hrací desky.

Následující chyby byly opraveny až v tomto patchi.

  • Opravena chyba, kdy PC klient spadl při zapnutí hry při nastavení kalendáře na určitý regionální formát. 
  • Opravena chyba, kdy kliknutí na “loadout” tlačítko v expedici po jejím dohrrní mohlo shodit hru.
  • Opravena chyba, kdy karty byly někdy špatně identifikovány jako “Tvůj balíček” nebo “Obchodník” při šešti výhrách v expedici v obchodovací fázi.
  • Hra, kde efekt Miss Fortune zničí nepřátelský Nexus, ale způsobí také smrt jednotky, která zníčí její Nexus již nebude počítána jako remíza. Hra nyní skončí ihned při snížení prvního Nexusu na 0. (Stejně tak u podobných situací).
  • Opravena chyba, kdy přetahování jednotek přes “Oracle’s Eye” mohlo zablokovat hru.
  • Kopie vylepšených jednotek nyní správně ukazují svoje hodnoty.
  • Fizz a Lee Sin nyní správně započítávají kouzla, která je oživí.
  • Karta Pilfered Goods nyní rychleji provedou druhé líznutí.
  • Vizuální efekty a průhlednost byla upravena u několika efektů.
  • Bylo opraveno hned několik chyb spojených se zobrazováním zkušeností na konci hry.
  • Bylo opraveno několik tlačítek v klientu.
  • Došlo k opravení přehlednosti textu v několika jazycích.
  • Došlo k opravě chyby, kdy hudba při hledání hry pokračovala hrát i po zrušení vyhledávání.
  • Byla opravena chyba, kdy se “loadout” balíčků správně neaktualizoval.
  • V mobilní aplikaci (Android) byla opravena chyba, kdy hra stále hrála i po jejím zavření.
  • V mobilní aplikaci (iOS) byla opravena chyba, kdy světlo blikalo na hrací desce Slaughter Dock.
  • Došlo k opětovnému odstranění Zephyr Sage z Disruption archetypu (připletl se zpět).
  • Došlo k záměně slov “XP Boost” za “rested XP”.