LoL: Wild Rift - Vylepšené herní mechaniky a noví šampioni
Další novinky z očekávané mobilní verze LoL, tentokrát zaměřené převážně na herní mechaniky.
V první části novinek o mobilní verzi League of Legends jsme se věnovali systému hodnocených her a hernímu obsahu. Dnes se podíváme na technické úpravy, které se snaží zlepšit požitek z hraní a přiblížit se počítačové verzi.
Novinky a úpravy
Mezi první důležité úpravy patří lepší vybalancování split push šampionů a to převážně těch, kteří kupují Sheen. Z ohlasů hráčů se zdálo, že věže jsou slabší než by měli být a někteří šampioni si s nimi poradí velmi hravě. Očekávají se tedy změny zaměřené na životy a obranné statistiky věží.
Další výraznou úpravou je vylepšené herní rozhraní, které nyní nabízí částečně zamknutou kameru a tlačítko pro vycentrování kamery.
Vylepšeno bylo také samotné menu nastavení, které nyní nabízí mnohem obsáhlejší customizaci.
Zásadní vylepšení také přineslo míření skillshotů a to převážně těch dlouhých. Kamera nyní při míření dolů či do stran sama oddálí FOV a poskytne tak lepší přehled o dění kolem. Velký problém také byl s globálními skillshoty jako má Ezreal či Ziggs. Ten se podařilo vývojářům vyřešit.
Pokud budete sledovat dění pomocí minimapy na druhé straně Riftu, bude počáteční míření vycházet ze středu vaši obrazovky, nikoliv z pozice šampiona. Do rozhraní bylo přidáno okénko, které ukazuje cílovou destinaci globálních ultimátek. Kliknutím na minimapu se také nyní lze pohybovat.
Šampioni
Mezi nově přidané šampiony patří Dr. Mundo, Sona, Jarvan IV, Singed, Varus a Amumu. Vylepšení se dočkali Yasuo a jeho Sweeping Blade (E), které je nyní mnohem přesnější, a Jhinova ultimátní schopnost.